quote:
Ik heb pas mijn tuin op laten hogen. Ik woon wel 4 hoog maar dat hinderd niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wel een tuin willen. Kun je er eentje voor me meenemen uit het tuincentrum, Diaan?
Jahoor. Hoe groot? En met welke planten? En hoeveel mag het maximaal kosten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wel een tuin willen. Kun je er eentje voor me meenemen uit het tuincentrum, Diaan?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geef de plantjes water bij de buren als zij er niet zijn. De sleutel van Diaan heb ik moeten inleveren sinds zij met Peaceman getrouwd is
De grap is wel dat onze topics keurig gerecycled worden en jullie de opruimkosten betalen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:57 schreef Gellius het volgende:
Logisch. Je ziet altijd dat soort bedrijven helemaal aan de periferie van de beschaafde wereld. Als er dan wat mis gaat hebben de buren gelijk de helft van de ellende op te ruimen.
Doe maar medium.quote:
Euh, Cannabis Sativa en Cannabis Indica, hebben ze die?quote:En met welke planten?
Een tientje van iederquote:En hoeveel mag het maximaal kosten?
Ow mn moeder komt eraan, ik moet gaan..... zou cannabis te koop zijn bij een tuincenturm?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe maar medium.
[..]
Euh, Cannabis Sativa en Cannabis Indica, hebben ze die?
[..]
Een tientje van ieder
Sommige wel. Anders bij Sensiseed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow mn moeder komt eraan, ik moet gaan..... zou cannabis te koop zijn bij een tuincenturm?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow mn moeder komt eraan, ik moet gaan.....
Lijkt me welquote:zou cannabis te koop zijn bij een tuincenturm?
Ik neem aan dat Diaan dat wel begrijptquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Scrut je moet ook nog assimilatielampen hebben.
Tsja ze is wel met Peace getrouwd......quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Diaan dat wel begrijpt
Het zijn hippies, allebeiquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja ze is wel met Peace getrouwd......
Ja en ze lopen in hennepkleding enzo. John en Yoko van Fok zeg maar.quote:
En Peaceman wast zich slechts een paar keer per maandquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en ze lopen in hennepkleding enzo. John en Yoko van Fok zeg maar.
Met gerecycled regenwater!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Peaceman wast zich slechts een paar keer per maand
En ze blijven fit door zelf stroom op te wekken met een fietsdynamo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
AllichtIn Enschede heeft lang nog niet iedereen leidingwater.
Peaceman zit dan te trappen als Diaan wil Wii-fitten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ze blijven fit door zelf stroom op te wekken met een fietsdynamo.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peaceman zit dan te trappen als Diaan wil Wii-fitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |