abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69664813
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat we een aanslag niet zomaar kunnen uitsluiten. Ook gezien het feit dat er 'belangrijke' mensen aan boord waren. En het feit dat het vliegtuig zomaar van de radar verdwenen is.
Was er ook niet een melding over verlies aan cabine-pressure ergens?
lijkt me sterk omdat het dan vast al wel was opgeeist door een organisatie of iets...
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 14:19:57 #252
236264 crew  capricia
pi_69664846
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:19 schreef Mestras het volgende:

[..]

lijkt me sterk omdat het dan vast al wel was opgeeist door een organisatie of iets...
Dat opeisen is geen verplichting of zo hoor...


Denk alleen dat je de mogelijkheid van een aanslag niet zomaar kunt wegstrepen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_69665326
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ok, zou kunnen. Ik zie dat Luzair blijkbaar ook een Tristar met nummer CS-TMP heeft. Het brakke toestel betreft de CS-TMR. Hoe dan ook, de TMP was ook een gaar apparaat en de vlucht was de slechtste die ik ooit heb mee mogen maken. Gelukkig staat Luzair inmiddels op de zwarte lijst, naar het schijnt.
De vorige keer dat er een Tristar op Schiphol kwam van Luzair kwam de IVW aanlopen en die keurde dat ding vervolgens af.

Echt... die kisten zijn tot op het bot versleten.
pi_69665807
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:50 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat we een aanslag niet zomaar kunnen uitsluiten. Ook gezien het feit dat er 'belangrijke' mensen aan boord waren. En het feit dat het vliegtuig zomaar van de radar verdwenen is.
Was er ook niet een melding over verlies aan cabine-pressure ergens?
Die melding was er ja:
quote:
Air France CEO Pierre-Henri Gourgeon said the plane encountered stormy weather and strong turbulence at 11 p.m. and shortly thereafter sent out an automatic message reporting a "loss of pressure and a failure of the electrical system."
pi_69665866
tvp
pi_69665923
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:50 schreef Omniej het volgende:

[..]

Die melding was er ja:
[..]
Maar die loss of pressure is wel onduidelijk.
Bedoelen ze daar drukverlies in de cabine mee of drukverlies in bijvoorbeeld 1 van de hydraulische kabels die de roeren aanstuurt.
gr gr
pi_69666554
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

...

Ik las dat er 2 marokkanen aan boord waren


Hier wordt ook al over de Marokkanen gespeculeerd: http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buitenland/Air-France-kreeg-bommelding-binnen.htm?forum=194968&showall=true . Wellicht wat voorbarig...
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:42:48 #258
104871 remlof
Europees federalist
pi_69667699
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:13 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Hier wordt ook al over de Marokkanen gespeculeerd: http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buitenland/Air-France-kreeg-bommelding-binnen.htm?forum=194968&showall=true . Wellicht wat voorbarig...
Dat gaat over een bommelding vijf dagen eerder voor een vlucht van Buenos Aires naar Parijs. Er staat daar niets over de marokkanen aan boord van vlucht 447.

edit: ow wacht, in de reacties van de bezoekers ja
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 15:46:48 #259
236264 crew  capricia
pi_69667875
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:54 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Maar die loss of pressure is wel onduidelijk.
Bedoelen ze daar drukverlies in de cabine mee of drukverlies in bijvoorbeeld 1 van de hydraulische kabels die de roeren aanstuurt.
Dat weet ik ook niet. Maar ik denk aan lost of pressure in het gehele vliegtuig, niet aan 1 kabel. Dat lijkt me te weinig om automatisch melding van te maken.
Met "lost of pressure" denk ik aan een gat ergens in het vliegtuig. Of een laadklep wat losgeschoten is of zo.
Alleen maar giswerk, want ik weet natuurlijk ook niet meer dan jullie.

Het is gewoon te vroeg om dingen uit te sluiten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:03:23 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69668667
Volgens mij hebben ze het altijd wel over 'cabin-pressure' als ze daarop doelen en niet zomaar 'pressure'.
***
pi_69669782
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij hebben ze het altijd wel over 'cabin-pressure' als ze daarop doelen en niet zomaar 'pressure'.
Zou kunnen, maar zoals Capricia al zei is een loss of pressure in één kabeltje o.i.d. waarschijnlijk niet voldoende voor een automatische melding. Uiteraard heb ik geen idee tot hoe ver die automatische meldingen gaan hoor, misschien dat het meest lullige probleem inderdaad al automatisch gemeld wordt, maar eerlijk gezegd denk ik dat alleen het verlies van cabin pressure (of een vergelijkbaar groot probleem) het vermelden waard is.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:39:06 #262
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_69670147
De kans op een aanslag is er wel degeljk denk ik..

want het schijnt dat er wat kleine wrakstukken kilometers van elkaar zijn gevonden en dat er een olie/kerosine spoor van 20kn is gevonden.

dat zou kunnen zijn omdat het vliegtuig is ontploft dus..

pi_69670399
Op NU staat nu trouwens dat ze een 7 meter groot wrakstuk hebben gevonden.

BRASILIA - Een patrouillevliegtuig van de Braziliaanse luchtmacht heeft in de Atlantische Oceaan een 7 meter groot wrakstuk van het maandag neergestorte Air Francevliegtuig ontdekt.

Meer...
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 16:59:58 #264
8781 crew  Frutsel
pi_69670892
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:39 schreef SoldMayor het volgende:
De kans op een aanslag is er wel degeljk denk ik..

want het schijnt dat er wat kleine wrakstukken kilometers van elkaar zijn gevonden en dat er een olie/kerosine spoor van 20kn is gevonden.

dat zou kunnen zijn omdat het vliegtuig is ontploft dus..

De kans is aanwezig, maar de kans dat het bijv de bliksem was lijkt me groter
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:04:13 #265
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69671057
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:59 schreef Frutsel het volgende:

[..]

De kans is aanwezig, maar de kans dat het bijv de bliksem was lijkt me groter
ik denk de turbulentie eigenlijk, bliksem heeft al 40 jaar geen vliegtuig neergehaald
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:06:50 #266
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69671168
Ik denk dat het een combinatie van factoren is. Werd ook gezegd op BBC, combi van onweer, onwijze turbulentie door zware storm en een mogelijk technische fout.
pi_69672170
Kan een blikseminslag misschien fysieke schade hebben veroorzaakt aan de romp oid? Want een scheurtje op de verkeerde plaats en zo'n vliegtuig kan in 1 keer uit elkaar scheuren. Wat weer kan verklaren waarom de piloten het niet hebben zien aankomen en het vliegtuig in 1 keer weg was.

Hopelijk is erop de voice recorder nog iets opgenomen waaruit kan blijken wat er gebeurd is. Als die niet door de blikseminslag gesloopt is.
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 17:43:57 #268
236264 crew  capricia
pi_69672319
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:06 schreef GotC het volgende:
Ik denk dat het een combinatie van factoren is. Werd ook gezegd op BBC, combi van onweer, onwijze turbulentie door zware storm en een mogelijk technische fout.
Dat is wel vaak wat ik zie op "Aircrash investigation"...dat er vaak meerdere factoren leiden tot een crash. In dit geval zou je verwachten dat het vliegtuig om de zwaarste depressie qua weer heen zou vliegen, om de heftigste turbulentie te omzeilen. Niet alleen voor het vliegtuig zelf, maar vooral voor het welbehagen van de passagiers.
Als de 'buienradar' aan boord het bijv. begeven zou hebben, dan is dat een eerste factor waarom het mis gegaan is. Daarna dus de heftige turbulentie en storm en bliksem...dat zou van een extra klein mankementje een groot drama kunnen maken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_69673362
Zullen nu ook wel snel denk ik filmpjes/foto's van de wrakstukken komen lijkt mij?
............................
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:33:41 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69673626
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk de turbulentie eigenlijk, bliksem heeft al 40 jaar geen vliegtuig neergehaald
Dat idd.
Het is bekend dat ze echt in heel zwaar weer zaten. Het zou wel heel toevallig zijn als die terroristen ook precies dan nog eens die bom af lieten gaan...

Turbulentie met als evt. gevolg schade/technische storing.
***
pi_69673756
ik ben benieuwd wat er nu echt gebeurd is. Ze denken nu toch dat ie al op de bodem van de zee ligt?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_69674216
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef Samson het volgende:
ik ben benieuwd wat er nu echt gebeurd is. Ze denken nu toch dat ie al op de bodem van de zee ligt?
Ik zou niet weten waar 'ie anders zou moeten liggen...
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:55:09 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69674265
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef Samson het volgende:
ik ben benieuwd wat er nu echt gebeurd is. Ze denken nu toch dat ie al op de bodem van de zee ligt?
Ze hebben een stuk van 7 meter gevonden...
Dat betekent dat er op z'n minst een gat van 7 meter in de romp zit.

Ik denk dat het best een goeie gok is dat het wrak op de bodem van de zee ligt.
Voor zover je van 'het wrak' kan spreken, want goeie kans dat er nog heel veel meer stukken van 7 meter gevonden worden.
***
pi_69674311
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef Samson het volgende:
ik ben benieuwd wat er nu echt gebeurd is. Ze denken nu toch dat ie al op de bodem van de zee ligt?
Dat vliegtuig is plotseling gestopt met vliegen vermoed ik zo, anders had ie wel ergens geland.
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 19:46:33 #275
8781 crew  Frutsel
pi_69676169
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk de turbulentie eigenlijk, bliksem heeft al 40 jaar geen vliegtuig neergehaald
Lightning blamed for downed Iranian plane (2001)



Maar je hebt idd gelijk, de storm an sich en/of de turbulentie lijkt een logische oorzaak
pi_69676871
Het betreffende vliegtuig is betrokken geweest bij een botsing met een ander vliegtuig op Charles de Gaulle tijdje geleden. En er is dit weekend bij AF een bommelding binnengekomen maar dan voor een andere vlucht (waarom dat erbij werd verteld weet ik ook niet), hoorde ik net op de radio
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:17:33 #277
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_69677309
quote:
Neil Warrior - Director of Public Relations - Mazda Europe



“Our entire company is shocked and saddened by this terrible news,” said Jeff Guyton, President and CEO of Mazda Motor Europe.

“It simply isn’t enough to say Neil will be sorely missed. This loss goes deeper than that, because someone like Neil cannot be replaced. He was a warm, kind and fun person who will never be forgotten by those who knew him. Our hearts go out to his father, sister and brother. We want them to know that it was a privilege to have had Neil as our colleague and friend.”
quote:
Erich W. Heine - President, Executive Council, ThyssenKrupp - CSA



Member of the Executive Board since February 1, 2006.

Erich Walter Heine, member of the Executive Board of ThyssenKrupp Steel AG and responsible for the major projects in Brazil and the USA lost his life on June 1, 2009 when an Air France aircraft crashed over the Atlantic. The ThyssenKrupp Group and ThyssenKrupp steel AG mourn the loss of Erich Walter Heine and extend their deepest sympathies to his family.

“In Erich Heine we are losing an esteemed colleague who did outstanding work for the ThyssenKrupp Group. Our thoughts are with his family at this time of great sadness,” said Dr. Ekkehard Schulz, Chairman of the Executive Board of ThyssenKrupp AG. Erich Heine leaves a wife and three small children.
Gecondoleerd.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:24:36 #278
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69677545
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ze hebben een stuk van 7 meter gevonden...
Dat betekent dat er op z'n minst een gat van 7 meter in de romp zit.

Ik denk dat het best een goeie gok is dat het wrak op de bodem van de zee ligt.
Voor zover je van 'het wrak' kan spreken, want goeie kans dat er nog heel veel meer stukken van 7 meter gevonden worden.
ik denk dat je over een kilometertje of 20-25, kleine stukjes terug zult vinden op de bodem, meer niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:28:56 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69677684
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:24 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat je over een kilometertje of 20-25, kleine stukjes terug zult vinden op de bodem, meer niet
Agree.
Het ging me erom dat dat 'de bodem van de zee' iig wel juist zou zijn.
***
pi_69678005
De kist is in 2006 betrokken geweest bij een ground collision, ze kwam met haar vleugel tegen een staart aan. Misschien is er bij de inspectie iets over het hoofd gezien (structual damage) en was deze turbulente vlucht de spreekwoordelijke druppel.....100% speculatie overigens.
pi_69678012
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:39 schreef Palomar het volgende:


Hopelijk is erop de voice recorder nog iets opgenomen waaruit kan blijken wat er gebeurd is. Als die niet door de blikseminslag gesloopt is.
quote:
Frankrijk zet onderzeeërs in om het wrak te vinden, maar de kans dat de zwarte dozen ooit boven water komen is zeer klein, zei de directeur van het Franse onderzoeksbureau voor de luchtvaart, Paul Louis Arslanian.

Oorzaak
De twee zwarte dozen in het vliegtuig bevatten gegevens over de snelheid en de hoogte van het toestel, evenals gesprekken die in de cockpit zijn gevoerd. Die informatie kan onderzoekers helpen de oorzaak van de crash te achterhalen.

http://www.nu.nl/algemeen(...)fers-vliegcrash.html
We zullen het waarschijnlijk nooit weten.
pi_69678137
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:24 schreef sander89 het volgende:
Zullen nu ook wel snel denk ik filmpjes/foto's van de wrakstukken komen lijkt mij?
ben ook wel benieuwd daarnaar
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:49:51 #283
3185 Adelante
To let it go now
pi_69678430
Wel netjes dat de familieleden per boot naar de rampplek mogen om daar afscheid te kunnen nemen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_69678816
http://edition.cnn.com/20(...)ndex.html#cnnSTCText

foto van olievlekken in zee, nabij de plek waar het vliegtuig waarschijnlijk is neergestort
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:13:50 #285
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69687545
Vind het wel raar dat er nog geen lichamen gevonden zijn. Die gaan toch drijven ?
2000 light years from home
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:16:46 #286
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69687619
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:13 schreef Merkie het volgende:
Vind het wel raar dat er nog geen lichamen gevonden zijn. Die gaan toch drijven ?
nee die zinken wel hoor als ze van 10k hoog vallen, blijft niet veel van over + haaien enzo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Donald Duck held donderdag 4 juni 2009 @ 00:17:31 #287
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69687636
En als de romp nog intact was zijn ze gewoon mee de verre diepte ingesleurd.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_69688640
quote:
PARIJS - Brokstukken van het maandag neergestorte vliegtuig van Air France liggen verspreid over een afstand van meer dan 300 kilometer. Dat wijst erop dat het toestel al op grote hoogte in stukken uiteen is gevallen.

Dat meldde de Franse krant Le Figaro woensdagavond op basis van bronnen rond het onderzoek naar de ramp.

Dit kan volgens de krant betekenen dat het toestel in volle vlucht is ontploft. Zoiets kan gebeuren door extreme weersomstandigheden, door luchtdrukverlies in het vliegtuig of door een terroristische aanslag.

Ook bij het PanAm-toestel dat in 1988 na een bomexplosie neerstortte op het Schotse plaatsje Lockerbie lagen de brokstukken verspreid over een gebied van honderden vierkante kilometers.

De Braziliaanse minister van Defensie, Nelson Jobim, zei woensdag op zijn beurt dat de mogelijkheid van een explosie in de lucht wellicht moet worden uitgesloten.

Dit omdat in de Atlantische Oceaan grote vlekken met onverbrande kerosine zijn gevonden.
© ANP
Toen ik dat nieuwsbericht zag moest ik wel gelijk aan dit denken. http://nl.wikipedia.org/wiki/China_Airlines-vlucht_611



Zou het dan zo kunnen zijn dat er verborgen gebreken aan het toestel zaten en dat die blikseminslag/turbulentie de spreekwoordelijke emmer deed overlopen? Grote verschil is dat dit nog een relatief jong toestel is vergeleken met de oude Boeing van CI.
pi_69689180
Toch misschien een bom?
............................
pi_69689463
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 01:12 schreef F04 het volgende:
Zou het dan zo kunnen zijn dat er verborgen gebreken aan het toestel zaten en dat die blikseminslag/turbulentie de spreekwoordelijke emmer deed overlopen? Grote verschil is dat dit nog een relatief jong toestel is vergeleken met de oude Boeing van CI.
Een jong toestel inderdaad, maar het vliegtuig is blijkbaar al wel eerder betrokken geweest bij een botsing op de grond, waarbij dat 'verborgen gebrek' zou kunnen zijn ontstaan. Wellicht is er toen iets heel kleins kapot gegaan (of op z'n minst verzwakt) en heeft het vliegtuig misschien nog wel probleemloos honderden vluchten kunnen maken, totdat de blikseminslag/turbulentie deze week inderdaad de genadeklap gaf.

Is zoiets het geval, en ontstaat er bijvoorbeeld een scheur(tje) in de romp, dan kan dat vrij desastreus zijn natuurlijk... Aan een bom zou ik niet meteen willen denken eigenlijk, ook al blijft dat nog wel een mogelijkheid.

Edit: Ah, ik had jouw linkje nog niet meteen bekeken.
quote:
Het laatste rapport van het onderzoek stelde dat metaalmoeheid, te wijten was aan het inadequaat onderhoud na een eerder voorval, de waarschijnlijke oorzaak van het ongeluk was.
Nou ja, als dat dus met die China Airlines vlucht is gebeurd, lijkt dat me nu ook een behoorlijk realistisch scenario inderdaad.
pi_69689517
De Franse verantwoordelijke van het onderzoek naar de oorzaken van de crash liet vanavond in het journaal los dat het bij die automatische berichten van niet-functionerende instrumenten niet om slechts een paar apparaten ging, maar om pagina's en pagina's!!

Voor de rest gaf hij aan dat het nog wel enige dagen ging duren voor ze een begin met hypotheses zouden kunnen gaan maken; voorlopig wilde hij alleen nog maar kwijt dat ze puur met het verzamelen van informatie bezig waren. (Logisch natuurlijk.)
 FR
pi_69689526
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 02:07 schreef sander89 het volgende:
Toch misschien een bom?
Of wie weet wel een mislukte legeroefening met een verdwaald raketje ofzo?....
(Mocht dat het zijn, dan krijgen we dat de eerste 20 jaar toch niet te horen...
 FR
pi_69689543
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:04 schreef byah het volgende:
Het betreffende vliegtuig is betrokken geweest bij een botsing met een ander vliegtuig op Charles de Gaulle tijdje geleden. En er is dit weekend bij AF een bommelding binnengekomen maar dan voor een andere vlucht (waarom dat erbij werd verteld weet ik ook niet), hoorde ik net op de radio
Ja, een paar dagen eerder voor een vlucht vanuit Argentinië naar Parijs.
Er is toen niets gevonden.
 FR
  donderdag 4 juni 2009 @ 04:59:16 #294
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_69689636
Echt afschuwelijk. Dat is toch je ergste nachtmerrie Ik stap over een paar uur ook op het vliegtuig, moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt... had dit misschien beter niet kunnen lezen, maarja.
pi_69689707
Verborgen gebreken? Lijkt me stug dat die ervoor kunnen zorgen dat een heel vliegtuig compleet uit elkaar valt op 12 kilometer hoogte. Volgens mij wordt het scenario van een aanslag angsvallig stilgehouden.
pi_69689724
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 04:59 schreef Eva4Evah het volgende:
Echt afschuwelijk. Dat is toch je ergste nachtmerrie Ik stap over een paar uur ook op het vliegtuig, moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt... had dit misschien beter niet kunnen lezen, maarja.
Mijn ergste nachtmerrie is het niet, ik was niet aan boord van dat toestel en ben ook geen nabestaande. Had wel een slechte nachtrust overigens, niet gerelateerd aan vliegen. Morgen stap ik gewoon weer aan boord van het vliegtuig, zonder er verder bij na te denken.
pi_69689750
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 06:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Verborgen gebreken? Lijkt me stug dat die ervoor kunnen zorgen dat een heel vliegtuig compleet uit elkaar valt op 12 kilometer hoogte. Volgens mij wordt het scenario van een aanslag angsvallig stilgehouden.
Wow, dat je dat zomaar kan voelen aan je natte vinger, wat goed! Van Vollenhoven is straks ook maar mooi werkloos... Kijk eens wat vaker naar dingen als Air Crash Investigation, steek je nog wat van op.
pi_69689812
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 06:47 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Wow, dat je dat zomaar kan voelen aan je natte vinger, wat goed! Van Vollenhoven is straks ook maar mooi werkloos... Kijk eens wat vaker naar dingen als Air Crash Investigation, steek je nog wat van op.
Ik zei alleen dat het 'me stug lijkt' toch? En gaf daar alleen mijn mening over. Die herhaling van de herhaling heb ik nu wel gezien.

Mijn vinger is overigens droog, vriendin is buiten de deur namelijk.
pi_69689834
Tevens is het zo dat er hier in de buurt een Brit woont die 20 jaar als vliegtuig-mechanic gewerkt heeft. Die zei ook dat het best een 'plotselinge ontploffing' kan zijn geweest, gebaseerd op de feiten die nu bekend zijn. "Maar ik ben geen helderziende, er missen nog veel feiten" zei hij er ook bij. Kans is aanwezig, terwijl deze geheel weggewuifd wordt door alle betrokkenen. Erg slecht naar mijn mening.
pi_69690272
Ze zeiden juist dat het kerosine-spoor op zee een aanwijzing is dat het toestel in z'n geheel in zee is gestort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')