Jij hebt al die nietszeggende kleine partijen bovenaan, heb je ook lekker veel aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hier staat de PVV waar ze horen, onderaan:
[ afbeelding ]
Ik steun je in je stem, niet dat ik lid ben van D66 ofzoquote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef McKillem het volgende:
Ik krijg PVV voor de bakkes, maar daar klopt geen flikker van.
Zo heb ik bijvoorbeeld aangegeven extra te laten meewegen dat ik niet vind dat we privacy moeten inleveren ter behoeve van de veiligheid.
Als er een partij is waar ze liever veilig dan vrij zijn is het wel de PVV.
Uit mijn eigen research komt D66 als beste uit de bus. Als ze het bij stemwijzer niet heel erg vinden hou ik mijn eigen research wel aan.
SPquote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef Agiath het volgende:
Denk dat het toch maar SP wordt voor mij, ondanks ze niet tegen Turkije in de EU zijn.
Ik heb geen stemwijzer nodig om te bepalen welke partij het beste bij me past.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt al die nietszeggende kleine partijen bovenaan, heb je ook lekker veel aan.
Ik heb het doorgegeven, ik denk dat de website vanaf nu jouw ip-adres blokkeert voor volgende verkiezingen!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef McKillem het volgende:
Ik krijg PVV voor de bakkes, maar daar klopt geen flikker van.
Zo heb ik bijvoorbeeld aangegeven extra te laten meewegen dat ik niet vind dat we privacy moeten inleveren ter behoeve van de veiligheid.
Als er een partij is waar ze liever veilig dan vrij zijn is het wel de PVV, VVD, dat clubje.
Uit mijn eigen research komt D66 als beste uit de bus. Als ze het bij stemwijzer niet heel erg vinden hou ik mijn eigen research wel aan.
Echte bazen stemmen SPquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven, ik denk dat de website vanaf nu jouw ip-adres blokkeert voor volgende verkiezingen!
Waarom doe je zo koppig? Je wilt weten welke partij bij je past, dus doe je die enquete. Daar komt een uitslag uit, welke je vervolgens negeert en een andere partij kiest. Totaal onlogisch toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef Agiath het volgende:
Denk dat het toch maar SP wordt voor mij, ondanks ze niet tegen Turkije in de EU zijn.
Lol, bovenstaande denkt nog steeds in links en rechts.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:46 schreef Originele_Naam het volgende:
Lol TS is een rechtse rakker, die het eigenlijk niet wil toegeven
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom doe je zo koppig? Je wilt weten welke partij bij je past, dus doe je die enquete. Daar komt een uitslag uit, welke je vervolgens negeert en een andere partij kiest. Totaal onlogisch toch?
NEE, Je moet de stemwijzer volgen, en Europa naar de kloten helpen IPV het beleid intern te veranderen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
En ik kijk iets verder dan de stemwijzer lang is, mag ik?
Waarom? Je hebt 30 vragen ingevuld, en daar is voor jou PVV als beste uitgekomen. Geef mij een goede reden waarom je die 30 vragen overboord gooit om je eigen onderbuikgevoel te volgen... Had dan gewoon niét die enquete gedaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
En ik kijk iets verder dan de stemwijzer lang is, mag ik?
Zo, heb jij bij elke vraag 'het zijn de Moslims!' aangevinkt ofzo?quote:
Gewoon alles 'geen van beide' behalve de Turkije vraag ofzoquote:Op maandag 1 juni 2009 22:07 schreef McKillem het volgende:
[..]hoe lang heb jij zitten klikken voor dit resultaat.
Alsof je alleen dat onzinnige testje mag doen als je de uitslag ook daadwerkelijk gaat toepassen!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef Trannellius het volgende:
Waarom? Je hebt 30 vragen ingevuld, en daar is voor jou PVV als beste uitgekomen. Geef mij een goede reden waarom je die 30 vragen overboord gooit om je eigen onderbuikgevoel te volgen... Had dan gewoon niét die enquete gedaan.
Gewoon het lijstje volgen aan het einde, kan iedereen.quote:
Inderdaad, want de PVV is als enige tegen de toetreding van Turkije!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon alles 'geen van beide' behalve de Turkije vraag ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |