quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:53 schreef Anne het volgende:
Edwinuss, wil je je eigen huilie-topic anders? Is zo aangemaakt hoor!
quote:
Goede onderbouwing.quote:
Geloof wat je wil gelovenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef koei het volgende:
Zijn er nog bepaalde onderwerpen waarover je hier ruzie mag zoeken? Is de kutheid van GTA 4 een geschikt ruzie-onderwerp bijvoorbeeld? Of dat mensen zo'n puinhoop van hun kabels maken dat de kat erin stikt?
Nee, dat is allemaal geen ruzie waard. Het moet wel over Ed gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef koei het volgende:
Zijn er nog bepaalde onderwerpen waarover je hier ruzie mag zoeken? Is de kutheid van GTA 4 een geschikt ruzie-onderwerp bijvoorbeeld? Of dat mensen zo'n puinhoop van hun kabels maken dat de kat erin stikt?
1-0quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:00 schreef AQuila360 het volgende:
Hij eet uit de goot Koei! Dat is 24 uur per dag buffet
Waarom dequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:00 schreef AQuila360 het volgende:
Hij eet uit de goot Koei! Dat is 24 uur per dag buffet
Nee omdat ik Koei moest corrigeren en dat doe ik niet graagquote:
Och, je eerste liefde?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee omdat ik Koei moest corrigeren en dat doe ik niet graag
NESquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef Tain het volgende:
Op welk platform komt dit spel uit?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
Hij had toch op zn eigen telefoon een filmpje gezien dat zn vriendin werd geneukt door een ander?
Dat zou ik ook doen als vrouw en je je diep schaamt en erachterkomt dat je met zo`n persoon hebtquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
Hij had toch op zn eigen telefoon een filmpje gezien dat zn vriendin werd geneukt door een ander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |