G'Morningquote:
Dat is hem iddquote:Op donderdag 4 juni 2009 07:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
G'Morning![]()
Ej Crazy, die Dave op je Hyves-blog, is dat die chaufeur die ik ook ken toevallig? Zo ja, dan had ik je dat al ruim vtv kunnen vertellen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is hem idd
en dan zeg je dat niet ff klapjosti![]()
hehe, dat gevoel had ik dus ook de eerste keerquote:Op donderdag 4 juni 2009 07:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoals ik toen ook al zei.. Ik heb m nooit heel dichtbij laten komen
Bij sommige mensen krijg je al geen goed gevoel op t eerste moment dat je ze ziet
Ik heb er 1x mee op terras gezeten, toen kwam hij er ongevraagd bij zitten, en voor de rest was het puur zakelijk op me werk..
eerste keer over de middelijn?quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:55 schreef toma het volgende:
Gisteravond nog gaan voetballen.
Ik kreeg zelfs kramp, dat heb ik echt nooit
Nee, ik heb al een seizoen niet meer gespeeld en gisteravond ineens 2 uur ofzo. Heb zelfs spierpijnquote:
Tja normaal gesproken heb ik nooit ergens last van en strek ik nooit. Maar ik gebruikte nu andere spieren dan anders dus had ik dat misschien wel moeten doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef SwiffMeister het volgende:
Rekken en strekken van tevoren helpt. Ik had hetzelfde toen ik nog Judo'de. Als ik geen goeie warming up en rek/strek oefeningen deed vantevoren had ik na 3 kwartier altijd kramp in mn linker bovenbeen. Das niet zo prettig als je dan net iemand van 110kg op je rug/schouders hebt hangen en het schiet er ineens in![]()
Zo, er is gestemd, hebben we dat ook weer gehad. Wel vreemd, ik twijfelde tussen SP en VVD![]()
Blijkbaar is de VVD behoorlijk links in Europa.
Gewoon na het werken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:21 schreef VoreG het volgende:
Ik ben nu al vanaf 12 uur bezig met een paper dat ik morgen af moet hebben. Heb al 115 woorden geschreven. Gelukkig hoeft het maar 800 woorden lang te zijn... Moet alleen wel opschieten, want ik moet vanavond koken en ik moet ook werken, dus veel tijd heb ik niet meer..
Proestquote:
Dat zijn idd geyle auto'squote:Op donderdag 4 juni 2009 18:12 schreef styliste het volgende:
o jeehttp://www.adriaansenclassics.nl/index1.html
en ik heb nog niet eens mijn rijbewijs..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |