abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69616150
Ik krijg PVV voor de bakkes, maar daar klopt geen flikker van.
Zo heb ik bijvoorbeeld aangegeven extra te laten meewegen dat ik niet vind dat we privacy moeten inleveren ter behoeve van de veiligheid.
Als er een partij is waar ze liever veilig dan vrij zijn is het wel de PVV, VVD, dat clubje.

Uit mijn eigen research komt D66 als beste uit de bus. Als ze het bij stemwijzer niet heel erg vinden hou ik mijn eigen research wel aan.
pi_69616184
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hier staat de PVV waar ze horen, onderaan:

[ afbeelding ]
Jij hebt al die nietszeggende kleine partijen bovenaan, heb je ook lekker veel aan.
  maandag 1 juni 2009 @ 21:41:09 #53
177885 JoaC
Het is patat
pi_69616309
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef McKillem het volgende:
Ik krijg PVV voor de bakkes, maar daar klopt geen flikker van.
Zo heb ik bijvoorbeeld aangegeven extra te laten meewegen dat ik niet vind dat we privacy moeten inleveren ter behoeve van de veiligheid.
Als er een partij is waar ze liever veilig dan vrij zijn is het wel de PVV.

Uit mijn eigen research komt D66 als beste uit de bus. Als ze het bij stemwijzer niet heel erg vinden hou ik mijn eigen research wel aan.
Ik steun je in je stem, niet dat ik lid ben van D66 ofzo
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69616324
Denk dat het toch maar SP wordt voor mij, ondanks ze niet tegen Turkije in de EU zijn.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_69616350
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef Agiath het volgende:
Denk dat het toch maar SP wordt voor mij, ondanks ze niet tegen Turkije in de EU zijn.
SP

Jij pretendeert een baas te zijn?
  maandag 1 juni 2009 @ 21:42:42 #56
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_69616374
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Jij hebt al die nietszeggende kleine partijen bovenaan, heb je ook lekker veel aan.
Ik heb geen stemwijzer nodig om te bepalen welke partij het beste bij me past.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_69616386
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef McKillem het volgende:
Ik krijg PVV voor de bakkes, maar daar klopt geen flikker van.
Zo heb ik bijvoorbeeld aangegeven extra te laten meewegen dat ik niet vind dat we privacy moeten inleveren ter behoeve van de veiligheid.
Als er een partij is waar ze liever veilig dan vrij zijn is het wel de PVV, VVD, dat clubje.

Uit mijn eigen research komt D66 als beste uit de bus. Als ze het bij stemwijzer niet heel erg vinden hou ik mijn eigen research wel aan.
Ik heb het doorgegeven, ik denk dat de website vanaf nu jouw ip-adres blokkeert voor volgende verkiezingen!
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_69616400
Ik stem zo rechts mogelijk, ongeacht bij wie ik dan mijn kruisje zetten moet.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  maandag 1 juni 2009 @ 21:43:44 #59
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69616422
ik kwam op de partij voor de dieren uit
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_69616431
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef Emimich het volgende:

[..]

SP

Jij pretendeert een baas te zijn?
Echte bazen stemmen SP
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_69616467
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ik heb het doorgegeven, ik denk dat de website vanaf nu jouw ip-adres blokkeert voor volgende verkiezingen!
pi_69616482
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef Agiath het volgende:
Denk dat het toch maar SP wordt voor mij, ondanks ze niet tegen Turkije in de EU zijn.
Waarom doe je zo koppig? Je wilt weten welke partij bij je past, dus doe je die enquete. Daar komt een uitslag uit, welke je vervolgens negeert en een andere partij kiest. Totaal onlogisch toch?
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 1 juni 2009 @ 21:45:25 #63
250039 Zaith
Verdomde kuwt soeplepel
pi_69616495
Vind stemwijzer dus echt niet behulpzaam.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
pi_69616527
Lol TS is een rechtse rakker, die het eigenlijk niet wil toegeven
  maandag 1 juni 2009 @ 21:48:10 #65
177885 JoaC
Het is patat
pi_69616607
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:46 schreef Originele_Naam het volgende:
Lol TS is een rechtse rakker, die het eigenlijk niet wil toegeven
Lol, bovenstaande denkt nog steeds in links en rechts.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69616646
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Waarom doe je zo koppig? Je wilt weten welke partij bij je past, dus doe je die enquete. Daar komt een uitslag uit, welke je vervolgens negeert en een andere partij kiest. Totaal onlogisch toch?


En ik kijk iets verder dan de stemwijzer lang is, mag ik?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 1 juni 2009 @ 21:52:43 #67
177885 JoaC
Het is patat
pi_69616824
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef Agiath het volgende:

[..]

En ik kijk iets verder dan de stemwijzer lang is, mag ik?
NEE, Je moet de stemwijzer volgen, en Europa naar de kloten helpen IPV het beleid intern te veranderen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69617015
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef Agiath het volgende:

[..]

En ik kijk iets verder dan de stemwijzer lang is, mag ik?
Waarom? Je hebt 30 vragen ingevuld, en daar is voor jou PVV als beste uitgekomen. Geef mij een goede reden waarom je die 30 vragen overboord gooit om je eigen onderbuikgevoel te volgen... Had dan gewoon niét die enquete gedaan.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_69617079

This shit so good, it don't even smell bad!
  maandag 1 juni 2009 @ 22:05:58 #70
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69617351
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:59 schreef StacksOnDeck het volgende:

[ afbeelding ]
Zo, heb jij bij elke vraag 'het zijn de Moslims!' aangevinkt ofzo?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69617416
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:59 schreef StacksOnDeck het volgende:

[ afbeelding ]
hoe lang heb jij zitten klikken voor dit resultaat.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:09:22 #72
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69617501
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:07 schreef McKillem het volgende:

[..]

hoe lang heb jij zitten klikken voor dit resultaat.
Gewoon alles 'geen van beide' behalve de Turkije vraag ofzo .
Huilen dan.
pi_69617503
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef Trannellius het volgende:
Waarom? Je hebt 30 vragen ingevuld, en daar is voor jou PVV als beste uitgekomen. Geef mij een goede reden waarom je die 30 vragen overboord gooit om je eigen onderbuikgevoel te volgen... Had dan gewoon niét die enquete gedaan.
Alsof je alleen dat onzinnige testje mag doen als je de uitslag ook daadwerkelijk gaat toepassen!
  maandag 1 juni 2009 @ 22:10:11 #74
177885 JoaC
Het is patat
pi_69617540
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:59 schreef StacksOnDeck het volgende:

[ afbeelding ]
Gewoon het lijstje volgen aan het einde, kan iedereen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69617566
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon alles 'geen van beide' behalve de Turkije vraag ofzo .
Inderdaad, want de PVV is als enige tegen de toetreding van Turkije!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')