Jij hebt al die nietszeggende kleine partijen bovenaan, heb je ook lekker veel aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hier staat de PVV waar ze horen, onderaan:
[ afbeelding ]
Ik steun je in je stem, niet dat ik lid ben van D66 ofzoquote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef McKillem het volgende:
Ik krijg PVV voor de bakkes, maar daar klopt geen flikker van.
Zo heb ik bijvoorbeeld aangegeven extra te laten meewegen dat ik niet vind dat we privacy moeten inleveren ter behoeve van de veiligheid.
Als er een partij is waar ze liever veilig dan vrij zijn is het wel de PVV.
Uit mijn eigen research komt D66 als beste uit de bus. Als ze het bij stemwijzer niet heel erg vinden hou ik mijn eigen research wel aan.
SPquote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef Agiath het volgende:
Denk dat het toch maar SP wordt voor mij, ondanks ze niet tegen Turkije in de EU zijn.
Ik heb geen stemwijzer nodig om te bepalen welke partij het beste bij me past.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt al die nietszeggende kleine partijen bovenaan, heb je ook lekker veel aan.
Ik heb het doorgegeven, ik denk dat de website vanaf nu jouw ip-adres blokkeert voor volgende verkiezingen!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef McKillem het volgende:
Ik krijg PVV voor de bakkes, maar daar klopt geen flikker van.
Zo heb ik bijvoorbeeld aangegeven extra te laten meewegen dat ik niet vind dat we privacy moeten inleveren ter behoeve van de veiligheid.
Als er een partij is waar ze liever veilig dan vrij zijn is het wel de PVV, VVD, dat clubje.
Uit mijn eigen research komt D66 als beste uit de bus. Als ze het bij stemwijzer niet heel erg vinden hou ik mijn eigen research wel aan.
Echte bazen stemmen SPquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven, ik denk dat de website vanaf nu jouw ip-adres blokkeert voor volgende verkiezingen!
Waarom doe je zo koppig? Je wilt weten welke partij bij je past, dus doe je die enquete. Daar komt een uitslag uit, welke je vervolgens negeert en een andere partij kiest. Totaal onlogisch toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef Agiath het volgende:
Denk dat het toch maar SP wordt voor mij, ondanks ze niet tegen Turkije in de EU zijn.
Lol, bovenstaande denkt nog steeds in links en rechts.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:46 schreef Originele_Naam het volgende:
Lol TS is een rechtse rakker, die het eigenlijk niet wil toegeven
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom doe je zo koppig? Je wilt weten welke partij bij je past, dus doe je die enquete. Daar komt een uitslag uit, welke je vervolgens negeert en een andere partij kiest. Totaal onlogisch toch?
NEE, Je moet de stemwijzer volgen, en Europa naar de kloten helpen IPV het beleid intern te veranderen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
En ik kijk iets verder dan de stemwijzer lang is, mag ik?
Waarom? Je hebt 30 vragen ingevuld, en daar is voor jou PVV als beste uitgekomen. Geef mij een goede reden waarom je die 30 vragen overboord gooit om je eigen onderbuikgevoel te volgen... Had dan gewoon niét die enquete gedaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
En ik kijk iets verder dan de stemwijzer lang is, mag ik?
Zo, heb jij bij elke vraag 'het zijn de Moslims!' aangevinkt ofzo?quote:
Gewoon alles 'geen van beide' behalve de Turkije vraag ofzoquote:Op maandag 1 juni 2009 22:07 schreef McKillem het volgende:
[..]hoe lang heb jij zitten klikken voor dit resultaat.
Alsof je alleen dat onzinnige testje mag doen als je de uitslag ook daadwerkelijk gaat toepassen!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef Trannellius het volgende:
Waarom? Je hebt 30 vragen ingevuld, en daar is voor jou PVV als beste uitgekomen. Geef mij een goede reden waarom je die 30 vragen overboord gooit om je eigen onderbuikgevoel te volgen... Had dan gewoon niét die enquete gedaan.
Gewoon het lijstje volgen aan het einde, kan iedereen.quote:
Inderdaad, want de PVV is als enige tegen de toetreding van Turkije!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon alles 'geen van beide' behalve de Turkije vraag ofzo.
Misschien dat de test de TS enige nieuwe inzichten kan verschaffen, in het kader van het onderzoek wellicht?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt 30 vragen ingevuld, en daar is voor jou PVV als beste uitgekomen. Geef mij een goede reden waarom je die 30 vragen overboord gooit om je eigen onderbuikgevoel te volgen... Had dan gewoon niét die enquete gedaan.
Je snapt niet dat dat slechts ter illustratie was?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, want de PVV is als enige tegen de toetreding van Turkije!
Je kan ook kiezen voor de hoogste partij die er wel in komt D66/GroenLinks, bespaart je een boete.quote:
Gewoon het hele globale concept van 'eigen volk eerst' van de PVV, om een lang verhaal kort te houden. Ik moet er ook niks van hebben dat Nederland keer op keer haantje de voorste wilt zijn als het aankomt op geld voor ontwikkelingshulp en ondersteuning voor asielzoekers vanuit armoedige rotlanden. We kampen hier al met genoeg financiële problemen op eigen boden, met name de belabberde kwaliteit van het onderwijs en de zorg en de hele kredietcrisis waar we nu mee kampen. Pomp daar eerst eens een paar miljarden in in plaats van het weg te geven aan corrupte rotlandjes, of door hele boevenbendes hierheen te halen uit idem landen.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom? In welke standpunten van de PVV kan jij je vinden?
waar denk jij dan in?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Lol, bovenstaande denkt nog steeds in links en rechts.
Meerdere politieke Dimensies, want je kan een sociaal karakter hebben, maar toch conservatief zijn.quote:
De EU heeft de schijn veel macht te willen dmv Verdrag van Lissabon. Hierin staat juist wat Europa wel en niet regelt. SP wil dit ook, maar niet via Verdrag van Lissabon, maar zelfde tekst met andere naam. Het Verdrag wordt alleen in Den Haag goedgekeurd door Nederland en niet door Brussel. SP en de kliek van Wilders spelen alleen in op de onduidelijkheid, ipv de voordelen van het verdrag te noemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:22 schreef Comedylocal het volgende:
Ik heb de stem test ook gedaan, het leek er meer op dat de EU steeds meer macht wil hebben.1 Pvv 2 SP.
Ik zal er nog eens over nadenken.
3 SGP/CU, maar daar heb ik geen vertrouwen in.
Ok en op welke partij stem jij ? en geef me een goede reden waarom ik Frankrijk of Duitsland moet vertrouwen.Ik heb steeds meer het idee, dat deze twee landen heel Europa willen runnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
De EU heeft de schijn veel macht te willen dmv Verdrag van Lissabon. Hierin staat juist wat Europa wel en niet regelt. SP wil dit ook, maar niet via Verdrag van Lissabon, maar zelfde tekst met andere naam. Het Verdrag wordt alleen in Den Haag goedgekeurd door Nederland en niet door Brussel. SP en de kliek van Wilders spelen alleen in op de onduidelijkheid, ipv de voordelen van het verdrag te noemen.
Goed onderbouwd!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kan beter PVV stemmen dan VVD of PVDA
D66, Het verdrag regelt juist dat de macht vooral in Den Haag ligt en waar nodig naar Brussel. Dan is er voor het kabinet niet meer mogelijk om eigen fouten op Brussel af te schuiven. D66 zegt wel ja tegen Europa, maar niet zoals het nu is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:44 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Ok en op welke partij stem jij ? en geef me een goede reden waarom ik Frankrijk of Duitsland moet vertrouwen.Ik heb steeds meer het idee, dat deze twee landen heel Europa willen runnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |