Heb je stoppen? Anders stop vervangenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef VoreG het volgende:
Pff op de tweede verdieping (mijn verdieping) doen alle lichten het niet meer en ook de stopcontacten waar de lichtschakelaar bij zit doen het niet meer.
In de meterkast is echter helemaal niets te zien..
Kan je niet gewoon je huisbaas bellen dat ie ff langskomt / iemand stuurt om ernaar te kijken? dat is toch niet jouw pakkie an?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:15 schreef VoreG het volgende:
Gewoon allemaal nieuwe stoppen gekocht en alle oude stoppen eruit geflikkerd. Als ik ze een voor een probeerde werkte het nog niet. Dan maar allemaal nieuwe
Dat dachten wij ook in het beginquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon je huisbaas bellen dat ie ff langskomt / iemand stuurt om ernaar te kijken? dat is toch niet jouw pakkie an?
True that. Ik wil een nieuw huisjeeee!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook in het beginMaar bij ons woont die gast bij Den Haag en komt pas 2 dagen later ongeveer, dan is het makkelijker om zelf even te doen
Ik verhuis als alles goed gaat (fingers crossed) hopelijk binnenkort ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
True that. Ik wil een nieuw huisjeeee!
Ik heb het nu binnen een uurtje gefixed, anders moest ik wachten totdat die vent eindelijk een elektricien geregeld had. Voor die 3 euro aan stoppen doe ik het zelf wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon je huisbaas bellen dat ie ff langskomt / iemand stuurt om ernaar te kijken? dat is toch niet jouw pakkie an?
Vertelquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik verhuis als alles goed gaat (fingers crossed) hopelijk binnenkort ook
mwa, gewoon uit huisquote:
mijn pakketjes hebben ze al uitgereikt zeggen ze, nou ik ben thuis, maar geen pakketjes en ook geen briefje in de bus..quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef VoreG het volgende:
TNT is al sinds vanochtend 9 uur onderweg vanuit Goirle om mijn nieuwe laptop te bezorgen.. Duurt wel verdomde lang zo!
Goirle is ook wel erg verrrrrrrrrquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef VoreG het volgende:
TNT is al sinds vanochtend 9 uur onderweg vanuit Goirle om mijn nieuwe laptop te bezorgen.. Duurt wel verdomde lang zo!
Hahaquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahah, kregen we een mailtje van iemand die nog wel drie kamers vrij heeft voor ons (ben met 2 vriendinnen iets aan het zoeken), blijkt het mijn oude huisbaas te zijn en gaat het om mijn oude studentenhuis.. zijn drie mensen weg en staan drie kamers leeg en de vierde gaat nog... Ik ben daar niet voor niets weggegaan
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
* SwiffMeister hoopt niet dat hij bij verrassing 2 kaartjes krijgt van zn vriendin...quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb geen ziiiiiiin meer in die kuttentamens. En ik moet er nog 5 - herkansingen nog niet meegeteld.
Oeh oeh oeh Muse komt 14 november in Rotterdam optredenik moet erheeeen!
Dan ga ik wel met je vriendin want Muse is wel geniaal.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:45 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
* SwiffMeister hoopt niet dat hij bij verrassing 2 kaartjes krijgt van zn vriendin...
Een kennis van me kreeg zo ook ooit 2 kaartjes voor een concert waar hij zelf niet heen wilde, maar zn vriendin wel...
Echte bazen zitten bij de Boekanierquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:35 schreef hmmmz het volgende:
heee, ik wil ook de OP!
vandaag als tik-papa het ontbijt geregeld bij bolle
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
Pff, ik zit met een liedje in mijn hoofdDie had een vriendin van me laatst ook de hele dag in haar hoofd. Wel typisch een nummer dat in je hoofd blijft zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al de hele dag in m'n hoofd
I've been working on a cocktail calling grounds for divorce.........
Echt een geniaal nummer![]()
![]()
quote:
Haha inderdaad. Ik hoorde hem vorige week voor het eerst eigenlijk (bij de Boekanier trouwens, haha)quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef toma het volgende:
[..]
Die had een vriendin van me laatst ook de hele dag in haar hoofd. Wel typisch een nummer dat in je hoofd blijft zitten.
Ik heb al de hele dag in m'n hoofd
I've been working on a cocktail calling grounds for divorse.........
Stlet niet bijzonder veel voor. Veel "ja" "hmhm" en "inderdaad' zeggen en je kan weer gaan zuipenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:38 schreef aardappel het volgende:
[..]
------
eerst die objectiviteitscursus
zou me niks verbazen, cafe spoorzicht (olof) probeert al jaren zieltjes te winnen om hun teruglopend ledenaantal te beperkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stlet niet bijzonder veel voor. Veel "ja" "hmhm" en "inderdaad' zeggen en je kan weer gaan zuipenWe gaan wel mooi ff meeten bij die objectiviteitscursus (
)
Trouwens, die objectiviteitscursus is begonnen nadat veel mentoren van Olof alleen met hun kinderen naar Olof gingen en nergens anders heen
ze zijn binnen!! was bij de buren afgeleverd maar geen briefje in de bus...quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef styliste het volgende:
[..]
mijn pakketjes hebben ze al uitgereikt zeggen ze, nou ik ben thuis, maar geen pakketjes en ook geen briefje in de bus..
gewoon ff pizza didim bellen en je door hun laten adviserenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef styliste het volgende:
jaha heel leuk en lekker allemaal maar wat moet ik nou eten? het is al bijna half 8...
Ik sla vandaag me eten maar over denk.. Vanmorgen paar boterhammen op, om 4u een visje en zometeen rap naar das mandje om zu schlafenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef styliste het volgende:
jaha heel leuk en lekker allemaal maar wat moet ik nou eten? het is al bijna half 8...
wat betaal je voor die pasta?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:47 schreef styliste het volgende:
ja ik zat ook te twijfelen maar heb toch maar pasta besteld, als ik het niet op krijg gaat het gewoon de koelkast in voor morgen
Wat gaat het worden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja inderdaad, even de stempas opzoeken
en natuurlijk niet te vergeten de heleMALL welquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Of het interesseert me gewoon totaal niet. Ik weet dat het iets met Europees bladiebla is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |