Tot op een zekere hoogte niet. Maar meer vrienden zou ik wel willen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar daar heb je wel behoefte aan? En je vrienden nemen je gewoon zoals je bent?
Ken ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Seagram's
Canadees dus en dus is het whisky, geen whiskey
whiskey = schots of amerikaans
Ja dat klopt. Ik ben vrienden en ik heb een baan. Ik ben inderdaad geen zwaar geval. Daarom is het ook een groot probleem voor mij. Mijn handicap is namelijk onzichtbaar.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je als mogelijk autistische jongen toch vrienden hebt, een baan (ja toch?) en naar meets komt zegt toch ook wel iets. Als je al autistisch was, dan ben je geen 'zwaar' geval.
Dat weet ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
@tijn: Ik ben dan niet autistisch, maar vrienden maken gaat mij ook heel moeilijk af. Wilde alleen ff zeggen dat je niet alleen bent hier.
Ja tuurlijk zijn er aanwijzingen. Bijvoorbeeld dat ik sommige voor de hand ligende dingen mis. Bijvoorbeeld dingen in singles.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. dat ook. Ik heb ook bijna geen vrienden en heb ook moeite met dergelijke contacten maken. Dat maakt me gelukkig ook niet autistisch.
Maar goed, ze zullen wel genoeg aanwijzingen hebben om je toch te testen zeg maar.
Hahah klopt en had dit keer niet echt inspiratiequote:Op zondag 31 mei 2009 22:31 schreef vencodark het volgende:
Tijdje geleden volgens mij dat jij het topic heb geopend.
Sommige mensen doen er alles aan om geen lapo te hebben.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:31 schreef vencodark het volgende:
Tijdje geleden volgens mij dat jij het topic heb geopend.
Dingen mis?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ja tuurlijk zijn er aanwijzingen. Bijvoorbeeld dat ik sommige voor de hand ligende dingen mis. Bijvoorbeeld dingen in singles.
En andere doen er alles aan om dat wel te hebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen doen er alles aan om geen lapo te hebben.
Dan moet je een het licht aan doen.quote:
*steekt een kaarsje aan*quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
En andere doen er alles aan om dat wel te hebben![]()
Kan niet, de vader van mijn ex heeft vrijwel alle lampen meegenomen.quote:
Das beter.quote:
Maar heb jij dan dat als een vriend iets niet helemaal slims zegt je hem niet de voordeel van de twijfel geeft (aangezien het een vriend is en het vast zo niet bedoeld) maar het hem direct zwaar kwalijk neemt ?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Bij mij is het probleem meer dat ik op het moment dat je mijn vriend bent, en dus dat ik je vertrouw, als je dat dan een keer schaadt, dan heb je het compleet verpest. Vergeven is erg lastig, en ik kan dan ook niet leuk nog praten met je als ik je tegenkom, het is of alles of niets. Maar ik voel mezelf altijd weer degene te moeten zijn die alles moet pikken, en ik heb daar geen zin in, zeker als ik geen schuld heb. En als dat wel is zal ik dat ook zeker toegeven. Hoop dat het duidelijk is, want ik kan het niet echt uitleggen.
Ja ik zie sommige dingen totaal niet. Dat mensen ruzie hebben of juist een relatie hebben dat soort dingen. Hoe sommige dingen in singles zitten zie ik dus niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dingen mis?
En bij een volledige autist (een zwaarder bedoel ik dan) zie je het ook niet altijd hoor.
Zeker waar.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
En bij een volledige autist (een zwaarder bedoel ik dan) zie je het ook niet altijd hoor.
ik heb het liever andersom...maar ik heb ook een kutfamiliequote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Weinig vrienden meer vage kenisen maar gelukkig een leuke familie
Wat bedoel je in singles zitten dan? Ik volg ff niet concreet wat je bedoeld.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik zie sommige dingen totaal niet. Dat mensen ruzie hebben of juist een relatie hebben dat soort dingen. Hoe sommige dingen in singles zitten zie ik dus niet.
Dat klopt maar als je langer met zo'n iemand om gaat dan merk jij dat echt wel.
Nee, ik geef altijd de voordeel van de twijfel in eerste instantie, maar ik heb zelf erg het gevoel dat ik dat altijd moet doen, en dat kan ik niet hebben/kan ik slecht tegen dat gevoel, omdat ik nooit zulke dingen zou doen, om de relatie te schaden ofzo. Ik kan niet onaardig doen tegen vrienden, heb alles voor je over, en dat blijkt steeds meer dat niemand ook zo erover denkt, dat botst sowieso. Het speelt ook mee dat ik slecht tegen afwijzingen kan zonder goede reden. Zo van, we kunnen niet afspreken, want ik moet hele dag thuis zitten.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar heb jij dan dat als een vriend iets niet helemaal slims zegt je hem niet de voordeel van de twijfel geeft (aangezien het een vriend is en het vast zo niet bedoeld) maar het hem direct zwaar kwalijk neemt ?
Vind je het dan zelf ook lastig om dingen te uiten of voel je, denk je, minder dan andere mensen?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik zie sommige dingen totaal niet. Dat mensen ruzie hebben of juist een relatie hebben dat soort dingen. Hoe sommige dingen in singles zitten zie ik dus niet.
Dat klopt maar als je langer met zo'n iemand om gaat dan merk jij dat echt wel.
Wow, zie dat maar eens te meten.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind je het dan zelf ook lastig om dingen te uiten of voel je, denk je, minder dan andere mensen?
Ja die heb je ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
En andere doen er alles aan om dat wel te hebben![]()
Dan kom je toch gezellig bij mij ik heb wel licht namelijkquote:Op zondag 31 mei 2009 22:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan niet, de vader van mijn ex heeft vrijwel alle lampen meegenomen.
Iedereen heeft een gebruiksaanwijzing alleen voor autisten is die een stukje ingewikkelderquote:Op zondag 31 mei 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
Een jongen op mijn werk is autistisch, ik zou zelf zeggen best erg (mijn bijbaantje is opzich gewoon redelijk 'dom' werk). En op momenten kan ik me zo aan hem ergeren, en voor de rest is het gewoon accepteren dat dingen heel duidelijk moeten zijn, en dat hij zijn eigen manieren heeft die je niet af kan leren.
voornamelijk dus ook het verchil van persoonlijkheid dat dan gaat spelen. Hoe kunnen bijvoorbeeld mensen dat soort 'onzinnige' redenen geven, terwijl je dat zelf nooit zou doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik geef altijd de voordeel van de twijfel in eerste instantie, maar ik heb zelf erg het gevoel dat ik dat altijd moet doen, en dat kan ik niet hebben/kan ik slecht tegen dat gevoel, omdat ik nooit zulke dingen zou doen, om de relatie te schaden ofzo. Ik kan niet onaardig doen tegen vrienden, heb alles voor je over, en dat blijkt steeds meer dat niemand ook zo erover denkt, dat botst sowieso. Het speelt ook mee dat ik slecht tegen afwijzingen kan zonder goede reden. Zo van, we kunnen niet afspreken, want ik moet hele dag thuis zitten.
Ah okequote:Op zondag 31 mei 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik geef altijd de voordeel van de twijfel in eerste instantie, maar ik heb zelf erg het gevoel dat ik dat altijd moet doen, en dat kan ik niet hebben/kan ik slecht tegen dat gevoel, omdat ik nooit zulke dingen zou doen, om de relatie te schaden ofzo. Ik kan niet onaardig doen tegen vrienden, heb alles voor je over, en dat blijkt steeds meer dat niemand ook zo erover denkt, dat botst sowieso. Het speelt ook mee dat ik slecht tegen afwijzingen kan zonder goede reden. Zo van, we kunnen niet afspreken, want ik moet hele dag thuis zitten.
Je merkt, lijkt mij, toch wel dat bepaalde dingen je gewoon veel minder, of juist meer, doen dan anderen?quote:
+ 10.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan ik wel in vinden door altijd maar de goedzak te zijn wordt je toch vroeg of laat misbruiktquote:Op zondag 31 mei 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht voordat ik hem kende dat het erg zou meevallen met dat rekening houden met zijn autisme, maar het is toch erg duidelijk, dat er iets is met hem, maar hoe en wat, dat moet je echt ervaren. Je kan het niet even uitleggen. Wat jij zegt, een onzichtbare handicap. Dat maakt het nog lastiger.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja die heb je ook.![]()
[..]
Dan kom je toch gezellig bij mij ik heb wel licht namelijk![]()
[..]
Iedereen heeft een gebruiksaanwijzing alleen voor autisten is die een stukje ingewikkelder
Je vat het echt perfect samenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
voornamelijk dus ook het verchil van persoonlijkheid dat dan gaat spelen. Hoe kunnen bijvoorbeeld mensen dat soort 'onzinnige' redenen geven, terwijl je dat zelf nooit zou doen.
Ik kan ook geen concreet voorbeeld noemen. Maar sommige voor de hand ligende mis ik. En dat heb jij ook wel gemerkt denk ik. Ik kom redelijk naïve over. Omdat ik sommige dingen niet snap.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat bedoel je in singles zitten dan? Ik volg ff niet concreet wat je bedoeld.
vriendjes worden?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:47 schreef Pien85 het volgende:
Vrienden? Toch wel friends with benefits mag ik hopen?
Daar kwam ik helaas vorig jaar achter ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan ik wel in vinden door altijd maar de goedzak te zijn wordt je toch vroeg of laat misbruikt
Qua uitdrukking is het voor een hoop mensen moeilijk om zich te uiten. Het is maar net waar je talent ligt denk ik. Het is toch ook een vooroordeel dat mensen zich niet goed kunnen uiten en hun mond houden enzo?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je merkt, lijkt mij, toch wel dat bepaalde dingen je gewoon veel minder, of juist meer, doen dan anderen?
Wat ik bij mijn ex heel erg merkte was het gebrek aan communicatie. Als er iets aan de hand was/gebeurd was, vertelde hij dat niet maar daar moest je zelf achter komen. Is dat wat je bedoelt misschien?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht voordat ik hem kende dat het erg zou meevallen met dat rekening houden met zijn autisme, maar het is toch erg duidelijk, dat er iets is met hem, maar hoe en wat, dat moet je echt ervaren. Je kan het niet even uitleggen. Wat jij zegt, een onzichtbare handicap. Dat maakt het nog lastiger.
Whehe, wat voor benefits zitten daar aan vast?quote:
Soort van onbegrip dus (van beide kanten dan vaak).. en zelf het gevoel dat je altijd maar moet inbinden met die ander.quote:
Naief en je praat een hoop mensen na (mening over en weer bedoel ik).quote:Op zondag 31 mei 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan ook geen concreet voorbeeld noemen. Maar sommige voor de hand ligende mis ik. En dat heb jij ook wel gemerkt denk ik. Ik kom redelijk naïve over. Omdat ik sommige dingen niet snap.
Ben zo ongeveer al mijn vrienden kwijtgeraakt vorig jaar (yay for domino-effect). Op dat moment was ik echt helemaal depressief, en nu, die 'kennissen' die ik nu heb, het voelt nep tov wat ik vroeger had.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar kwam ik helaas vorig jaar achter ja.
Wat ik mij eigenlijk afvroeg.. hoe is het meneer scharrel afgelopen?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:
Ik heb inderdaad moeite om mijzelf te uitten. Ik heb ook door andere redenen ook een mindere waardigheidscomplex.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind je het dan zelf ook lastig om dingen te uiten of voel je, denk je, minder dan andere mensen?
Ik ging dan ook aan mezelf twijfelen. Zo van...doe ik dan zo moeilijk? Vraag ik nu echt teveel. Maar ik weet gewoon dat dat niet zo is.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Soort van onbegrip dus (van beide kanten dan vaak).. en zelf het gevoel dat je altijd maar moet inbinden met die ander.
Dat word je op een gegeven moment helemaal zat idd. En dan kan je vaak beter zeggen dat je ermee ophoudt dan maar blijft investeren in de vriendschap
Gebeurt bij helaas nog regelmatig blijf altijd maar positief over mensen denkenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar kwam ik helaas vorig jaar achter ja.
Ja, maar hoe weet je zeker of je eigen gevoel/reactie normaal is en die van de andere wel/niet? Als ik anders reageer dan de rest ben ik kennelijk de uitzondering/raar, maar voor mijn eigen redenering natuurlijk niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je merkt, lijkt mij, toch wel dat bepaalde dingen je gewoon veel minder, of juist meer, doen dan anderen?
gheile hetero secks natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehe, wat voor benefits zitten daar aan vast?
Voor mij ook heel herkenbaar, maar ik verlies nu steeds meer het "positief" denken over mensenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gebeurt bij helaas nog regelmatig blijf altijd maar positief over mensen denken
Daarom is autisme ook een onzichtbaar handicapquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:47 schreef ArTiC het volgende:
smsjes die er 10 minuten over doen om afgeleverd te worden
Nou, het is vooral als wij met een bepaald protecol werken (bv. bij nabestellingen de kassabon meegeven, die je dan later inneemt) dan komt het er bij hem niet dat er misschien mensen zijn die de bon willen houden, want ja, in zijn hoofd zouden ze dan de bestelling nog eens kunnen krijgen. Dan moet je gewoon twee bonnen meegeven om geen gezeik te krijgen, uitleggen gaat niet bij hem. Even een voorbeeld, want beter kan ik niet echt uitleggen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat ik bij mijn ex heel erg merkte was het gebrek aan communicatie. Als er iets aan de hand was/gebeurd was, vertelde hij dat niet maar daar moest je zelf achter komen. Is dat wat je bedoelt misschien?
Het kost veel tijd om weer iets op te bouwen. Daarbij heb je natuurlijk ook die slechte ervaring erbij waardoor de kans is dat je mensen minder snel echt toelaat.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ben zo ongeveer al mijn vrienden kwijtgeraakt vorig jaar (yay for domino-effect). Op dat moment was ik echt helemaal depressief, en nu, die 'kennissen' die ik nu heb, het voelt nep tov wat ik vroeger had.
Oeh dat soort dingen. Kan me voorstellen dat je daar kriebels van krijgt.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, het is vooral als wij met een bepaald protecol werken (bv. bij nabestellingen de kassabon meegeven, die je dan later inneemt) dan komt het er bij hem niet dat er misschien mensen zijn die de bon willen houden, want ja, in zijn hoofd zouden ze dan de bestelling nog eens kunnen krijgen. Dan moet je gewoon twee bonnen meegeven om geen gezeik te krijgen, uitleggen gaat niet bij hem. Even een voorbeeld, want beter kan ik niet echt uitleggen.
En dat is denk ik zo gevaarlijk dan word je zo'n doemdenkerquote:Op zondag 31 mei 2009 22:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Voor mij ook heel herkenbaar, maar ik verlies nu steeds meer het "positief" denken over mensen
nee het tikken lukt wel, ik verzend ze maar ze komen niet bij de ontvanger aanquote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
grote handen klein toetsenbord
Uitgaan van gemiddeldes lijkt mij. Als iedereen zit te huilen op een begrafenis en jij niet, zegt dat toch iets? Dat maakt je niet beter of slecht maar wel anders.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, maar hoe weet je zeker of je eigen gevoel/reactie normaal is en die van de andere wel/niet? Als ik anders reageer dan de rest ben ik kennelijk de uitzondering/raar, maar voor mijn eigen redenering natuurlijk niet.
Dit soort dingen zijn bijna onmogelijk subjectief te benaderen.
Yeps, dan laat je helemaal niemand meer toequote:Op zondag 31 mei 2009 22:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
En dat is denk ik zo gevaarlijk dan word je zo'n doemdenker
Ja, en dit was echt het ergste wat mij zou overkomen, omdat ik juist niet snel op mensen afstap/vrienden maak. Wat natuurlijk ook nog de reden was dat dit me moest overkomen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kost veel tijd om weer iets op te bouwen. Daarbij heb je natuurlijk ook die slechte ervaring erbij waardoor de kans is dat je mensen minder snel echt toelaat.
kijk op display Nee ik zie nietsquote:Op zondag 31 mei 2009 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee het tikken lukt wel, ik verzend ze maar ze komen niet bij de ontvanger aan
Zolang je weet dat dat niet zo is, dan moet je gewoon lekker vasthouden aan je principes en je eigen eisen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ging dan ook aan mezelf twijfelen. Zo van...doe ik dan zo moeilijk? Vraag ik nu echt teveel. Maar ik weet gewoon dat dat niet zo is.
Bedoel je dat je geen verbanden legt tussen je gevoelens en gebeurtenissen?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad moeite om mijzelf te uitten. Ik heb ook door andere redenen ook een mindere waardigheidscomplex.
Ik snap niet wat ik voel en waarom ik dat voel.
Enigszins herkenbaar.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, het is vooral als wij met een bepaald protecol werken (bv. bij nabestellingen de kassabon meegeven, die je dan later inneemt) dan komt het er bij hem niet dat er misschien mensen zijn die de bon willen houden, want ja, in zijn hoofd zouden ze dan de bestelling nog eens kunnen krijgen. Dan moet je gewoon twee bonnen meegeven om geen gezeik te krijgen, uitleggen gaat niet bij hem. Even een voorbeeld, want beter kan ik niet echt uitleggen.
Dan zitten we in het zelfde schuitjequote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, en dit was echt het ergste wat mij zou overkomen, omdat ik juist niet snel op mensen afstap/vrienden maak. Wat natuurlijk ook nog de reden was dat dit me moest overkomen.
Wat zegt dat dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Uitgaan van gemiddeldes lijkt mij. Als iedereen zit te huilen op een begrafenis en jij niet, zegt dat toch iets? Dat maakt je niet beter of slecht maar wel anders.
ga eens buiten staanquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kijk op display Nee ik zie niets
kindercolaquote:
Ja dat het onzichtbaar is, is nu precies het probleem. Iemand zonder benen daar is het duidelijk wat het probleem is. Maar iemand die autistisch is wordt vaak als egoïstisch bestemeld omdat ze niet herkennen dat het een handicap is.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht voordat ik hem kende dat het erg zou meevallen met dat rekening houden met zijn autisme, maar het is toch erg duidelijk, dat er iets is met hem, maar hoe en wat, dat moet je echt ervaren. Je kan het niet even uitleggen. Wat jij zegt, een onzichtbare handicap. Dat maakt het nog lastiger.
Het geeft een deuk mee.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Tegan het volgende:
Ja, en dit was echt het ergste wat mij zou overkomen, omdat ik juist niet snel op mensen afstap/vrienden maak. Wat natuurlijk ook nog de reden was dat dit me moest overkomen.
Nee, ijsjes.quote:
Ja dat is ook zo. Bij 1 vriendin weet ik gewoon dat ik qua afspraken zelden op haar kan rekenen dus ik laat dat ook meer naast me liggen. Toen het uitging met voormalig lief belde ze me savonds ook op en hebben we hele tijd gepraat. Dan is ze echt top.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je weet dat dat niet zo is, dan moet je gewoon lekker vasthouden aan je principes en je eigen eisen.
Je hoeft natuurlijk dan die ander niet gelijk uti je leven te bannen, maar je verwachtingspatroon kan dan wel een stuk lager worden bij gesteld.
Vandaag sinds lange tijd een waterijsje in de zon opgegeten. men dat smolt snelquote:
Misschien iets meer gevoelloos hoop ik maar anders ben ik ook slechterquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Uitgaan van gemiddeldes lijkt mij. Als iedereen zit te huilen op een begrafenis en jij niet, zegt dat toch iets? Dat maakt je niet beter of slecht maar wel anders.
ook goedquote:
Tuurlijk kun je met die informatie nog niet veel. Maar ik probeer tijn's gedachtengang te begrijpen, wat niet gaat lukken, maar ik kan het wel proberen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan?![]()
Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor...maar het definiëren van afwijkend gedrag is gewoon moeilijk vast te stellen.Zeker op papier wat van alles uit moet sluiten en je een diagnose moet stellen.
Heb bij klinische psychologie een boek gehad wat dingen daarover uitlegde. Niet over autisme maar psychiatrische stoornissen enzo. Heel lastig gewoon.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vandaag sinds lange tijd een waterijsje in de zon opgegeten. men dat smolt snel
Nu wil ik ook. Waterijsjes dan he, die zijn het lekkerst.quote:
Idd jaquote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
Ja dat is ook zo. Bij 1 vriendin weet ik gewoon dat ik qua afspraken zelden op haar kan rekenen dus ik laat dat ook meer naast me liggen. Toen het uitging met voormalig lief belde ze me savonds ook op en hebben we hele tijd gepraat. Dan is ze echt top.Die dingen probeer ik dan ook maar te onthouden.
Wat is er morgen dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Jannuk het volgende:
Nog een keertje dan: gaat het nog door morgen?
Ambachtelijk roomijs ook goed? Als je op schiet ben ik nog niet klaarquote:Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
[..]
Nu wil ik ook. Waterijsjes dan he, die zijn het lekkerst.
moet je aan djayzz vragenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Jannuk het volgende:
Perenijsjesquote:Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef Sinceria het volgende:
Nu wil ik ook. Waterijsjes dan he, die zijn het lekkerst.
Lekker. Vlees en vis met een ijskoud biertje.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Bij 1 vriendin weet ik gewoon dat ik qua afspraken zelden op haar kan rekenen dus ik laat dat ook meer naast me liggen. Toen het uitging met voormalig lief belde ze me savonds ook op en hebben we hele tijd gepraat. Dan is ze echt top.Die dingen probeer ik dan ook maar te onthouden.
Alsof het menselijkerwijs mogelijk is naar jou toe te komen voor je ijs op is.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ambachtelijk roomijs ook goed? Als je op schiet ben ik nog niet klaar
Een gebrek aan commnicatie dat is inderdaad het probleem.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat ik bij mijn ex heel erg merkte was het gebrek aan communicatie. Als er iets aan de hand was/gebeurd was, vertelde hij dat niet maar daar moest je zelf achter komen. Is dat wat je bedoelt misschien?
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
moet je aan djayzz vragen
PM ofzo, want voglens mij zit hier nu niemand die morgen iets gaat doen qua meet morgen
Voglens mij was het de bedoeling dat nouk, kz , djazz murm en jannuk (1 meer of midner) gingen toeren of meeten.quote:
ik had toch mee moeten gaanquote:Op zondag 31 mei 2009 23:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lekker. Vlees en vis met een ijskoud biertje.
Das gezellig.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voglens mij was het de bedoeling dat nouk, kz , djazz murm en jannuk (1 meer of midner) gingen toeren of meeten.
Zo snel eet ik nietquote:Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Alsof het menselijkerwijs mogelijk is naar jou toe te komen voor je ijs op is.
heb hem even voor je gesmstquote:
Ja dat kloptquote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Naief en je praat een hoop mensen na (mening over en weer bedoel ik).
Ej maar je zal het dinsdag wel zien. Hoop dat je duidelijkheid krijgt met bepaalde dingen.
verslaafde!!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik heb nu gewoon van 11 tot 11 achter de laptop gezeten. Op een half uurtje leren na.![]()
Overigens wel netjes huiswerk hier zitten maken.
Op gegeven moment had ik helemaal niemand meer dus, qua vrienden (vanaf juli 08). Was gestopt met mijn studie (februari 09)(mede door alles was was gebeurd kon ik me helemaal niet concentreren enzo), mijn bijbaantje kom me pas en tijdelijke full time functie aanbieden een maand later (april 09), zat dus een maand alleen thuis, niets te doen, op het moment dat ik het depressiefst was. Enige keer dat ik nog buiten kwam was om met scharrel 'af te spreken' zeg maar. En toen, door mijn eigen depressiviteit/negativiteit, werkte dat op gegeven moment compleet niet, dus hebben we alle contact verbroken, toen was ik dus echt helemaal alleen. Ben tien kilo afgevallen door gewoon twee weken niet te eten. Etc. Toen ging ik in april full time werken, waardoor ik dus weer een beetje opknapte (eindelijk een reden om op te staan), en toen ben ik heel langzaam aan weer wat beter geworden. Ging toen half april ergens keer naar de kroeg, voor het eerst in maanden, en toen kwam ik scharrel tegen. Hebben we gezoend. En vanaf toen spreken we elkaar wel om de zoveel weken, maar afspreken doen we zelden. Maar eigenlijk haat ik het dat hij me in de steek liet toen hij de enige was die ik had. Maar scharrel is de grote uitzondering op alles, hem kan ik alles vergeven.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat ik mij eigenlijk afvroeg.. hoe is het meneer scharrel afgelopen?
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik heb nu gewoon van 11 tot 11 achter de laptop gezeten. Op een half uurtje leren na.![]()
Overigens wel netjes huiswerk hier zitten maken.
Ik was er niet he, dan kan ik af en toe geen schop gevenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
verslaafde!!
Ach je hebt volgens mij wel redelijk wat gedaan vandaag.. genoeg in ieder geval
ff zien...heb ongeveer 2,5 uur geleerd vandaag (lig op schema) en ongeveer 6 pagina's geschreven.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
verslaafde!!
Ach je hebt volgens mij wel redelijk wat gedaan vandaag.. genoeg in ieder geval
Ik heb een Aldi ijslollie gevonden in de vriezer intussen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo snel eet ik niet
En er is nog een beetje over
Gelukkig ben ik niet zo zwaar als hemquote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
De juiste mensen zijn niet online meisquote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Jannuk het volgende:
tss, dat verkiezen boven mijn roomijsquote:Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een Aldi ijslollie gevonden in de vriezer intussen.
Het is helaas in mijn hoofd niet zo simpel.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:57 schreef mrbox het volgende:
Soms moet je vrieden ook gewoon een extra kans geventeminste in mijn opinie
Ergens lijkt het alsof je samen hebt besloten alle contact te verbreken maar je zegt ook dat je het haat dat hij je in de steek liet. Ik snap het ff niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op gegeven moment had ik helemaal niemand meer dus, qua vrienden (vanaf juli 08). Was gestopt met mijn studie (februari 09)(mede door alles was was gebeurd kon ik me helemaal niet concentreren enzo), mijn bijbaantje kom me pas en tijdelijke full time functie aanbieden een maand later (april 09), zat dus een maand alleen thuis, niets te doen, op het moment dat ik het depressiefst was. Enige keer dat ik nog buiten kwam was om met scharrel 'af te spreken' zeg maar. En toen, door mijn eigen depressiviteit/negativiteit, werkte dat op gegeven moment compleet niet, dus hebben we alle contact verbroken, toen was ik dus echt helemaal alleen. Ben tien kilo afgevallen door gewoon twee weken niet te eten. Etc. Toen ging ik in april full time werken, waardoor ik dus weer een beetje opknapte (eindelijk een reden om op te staan), en toen ben ik heel langzaam aan weer wat beter geworden. Ging toen half april ergens keer naar de kroeg, voor het eerst in maanden, en toen kwam ik scharrel tegen. Hebben we gezoend. En vanaf toen spreken we elkaar wel om de zoveel weken, maar afspreken doen we zelden. Maar eigenlijk haat ik het dat hij me in de steek liet toen hij de enige was die ik had. Maar scharrel is de grote uitzondering op alles, hem kan ik alles vergeven.
Vandaar dus dat ik niet zo gezellig was de afgelopen maanden box...
Misschien moet je je eigen barbecue maken morgen.quote:
Ik zie het, dan slaap ik morgen lekker uit en zie/hoor ik het vanzelf welquote:
Ow, ow ow. Ik ken het. Echt een kutgevoel is dat. Ik ben blij dat je uit dat dal aan het klimmen bent.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op gegeven moment had ik helemaal niemand meer dus, qua vrienden (vanaf juli 08). Was gestopt met mijn studie (februari 09)(mede door alles was was gebeurd kon ik me helemaal niet concentreren enzo), mijn bijbaantje kom me pas en tijdelijke full time functie aanbieden een maand later (april 09), zat dus een maand alleen thuis, niets te doen, op het moment dat ik het depressiefst was. Enige keer dat ik nog buiten kwam was om met scharrel 'af te spreken' zeg maar. En toen, door mijn eigen depressiviteit/negativiteit, werkte dat op gegeven moment compleet niet, dus hebben we alle contact verbroken, toen was ik dus echt helemaal alleen. Ben tien kilo afgevallen door gewoon twee weken niet te eten. Etc. Toen ging ik in april full time werken, waardoor ik dus weer een beetje opknapte (eindelijk een reden om op te staan), en toen ben ik heel langzaam aan weer wat beter geworden. Ging toen half april ergens keer naar de kroeg, voor het eerst in maanden, en toen kwam ik scharrel tegen. Hebben we gezoend. En vanaf toen spreken we elkaar wel om de zoveel weken, maar afspreken doen we zelden. Maar eigenlijk haat ik het dat hij me in de steek liet toen hij de enige was die ik had. Maar scharrel is de grote uitzondering op alles, hem kan ik alles vergeven.
Pfff je hebt veel meegemaakt de laatste maanden/jaar zeg!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
Ik ben niet zo veeleisend.quote:
djayzz komt zo onlinequote:Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik zie het, dan slaap ik morgen lekker uit en zie/hoor ik het vanzelf wel
op mijn balkonquote:Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen barbecue maken morgen.
Hij heeft mij in de steek gelaten omdat ik zo depressief was. Dat is begrijpelijk dat je dat niet meer aankan. Voor mij gevoelsmatig was hij de laatste persoon die ik nog had, die toen wegviel. In dat opzicht in de steek laten.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ergens lijkt het alsof je samen hebt besloten alle contact te verbreken maar je zegt ook dat je het haat dat hij je in de steek liet. Ik snap het ff niet.
dat zeg ik.. je bent goed genoeg bezigquote:Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
ff zien...heb ongeveer 2,5 uur geleerd vandaag (lig op schema) en ongeveer 6 pagina's geschreven.
Bestandje staat nog open en typ af en toe nog een zinnetje.
Oh op die manier.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft mij in de steek gelaten omdat ik zo depressief was. Dat is begrijpelijk dat je dat niet meer aankan. Voor mij gevoelsmatig was hij de laatste persoon die ik nog had, die toen wegviel. In dat opzicht in de steek laten.
Als ik mijn eigen gedachtengang niet kan begrijpen hoe kan jij dat dan wel?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je met die informatie nog niet veel. Maar ik probeer tijn's gedachtengang te begrijpen, wat niet gaat lukken, maar ik kan het wel proberen.
Sjee, wat een verhaal. Moeilijk om dat allemaal door te moeten maken en, vooral, om dat alleen door te moeten makenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
Dat is wel een rotgevoel.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft mij in de steek gelaten omdat ik zo depressief was. Dat is begrijpelijk dat je dat niet meer aankan. Voor mij gevoelsmatig was hij de laatste persoon die ik nog had, die toen wegviel. In dat opzicht in de steek laten.
Dan was het geen echte vriend van je, echte vrienden zullen je nooit in de steek laten om dat soort redenen en als er wat is zullen dat soort dingen ook gewoon vanzelf weer goedkomen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zou eigenlijk naar mijn bed moeten maar geen zin.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat zeg ik.. je bent goed genoeg bezig
Nog beter.quote:
Ik heb anders zeer lekker gebbq'd op het balkon van mijn hokje hoor. Kwestie van timen en creatief gebruik ledematen.quote:
quote:
Daar heb je toch ook psychologen en psychiaters voor.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen gedachtengang niet kan begrijpen hoe kan jij dat dan wel?
Mja, ben nu echt bijna in tranen. Maar er is gewoon nog zoveel gebeurd dat ik nu heb weggelaten. Ik weet niet of ik ooit weer de oude Tegan zal worden zeg maar.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Sjee, wat een verhaal. Moeilijk om dat allemaal door te moeten maken en, vooral, om dat alleen door te moeten maken
Thnx Cuequote:
Laat hemn gewoon, hij heeft toch genoeg geflikt, snap echt niet dat je nog terug gaat naar hem. Zijn zat mensen die er wel voor je zullen zijn als er wat is.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ow, ow ow. Ik ken het. Echt een kutgevoel is dat. Ik ben blij dat je uit dat dal aan het klimmen bent.
Gelukkig heb ik nog mn beste maat waar ik altijd op kan terugvallen.
Thanks. Meer weet ik ff niet te zeggenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pfff je hebt veel meegemaakt de laatste maanden/jaar zeg!
Goed om te horen dat het nu weer allemaal weer wat beter gaat!! Langzaam krabbel je dus weer wat omhoog. En dat werk bevalt dat een beetje?
Nog altijd een zwak voor hem dus![]()
Wel kut dat hij je heeft laten zitten op juist zo'n moment
En dat is de sleutel tot succes.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er staat ook dat het niet gaat lukken, maar ik vind het tof om mensen proberen te begrijpen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoo herkenbaarquote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Tegan het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ben nu echt bijna in tranen. Maar er is gewoon nog zoveel gebeurd dat ik nu heb weggelaten. Ik weet niet of ik ooit weer de oude Tegan zal worden zeg maar.
Heej, ik heb begrepen dat KZ zich niet zo geweldig voelt, maar verder heb ik geen afzeggingen gehoord. Volgens mij gaan we barbequen en de park checken. Weet alleen nog geen tijd en plaats...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ff vraagje Djayzz, gaat het morgen nou nog door?
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ben nu echt bijna in tranen. Maar er is gewoon nog zoveel gebeurd dat ik nu heb weggelaten. Ik weet niet of ik ooit weer de oude Tegan zal worden zeg maar.
hoeft ook nietquote:
Ik ben me er idd van bewust dat de mensen waarmee ik nu nog omga geen 'echte' vrienden van me zijn. Kies het beste van de kwaden, het is dit, of alleen/depressief zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan was het geen echte vriend van je, echte vrienden zullen je nooit in de steek laten om dat soort redenen en als er wat is zullen dat soort dingen ook gewoon vanzelf weer goedkomen.
Nou, niet dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat hemn gewoon, hij heeft toch genoeg geflikt, snap echt niet dat je nog terug gaat naar hem. Zijn zat mensen die er wel voor je zullen zijn als er wat is.
Als jij nog plaats hebt wil ik wel mee gaan.quote:
Welk park waar?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef djayzz het volgende:
Heej, ik heb begrepen dat KZ zich niet zo geweldig voelt, maar verder heb ik geen afzeggingen gehoord. Volgens mij gaan we barbequen en de park checken. Weet alleen nog geen tijd en plaats...
Ze heeft een zwak voor hem.. dan gaat dat gewoon niet zo makkelijk, zeker niet als je ook een moeilijke tijd hebt gehad. Dan ben je vaak alleen maar blij dat dat beetje contact er nog is.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat hemn gewoon, hij heeft toch genoeg geflikt, snap echt niet dat je nog terug gaat naar hem. Zijn zat mensen die er wel voor je zullen zijn als er wat is.
Ik heb niet eens een auto.... mijn cabriootje heeft nogal wat problemen, dus de kans is groot dat ik met de trein ga.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij nog plaats hebt wil ik wel mee gaan.
Hoiiiiquote:
dag mevrouw muppetquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, ik heb begrepen dat KZ zich niet zo geweldig voelt, maar verder heb ik geen afzeggingen gehoord. Volgens mij gaan we barbequen en de park checken. Weet alleen nog geen tijd en plaats...
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je toch ook psychologen en psychiaters voor.
Je hoeft de oude Tegan ook niet te worden.. een verbeterde nieuwe is ook goedquote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk zou dit sowieso een keer gebeuren, want de oude manieren waren gewoon gedoemd om ooit mis te gaan. Het is gewoon kut, en ook dat het nooit meer ok zal zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je bent minder blij met de nieuwe Tegan?
Dat jij dat op het moment zo ziet hoeft het nog niet zo te zijn. Je hebt toch ook familie opa/oma/moeder/etc. praat met hun erover als je daar behoefte aan hebt.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben me er idd van bewust dat de mensen waarmee ik nu nog omga geen 'echte' vrienden van me zijn. Kies het beste van de kwaden, het is dit, of alleen/depressief zijn.
[..]
Nou, niet dus.
Als ik weet waar we heen gaan, en ik ga daarheen, kan jij wel naast me zitten hoor, hoop alleen dat je niet langer dan 1.90 bent, anders zit je met je benen onder de motorkapquote:Op zondag 31 mei 2009 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
Als jij nog plaats hebt wil ik wel mee gaan.
Weetje bel je vrienden gewoon weer ff op joh en leg het een klein beetje uitquote:Op zondag 31 mei 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom neem je niet aan dat er gewoon niemand anders is. Ik had het ook liever anders gezien.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij dat op het moment zo ziet hoeft het nog niet zo te zijn. Je hebt toch ook familie opa/oma/moeder/etc. praat met hun erover als je daar behoefte aan hebt.
Inderdaad dinsdag hoop duidelijkheid te krijgenquote:
Omdat het bij hen anders werkt.. dat gevoel niet kennen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:
Waarom neem je niet aan dat er gewoon niemand anders is. Ik had het ook liever anders gezien.
Den haag, verder zou ik het niet weten.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom neem je niet aan dat er gewoon niemand anders is. Ik had het ook liever anders gezien.
ach die mooie stad achter de duinenquote:
Kanker kan je overal door krijgen, dus ik kijk niet naar een klein stukje verbrand vleesquote:
Ja ik wil ook wel komen. Mag dat?quote:
Niet teveel zorgen maken. Je bent nog steeds tof.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk zou dit sowieso een keer gebeuren, want de oude manieren waren gewoon gedoemd om ooit mis te gaan. Het is gewoon kut, en ook dat het nooit meer ok zal zijn.
Zon --> aangebrand vlees --> huidkankerquote:
Geloof me ik ken dat heel goed, ben namelijk van m'n 8e tot 15e alleen geweest...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat het bij hen anders werkt.. dat gevoel niet kennen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zon --> aangebrand vlees --> huidkanker![]()
Zo ging mijn redenatie. Misschien beide theorieën samenvoegen?
SPOILER: HardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er werd voor ons gebarbequed... Het was gezellig en lekker, maar hij kon er niet veel van.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je kan niet BBQ-en? Wat ben jij nou weer voor man...
Nou, er zijn dus wat dingen gebeurd waardoor ik een tijd geen contact heb opgezocht met 'iedereen' , toen hebben mijn 'vrienden' besloten dat ze niet bevriend kunnen zijn met iemand die ze negeert (heel kort door de bocht gezegd). Maar los van dat ik het ze kwalijk neem dat ze niet doorhadden dat ik in een grote dip zat, hebben ze me dus ook in de steek gelaten toen ik ze nodig had. Enige wat ik zou kunnen relativeren is dat ze het niet zouden weten, maar ik geloof niet dat je zo naief kan zijn, en daarnaast, heb ik er wel over nagedacht om het nog compleet uit te leggen. Zo van 'ik wil laten weten wat er was gebeurd, niet om weer vrienden te worden, maar dat je het gewoon snapt, wat er gebeurde'. Maar ze hebben me zo in de steek gelaten dat ik daar, nu ik er nog zo erg mee zit, compleet geen energie in zoiets wil steken, alleen om hun een beter gevoel te geven ofzo. Ik zal ze er niet voor vergeven, of een nieuwe vriendschap met ze zou nooit zo zijn zoals eerst, dus laat dan maar.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weetje bel je vrienden gewoon weer ff op joh en leg het een klein beetje uitals het echt goede vrienden waren komt het dan ook wel weer goed. Ze begrijpen het verhaal
Nee ik ben maar 181 cm kortquote:Op zondag 31 mei 2009 23:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als ik weet waar we heen gaan, en ik ga daarheen, kan jij wel naast me zitten hoor, hoop alleen dat je niet langer dan 1.90 bent, anders zit je met je benen onder de motorkap
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zoo herkenbaar
* Jannuk geeft Tegan een dikke knuffel
Thanksquote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet teveel zorgen maken. Je bent nog steeds tof.
Ok..quote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
Geloof me ik ken dat heel goed, ben namelijk van m'n 8e tot 15e alleen geweest...
Hoiiquote:
Dan kun je je er makkelijk invouwen past hetquote:
Je krijgt vooral kanker door dus wat maakt het uit.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kanker kan je overal door krijgen, dus ik kijk niet naar een klein stukje verbrand vlees
Dat soort dingen komen van twee kanten lijkt mij. En als jij je bijvoorbeeld afsluit en dat soort dingen niet toont zal het best voor hun ook moeilijk zijn geweest om dat soort dingen in te schatten en kunnen ze daardoor een ander beeld van je krijgen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, er zijn dus wat dingen gebeurd waardoor ik een tijd geen contact heb opgezocht met 'iedereen' , toen hebben mijn 'vrienden' besloten dat ze niet bevriend kunnen zijn met iemand die ze negeert (heel kort door de bocht gezegd). Maar los van dat ik het ze kwalijk neem dat ze niet doorhadden dat ik in een grote dip zat, hebben ze me dus ook in de steek gelaten toen ik ze nodig had. Enige wat ik zou kunnen relativeren is dat ze het niet zouden weten, maar ik geloof niet dat je zo naief kan zijn, en daarnaast, heb ik er wel over nagedacht om het nog compleet uit te leggen. Zo van 'ik wil laten weten wat er was gebeurd, niet om weer vrienden te worden, maar dat je het gewoon snapt, wat er gebeurde'. Maar ze hebben me zo in de steek gelaten dat ik daar, nu ik er nog zo erg mee zit, compleet geen energie in zoiets wil steken, alleen om hun een beter gevoel te geven ofzo. Ik zal ze er niet voor vergeven, of een nieuwe vriendschap met ze zou nooit zo zijn zoals eerst, dus laat dan maar.
Erg herkenbaar, ik jank even meequote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef Tegan het volgende:
Nou, er zijn dus wat dingen gebeurd waardoor ik een tijd geen contact heb opgezocht met 'iedereen' , toen hebben mijn 'vrienden' besloten dat ze niet bevriend kunnen zijn met iemand die ze negeert (heel kort door de bocht gezegd). Maar los van dat ik het ze kwalijk neem dat ze niet doorhadden dat ik in een grote dip zat, hebben ze me dus ook in de steek gelaten toen ik ze nodig had. Enige wat ik zou kunnen relativeren is dat ze het niet zouden weten, maar ik geloof niet dat je zo naief kan zijn, en daarnaast, heb ik er wel over nagedacht om het nog compleet uit te leggen. Zo van 'ik wil laten weten wat er was gebeurd, niet om weer vrienden te worden, maar dat je het gewoon snapt, wat er gebeurde'. Maar ze hebben me zo in de steek gelaten dat ik daar, nu ik er nog zo erg mee zit, compleet geen energie in zoiets wil steken, alleen om hun een beter gevoel te geven ofzo. Ik zal ze er niet voor vergeven, of een nieuwe vriendschap met ze zou nooit zo zijn zoals eerst, dus laat dan maar.
Geef me dan maar kanker als ik 80+ ben. Niet binnen 10 jaar ofzo!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je krijgt vooral kanker door dus wat maakt het uit.
*zakdoekje voor Janukquote:
Thnxquote:
Was dat trouwens een doodsverwensing richting mij? Ik hou er namelijk niet zo van als een kutnewbie dat doet.quote:
Oh gelukkig want zo lenig ben ik niet meer.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dan kun je je er makkelijk invouwen past het
* pak keukenrol voor Jannukquote:
Trustenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga ervandoor. Moet weer vroeg op.
Slaap ze
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was dat trouwens een doodsverwensing richting mij? Ik hou er namelijk niet zo van als een kutnewbie dat doet.
Wie zegt dat de wereld nog bestaat over 10 jaar? Misschien ga je morgen wel dood. Wie zal het zeggen?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Geef me dan maar kanker als ik 80+ ben. Niet binnen 10 jaar ofzo!
Thnx, maar nu stopt het ff niet meer hoorquote:
Wat wil je nou horen, dat ik dit allemaal zelf heb veroorzaakt? Daar ben ik me echt wel van bewust. Maar dat neemt niet weg dat, 1) ik mijn persoonlijkheid niet ineens kan veranderen en 2) ik hier gewoon klaag los van wiens schuld het zou zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen komen van twee kanten lijkt mij. En als jij je bijvoorbeeld afsluit en dat soort dingen niet toont zal het best voor hun ook moeilijk zijn geweest om dat soort dingen in te schatten en kunnen ze daardoor een ander beeld van je krijgen.
* tijnbrein geeft zijn schouder voor jannuk om uit huilen.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef halfbearad het volgende:
Slaap ze
Niks hoor, vraag het me gewoon af of het je wel wat uitmaakt en je wel wil veranderen, over je trots heenzetten dat je fout bent geweest t.o.v je oude vrienden.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen, dat ik dit allemaal zelf heb veroorzaakt? Daar ben ik me echt wel van bewust. Maar dat neemt niet weg dat, 1) ik mijn persoonlijkheid niet ineens kan veranderen en 2) ik hier gewoon klaag los van wiens schuld het zou zijn.
Weltrustenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef halfbearad het volgende:
Slaap ze
Truequote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat de wereld nog bestaat over 10 jaar? Misschien ga je morgen wel dood. Wie zal het zeggen?
Ik ben in eerste instantie naar mijn schoolspycholoog gegaan, omdat mijn studie niet echt liep, concentratieproblemen, dat wilde ik aanpakken. Conclusie was dat het veel dieper zat en hij verwees me door naar een gewone psycholoog, maar ik had op dat moment (april 09) al heel veel aan het feit dat ik wist wat er precies mis was, ik wilde niet dat hele verhaal nog een keer doen als het toch niet beter zou worden (met zekerheid). Dus dat heb ik nooit gedaan, en nu gaat het eigenlijk wel ok, en de psycholoog kan toch niet magisch ineens hechte vriendschappen voor mij maken. Het enige wat ik nog zou willen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef Jannuk het volgende:
@Tegan: heb je wel iemand (een psych, je huisarts) metwie je hierover kunt praten?
Hoi!!quote:
oh, je speelt GPLquote:
slaap lekker alcoholistequote:
ohnee..zie dat die VRL alleen rfactor doetquote:
De meet was jouw ideequote:
gaafquote:
Daar heb je gelijk in en dit soort problemen moet je inderdaad zelf en alleen oplossen. Ik merk zelf dat zo'n gesprek altijd wel een stukje opluchting geeft, omdat je feedback krijgt. Niet alle "achterdocht" die je naar mensen toe hebt is terecht, maar vaak zit er wel een logische gedachtengang achter, waardoor je iets beter kan relativeren (wat een kutwoord) en de volgende keer als die gedachtes of de achterdocht de kop opsteken, je bij jezelf kunt nagaan waar dat door veroorzaakt wordt en kunt nagaan of het reeel is of niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
Ik ben in eerste instantie naar mijn schoolspycholoog gegaan, omdat mijn studie niet echt liep, concentratieproblemen, dat wilde ik aanpakken. Conclusie was dat het veel dieper zat en hij verwees me door naar een gewone psycholoog, maar ik had op dat moment (april 09) al heel veel aan het feit dat ik wist wat er precies mis was, ik wilde niet dat hele verhaal nog een keer doen als het toch niet beter zou worden (met zekerheid). Dus dat heb ik nooit gedaan, en nu gaat het eigenlijk wel ok, en de psycholoog kan toch niet magisch ineens hechte vriendschappen voor mij maken. Het enige wat ik nog zou willen.
Ja! Of Triviant? Of Rummikub?quote:
monopoly, met inzetquote:
Slaap lekkerquote:
Ja gelukkig ben ik vrij realisitschquote:
Slaapzachtquote:
Inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohnee..zie dat die VRL alleen rfactor doet
kutsimquote:Op zondag 31 mei 2009 23:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Inderdaad6e vanavond, letterlijk 10 meter na de streep sloeg de auto af
Truste vencoquote:Op zondag 31 mei 2009 23:41 schreef vencodark het volgende:
Ik ga ook slapen.![]()
Tegan: hoop dat je wel lekker slaapt, al voel je je niet top.![]()
Weltrustenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:41 schreef vencodark het volgende:
Ik ga ook slapen.![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in en dit soort problemen moet je inderdaad zelf en alleen oplossen. Ik merk zelf dat zo'n gesprek altijd wel een stukje opluchting geeft, omdat je feedback krijgt. Niet alle "achterdocht" die je naar mensen toe hebt is terecht, maar vaak zit er wel een logische gedachtengang achter, waardoor je iets beter kan relativeren (wat een kutwoord) en de volgende keer als die gedachtes of de achterdocht de kop opsteken, je bij jezelf kunt nagaan waar dat door veroorzaakt wordt en kunt nagaan of het reeel is of niet.
Wens je in ieder geval wel heel veel sterkte
Thanks. Het gaat wel ok, het is alleen nu weer even kut om alle oude gevoelens terug te halen. Morgen is het weer beterquote:Op zondag 31 mei 2009 23:41 schreef vencodark het volgende:
Ik ga ook slapen.![]()
quote:
Deal! Dan neem ik hem meequote:
Tot morgen dan maar.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ga ook maar slapen. Misschien tot morgen of misschien tot later in de hemel.
Dat je maar mooie dromen mag hebbenquote:
Hoiiiquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot morgen dan maar.![]()
Ik geloof namelijk niet niet in hemel of hel
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Grandprix4 dat is pas racen
en de massageoliequote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
GP2 was leuk, GP3 ging nog, GP4 is meer een treinsim
Hoiiiiquote:
Dan rijdt mijn autootje lekkerder op het speelbord?quote:
Staat trouwens ook een filmpje in mijn sigquote:Op zondag 31 mei 2009 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
GP2 was leuk, GP3 ging nog, GP4 is meer een treinsim
Playseatquote:Op zondag 31 mei 2009 23:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
playseat is kapot doe er toch geen ruk meer mee
een g25 met een verote pook en hangende pendalenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
PlayseatIk heb een echte recaro stoel
En welk stuurtje heb je?
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:51 schreef Kluts het volgende:
Ook zoiets.
Kom ik thuis, is de hond zo dolenthousiast dat ie gewoon over mn broek heen zeek.
Ik zit ook aan mijn tweede G25quote:Op zondag 31 mei 2009 23:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
een g25 met een verote pook en hangende pendalen
Ook zoiets.
Kom ik thuis, is de hond zo dolenthousiast dat ie gewoon over mn broek heen zeek.
Shit, ik moest hardop lachenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:51 schreef Kluts het volgende:
Ook zoiets.
* wappert ff voor verkoeling en nu gauw naar bedquote:Op zondag 31 mei 2009 23:52 schreef Jannuk het volgende:
Moet eigenlijk heftig naar bed, maar 'k heb het warm en mn been slaapt
Was ik maar mn hond, die ligt al 2 uur ondersteboven op zn stoel te snurken... *zucht*
Dat heet "echte liefde en oprechte trouw"quote:Op zondag 31 mei 2009 23:51 schreef Kluts het volgende:
Ook zoiets.
ik heb een hele oude Guillemot, niet stuk te krijgen...zeker omdat ie al 2 jaar in de kast stof ligt te happenquote:
Heee niet slaanquote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
* wappert ff voor verkoeling en nu gauw naar bed
Dat voelt niet fijn, als je been slaapt. Moet je morgen vroeg op?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:52 schreef Jannuk het volgende:
Was ik maar mn hond, die ligt al 2 uur ondersteboven op zn stoel te snurken... *zucht*
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat heet "echte liefde en oprechte trouw"
Ga je toch op je handen lopenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heee niet slaanMn been slaapt nog, dus zal nog ff moeten wachten
Ook zoiets.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:52 schreef Howl het volgende:
[..]
En jij woont niet ver van mij. Misschien moet ik maar even buiten gaan zitten.
Nee, maar ik ben een langslaper, als ik laat naar bed ga, moet ik de volgende dag ook weer later uit bedquote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Howl het volgende:
Dat voelt niet fijn, als je been slaapt. Moet je morgen vroeg op?
Onze 6-7 jaar oude microsoft sidewinder doet het nog perfectquote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb een hele oude Guillemot, niet stuk te krijgen...zeker omdat ie al 2 jaar in de kast stof ligt te happen
Heul nie dat ik op mn handen ga lopenquote:
Inderdad dat is het beste geloof.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
als je maar in je zelf gelooft is veel belangrijker
Nee hoor, heb ik gedaan vlak voor ik wegging.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dacht meer van te laat met uitlaten
Weltrustenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:52 schreef Jannuk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |