Wij bij elkaar opgeteld?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoezo niet hij is ouder dan jou en mij toch.
Heb je dan stiekem toch ergens een kindje rondopen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat weet jij daar van?
Misschien zaten jullie wel bij elkaar in de klasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:45 schreef wyccie het volgende:
Heb je dan stiekem toch ergens een kindje rondopen?
Gatsie, je was zelf nog maar een kind.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien zaten jullie wel bij elkaar in de klas
Dat klinkt nu een beetje ranzig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef qonmann het volgende:
de glimlach van een kind...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent 20 jaar jonger dan ik.
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat kinderen maar mooi tot hun 16e met lego moeten spelen. Minstens.
Ik ben een vredelievend mens maar heb geen moment getwijfeld of ik daar juist aan heb gedaan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:25 schreef wyccie het volgende:
Ik zou trouwens ook een tik uitdelen, en niet een kind mee naar z'n ouders sleuren. Alsof dat laatste ook maar gaat lukken.
Ik heb ook wel eens een tik gehad. Dat werkte bij mij beter dan andere straffen, die hadden bij mij en mijn broers geen enkel effect. Dat is een karaktertrek die meer in mijn familie voorkomt. De vrouw van mijn broer is psychologe en heeft bij hun dochters ook al gemerkt dat straffen eenvoudigweg niet aankomen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook met klappen opgegroeid, maar ik ben van nature al heel braaf, dus dat had niks uitgemaakt.![]()
En sommige mensen zijn gewoon niet te redden, of je ze nou met geweld of met liefdevolle woorden opvoedt.
Nature wint het van de nurture.
Trustenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:46 schreef wyccie het volgende:
Nu moet ik mezelf even nurturen. Mijn wallen hangen tot aan mijn knieën.
Wat zal het CDA daar wel niet van denken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een vredelievend mens maar heb geen moment getwijfeld of ik daar juist aan heb gedaan.
Ik ehb geen idee, ben bijna een dag niet geweest. Druk ook met WII Fit-ten en OZ kijken.quote:
Oz de gevangenisserie?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ehb geen idee, ben bijna een dag niet geweest. Druk ook met WII Fit-ten en OZ kijken.
quote:
Dan zijn er ineens nog 2 seizoenen bijgekomen? Want ik ben ook in het bezit van de complete serie maar ik tel toch echt 6 seizoenen. Adebisi is echt te bruut!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
we zijn bij seizoen 3... we hebben de (hele: 8 seizoenen) dvd-serie geleend van Peacemans collega.
Is het trouwens Julia Stiles op het tdp?
Scrut, half één smiddags!!!
Ow dat zal ik eens navragen... anders lenen we 6 seizoen en zijn we nu op de helft. Ik heb gehoord dat seizoen 4 heel erg bruut moet zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan zijn er ineens nog 2 seizoenen bijgekomen? Want ik ben ook in het bezit van de complete serie maar ik tel toch echt 6 seizoenen. Adebisi is echt te bruut!
[ afbeelding ]
Er zijn er echt zes. Seizoen 4 de eerste helft (seizoen was verlengd ivm vrijgekomen zendtijd)wel daarna raakt de serie helaas een beetje de draad kwijt. Maar blijft wel goed maar in vergelijking met de eerst seizoenen toch een beetje minder, maar oordeel zelf.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat zal ik eens navragen... anders lenen we 6 seizoen en zijn we nu op de helft. Ik heb gehoord dat seizoen 4 heel erg bruut is.
Adebisi wordt erg goed gespeeld, vind ik.
Ik vind van wel. Het blijft een topserie maar ik wil niet te veel spoilen. Kijk hem in zijn geheel en dan praten we over een paar weken wel over de hoed en de rand. Is wel een tijdje terug dat ik lekker over Oz kon kletsenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
De rest van de seizoenen zijn dan ook wat minder??
Ow die namen van de acteurs zeggen me allemaal helemaal niet, doordat je erbij vermeldt wie ze in de serie zijn, weet ik wie ze zijn en ja die zijn allemaal erg goed. Ik vond hem zo leuk met de vork in zn haar
Die worden gerecycled. Daar wordt groene stroom van gemaakt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:09 schreef Gellius het volgende:
Alweer een topic? Alsof het allemaal maar niets kost. Waar laten jullie de volle, gebruikte topics eigenlijk?
Die gaan eerst naar Frankrijk naar Le Hague om daar via een PUREX procedure gereinigd te worden en de onbruikbare delen worden in lood gegoten en opgeslagen in Gorleben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:11 schreef Gellius het volgende:
En wat doen jullie met de topics waar Tong in gepost heeft? daar kan je natuurlijk helemaal niks meer mee.
Ach risico's zijn nooit uit te sluiten idd en met de hoeveelheid posts die Tong in totaal op Fok doet is het eigenlijk dweilen met de kraan open. Want alleen de RJPvD wordt maar zo gerecycled We zitten dus eigenlijk te wachten tot er op internet gesproken wordt over Tongnobyl en Fokishima.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:16 schreef Gellius het volgende:
Dat klinkt behoorlijk veilig, maar is het echt uitgesloten dat er over vijftig, honderd jaar niet toch stukjes post van Tong uitsijpelen en het systeem alsnog besmetten?
Als ik je plaatje moet geloven is Tong dus diegene die Eva verleidde tot het eten van de appel?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:23 schreef Gellius het volgende:
Een Tongvrij internet... *zucht**droom*.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:34 schreef Gellius het volgende:
Dat kan ik me niet voorstellen. Hooguit heeft-i Eva een PM gestuurd, waarin hij haar voor hoer uitmaakt.
Sorry, ik ben een beetje te laat. Ik zag opeens licht branden bij de buren. Ik dacht dat er inbrekers waren.quote:
En er komen geen spammerds zoals Tong, Peaceman en ik in dat topic dus dat scheelt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef Gellius het volgende:
Dat zijn natuurlijk kwaliteitstopics. Die zijn per definitie uiterst duurzaam. En als we er dan een doodenkele keer eentje volhebben, schenken we die aan een ander forum. Hebben die ook eens wat.
Het is je vergeven....quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beetje te laat. Ik zag opeens licht branden bij de buren. Ik dacht dat er inbrekers waren.
En je zag het lichtje bij Diaan niet branden. Toont weer aan dat je vreemde prioriteiten stelt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beetje te laat. Ik zag opeens licht branden bij de buren. Ik dacht dat er inbrekers waren.
Ik geef de plantjes water bij de buren als zij er niet zijn. De sleutel van Diaan heb ik moeten inleveren sinds zij met Peaceman getrouwd isquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En je zag het lichtje bij Diaan niet branden. Toont weer aan dat je vreemde prioriteiten stelt.
Maar ze zei onlangs dat de deur altijd openstaat als Peaceman er niet is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geef de plantjes water bij de buren als zij er niet zijn. De sleutel van Diaan heb ik moeten inleveren sinds zij met Peaceman getrouwd is
Peaceman vergeet inderdaad altijd de deur achter zich dicht te trekken als-ie naar z'n werk gaatquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar ze zei onlangs dat de deur altijd openstaat als Peaceman er niet is.
quote:
Ik heb pas mijn tuin op laten hogen. Ik woon wel 4 hoog maar dat hinderd niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wel een tuin willen. Kun je er eentje voor me meenemen uit het tuincentrum, Diaan?
Jahoor. Hoe groot? En met welke planten? En hoeveel mag het maximaal kosten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wel een tuin willen. Kun je er eentje voor me meenemen uit het tuincentrum, Diaan?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geef de plantjes water bij de buren als zij er niet zijn. De sleutel van Diaan heb ik moeten inleveren sinds zij met Peaceman getrouwd is
De grap is wel dat onze topics keurig gerecycled worden en jullie de opruimkosten betalen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:57 schreef Gellius het volgende:
Logisch. Je ziet altijd dat soort bedrijven helemaal aan de periferie van de beschaafde wereld. Als er dan wat mis gaat hebben de buren gelijk de helft van de ellende op te ruimen.
Doe maar medium.quote:
Euh, Cannabis Sativa en Cannabis Indica, hebben ze die?quote:En met welke planten?
Een tientje van iederquote:En hoeveel mag het maximaal kosten?
Ow mn moeder komt eraan, ik moet gaan..... zou cannabis te koop zijn bij een tuincenturm?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe maar medium.
[..]
Euh, Cannabis Sativa en Cannabis Indica, hebben ze die?
[..]
Een tientje van ieder
Sommige wel. Anders bij Sensiseed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow mn moeder komt eraan, ik moet gaan..... zou cannabis te koop zijn bij een tuincenturm?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow mn moeder komt eraan, ik moet gaan.....
Lijkt me welquote:zou cannabis te koop zijn bij een tuincenturm?
Ik neem aan dat Diaan dat wel begrijptquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Scrut je moet ook nog assimilatielampen hebben.
Tsja ze is wel met Peace getrouwd......quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Diaan dat wel begrijpt
Het zijn hippies, allebeiquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja ze is wel met Peace getrouwd......
Ja en ze lopen in hennepkleding enzo. John en Yoko van Fok zeg maar.quote:
En Peaceman wast zich slechts een paar keer per maandquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en ze lopen in hennepkleding enzo. John en Yoko van Fok zeg maar.
Met gerecycled regenwater!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Peaceman wast zich slechts een paar keer per maand
En ze blijven fit door zelf stroom op te wekken met een fietsdynamo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
AllichtIn Enschede heeft lang nog niet iedereen leidingwater.
Peaceman zit dan te trappen als Diaan wil Wii-fitten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ze blijven fit door zelf stroom op te wekken met een fietsdynamo.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peaceman zit dan te trappen als Diaan wil Wii-fitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |