Dan "moet" je stemmen op SP, PVV of NewEuropeans.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:24 schreef Sakura het volgende:
[..]
Niet stemmen houdt dus ook automatisch in nooit meer zeuren over Europa en voortaan je mond er over dicht houden.
Ik vind het prima hoor, dat jij nooit meer iets gaat zeggen over Europa.
Ja, er zit niks anders opquote:Op maandag 1 juni 2009 20:02 schreef Noin het volgende:
I
Moet ik dan echt de PVDD gaan stemmen om ervoor te zorgen dat mijn internetgegevens geen 20 jaar bewaard worden?
Goed onderbouwdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:30 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
ach nee man, D66 voert alles trouw in wat de EU opdraagd
Domme trol.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:30 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
ach nee man, D66 voert alles trouw in wat de EU opdraagd
Schei toch uit man, D66 hebben we HELEMAAL niet gehoord over de vingerafdruk in het paspoortquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Domme trol.
En opdraagt is met een t
Twijfels over nut bewaren vingerafdrukquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Schei toch uit man, D66 hebben we HELEMAAL niet gehoord over de vingerafdruk in het paspoort
Je moet niet ten koste van alles privacy willen. Wel moet er discreet omgegaan worden met de info die afgegeven wordt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef RechtseRukker het volgende:
Rogier van Boxtel (D66) laatst op de radio
'Het EPD had 15 jaar geleden al ingevoerd moeten zijn,'
Rogier van Boxtel is baas NPS en heeft verder nog weinig met D66 te maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef RechtseRukker het volgende:
Rogier van Boxtel (D66) laatst op de radio
'Het EPD had 15 jaar geleden al ingevoerd moeten zijn,'
Ze uit twijfels over het nut, dat is wat anders dan je druk te maken over de privacyquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef JoaC het volgende:
[..]
Twijfels over nut bewaren vingerafdruk
.
]Vooral GroenLinks en D66 reageren kritisch op de plannen. „Een centrale database met honderden miljoenen vingerafdrukken”, zegt Sophie in ’t Veld van D66. „Het is maar de vraag of deze aanpak proportioneel is.
Bron
En CEO van Menzis, de zorgverzekeraarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:47 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Rogier van Boxtel is baas NPS en heeft verder nog weinig met D66 te maken.
Nee, het is een kosten/baten verhaal. De kosten worden gevormd door de privacy.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Ze uit twijfels over het nut, dat is wat anders dan je druk te maken over de privacy
Waarom betrek jij hem dan in een D66 verhaal?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
En CEO van Menzis, de zorgverzekeraar
Hoezo? Als er niks is wat in jou opinie goed genoeg bij jou past, dan schiet stemmen ook niet op. En als je wel stemt zou je eigenlijk niet mogen zeuren aangezien jij mede verantwoordelijk bent als hun het verkloten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:24 schreef Sakura het volgende:
[..]
Niet stemmen houdt dus ook automatisch in nooit meer zeuren over Europa en voortaan je mond er over dicht houden.
Ik vind het prima hoor, dat jij nooit meer iets gaat zeggen over Europa.
Er is geen partij die mijn mening vertegenwoordigd, en zodoende heb ik geen recht van spreken meer als ik niet stem. Goede redenatiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:24 schreef Sakura het volgende:
[..]
Niet stemmen houdt dus ook automatisch in nooit meer zeuren over Europa en voortaan je mond er over dicht houden.
Ik vind het prima hoor, dat jij nooit meer iets gaat zeggen over Europa.
Omdat hij nog steeds als oud-D66er in de media te zien isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Waarom betrek jij hem dan in een D66 verhaal?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:10 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Omdat hij nog steeds als oud-D66er in de media te zien is
Voor jou, niet voor de vrije markt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:15 schreef Refragmental het volgende:
Mooi dat mijn partij opkomt voor burgerrechten![]()
PvdD is tot nu toe niet één keer een slechte keuze geweest.
Het verdrag is alleen in Ierland nog niet goedgekeurd. Privacy vind je o.a. bij GroenLinks en D66, de andere partijen komen niet in het EPquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:09 schreef canin het volgende:
Ik weet op dit moment ook absoluut niet wat ik moet stemmen. Ik vind dat Europa alleen op economisch gebied moet samenwerken en ben tegen het verdrag van Lissabon. Als ik de stemwijzer invul kom ik dan ook op pvv of vvd. Deze partijen zie ik alleen niet echt mijn privacy beschermen. Is er ook een partij die en minder Europa wil, maar wel om privacy geeft?
(Ik denk erover om toch vvd te stemmen, maar hoop dat er een goed alternatief is)
Mee eens, met het idee van het EPD is ook niks mis, de uitvoering zoals hij nu is, is echter een gelijkenis van het invoeren van Windows 3.11. Hopeloos ouderwets en verschrikkelijk onveilig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef RechtseRukker het volgende:
Rogier van Boxtel (D66) laatst op de radio
'Het EPD had 15 jaar geleden al ingevoerd moeten zijn,'
En in Polen , Tjechie en Duistland en nog een land wat me ontschoten isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het verdrag is alleen in Ierland nog niet goedgekeurd. Privacy vind je o.a. bij GroenLinks en D66, de andere partijen komen niet in het EP
Wat daar zo raar aan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:42 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
En in Polen , Tjechie en Duistland en nog een land wat me ontschoten is
Overigens liet D66 weer zijn ware gezicht zien bij de ratificatie in Nederland, het was belachelijk dat er geen referendum over gehoudenn werd volgens Pechthold, om er vervolgens toch mee in te stemmen
Dat maakt die club zo in en in triest
Het was Bos die voor referendum was, maar als regeringpartij liet afweten. Dat D66 persoonlijk voor is is wat anders.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:42 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
En in Polen , Tjechie en Duistland en nog een land wat me ontschoten is
Overigens liet D66 weer zijn ware gezicht zien bij de ratificatie in Nederland, het was belachelijk dat er geen referendum over gehoudenn werd volgens Pechthold, om er vervolgens toch mee in te stemmen
Dat maakt die club zo in en in triest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |