Wat een troepzin, doe je vmbo of zo?quote:Is dat er een tiental mensen het prachtig mooi vinden om mensen die eerlijk in hun profiel hebben staan dat ze vmbo doen te bashen.
En dat vind ik dubieus dat ze die lijn niet trekken. Kan me namelijk niet voorstellen dat de insteek van Fok! is op mensen zo hard mogelijk de grond in te trappen. Lollen mag, doe ik ook. Maar het programmatisch mensen de grond in te trappen, heb ik toch echt mijn bedenkingen bij.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:56 schreef Tja..1986 het volgende:
De lijn wordt wel getrokken, namelijk het kan. Jij vindt dat die lijn ergens anders getrokken moeten worden, zeg dat dan
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:58 schreef enchufa het volgende:
Ik denk dat je Mr. Cooper, de_boswachter en Fascination bedoelt
Jij wel, de mods blijkbaar niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat vind ik dubieus dat ze die lijn niet trekken. Kan me namelijk niet voorstellen dat de insteek van Fok! is op mensen zo hard mogelijk de grond in te trappen. Lollen mag, doe ik ook. Maar het programmatisch mensen de grond in te trappen, heb ik toch echt mijn bedenkingen bij.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Kom eens met concrete voorbeelden. Linkjes, quotes en zo.
Ok,quote:Op maandag 1 juni 2009 11:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Kom eens met concrete voorbeelden. Linkjes, quotes en zo.
Ik gok op Quir, swoarmahoer en dagdag.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:58 schreef enchufa het volgende:
Ik denk dat je Mr. Cooper, de_boswachter en Fascination bedoelt
ik zie het niet. Ken die gasten daar ook helemaal niet. Ja E...quote:Op maandag 1 juni 2009 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok,
Topic wel van voor af aan lezen, is niet zo heel veel leesvoer hoor.
Link.
Niet iedereen die VMBO doet is dom. Er zijn echt uitzonderingen. Trouwens de meeste vmbo'rs op Fok! zijn niet echt dom te noemen. De meeste domme mensen komen niet op Fok!quote:
moonmovies is echt zo'n kuttroll ja.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok,
Link.
maar die zitten niet in dat topic..quote:Op maandag 1 juni 2009 12:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik gok op Quir, swoarmahoer en dagdag.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zou namen kunnen plaatsen over welke users ik het heb. Maar ik denk dat de gemiddelde klb'r precies weet over welke users ik het heb die de lol op het forum bederven. Het is absoluut niet mijn bedoeling om hier een bash topic van te maken of een naamtopic. Maar puur en alleen om een zuivere discussie te houden, en te peilen hoe de gemiddelde fokker over dit probleem denkt.
The sweet smell of hypocrisy.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ok,
Link.
Met die 3 namen heb ik geen enkel probleem.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maar die zitten niet in dat topic..
Alleen vmbo TL. En dan MBO4 en de meeste gaan dan door met HBO.. Dus ze zijn niet heel dom inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet iedereen die VMBO doet is dom. Er zijn echt uitzonderingen. Trouwens de meeste vmbo'rs op Fok! zijn niet echt dom te noemen. De meeste domme mensen komen niet op Fok!
TS had het toch over deze personen in het algemeen?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:02 schreef kurk_droog het volgende:
maar die zitten niet in dat topic..
Hypocriet.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met die 3 namen heb ik geen enkel probleem.Maar ik laat mij er niet over uit wie ik precies bedoel.
jaja, maar hij kwam met een specifiek voorbeeld toch.. Nja het zal welquote:Op maandag 1 juni 2009 12:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
TS had het toch over deze personen in het algemeen?
Ik heb toch geen namen genoemd, of wel anyway quote het dan gewoon. Ik gaf een link omdat een mod mij er om vroeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
TS had het toch over deze personen in het algemeen?
Dan was er ook geen noodzaak om zo'n link te posten. Sowieso kan je jezelf beter eens afvragen waar je het gore lef vandaan haalt om zonder namen te noemen in je OP bepaald kwalificaties uit te delen terwijl je juist diegenen erop veroordeeld in jouw precies hetzelfde te doen: namelijk het prematuur, negatief oordelen.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:03 schreef phpmystyle het volgende:
Ik deed het toch niet expliciet of wel.
Kwestie van "don't feed the trolls."quote:Op maandag 1 juni 2009 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok,
Link.
Je doet nu alsof je nergens niets van afweet. Namen noemen mag niet in de OP (dacht ik). Maar als er voorbeelden moeten komen, moet je me dat laten weten. Dan kom ik met quote's en links. Dat is namelijk het probleem niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dan was er ook geen noodzaak om zo'n link te posten. Sowieso kan je jezelf beter eens afvragen waar je het gore lef vandaan haalt om zonder namen te noemen in je OP bepaald kwalificaties uit te delen terwijl je juist diegenen erop veroordeeld in jouw precies hetzelfde te doen: namelijk het prematuur, negatief oordelen.
Het maakt niet uit hoe je het beestje noemt maar de gemiddelde VMBO'er is gewoon niet al te intelligent. In het kader van benoemen en bouwen lijkt me met die constatering toch niets mis? In wezen zouden alle VMBO'ers op dit forum blij moeten zijn met alle aansporingen en motivatie die zij krijgen door de bijzonder kritische blik die op hen gericht wordt. Door bij voorbaat de kritiek als negatief te ervaren, wordt op een tenenkrommende manier in een schulp getrokken door deze en genen terwijl zij juist ervoor zouden kunnen zorgen hun figuurlijke kaste te ontstijgen door eens te luisteren naar de grotere denkers van deze wereld en dit forum.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
Niet iedereen die VMBO doet is dom. Er zijn echt uitzonderingen. Trouwens de meeste vmbo'rs op Fok! zijn niet echt dom te noemen. De meeste domme mensen komen niet op Fok!
Besef nou eens dat het niet om de concrete voorbeelden gaat maar om de ambigue houding die jij met je gedrag hier tentoonspreidt.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:07 schreef phpmystyle het volgende:
Je doet nu alsof je nergens niets van afweet. Namen noemen mag niet in de OP (dacht ik). Maar als er voorbeelden moeten komen, moet je me dat laten weten. Dan kom ik met quote's en links. Dat is namelijk het probleem niet.
Namen noemen mag best. Dus kom maar met wat meer voorbeelden, dan kunnen wij dat misschien even voor je rectificeren.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je doet nu alsof je nergens niets van afweet. Namen noemen mag niet in de OP (dacht ik). Maar als er voorbeelden moeten komen, moet je me dat laten weten. Dan kom ik met quote's en links. Dat is namelijk het probleem niet.
leuk topicquote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Bedoel je ook niet gewoon dit Topic.
Mensen die playstation 3 spellen kopen.
Interpreteer ik dit goed zo? Jij pretendeert dat jij hier de wijze meester op Fok! bent? Als mensen echt constructief tegen mij willen zijn is dat fijnquote:Op maandag 1 juni 2009 12:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je het beestje noemt maar de gemiddelde VMBO'er is gewoon niet al te intelligent. In het kader van benoemen en bouwen lijkt me met die constatering toch niets mis? In wezen zouden alle VMBO'ers op dit forum blij moeten zijn met alle aansporingen en motivatie die zij krijgen door de bijzonder kritische blik die op hen gericht wordt. Door bij voorbaat de kritiek als negatief te ervaren, wordt op een tenenkrommende manier in een schulp getrokken door deze en genen terwijl zij juist ervoor zouden kunnen zorgen hun figuurlijke kaste te ontstijgen door eens te luisteren naar de grotere denkers van deze wereld en dit forum.
'quote:Op maandag 1 juni 2009 12:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Namen noemen mag best. Dus kom maar met wat meer voorbeelden, dan kunnen wij dat misschien even voor je rectificeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |