quote:
Mja, hij was ka-poit toch? een spreekwoordelijk 'hart onder de riem' gebaar!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:14 schreef koei het volgende:
Alweer een naamtopic voor Poit? Straks gaat hij nog meer naast zijn schoenen lopen...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
Mja, hij was ka-poit toch? een spreekwoordelijk 'hart onder de riem' gebaar!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:14 schreef koei het volgende:
Alweer een naamtopic voor Poit? Straks gaat hij nog meer naast zijn schoenen lopen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:28 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge, ik ben brak, maar het was het waard.
Slecht geregeld boy..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:50 schreef Tain het volgende:
vandaag overwerken, morgen overwerken
![]()
En dan ben ik nog wel ambtenaar
1 voordeel: kan ik tenminste wat uren compenseren van vorige maandquote:
Hmm, zat net een stukje te kijken van Red Steel 2.. Die Wiimote Plus werkt heel niet man!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef lkb9000 het volgende:
In het eerste halfuur NUL games gezien, alleen slap gelul. Waaronder 20min FUUUCKING SAAAAAIEE bullshit van james cameron die het verhaal van zn nieuwe film uitlegt. Echt absurd.
Technisch werkte veel dingen niet. De paar trailers die te zien waren van interessante games waren gewoon allemaal al een week lang op het internet of exact hetzelfde beeldmateriaal als in de MS-conferentie
Dus... Wiimotion Plus is alsnog kut? Kan het filmpje hier niet bekijken...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, zat net een stukje te kijken van Red Steel 2.. Die Wiimote Plus werkt heel niet man!!!
[E3 \'09] Red Steel 2 met trailer en gameplay
Dat middelste filmpje... Begin is enorm vet, het einde ervan...
Nee, het werkt wel beter, ze kunnen er meer mee maar in het filmpje zijn wat glitches te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus... Wiimotion Plus is alsnog kut? Kan het filmpje hier niet bekijken...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, het werkt wel beter, ze kunnen er meer mee maar in het filmpje zijn wat glitches te zien.
Hmmm, zal wel aan de game liggen, want in dat EA Sports tennisspel leek het verdomd goed te werkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, zat net een stukje te kijken van Red Steel 2.. Die Wiimote Plus werkt heel niet man!!!
[E3 \'09] Red Steel 2 met trailer en gameplay
Dat middelste filmpje... Begin is enorm vet, het einde ervan...
Bij EA hadden ze toch ook gezegd dat ze voor sommige spellen de gevoeligheid omlaag hadden moeten schroeven?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hmmm, zal wel aan de game liggen, want in dat EA Sports tennisspel leek het verdomd goed te werken
Wat zag die game er KUT uit zeg, ik werd gewoon misselijk van die domme grote hoofden en die grote balquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hmmm, zal wel aan de game liggen, want in dat EA Sports tennisspel leek het verdomd goed te werken
Dat ding geeft gewoon een input waar het spel niks mee kan en begint dan te flippen, zelfde zag je ook bij die camera tijdens de Microsoft presentatie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ding geeft gewoon een input waar het spel niks mee kan en begint dan te flippen, zelfde zag je ook bij die camera tijdens de Microsoft presentatie.
Of een calzone in je piemelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:06 schreef lkb9000 het volgende:
Verstop je piemel in een calzone!
zo groot is mijn plasbuis ook weer nietquote:
Ja maar waarschijnlijk later pasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:46 schreef Edwinuss het volgende:
Hey Lennie
Ga jij de presentatie van Nintendo EN Sony bekijken?
Ik denk dat het best kan gaan werken uiteindelijk. Maar ik heb er niet meer dan 20eu voor over, net als een wii, zou ik ook max 20 voor neerleggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:50 schreef Poit het volgende:
Ring ring!!
Ja, dat bedoel ik, kansloos apparaat
Sixaxes mag af en toe wel aanwezig zijn, bij Killzone 2 hebben ze dat ook gedaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het best kan gaan werken uiteindelijk. Maar ik heb er niet meer dan 20eu voor over, net als een wii, zou ik ook max 20 voor neerleggen
Doe mij maar lekker knoppies! Ik vind sixaxis al afdoen aan games
Hello?quote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Hello?
Nee, kleine tweaks bij het gebruiken van je sniper rifle en het af en toe armen van een bom enzo..
Klinkt kutquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:58 schreef Tain het volgende:
[..]
NeeOm dingen open te draaien volgens mij
Dat opendraaien van die dingen was niet echt nodig maar dat tweaken van de sniper rifle is erg leuk om te doenquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Sixaxis roeleert, mits goed geďmplementeerd.
Voorbeelden van hoe het moet: Killzone 2, Ratchet & Clank, Flower, Noby noby boy, Loco Roco.
Voorbeelden van hoe het niet moet: Rainbow Six Vegas, Uncharted
Wat houdt het tweaken van een sniper rifle in? Kan me er niets bij voorstellen namelijk hoe dat in zijn werk gaat met de sixaxisquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat opendraaien van die dingen was niet echt nodig maar dat tweaken van de sniper rifle is erg leuk om te doen
GARCON, zoek en zij gult goud vinden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef disjfa het volgende:
Tuurlijk. We kosten 85 euro per uur en werken minimaal voor 2 uur. Dus als je even 170 euro overmaakt regelen we die snit
Shit, jij bent goedkoop.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef disjfa het volgende:
Tuurlijk. We kosten 85 euro per uur en werken minimaal voor 2 uur. Dus als je even 170 euro overmaakt regelen we die snit
En ons bitches noemenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:17 schreef Wessiej het volgende:
Bitches, help please. Ik zoek een plek waar ik staande A3 ordners kan bestellen, en jullie als bazen hebben dat natuurlijk voor 15.30 gevonden nietwaar?
Je mikt op een unit een x maal gezoomd, met je controller finetunen gaat te schokkerig en te snel, kleine "tikjes" geven met je sixaxis en je kunt veel preciezer mikken. Werkt priemel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat houdt het tweaken van een sniper rifle in? Kan me er niets bij voorstellen namelijk hoe dat in zijn werk gaat met de sixaxis
Hmm nog nooit problemen gehad met bijv Rainbow Six op de Xbox met snipen en dan had ik de sensitivity op max staan... Moet dit systeem dus maar is een keertje zelf ondervinden of het echt wat isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Je mikt op een unit een x maal gezoomd, met je controller finetunen gaat te schokkerig en te snel, kleine "tikjes" geven met je sixaxis en je kunt veel preciezer mikken. Werkt priemel.
http://www.officepro.nl/Ordners_102.htmquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:17 schreef Wessiej het volgende:
Bitches, help please. Ik zoek een plek waar ik staande A3 ordners kan bestellen, en jullie als bazen hebben dat natuurlijk voor 15.30 gevonden nietwaar?
Als je dichtbij bent geef ik je een kusje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:26 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.officepro.nl/Ordners_102.htm
http://www.google.nl/search?q=A3+ordners
Jij bent wel een goedkoop hoertje zo makkelijk je informatie geeftquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:26 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.officepro.nl/Ordners_102.htm
http://www.google.nl/search?q=A3+ordners
Dat klinkt wel chill!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Je mikt op een unit een x maal gezoomd, met je controller finetunen gaat te schokkerig en te snel, kleine "tikjes" geven met je sixaxis en je kunt veel preciezer mikken. Werkt priemel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet toch wat... scriptje waardoor ik vanavond toch niet hoef over te werken is af en ik heb niet zoveel meer te doen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij bent wel een goedkoop hoertje zo makkelijk je informatie geeft
Ik zit nu in Den Haagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je dichtbij bent geef ik je een kusje.
Ik heb nog wel wat scriptjes die je mag schrijven.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet toch wat... scriptje waardoor ik vanavond toch niet hoef over te werken is af en ik heb niet zoveel meer te doen...
Dan ben ik weer in Amsterdam...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gawd ik in Amsterdam
Over 3 uur komt het kusje.
Ik ook...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat scriptjes die je mag schrijven.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook...
Ik had als idee een tunnelboy die dikke stickers ging maken voor een super sexy auto. Op zoek naar inspiratie maakt hij de malste dingen mee!!!!
Wat denk je dat Poit bedoelt met 'de malste dingen'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:35 schreef disjfa het volgende:
Ik had alleen een teen comedy met bitches met groote tietenMaar dat kan ook Poitje!
Drumroll please!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat denk je dat Poit bedoelt met 'de malste dingen'
Poit denkt niet aan vrouwen! Poit denkt aanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat denk je dat Poit bedoelt met 'de malste dingen'
Vrouwen, rood vlees, what's the difference??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Poit denkt niet aan vrouwen! Poit denkt aan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Vrouwen, rood vlees, what's the difference??
quote:
Jij maakt negerinnen!quote:
Waar staat dat soort non-fo eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef Edwinuss het volgende:
Top 100 van maandag 1 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 476 Emimich
002. 383 onlogisch
003. 258 Jotcha
004. 254 mstr
005. 236 Roel_Jewel
006. 220 mr_anonimous
007. 214 tijnbrein
008. 199 Edwinuss
009. 184 naatje_1
010. 181 Breathtaking
011. 175 Sjoegerd
012. 174 FANN
013. 169 qonmann
014. 165 thewishmaster
Sick shit bro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3D gaming of niets...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:47 schreef lkb9000 het volgende:
Wat is sony's verrassing vanavond denken jullie?
4D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:47 schreef lkb9000 het volgende:
Duke Nukem 4evah PS3 only!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:47 schreef lkb9000 het volgende:
PlayStation RealDoll met Force Feedbackquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:47 schreef lkb9000 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
Waar staat dat soort non-fo eigenlijk?Dagcijfers #183SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
088. 062 Wessiejquote:
Baseer je dat ook nog ergens op?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik denk een GTA exclusive.
Je bent gewoon lichamelijk gehandicapt als je NIET met de auto's kan rijden in GTA.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:20 schreef disjfa het volgende:
Kan me ook voorstellen dat ze gewoon een drol op de gta serie en zelf gewoon met wat beters komen zonder rare rijdende auto`s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Scannen en mailenquote:
quote:
quote:
Kankah kankahquote:
Ja idd, al 5 minuten aan het overwerken omdat mijn backup nog niet klaar is... 99%quote:
Ik ben voor!!!quote:
Tja kan ik je neit mee helpen, ik moet nu ook naar me werkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:34 schreef Fallen het volgende:
Wil iemand mij vanavond laat een directe link doorsturen naar de Sony Pressconference van IGN en/of Gamespot zodra die beschikbaar zijn? (via PM dus).
Ik moet straks werken en kom vanacht pas thuis, maar wil eigenlijk live kijken... In elk geval niet eerst alle MEGATONS al gelezen hebben voordat ik de persconferentie gezien heb.
Thanks a million!
En veel plezier met de E3!
Ik vond hetzelfde Lenniequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef lkb9000 het volgende:
In het eerste halfuur NUL games gezien, alleen slap gelul. Waaronder 20min FUUUCKING SAAAAAIEE bullshit van james cameron die het verhaal van zn nieuwe film uitlegt. Echt absurd.
Technisch werkte veel dingen niet. De paar trailers die te zien waren van interessante games waren gewoon allemaal al een week lang op het internet of exact hetzelfde beeldmateriaal als in de MS-conferentie
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:38 schreef Tain het volgende:
Net pas dat filmpje van Star Wars The Old Republic gezien... Man wat ontzettend vet
Staat bij de trailer op gametrailers, klopt helemaal.quote:This cinematic is better than Episodes I-III combined.
Mogge, lekker ding.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:40 schreef Edwinuss het volgende:
Goedemorgen schatjes.
YOU HAVE A BAD CONNECTION!quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:18 schreef lkb9000 het volgende:
Hoi Poit, mij een beetje de 2008 conferentie geven
Best snel, maar ik was in het begin toch wel even teleurgesteld in sonyquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe snel had je het door??
Al was de eerste wel goed he!!
Neequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Best snel, maar ik was in het begin toch wel even teleurgesteld in sony
Was het expres dan?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Rot eens op met op iedereen te kankeren.
quote:
quote:
RING RING!quote:
Charlie - The Unicorn is ook helemaal niet leuk...quote:
Wat vind je van mijn nieuwe avatar dan?quote:
Therapy?quote:
Mja, foutje...quote:
Briljante grap! Cynisch met een scherpe observatie!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:53 schreef disjfa het volgende:
Stoer praten over iemand die nooit van voetbal heeft gehouden dat die stoer praat is lekker stoer
Ik ben er al mee opgehouden om te reageren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Briljante grap! Cynisch met een scherpe observatie!
Ik kom niet meer bij... raap me op!
![]()
Boehoequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Briljante grap! Cynisch met een scherpe observatie!
Ik kom niet meer bij... raap me op!
![]()
van de andere kant hoef je weinig moeite doen om positief op te vallenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Boehoe![]()
![]()
Vertel dan zelf wat leuks. Of is het tegenwoordig hip om kansloos te zeiken. Ik lees niets anders hier in heet het fucking forum. Dan kan ik zeker mee kansloos zeiken
Hey! Als mensen willen rellen rel ik wel meequote:
Als ik aan rellen denk dan denk ik aan dit :quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hey! Als mensen willen rellen rel ik wel mee
Internetheld zijn scheelt traangasquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zie je daar niet zo snel tussen staan, internet held
Dan weet jij ook een keer hoe ik me voel zodra jij iets post.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:50 schreef disjfa het volgende:
Nu voel ik me bijna verplicht een "haha" reactie te plaatsen.
Doe maar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:53 schreef Anne het volgende:
Edwinuss, wil je je eigen huilie-topic anders? Is zo aangemaakt hoor!
Dat laat ik aan jouw overquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:25 schreef koei het volgende:
Zo, terug naar de orde van de dag!
Wat zal ik eens gaan eten vandaag...
Poit?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een mooie RAR van iemand in dit topic
Die heb alleen jij toch lekkere boef van mequote:
2004 wil zijn rar terugquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een mooie RAR van iemand in dit topic
Ook niet heel gek dat het wat beter werkt toch? Je hebt motion sensors in die dildo's zittenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:03 schreef Poit het volgende:
Zit trouwens die persconferentie van Sony af te kijken maar die motion sensors doen het dus een behoorlijk stukje beter dan die microsoft dingen.
En ik moet toegeven behoorlijk gecharmeerd te zijn van dat malle race spelletje..
En serieus.. The Last Guardian.. Fucking hell wat heb ik daar zin in!!
Dat bedoel ik.. Dildo's FTW!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Ook niet heel gek dat het wat beter werkt toch? Je hebt motion sensors in die dildo's zitten
Sowieso krijg je andere spellen voor de ms camera en de sony dildo's
Mwah de ms camera kan wel grappige dingen, als dat geimplementeerd wordt in combi met een normale controller dan vind ik dat al een stuk toffer dan zwaaien met 1 of 2 dildo's in mijn handenquote:
Ja ach, ik denk dat de camera van MS velen malen storingsgevoeliger is dan de dildo's van sony.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Mwah de ms camera kan wel grappige dingen, als dat geimplementeerd wordt in combi met een normale controller dan vind ik dat al een stuk toffer dan zwaaien met 1 of 2 dildo's in mijn handen
Oblivion met motion controls lijkt me echt zo kut hequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja ach, ik denk dat de camera van MS velen malen storingsgevoeliger is dan de dildo's van sony.
Mocht er een nieuwe Oblivion komen met deze controls dan zou ik dat zeker wel nice vinden.
Ik zie de potentie er meer in dan in de Wii controller.
Ach als het goed werkt is het prima. Boom Blox werkt echt heel goed op de Wii en is super om te doen, natuurlijk moet oblivion dan wat intenser qua actie worden maar een goede actie rpg zie ik mezelf wel spelen hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Oblivion met motion controls lijkt me echt zo kut heAls ik meer dan 100 uur in een spel ga stoppen wil ik dat wel op een relaxte manier doen. Sowieso eye-toy van Sony was kut
Als ik dat meer dan 2 uur aan heb gehad is het veel
Bij de meeste spellen op de Wii en dus waarschijnlijk ook bij de PS3 dildo's heb ik het gevoel dat ik het 5 minuten leuk vind en dan weer een controller in mijn handen wil hebben.
Maar ik ben dan ook een stinkende pc gamer
Dat is echt zo de gamers gamer reachtie. Ik wil stil zitten. Met de meeste wiigames zit ik met mn ene hand achter mn hoofd, andere schuin naar beneden achteruitliggend op de bank omdat ik lekker kan hangenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij de meeste spellen op de Wii en dus waarschijnlijk ook bij de PS3 dildo's heb ik het gevoel dat ik het 5 minuten leuk vind en dan weer een controller in mijn handen wil hebben.
Ik sta liever te springen.. Vandaar ook de overmatigheid aan plastic in m'n huisquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is echt zo de gamers gamer reachtie. Ik wil stil zitten. Met de meeste wiigames zit ik met mn ene hand achter mn hoofd, andere schuin naar beneden achteruitliggend op de bank omdat ik lekker kan hangenEcht zoveel lekkerder dan een klein controllertje met twee handen voor je vasthouden
Maar dat is maar mijn gevoel.
Dat is de wii, die is kut met motion controlsquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is echt zo de gamers gamer reachtie. Ik wil stil zitten. Met de meeste wiigames zit ik met mn ene hand achter mn hoofd, andere schuin naar beneden achteruitliggend op de bank omdat ik lekker kan hangenEcht zoveel lekkerder dan een klein controllertje met twee handen voor je vasthouden
Maar dat is maar mijn gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:47 schreef Edwinuss het volgende:
nepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:47 schreef Edwinuss het volgende:Geen idee, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit![]()
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ik heb eerder een gat in m'n handquote:
DUDE!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:29 schreef lkb9000 het volgende:
Mijn zelfgemaakte hamburgers waren YUMYUM
Hamburgers maken van gehakt is zoveel chiller dan voorgemaakte (ook de verse)quote:
Kost helemaal geen moeite, probeer het eens! Gewoon een gehaktbal van draaien en platmeppen. Is 10keer lekkerderquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef Poit het volgende:
Ik ben veuls te lui dat te doen
Doe mij maar van die cheap ass diepvries units
Poit word duizelig van het draaien dan denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kost helemaal geen moeite, probeer het eens! Gewoon een gehaktbal van draaien en platmeppen. Is 10keer lekkerder![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Poit word duizelig van het draaien dan denk ik
Euh, ieuw?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef disjfa het volgende:
Ik ben het wel met lennie eens verder. De lekkerste grootste hubba hubba hamburgertjes draai je zelf
Dat ga ik volgende keer proberen. Het gekruide gehakt was toevallig in de aanbieding dus ik ben daarvoor gegaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Euh, ieuw?
Mjah, ga het ook wel eens proberen.. Gebruik je nog speciale kruiden Lennyboy??
Misschien vrijdag.. Weet nog niet wat ik moet eten.. Lekker een eitje erbij, dikke plak spek, groentetjes. Heb d'r zin inquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat ga ik volgende keer proberen. Het gekruide gehakt was toevallig in de aanbieding dus ik ben daarvoor gegaan
In de vleesch én op de burgurt!quote:
Ik hou niet zo van dat scherpe eten, maar goed ; je maakt niet voor niets je EIGEN burger.quote:
Ik hou van scherpquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat scherpe eten, maar goed ; je maakt niet voor niets je EIGEN burger.
Ik zou er 1 maken met fucking fucking veel kaas.
Het is even fietsen maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef disjfa het volgende:
Ohja. Ga daar vrijdag dan wel even een burgertje uitproberen
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef Poit het volgende:
http://www.spur.co.za/menu_deep.asp?m=19
Spur in Zuid Afrika.. by FAR!!!! de beste burgers die ik ooit gegeten heb!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |