Dus over twee weken kan ik een KLB-topic openen met als titels "SB = overhyped shit"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nu in aanbouw. Over een week of twee gok ik.
Ach, schrale troost. Je bent er zelden alleen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:53 schreef Laton het volgende:
zo'n fijne gezellige plek ook om lekker een kopje koffie te drinken,.. utrecht centraal
Nee, je moet vlak voor de trein vertrekt een koffie kopen, dekseltje erop en dan heel hip rennen om nog nét de trein te halen met je beker Starbucks. En dan in de trein uitpuffen en je bakkie troost opdrinken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:53 schreef Laton het volgende:
zo'n fijne gezellige plek ook om lekker een kopje koffie te drinken,.. utrecht centraal
Of net de trein missen omdat je zonodig zo'n trieste bak moest halen. Dan ga ik heel hard lachen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, je moet vlak voor de trein vertrekt een koffie kopen, dekseltje erop en dan heel hip rennen om nog nét de trein te halen met je beker Starbucks. En dan in de trein uitpuffen en je bakkie troost opdrinken.
Juist! Zo'n film moment.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, je moet vlak voor de trein vertrekt een koffie kopen, dekseltje erop en dan heel hip rennen om nog nét de trein te halen met je beker Starbucks. En dan in de trein uitpuffen en je bakkie troost opdrinken.
en dan zo hip rennen dat het dekseltje los laat. Geweldig entertainment voor de reizigers achter de raampjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Of je de trein nou mist omdat je een bakje thee bij de Kiosk haalt, een chocolate chip cookiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Of net de trein missen omdat je zonodig zo'n trieste bak moest halen. Dan ga ik heel hard lachen.
Hoeveel negers heb jij d'r gezien dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:32 schreef Parafernalia het volgende:
Starbucks is een beetje het Kentucky Fried Chicken van de caffeine toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |