Kunnen ze dus nog een film over makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een 13 jarige zoon die in een kindertehuis woont
Treurig.
Dacht meer aan de broer van de zanger van Aerosmithquote:
Trusten.quote:
Kindermishandelaar??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
HalloDe kindermishandelaar van Fok! meldt zich
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe ver mag/kun je gaan tegen vervelende kinderen?
Nee hoor, niet aan het rellen. Ik sta voor 100% achter wat ik daar geschreven heb. Ben verbaasd over de overspannen heilige reacties van ouders daar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en ook nog een beetje aan het "rellen" in OUD
Ik ben niet verbaasd hoor, en de reactie van sommige OUD-users had ik ook wel verwacht. Het gaat er daar soms nogal betuttelend en vooral erg pedagogisch aan toe. Ik (wij) zijn daar ook minder van.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, niet aan het rellen. Ik sta voor 100% achter wat ik daar geschreven heb. Ben verbaasd over de overspannen heilige reacties van ouders daar.
Op de lagere school zat ik ook in de klas bij twee van die etters met ouders die verhaal kwamen halen als hun kind gestraft was. Eén keer een juf die voor de klas zo'n beetje gewurgd werd, een andere keer een onderwijzer die op het schoolplein in elkaar geslagen werd. De ene klasgenoot in kwestie is op z'n 23e gestorven aan een overdosis heroïne, de ander werd zo rond z'n 20e voor langere tijd opgesloten omdat hij tijdens een inbraak de slapende bewoners met een mes te lijf ging.
Ik had in eerste instantie ook niet gezien dat-ie in OUD stond.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd hoor, en de reactie van sommige OUD-users had ik ook wel verwacht. Het gaat er daar soms nogal betuttelend en vooral erg pedagogisch aan toe. Ik (wij) zijn daar ook minder van.
Ik dacht ook al, wat heeft Scrut in OUD te zoekenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie ook niet gezien dat-ie in OUD stond.![]()
Ik krijg het idee dat daar vooral ouders zitten die hun kinderen als beloning een ijsje geven als ze hun vingers gebrand hebben aan de theepot nadat ze daar tot vervelends toe voor zijn gewaarschuwd en dan toch in een onbewaakt moment het nodig vonden om het aan de lijve te ondervinden. Maar ach, wie ben ik? Ik heb gelukkig geen kinderen
Te zien aan de eerste posters inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij stond-ie oorspronkelijk in WGR.
Hoezo? Ik bén oudquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik moest ook lachen omdat Scrut in OUD had gepost.
Hoezo niet hij is ouder dan jou en mij toch.quote:
Wij bij elkaar opgeteld?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoezo niet hij is ouder dan jou en mij toch.
Heb je dan stiekem toch ergens een kindje rondopen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat weet jij daar van?
Misschien zaten jullie wel bij elkaar in de klasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:45 schreef wyccie het volgende:
Heb je dan stiekem toch ergens een kindje rondopen?
Gatsie, je was zelf nog maar een kind.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien zaten jullie wel bij elkaar in de klas
Dat klinkt nu een beetje ranzig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef qonmann het volgende:
de glimlach van een kind...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent 20 jaar jonger dan ik.
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat kinderen maar mooi tot hun 16e met lego moeten spelen. Minstens.
Ik ben een vredelievend mens maar heb geen moment getwijfeld of ik daar juist aan heb gedaan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:25 schreef wyccie het volgende:
Ik zou trouwens ook een tik uitdelen, en niet een kind mee naar z'n ouders sleuren. Alsof dat laatste ook maar gaat lukken.
Ik heb ook wel eens een tik gehad. Dat werkte bij mij beter dan andere straffen, die hadden bij mij en mijn broers geen enkel effect. Dat is een karaktertrek die meer in mijn familie voorkomt. De vrouw van mijn broer is psychologe en heeft bij hun dochters ook al gemerkt dat straffen eenvoudigweg niet aankomen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook met klappen opgegroeid, maar ik ben van nature al heel braaf, dus dat had niks uitgemaakt.![]()
En sommige mensen zijn gewoon niet te redden, of je ze nou met geweld of met liefdevolle woorden opvoedt.
Nature wint het van de nurture.
Trustenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:46 schreef wyccie het volgende:
Nu moet ik mezelf even nurturen. Mijn wallen hangen tot aan mijn knieën.
Wat zal het CDA daar wel niet van denken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een vredelievend mens maar heb geen moment getwijfeld of ik daar juist aan heb gedaan.
Ik ehb geen idee, ben bijna een dag niet geweest. Druk ook met WII Fit-ten en OZ kijken.quote:
Oz de gevangenisserie?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ehb geen idee, ben bijna een dag niet geweest. Druk ook met WII Fit-ten en OZ kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |