zou me niks verbazen, cafe spoorzicht (olof) probeert al jaren zieltjes te winnen om hun teruglopend ledenaantal te beperkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stlet niet bijzonder veel voor. Veel "ja" "hmhm" en "inderdaad' zeggen en je kan weer gaan zuipenWe gaan wel mooi ff meeten bij die objectiviteitscursus (
)
Trouwens, die objectiviteitscursus is begonnen nadat veel mentoren van Olof alleen met hun kinderen naar Olof gingen en nergens anders heen
ze zijn binnen!! was bij de buren afgeleverd maar geen briefje in de bus...quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef styliste het volgende:
[..]
mijn pakketjes hebben ze al uitgereikt zeggen ze, nou ik ben thuis, maar geen pakketjes en ook geen briefje in de bus..
gewoon ff pizza didim bellen en je door hun laten adviserenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef styliste het volgende:
jaha heel leuk en lekker allemaal maar wat moet ik nou eten? het is al bijna half 8...
Ik sla vandaag me eten maar over denk.. Vanmorgen paar boterhammen op, om 4u een visje en zometeen rap naar das mandje om zu schlafenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef styliste het volgende:
jaha heel leuk en lekker allemaal maar wat moet ik nou eten? het is al bijna half 8...
wat betaal je voor die pasta?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:47 schreef styliste het volgende:
ja ik zat ook te twijfelen maar heb toch maar pasta besteld, als ik het niet op krijg gaat het gewoon de koelkast in voor morgen
Wat gaat het worden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja inderdaad, even de stempas opzoeken
en natuurlijk niet te vergeten de heleMALL welquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Of het interesseert me gewoon totaal niet. Ik weet dat het iets met Europees bladiebla is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |