Eens. Senseo is best te pruimen.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
niks mis met senseo, al ben ik het met het onhandig verhaal eens bij veel bezoek.
Nespresso is een stuk lekkerder dan slootwater Senseo.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:32 schreef muay-toy het volgende:
ik vind Senseo een stuk lekkerder dan normale koffie uit een apparaat. Zo ook met Nespresso.
In kraanwater zit geen cafeïne.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:53 schreef B.E.D het volgende:
Wat is er mis met gewoon kraanwater drinken.
Krijg je geen vieze koffie-adem van en geen aanslag op je tanden.
Inderdaad... het is toch logisch lijkt me:quote:Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Nespresso is een stuk lekkerder dan slootwater Senseo.
Ik snap alleen niet dat je Senseo lekkerder vind dat normale koffie.
Ja, echter met filter is het *schep schep* *vul vul* druk op de knop en je hebt er geen omkijken meer naar.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Een volle pot koffie zetten op de oude (koffiezetapparaat) of hele oude (kokend water in fluitketel met koffiefilterhouder bovenop koffiepot) manier kost minstens zoveel tijd (1 liter water moet eerst koken).....
Ow, op die manier. Ja dat is waar.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja, echter met filter is het *schep schep* *vul vul* druk op de knop en je hebt er geen omkijken meer naar.
Lekker sociaalquote:Op maandag 1 juni 2009 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, op die manier. Ja dat is waar.
Ik stuur het bezoek altijd zelf naar de keuken, 'daar staat het apparaat en de koffie hier in deze bussen de pads'.
Misschien is ie wel gewoon heel slechte koffie gewend.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Nespresso is een stuk lekkerder dan slootwater Senseo.
Ik snap alleen niet dat je Senseo lekkerder vind dat normale koffie.
Hangt ook af van je bezoeker. Sommigen zet ik maar wat graag een mega-ranzige bak voor.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:29 schreef Maeghan het volgende:
Niks erger dan wanneer je op visite bent en iemand vraagt of je koffie wilt, en vervolgens krijg je zo'n ranzige bak uit een senseo. Dat is gewoon geen koffie!
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hangt ook af van je bezoeker. Sommigen zet ik maar wat graag een mega-ranzige bak voor.
Nou, als je senseo lekkerder vindt als gezette koffie, dan is er iets danig mis met je smaak of het koffiezetapparaat.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:32 schreef muay-toy het volgende:
ik vind Senseo een stuk lekkerder dan normale koffie uit een apparaat.
Of je kan gewoon niet koffie zetten.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:10 schreef Osramp het volgende:
[..]
Nou, als je senseo lekkerder vindt als gezette koffie, dan is er iets danig mis met je smaak of het koffiezetapparaat.
Dan Thee natuurlijk. Cohen drinkt niet anders...quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Herkauwer het volgende:
Andere vraag, hoe zou je reageren als er geen koffie beschikbaar is? Of alleen senseo wat je niet te zuipen vind?
Als iemand bij mij op bezoek is, en hij/zij zeikt over het drinken, gooi ik ze meteen de deur weer uit.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef rood_verzet het volgende:
Yeah Senseo! Ik heb alleen een senseo apparaat, mijn huisgenoten zetten soms zelf koffie of hebben van die instantkoffie, maar dat is al helemaal niet te zuipen. Het is inderdaad wat minder praktisch als je bezoek hebt, maar ja, ik ben een student, dus niet zeiken, want anders krijg je thee
Dit dus.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
niks mis met senseo, al ben ik het met het onhandig verhaal eens bij veel bezoek.
Hahahahaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:24 schreef Fogel het volgende:Als het nog niet op de markt is in de VS lijkt me dat een gouden zet, die houden daar namelijk van warm bruin water met iets wat op koffiesmaak zou moeten lijken.
Als je goede manieren hebt, geef je iemand ook geen senseo als je hem koffie aangeboden hebt.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:38 schreef S.Seagal het volgende:
Ik heb nog nooit visite gehad die gaat zeurenDat zou je toch zelf ook niet doen, beetje manieren mag wel
Tja, als ik het baseer op talkshows en series, dan zijn ze in Amerika allemaal overgevoelig voor cafeine of zo. Mensen die zeggen wakker te liggen van een kop thee, ongelofelijk. Ik lazer nog in slaap met een grote bak koffie in m'n handen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:58 schreef Osramp het volgende:
[..]
HahahahaJa, dat brengt herinneringen terug van die keer dat ik in de VS op bezoek was bij het hoofdkantoor van het bedrijf waar ik toen werkte. STRONG Coffee daar was ongeveer hetzelfde als hier donkere thee. Van teveel Canada Dry kreeg je ook een "Cafeine Buzz" vonden ze daar
![]()
Ik heb een keer bij een wegrestaurant de fout gemaakt om de "koffie" terug te sturen, ik had immers geen thee besteld, kon de serveerster niet waarderen. Als ik de bodem van de kop kan zien kan is er toch echt iets mis met de koffie... heb toen maar cola genomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:58 schreef Osramp het volgende:
[..]
.... STRONG Coffee daar was ongeveer hetzelfde als hier donkere thee. Van teveel Canada Dry kreeg je ook een "Cafeine Buzz" vonden ze daar![]()
Hahahaha, ja, is me ook een keer gebeurd. Bij kennissen nog welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij een wegrestaurant de fout gemaakt om de "koffie" terug te sturen, ik had immers geen thee besteld, kon de serveerster niet waarderen. Als ik de bodem van de kop kan zien kan is er toch echt iets mis met de koffie...
Drink jij werkelijk oploskoffie als je alleen bent? Dan is zelfs senseo een godsgeschenkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:00 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
in m'n eentje
[ afbeelding ]
in geval visite
Cup-a-soup is anders nog te versmaden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:19 schreef Afvoerput het volgende:
Wat een non-discussie. Je gaat cup-a-soup toch ook niet vergelijken met zelfgemaakte soep?
Er zijn nogal wat factoren die de senseo kunnen beinvloeden om het drinkbaarder te maken...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:53 schreef JJ.Johnson het volgende:
Ik vind Senseo veel lekkerder dan gewone koffie.
Volgens mij zijn veel mensen er uit principe tegen, of om lekker stoer te doen ofzo. Niks mis met dat apparaat.
Warm (vers)water in je Senseo doet niks aan de smaak. Het is alleen dat je apparaat van slag raakt qua waterhoeveelheid. Als je vaker warm water in het reservoir doet, dan heb je het probleem dat er te weinig water in je kopje komt. Dat is wel opnieuw af te stellen, maar het hoort niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:38 schreef Fogel het volgende:
Giet je kokend water in de houder van het apparaat (kan dat plastic daar wel tegen?) of vul je het ding eens in de zoveel dagen bij en ga je voor standaard lauw water, of doe je misschien vers koud water in de houder iedere keer dat je een kop wil?
Water wat een week op kamertemperatuur stil heeft gestaan doet wel afbreuk aan de smaak.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef Osramp het volgende:
[..]
Warm water in je Senseo doet niks aan de smaak. Het is alleen dat je apparaat van slag raakt qua waterhoeveelheid. Als je vaker warm water in het reservoir doet, dan heb je het probleem dat er te weinig water in je kopje komt. Dat is wel opnieuw af te stellen, maar het hoort niet.
Uiteraard! Ik bedoelde warm, VERS water.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Water wat een week op kamertemperatuur stil heeft gestaan doet wel afbreuk aan de smaak.
Ja hoor, lekker snel vooral 's ochtends. Twee schepjes en wat suiker, en tegen de tijd dat ik dat in 't kopje heb gedaan, heeft de waterkoker het water al aan de kook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef Ascendancy het volgende:
Drink jij werkelijk oploskoffie als je alleen bent? Dan is zelfs senseo een godsgeschenk
Oh. Dus zolang je maar een conventioneel koffieapparaat hebt, maar het niet gebruikt, is het goed?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:54 schreef Red_85 het volgende:
Mensen die ALLEEN zo'n apparaat hebben verdienen een nekschot.
Krijg je niet tijdelijk een vervangend apparaat?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:49 schreef Salatrel het volgende:
ik heb momenteel niet eens meer een senseo
afgelopen zaterdag gedropt bij dhl servicepoint voor de terugroep actie...
anders heb ik dalijke de koffie aan het plafond zitten
Inderdaad.. wat een gezeik zeg. Wat ik wel moet zeggen is dat het bij anderen soms naar thee smaakt, waarvan je het zakje 2 keer gebruikt hebt. Maar dat ligt meer aan hoe diegene het padje erin doet, dan aan het apparaat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:53 schreef JJ.Johnson het volgende:
Ik vind Senseo veel lekkerder dan gewone koffie.
Volgens mij zijn veel mensen er uit principe tegen, of om lekker stoer te doen ofzo. Niks mis met dat apparaat.
Als jouw referentie dit ...quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:09 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Inderdaad.. wat een gezeik zeg. Wat ik wel moet zeggen is dat het bij anderen soms naar thee smaakt, waarvan je het zakje 2 keer gebruikt hebt. Maar dat ligt meer aan hoe diegene het padje erin doet, dan aan het apparaat.
Daarom doe ik thuis ook altijd maar 1 pad tegelijk. En het ligt er ook aan welk merk pads je hebtEn je moet ze er goed inleggen. Als je dat gewoon doet, is er niks mis met Senseo.
nee wel een pak filterkoffie... maar daar heb ik niets aan omdat ik geen normaal koffiezetapparaat hebquote:Op woensdag 3 juni 2009 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krijg je niet tijdelijk een vervangend apparaat?
Als je aan Senseo "niks mis" vindt, dan heb je gewoon geen vergelijkingsmateriaal met goeie koffie. Maar het ligt aan je smaak, als je Senseo goed genoeg vindt, nou prima dan. Blijf lekker bij dat spul dan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:09 schreef sander-3 het volgende:
En het ligt er ook aan welk merk pads je hebtEn je moet ze er goed inleggen. Als je dat gewoon doet, is er niks mis met Senseo.
Het staat los van referentiemateriaal. Thuis maakte zowel mijn moeder als mijn oma altijd filterkoffie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:31 schreef Osramp het volgende:
[..]
Als je aan Senseo "niks mis" vindt, dan heb je gewoon geen vergelijkingsmateriaal met goeie koffie. Maar het ligt aan je smaak, als je Senseo goed genoeg vindt, nou prima dan. Blijf lekker bij dat spul dan.
Senseo is ook niet heel erg vies ofzo, integendeel. Senseo maakt gewoon een prima drinkbare bak eenheidsworst.
Senseo is gewoon de Heineken onder de koffie, iedereen vindt het drinkbaar. Dat is ook het belangrijkste voor een fabrikant uiteindelijk.
Senseo is ook niet slecht ofzo, het is een matige tot redelijke bak koffie, maar meer ook niet.
Okee, granted. Filterkoffie is ook lastig om die goed te krijgen. Het goeie apparaat met de lekkere koffie in de juiste hoeveelheid. Veel variabelen die je kloppend moet krijgen. Dat heb je bij Senseo niet, pad erin en knoppie drukken. Elke debiel kan het, zelfs mijn schoonvader.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:35 schreef JJ.Johnson het volgende:
De filterkoffie, tja, het is moeilijk te benoemen maar die bevalt niet meer iig.
Het ligt helemaal niet aan mijn smaakquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:31 schreef Osramp het volgende:
[..]
Als je aan Senseo "niks mis" vindt, dan heb je gewoon geen vergelijkingsmateriaal met goeie koffie. Maar het ligt aan je smaak, als je Senseo goed genoeg vindt, nou prima dan. Blijf lekker bij dat spul dan.
Dat vind ik zoals ik zei met filterkoffie net zo...quote:Senseo is ook niet heel erg vies ofzo, integendeel. Senseo maakt gewoon een prima drinkbare bak eenheidsworst.
Daar ben ik het ook niet mee eens. Want ik vind er bijvoorbeeld verschil tussen zitten met wanneer je een 2 kops houder gebruikt of wanneer je een 1 kops houder gebruikt. Bij dat eerste vind ik het over het algemeen veel wateriger. Dat is gewoon een fout van die Senseo o.i.d. En je moet wel een aantal merken pads uitproberen, voordat je er eentje hebt die je lekker vindquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:54 schreef Osramp het volgende:
[..]
Okee, granted. Filterkoffie is ook lastig om die goed te krijgen. Het goeie apparaat met de lekkere koffie in de juiste hoeveelheid. Veel variabelen die je kloppend moet krijgen. Dat heb je bij Senseo niet, pad erin en knoppie drukken. Elke debiel kan het, zelfs mijn schoonvader.
wat een ramp inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef -AnneX- het volgende:
Koffiemaar idd, senseo is gewoon kut als je meer dan 3 kopjes wil zetten
Eens. Kost wat meer tijd maar mensen prijzen m'n koffie altijd.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:31 schreef Sakura het volgende:
Wij hebben niet eens een koffiezet apparaat, gewoon keteltje op het vuur, filterhouder met koffie op een glazen koffiepot en gewoon zelf opgieten. Niets lekkerder dan dat
Die wil je ook HELEMAAL niet hebben. Koffie is wel lekker maar ik ken genoeg mensen die veel problemen hebben gehad met zo'n ding, zelfs met de dure een goed geachte Jura's. 1x per jaar voor groot onderhoud is blijkbaar heel normaal bij die dingen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:13 schreef sander-3 het volgende:
Maargoed, ik heb ook liever zo'n esspresso apparaat die zelf de bonen maaltMaar dat kan ik niet betalen hoor
Is ook een optiequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:12 schreef Osramp het volgende:
[..]
Die wil je ook HELEMAAL niet hebben. Koffie is wel lekker maar ik ken genoeg mensen die veel problemen hebben gehad met zo'n ding, zelfs met de dure een goed geachte Jura's. 1x per jaar voor groot onderhoud is blijkbaar heel normaal bij die dingen.
Ik heb zelf een Saeco apparaat, van 15 jaar oud en die is nog perfect. Losse maler erbij gekocht. Investering van ¤50,- totaal. MP staat vol van die tweedehands dingen.
Mijn apparaat is gewoon zo'n ouderwetse hieronder, lekker simpel.
[ afbeelding ]
Misschien hopen ze dat je dan alsnog een normaal Philips koffiezetapparaat aanschaft.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee wel een pak filterkoffie... maar daar heb ik niets aan omdat ik geen normaal koffiezetapparaat heb
Ja zelf gezette kofie is lekkerder. Maarja, de moderne mens gaat nu eenmaal voor gemak. Die magnetronmaaltijden doen het niet voor niets zo geweldig. Zelfs het gaatjes prikken hoeft soms niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:54 schreef Osramp het volgende:
[..]
Okee, granted. Filterkoffie is ook lastig om die goed te krijgen. Het goeie apparaat met de lekkere koffie in de juiste hoeveelheid. Veel variabelen die je kloppend moet krijgen. Dat heb je bij Senseo niet, pad erin en knoppie drukken. Elke debiel kan het, zelfs mijn schoonvader.
Ja hahaha, die van mij heb ik goedkoop gekocht in de buurt en zelf opgehaald. Was gewoon een net gezin die een volautomaat gekocht hadden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Is ook een optieMaar van marktplaats
straks heeft er een zooitje studenten in staan zeiken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |