Mag je toch blij zijn dat je een goede fiets hebtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef toma het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik fietste achter een straat langs daar is een brede poort waar ook auto's kunnen komen. Toen kwam er ineens een snotneus op skates keihard door een poortje naar buiten geracet maar ik kwam daar net aanfietsen. Kneep vol in m'n remmen maar ik raakte m nog wel. Hij viel hard maar had gelukkig niks.
Achteraf bleek dat ik zo hard in mn remmen had geknepen dat m'n remkabel los was geschoten
Blij zijn dat je niet met de auto was... Dan was je sowieso schuldig geweest!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef toma het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik fietste achter een straat langs daar is een brede poort waar ook auto's kunnen komen. Toen kwam er ineens een snotneus op skates keihard door een poortje naar buiten geracet maar ik kwam daar net aanfietsen. Kneep vol in m'n remmen maar ik raakte m nog wel. Hij viel hard maar had gelukkig niks.
Achteraf bleek dat ik zo hard in mn remmen had geknepen dat m'n remkabel los was geschoten
ja klopt. Maar ik kon er echt niks aan doen. Dat kind kwam echt als een gek zonder te kijken uit dat poortje geknald.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Blij zijn dat je niet met de auto was... Dan was je sowieso schuldig geweest!
Ken de situaties... Maar helaas zijn kinderen altijd een zwakke verkeersdeelnemer... Dus dan ben je al "aanrijder" altijd de lul! Is echt mijn grootste angst om zo een keer een kind voor de auto te krijgen ofzo...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:24 schreef toma het volgende:
[..]
ja klopt. Maar ik kon er echt niks aan doen. Dat kind kwam echt als een gek zonder te kijken uit dat poortje geknald.
Busted!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Ook lullig.. vriendin van me is met haar zusje naar haar vriend gereden die in een andere province woont. Maar die vriend woont dus net op zichzelf sinds april ofzo. Deed ie de deur open, stond er schijnbaar nog een dame.. die in zijn slaapkamer haar sokken aan het zoeken was. Auw. En later in de auto heeft ze de zus van die jongen gebeld en kwam ze erachter dat ie al de hele tijd andere dames had. Dubbel auw.
Ga dan eerder naar bed koekebakker.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:56 schreef theKiD het volgende:
Damn wat is het kut om na dat weekend pinkpop van gemiddeld 2 uur per nacht slapen, in je eigen lekkere bed in slaap te vallen en die kutwekker vervolgens na 4 uur weer af te horen gaan
Dat werd een beetje moeilijk, ik mocht nog niet wegquote:
Jajaquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat werd een beetje moeilijk, ik mocht nog niet wegMoest eerst nog iets afkijken en toen nog 45 minuten naar huis racen
![]()
Heb je stoppen? Anders stop vervangenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef VoreG het volgende:
Pff op de tweede verdieping (mijn verdieping) doen alle lichten het niet meer en ook de stopcontacten waar de lichtschakelaar bij zit doen het niet meer.
In de meterkast is echter helemaal niets te zien..
Kan je niet gewoon je huisbaas bellen dat ie ff langskomt / iemand stuurt om ernaar te kijken? dat is toch niet jouw pakkie an?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:15 schreef VoreG het volgende:
Gewoon allemaal nieuwe stoppen gekocht en alle oude stoppen eruit geflikkerd. Als ik ze een voor een probeerde werkte het nog niet. Dan maar allemaal nieuwe
Dat dachten wij ook in het beginquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon je huisbaas bellen dat ie ff langskomt / iemand stuurt om ernaar te kijken? dat is toch niet jouw pakkie an?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |