Warm (vers)water in je Senseo doet niks aan de smaak. Het is alleen dat je apparaat van slag raakt qua waterhoeveelheid. Als je vaker warm water in het reservoir doet, dan heb je het probleem dat er te weinig water in je kopje komt. Dat is wel opnieuw af te stellen, maar het hoort niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:38 schreef Fogel het volgende:
Giet je kokend water in de houder van het apparaat (kan dat plastic daar wel tegen?) of vul je het ding eens in de zoveel dagen bij en ga je voor standaard lauw water, of doe je misschien vers koud water in de houder iedere keer dat je een kop wil?
Water wat een week op kamertemperatuur stil heeft gestaan doet wel afbreuk aan de smaak.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef Osramp het volgende:
[..]
Warm water in je Senseo doet niks aan de smaak. Het is alleen dat je apparaat van slag raakt qua waterhoeveelheid. Als je vaker warm water in het reservoir doet, dan heb je het probleem dat er te weinig water in je kopje komt. Dat is wel opnieuw af te stellen, maar het hoort niet.
Uiteraard! Ik bedoelde warm, VERS water.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Water wat een week op kamertemperatuur stil heeft gestaan doet wel afbreuk aan de smaak.
Ja hoor, lekker snel vooral 's ochtends. Twee schepjes en wat suiker, en tegen de tijd dat ik dat in 't kopje heb gedaan, heeft de waterkoker het water al aan de kook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef Ascendancy het volgende:
Drink jij werkelijk oploskoffie als je alleen bent? Dan is zelfs senseo een godsgeschenk
Oh. Dus zolang je maar een conventioneel koffieapparaat hebt, maar het niet gebruikt, is het goed?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:54 schreef Red_85 het volgende:
Mensen die ALLEEN zo'n apparaat hebben verdienen een nekschot.
Krijg je niet tijdelijk een vervangend apparaat?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:49 schreef Salatrel het volgende:
ik heb momenteel niet eens meer een senseo
afgelopen zaterdag gedropt bij dhl servicepoint voor de terugroep actie...
anders heb ik dalijke de koffie aan het plafond zitten
Inderdaad.. wat een gezeik zeg. Wat ik wel moet zeggen is dat het bij anderen soms naar thee smaakt, waarvan je het zakje 2 keer gebruikt hebt. Maar dat ligt meer aan hoe diegene het padje erin doet, dan aan het apparaat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:53 schreef JJ.Johnson het volgende:
Ik vind Senseo veel lekkerder dan gewone koffie.
Volgens mij zijn veel mensen er uit principe tegen, of om lekker stoer te doen ofzo. Niks mis met dat apparaat.
Als jouw referentie dit ...quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:09 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Inderdaad.. wat een gezeik zeg. Wat ik wel moet zeggen is dat het bij anderen soms naar thee smaakt, waarvan je het zakje 2 keer gebruikt hebt. Maar dat ligt meer aan hoe diegene het padje erin doet, dan aan het apparaat.
Daarom doe ik thuis ook altijd maar 1 pad tegelijk. En het ligt er ook aan welk merk pads je hebtEn je moet ze er goed inleggen. Als je dat gewoon doet, is er niks mis met Senseo.
nee wel een pak filterkoffie... maar daar heb ik niets aan omdat ik geen normaal koffiezetapparaat hebquote:Op woensdag 3 juni 2009 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krijg je niet tijdelijk een vervangend apparaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |