abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 juni 2009 @ 23:06:26 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69619921
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:04 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]



Blup blup waarschijnlijk.
huh?
pi_69619926
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
tvp
............................
pi_69619950
tvp
Do what you love, love what you do!
pi_69619952
net op hart van nederland een man die door een vriend gewaarschuwd was, 'als je nu op het vliegtuig gaat zul je niet heelhuids aankomen', en toen de vlucht maar heeft gelaten voor wat het was...... Die heeft dus zijn dood ontlopen, bizar!
I had a signature once. It was awful.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:08:28 #30
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_69620014
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef zoeperzazke het volgende:
net op hart van nederland een man die door een vriend gewaarschuwd was, 'als je nu op het vliegtuig gaat zul je niet heelhuids aankomen', en toen de vlucht maar heeft gelaten voor wat het was...... Die heeft dus zijn dood ontlopen, bizar!
Linkje?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_69620059
http://www.flightlevel.be(...)-vlucht-uit-rio.html
quote:
In een officiële mededeling van Air France meldt de luchtvaartmaatschappij dat de gezagvoerder van vlucht 447 11.700 vlieguren achter zijn naam had staan, waarvan 1.700 uur op de Airbus A330/340. De eerste copiloot had zo'n 3.000 vlieguren, waarvan 800 on type en de tweede piloot had 6.600 uren, inclusief 2.600 op de A330/340. Het toestel zelf was zoals eerder gezegd nog relatief nieuw en had 18.870 uren gevlogen. Het laatste onderhoud dateerde van 16 april 2009.
pi_69620108
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

huh?
Verzuipen duidelijker?
*****Kraak........
pi_69620116
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef zoeperzazke het volgende:
net op hart van nederland een man die door een vriend gewaarschuwd was, 'als je nu op het vliegtuig gaat zul je niet heelhuids aankomen', en toen de vlucht maar heeft gelaten voor wat het was...... Die heeft dus zijn dood ontlopen, bizar!
ik vraag me af in hoeverre er waarheid zit in dat verhaal, hij komt me nogal popi-jopi over, en hij lijkt me niet de man die 'zomaar' een vlucht canceled omdat hij er een slecht gevoel bij heeft.
pi_69620173
Waarom spreken de meeste er al over dat iedereen dood is, al is het natuurlijke een grote kans.
Ik vind dat niet kunnen want we weten nu nog zo weinig.

Is tot nu toe ook nog geen spoor van het vliegtuig gevonden?
............................
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 juni 2009 @ 23:12:20 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69620176
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:10 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Verzuipen duidelijker?
Eh nee, aangezien ik post dat bij rampenvluchten méér afzeggingen zijn dan bij 'normale' vluchten. Die verzuipen dus niet.
pi_69620211
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef zoeperzazke het volgende:
net op hart van nederland een man die door een vriend gewaarschuwd was, 'als je nu op het vliegtuig gaat zul je niet heelhuids aankomen', en toen de vlucht maar heeft gelaten voor wat het was...... Die heeft dus zijn dood ontlopen, bizar!
Wat een gelul zeg.
Mensen die aandacht trekken over het lijk van een ander
  maandag 1 juni 2009 @ 23:15:32 #37
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_69620327
The lightning and turbulence that may have hit an Air France jet flying from Rio de Janeiro to Paris are rarely the cause of plane crashes, analysts say. But they note that rough weather may have triggered a series of malfunctions that led to the disappearance of the jetliner.

Chief Air France spokesman Francois Brousse suggested the plane could have been struck by lightning.

But most experts say lightning doesn't usually bring down a modern airliner, unless it coincides with other factors that contribute to the accident.

"Planes are built with lightning strikes in mind and are struck reasonably frequently," said Patrick Smith, a U.S. commercial pilot and aviation writer.

"I've been hit by lighting in my career a number of times, which at worst resulted in a superficial mark on the outside of the plane," Smith said in a telephone interview from Sao Paulo, Brazil.

Aviation safety statistics indicate that each large passenger jet _ such as the Airbus A330 _ is struck by lightning about once every three years on average. Regional aircraft, however, which fly at lower altitudes, are hit more frequently _ about once a year.

Although lightning may have been a contributing factor in a handful of accidents since World War II, only one major crash was attributed directly to a strike. In 1963, a Pan American World Airways Boeing 707 exploded in midair when its fuel tank fumes were ignited by lightning.

Since then, aircraft electronic components have been hardened to withstand electric pulses of that magnitude, and new systems have been designed to prevent sparking in fuel tanks.

About seven hours after taking off and flying through the night over the mid-Atlantic, the pilots of the Air France Airbus reported that they had encountered an area of intense cumulonimbus activity, part of the massive thunderstorms that regularly batter the world's equatorial belt.

To avoid structural damage, both military and civilian pilots use standard onboard radar to maneuver around the thunderheads, which are characterized by electrical discharges, hail and high winds.

The mid-Atlantic region is where most hurricanes that hit the Western Hemisphere originate, and this is the beginning of the storm season. Thunderheads in the area can tower up to 60,000 feet (18,000 meters), making it impossible for airliners to climb over them and forcing them to make long diversions.

It remains unclear whether Flight 447 took evasive action to avoid the area of heavy turbulence.

Air France reported that the aircraft's ACARS (Aircraft Communications and Addressing System) _ a digital datalink that automatically transmits service messages from the aircraft to ground stations _ messaged the company's headquarters regarding a problem with the aircraft's electrical and pressurization systems.

Former NTSB chairman Jim Hall said that since the A330 is widely used in international travel it was vitally important to locate the black boxes as quickly as possible and analyze what happened to Flight 447.

"At this point accident investigators can't rule out anything," he said."But these aircraft are designed to withstand almost any lightning strikes or any level of turbulence."

Although aviation experts stressed it was much too early to speculate about the causes of the crash, they noted that the accident was most likely caused by various factors that combined to cause a catastrophic chain of events.

"It sounds like something that evolved into a problem, not something that happened instantly," said Bill Voss, president and CEO of Flight Safety Foundation, in Alexandria, Virginia.

"It would appear that their systems were degrading but we don't know why they were degrading."

Most aviation accidents are the result of the combination of several adverse circumstances which by themselves would not ordinarily be dangerous.

One of the most publicized such occurrences was the July 2000 Concorde crash near Paris in which investigators determined that a metal strip that had detached from another jet earlier in the day had caused a tire to burst on the Concorde as it made its take-off run. Debris from the tire punctured a fuel tank, causing a huge blaze and crash in which 113 people perished.

Smith said that that if the crew was forced to ditch the A330 in the ocean at night in stormy weather,"the outcome would not likely have been a good one."

"It would be nothing like landing that Airbus at midday in the Hudson river, a completely different scenario," Smith said, referring to the successful Jan. 15 water landing of a US Airways Airbus A320 in New York.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_69620344
Nu bij Knevel & Van den Brink..
de kans bestaat dat ze het vliegtuig nooit vinden
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:16:43 #39
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69620378
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef zoeperzazke het volgende:
net op hart van nederland een man die door een vriend gewaarschuwd was, 'als je nu op het vliegtuig gaat zul je niet heelhuids aankomen', en toen de vlucht maar heeft gelaten voor wat het was...... Die heeft dus zijn dood ontlopen, bizar!
Final Destination anyone?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 23:16:47 #40
45833 crew  Fogel
pi_69620381
Nu is het wachten op de mensen die gaan zeggen "ohnee, bij het plannen van de vakantie viel ons oog ook op een vakantie daarheen, het is Mallorca geworden, maar ALS we naar ... bla bla".

Ben benieuwd wat de oorzaak is van deze ramp, als ze er al achter kunnen komen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_69620383
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:40 schreef ouderejongere het volgende:
Misschien toeval, maar

Vlucht 447
+ 228 passagiers
(=675)
En is neergestort in '09: 675-9=666; het is het werk van de duivel!!!.

Of mag aftrekken niet .
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 1 juni 2009 @ 23:18:11 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69620436
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg.
Mensen die aandacht trekken over het lijk van een ander
ja, apart dat toch steeds precies die verhalen telkens bovenkomen drijven. Van die miljoenen keren dat men wel gewoon op een vliegtuig stapt en heel aankomt hoor je natuurlijk nooit iets
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_69620523
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef Fogel het volgende:
Nu is het wachten op de mensen die gaan zeggen "ohnee, bij het plannen van de vakantie viel ons oog ook op een vakantie daarheen, het is Mallorca geworden, maar ALS we naar ... bla bla".

Ben benieuwd wat de oorzaak is van deze ramp, als ze er al achter kunnen komen.
Net zoals met Turkisch Airlines.
Kwamen van die Turken in beeld en die zeiden: Ja ik heb van de week ook met dat vliegtuig van Istanbul naar Amsterdam gevlogen. Interviewer: Dus dat was met datzelfde toestel? Turk: Ja was het zelfde vluchtnummer ja. En toen heb ik niets aan het toestel gemerkt!

pi_69621019
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:11 schreef Blaat-Schaap het volgende:

[..]

ik vraag me af in hoeverre er waarheid zit in dat verhaal, hij komt me nogal popi-jopi over, en hij lijkt me niet de man die 'zomaar' een vlucht canceled omdat hij er een slecht gevoel bij heeft.
Heb ik ook gezien. Je zou haast denken dat dit soort mensen op oproepbasis werken voor dit soort verhalen. Bij elke vliegramp verschijnt er wel een 'bijna'-slachtoffer.

Misschien zat hij wel op de andere Air France-vlucht vanuit Rio of vloog hij wel met een andere maatschappij. Dit zijn altijd van die non-issues die verder helemaal niet relevant zijn.
pi_69621025
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:15 schreef MissJ het volgende:
Nu bij Knevel & Van den Brink..
de kans bestaat dat ze het vliegtuig nooit vinden
ze vinden hem ws. wel door die bakens enzo, maar geborgen worden zal wel niet lukken. Hoop iig dat ze de black boxes eruit kunnen halen.
pi_69621090
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef Re het volgende:

[..]

ja, apart dat toch steeds precies die verhalen telkens bovenkomen drijven. Van die miljoenen keren dat men wel gewoon op een vliegtuig stapt en heel aankomt hoor je natuurlijk nooit iets
Dat drijven is is wel mooi in dit geval. Verongelukken kan iedereen overkomen.
*****Kraak........
pi_69621224
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Net zoals met Turkisch Airlines.
Kwamen van die Turken in beeld en die zeiden: Ja ik heb van de week ook met dat vliegtuig van Istanbul naar Amsterdam gevlogen. Interviewer: Dus dat was met datzelfde toestel? Turk: Ja was het zelfde vluchtnummer ja. En toen heb ik niets aan het toestel gemerkt!

\
gr gr
pi_69621465
binnenkort bij groeten uit de rimboe
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  maandag 1 juni 2009 @ 23:47:42 #49
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_69621612
Twee Belgen aan boord van rampvliegtuig

afp
RIO DE JANEIRO -

Twee Belgen zaten op het vliegtuig van Air France dat maandag is verdwenen tijdens een vlucht van Rio de Janeiro naar Parijs. Een van hen heeft de Belgische en Braziliaanse nationaliteit. Het vliegtuig is nog steeds niet gevonden.

De identiteit van de twee verdwenen passagiers wordt pas bekendgemaakt wanneer Buitenlandse Zaken er zeker van is dat de familieleden op de hoogte zijn gebracht en hun toestemming hebben verleend voor de publicatie van de namen.

De woordvoerder las op de luchthaven een passagierslijst voor. Daaruit bleek dat het merendeel van de 216 passagiers de Braziliaanse of de Franse nationaliteit hebben. Ook waren er onder meer achttien Duitsers, negen Italianen, zes Amerikanen, vijf Chinezen, vier Hongaren, twee Spanjaarden, twee Britten, twee Marokkanen en twee Ieren aan boord. Het Ierse ministerie van Buitenlandse Zaken meldt echter dat er 3 Ieren meevlogen, mogelijk gaat het ook om iemand met een dubbele nationaliteit.

Eerder bleek al dat 4 van de passagiers Brussel als eindbestemming hadden. Zij zouden vanuit Parijs met de TGV naar Brussel moeten reizen. Een team van Air France was in Brussel Zuid aanwezig om indien nodig familieleden of vrienden van de reizigers op te vangen, maar dat bleek uiteindelijk niet nodig.

De Airbus van Air France verdween maandag tijdens een vlucht van Rio de Janeiro naar Parijs. Intussen wordt er in het immense gebied in de Atlantische Oceaan tussen het noordoosten van Brazilië en de Kaapverdische eilanden gezocht naar een spoor van het vliegtuig. De plaats van de ramp is op enkele tientallen zeemijlen nauwkeurig bepaald.

Volgens de eerste bevindingen van Air France zou het vliegtuig in een zware storm beland zijn en werd het toestel mogelijk neergebliksemd. Een automatische boodschap van het toestel gewaagde van verscheidene elektrische defecten. Experts betwijfelen intussen of een blikseminslag rechtstreeks tot een crash van het toestel heeft geleid. Mogelijks zou het een samenloop van omstandigheden zijn.

De Franse president Nicolas Sarkozy, die maandagmiddag op de luchthaven van Roissy arriveerde om de familieleden een hart onder de riem te steken, verklaarde dat tot dusver "geen enkel precies element" kan verklaren waarom het vliegtuig van Air France verdween. Hij gaf evenwel toe dat de overlevingskansen van de passagiers 'zeer klein' zijn. De Franse regering heeft de Amerikaanse autoriteiten gevraagd om hun satellieten in te zetten om de precieze plaats van de crash te helpen lokaliseren.


bron: www.standaard.be
When all things seem to end, the future still remains..
  maandag 1 juni 2009 @ 23:53:56 #50
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_69621853
Mooi taaltje, dat Belgisch : "en werd het toestel mogelijk neergebliksemd"
Klinkt haast alsof God persoonlijk bliksempje aan het spelen was
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')