Ik was net nu.nl aan het lezen toen las ik het... ik mag dus niet meer meeraden.quote:
Andy weet het welquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was net nu.nl aan het lezen toen las ik het... ik mag dus niet meer meeraden.
Nee I fucked Mariaquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik je plaatje moet geloven is Tong dus diegene die Eva verleidde tot het eten van de appel?
Als David nou gewoon een hoer besteld had, had-ie vast nog geleefdquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:47 schreef tong80 het volgende:
De laatste tijd worden alleen maar hoeren gepost
Niet dat ik David Carradine een hoer noem.
Had ie vast wurgsex gewild.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als David nou gewoon een hoer besteld had, had-ie vast nog geleefd
Hoeveel pagina's moet ik terug scrollenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef qonmann het volgende:
Het plaatje dat ik geplaatst heeft nog geen resultaat opgeleverd, geen enkele reactie
Plaatjes door usuals geplaatst gaan altijd voor.
Ik ben weer weg hier
Ja als er één afhaakt is het al 20 procentquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:00 schreef Gellius het volgende:
Deze topic loopt op zijn laatste benen, dat is wel duidelijk. De mensen haken massaal af.
Ongeschoren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:15 schreef Gellius het volgende:
Ho-ho, Tong claimde Maria apocrief gehoerd te hebben.
Nee sommigen hebben een streepje voorquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef Gellius het volgende:
Sjezus Tong, hou jij van kaal?. Dat had ik niet verwacht.
Precies ik heb het nog over hoeren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Op één of andere manier gaat het altijd al weer snel over seks als buurman Gellius komt posten
De vrijdagpoes is een civetkatquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef Gellius het volgende:
Jullie hebben betere koffie dan de buren, helaas.
Heee hoooo stop!! Ik heb gereageerd hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef qonmann het volgende:
Het plaatje dat ik geplaatst heeft nog geen resultaat opgeleverd, geen enkele reactie
Plaatjes door usuals geplaatst gaan altijd voor.
Ik ben weer weg hier
Dit plaatjequote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
we zijn bij seizoen 3... we hebben de (hele: 8 seizoenen) dvd-serie geleend van Peacemans collega.
Is het trouwens Julia Stiles op het tdp?
Scrut, half één smiddags!!!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
Het is niet waar hoor wat Tong zegt, mijn Peacemannetje is heulemaal geen poepzuiger op een poepmobiel
Genoegquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Maar hoe vaak wast peaceman zich?
Allistone ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit plaatje
En dit was mijn reactie daarop:
[..]
Integendeel! We zijn springlevendquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef peaceman het volgende:
Dat mijn wasgedrag onderwerp van gesprek is geworden![]()
Zou het topic dan echt langzaam doodgaan?
En hoe frappant is het dat de enige hoer die hier in tijden is geplaatst (Christiane F.), nou eens niet hoer wordt genoemd door jou.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:47 schreef tong80 het volgende:
De laatste tijd worden alleen maar hoeren gepost
Die zijn toch veel magerder? Anorexia en zo?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef wyccie het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het tdp-tje Mary-Kate of Ashley Olsen is.
quote:[..]
En hoe frappant is het dat de enige hoer die hier in tijden is geplaatst (Christiane F.), nou eens niet hoer wordt genoemd door jou.
Nou ja, ik houd hun eetgedrag niet goed genoeg in de gaten, maar volgens mij is ze weer beter.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Die zijn toch veel magerder? Anorexia en zo?
Uitlaten? De poes kan toch via het kattenluikje?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:05 schreef wyccie het volgende:
En morgen heb ik pas rond 6 uur tijd voor de vrijdagpoes. Wil jij 'm dan uitlaten, Scrut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |