Probeer ze dan gewoon uit te leggen hoe het wel zit, zonder iemand te denigreren. Ik zie je dat nl dat uitleggen ook niet doen.Ik haal dat soort medeuserbash trouwens toch uit de topics wanneer ik het zie.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:54 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien:
Mensen lopen hier andere mensen allemaal onwaarheden te verkopen, en ik corrigeer dat.
Ga toch weg, dat is gewoon waarheidsvinding. Jij doet hier allerlei uitspraken zonder aan te geven waarop je die baseert. Nu roep je dat je zelf vlieger bent... ja, dus? Misschien vlieg je wel met radiografisch bestuurbare vliegtuigjes, of in Microsoft Flightsimulator 2009. Als je zo'n grote bek opentrekt, zeg dan ook waar je die kennis vandaan hebt. Roepen op internet is zo makkelijk, bewijs het dan ook.quote:
Gást, je zat er zelf vanaf het begin af aan naast met die gare radar coverage van je. Fucking wannabe.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:50 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ben zelf vlieger, dus mij hoef je niet allerlei halfware dingen wijs te maken.
Zal niet veel schelen neem ik aan, beetje meer/minder wind de ene kant op dan de andere kant op.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:32 schreef Funksoldier het volgende:
Ja, alleen vloog hij de andere richting op: Casablanca > Parijs. Dan veranderd de verwachte crashplek ietsje...
Maar voor de bak die hij vliegt heeft hij die kennis ook helemaal niet nodigquote:Op maandag 1 juni 2009 14:01 schreef ROG het volgende:
[..]
Gást, je zat er zelf vanaf het begin af aan naast met die gare radar coverage van je. Fucking wannabe.
Ontopic: brandstof moet nu zeker op zijn, waar zou het theoretisch hebben kunnen landen als de radar van de Kaapverdische eilanden ze (nog) niet binnen bereik had?
Vliegen is veel veiliger dan welke manier van transport dan ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nummer 2 reden waarom ik niet met een vliegtuig wil...
Nou echt, bovendien liep die Journaal 24 niet lekker via de nos sitequote:
Of het gaat fout of er zijn terroristen(Ja, daar denk ik altijd aan als ik in een grote stad zoals Parijs in de metro zit). Ik wil heus wel vliegen, maar als je zoiets hoort wil je niet zo snel..quote:Op maandag 1 juni 2009 14:03 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Vliegen is veel veiliger dan welke manier van transport dan ook.
Haha, het is sowieso niet te hopen dat Lightning_NL voorin zit als ik vlieg.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:02 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Maar voor de bak die hij vliegt heeft hij die kennis ook helemaal niet nodig.
Tja, dat is met zoveel dingen...quote:Op maandag 1 juni 2009 14:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
een Chinees of Afrikaans vliegtuig wat tegen een berg vliegt is meestal een achteraf bericht in het journaal. maar een Westers vliegtuig dat verdwijnt is meteen een extra journaal
Zou een mammoettanker groot genoeg zijn?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:01 schreef ROG het volgende:
[..]
Gást, je zat er zelf vanaf het begin af aan naast met die gare radar coverage van je. Fucking wannabe.
Ontopic: brandstof moet nu zeker op zijn, waar zou het theoretisch hebben kunnen landen als de radar van de Kaapverdische eilanden ze (nog) niet binnen bereik had?
Inderdaad, ik vlieg gelukkig niet op 33000 voet op automatische piloot van A naar B. Dat doe ik wel over 10 jaar misschien, als ik daar ooit zin in krijg.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:02 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Maar voor de bak die hij vliegt heeft hij die kennis ook helemaal niet nodig.
Volgensmij ben je uberhaupt neit het type om bij hem achterin te zittenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:05 schreef ROG het volgende:
[..]
Haha, het is sowieso niet te hopen dat Lightning_NL voorin zit als ik vlieg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |