Ik was net nu.nl aan het lezen toen las ik het... ik mag dus niet meer meeraden.quote:
Andy weet het welquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was net nu.nl aan het lezen toen las ik het... ik mag dus niet meer meeraden.
Nee I fucked Mariaquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik je plaatje moet geloven is Tong dus diegene die Eva verleidde tot het eten van de appel?
Als David nou gewoon een hoer besteld had, had-ie vast nog geleefdquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:47 schreef tong80 het volgende:
De laatste tijd worden alleen maar hoeren gepost
Niet dat ik David Carradine een hoer noem.
Had ie vast wurgsex gewild.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als David nou gewoon een hoer besteld had, had-ie vast nog geleefd
Hoeveel pagina's moet ik terug scrollenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef qonmann het volgende:
Het plaatje dat ik geplaatst heeft nog geen resultaat opgeleverd, geen enkele reactie
Plaatjes door usuals geplaatst gaan altijd voor.
Ik ben weer weg hier
Ja als er één afhaakt is het al 20 procentquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:00 schreef Gellius het volgende:
Deze topic loopt op zijn laatste benen, dat is wel duidelijk. De mensen haken massaal af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |