Het is elk weekend raakquote:Op zondag 31 mei 2009 22:40 schreef Biogarde het volgende:
1 keer herrie in Wierden aan de Lek en TS zit te janken als een jostie zonder triangel. Hulde.
Verhuizen dusquote:Op zondag 31 mei 2009 22:41 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Het is elk weekend raakWas het maar 1 keer...
Mijn ouders woonden er eerden dan dat dat sportpark er wasquote:
Dan moet je ervoor zorgen dat het sportpark verhuistquote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Mijn ouders woonden er eerden dan dat dat sportpark er was
Een brand zal wel leuk zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan moet je ervoor zorgen dat het sportpark verhuist
Geluidsmeting aanvragen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Mijn ouders woonden er eerden dan dat dat sportpark er was
Mijn naam is Peter, mijn username moonmovies (o rly?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:41 schreef moonmovies het volgende:
Het is elk weekend raakWas het maar 1 keer...
Uitgaan doe je in het centrum, niet op een sportveld waar ze kutmuziek draaien tussen 4 woonwijken.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mijn naam is Peter, mijn username moonmovies (o rly?)
Ik woon in Valkenswaard, een best wel gezellig dorp (lees: best wel het gezelligste dorp van Nederland)
Mijn dorp is heel gezellig maar vooral als ik binnen zit.
Daarom klaag ik er ook over als de lokale voetbalclub iedere week een feestje heeft terwijl ik op FOK zit.
Groetjes,
Moonmovies
Uitgaan doe je in Reuselcity, da wedde gij toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:17 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Uitgaan doe je in het centrum, niet op een sportveld waar ze kutmuziek draaien tussen 4 woonwijken.
Zegt iemand van 47quote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik woon in Valkenswaard, een best wel gezellig dorp (lees: best wel het gezelligste dorp van Nederland)
Daarom klaag ik er ook over als de lokale voetbalclub iedere week een feestje heeft terwijl ik op FOK zit.
Groetjes,
Moonmovies
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:44 schreef beertenderrr het volgende:
wat is een NG? de gamecube?
Mijn naam zeg ik liever niet en mijn username is Emimich,quote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Groetjes,
Moonmovies
geboortedatum: 05-06-1962quote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
Emimich 47. Ja, dat soort grappen zet zoden aan de dijk. Jezus, doe eens je best ofzo, want dit lijkt nergens op.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:45 schreef CasB het volgende:
Blijkbaar zijn het niet zulke kutspeakers als jij er last van hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoort erzelf bij man. Kwantiteit boven kwaliteit verkiezen.![]()
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Natuurlijk klopt dat nietquote:Op maandag 1 juni 2009 00:57 schreef moonmovies het volgende:
[..]
geboortedatum: 05-06-1962
Als hij zelfs over zijn leeftijd liegt, dan heeft hij wel heel wat te verbergen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |