Tot op een zekere hoogte niet. Maar meer vrienden zou ik wel willen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar daar heb je wel behoefte aan? En je vrienden nemen je gewoon zoals je bent?
Ken ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Seagram's
Canadees dus en dus is het whisky, geen whiskey
whiskey = schots of amerikaans
Ja dat klopt. Ik ben vrienden en ik heb een baan. Ik ben inderdaad geen zwaar geval. Daarom is het ook een groot probleem voor mij. Mijn handicap is namelijk onzichtbaar.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je als mogelijk autistische jongen toch vrienden hebt, een baan (ja toch?) en naar meets komt zegt toch ook wel iets. Als je al autistisch was, dan ben je geen 'zwaar' geval.
Dat weet ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
@tijn: Ik ben dan niet autistisch, maar vrienden maken gaat mij ook heel moeilijk af. Wilde alleen ff zeggen dat je niet alleen bent hier.
Ja tuurlijk zijn er aanwijzingen. Bijvoorbeeld dat ik sommige voor de hand ligende dingen mis. Bijvoorbeeld dingen in singles.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. dat ook. Ik heb ook bijna geen vrienden en heb ook moeite met dergelijke contacten maken. Dat maakt me gelukkig ook niet autistisch.
Maar goed, ze zullen wel genoeg aanwijzingen hebben om je toch te testen zeg maar.
Hahah klopt en had dit keer niet echt inspiratiequote:Op zondag 31 mei 2009 22:31 schreef vencodark het volgende:
Tijdje geleden volgens mij dat jij het topic heb geopend.
Sommige mensen doen er alles aan om geen lapo te hebben.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:31 schreef vencodark het volgende:
Tijdje geleden volgens mij dat jij het topic heb geopend.
Dingen mis?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ja tuurlijk zijn er aanwijzingen. Bijvoorbeeld dat ik sommige voor de hand ligende dingen mis. Bijvoorbeeld dingen in singles.
En andere doen er alles aan om dat wel te hebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen doen er alles aan om geen lapo te hebben.
Dan moet je een het licht aan doen.quote:
*steekt een kaarsje aan*quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
En andere doen er alles aan om dat wel te hebben![]()
Kan niet, de vader van mijn ex heeft vrijwel alle lampen meegenomen.quote:
Das beter.quote:
Maar heb jij dan dat als een vriend iets niet helemaal slims zegt je hem niet de voordeel van de twijfel geeft (aangezien het een vriend is en het vast zo niet bedoeld) maar het hem direct zwaar kwalijk neemt ?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Bij mij is het probleem meer dat ik op het moment dat je mijn vriend bent, en dus dat ik je vertrouw, als je dat dan een keer schaadt, dan heb je het compleet verpest. Vergeven is erg lastig, en ik kan dan ook niet leuk nog praten met je als ik je tegenkom, het is of alles of niets. Maar ik voel mezelf altijd weer degene te moeten zijn die alles moet pikken, en ik heb daar geen zin in, zeker als ik geen schuld heb. En als dat wel is zal ik dat ook zeker toegeven. Hoop dat het duidelijk is, want ik kan het niet echt uitleggen.
Ja ik zie sommige dingen totaal niet. Dat mensen ruzie hebben of juist een relatie hebben dat soort dingen. Hoe sommige dingen in singles zitten zie ik dus niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dingen mis?
En bij een volledige autist (een zwaarder bedoel ik dan) zie je het ook niet altijd hoor.
Zeker waar.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
En bij een volledige autist (een zwaarder bedoel ik dan) zie je het ook niet altijd hoor.
ik heb het liever andersom...maar ik heb ook een kutfamiliequote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Weinig vrienden meer vage kenisen maar gelukkig een leuke familie
Wat bedoel je in singles zitten dan? Ik volg ff niet concreet wat je bedoeld.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik zie sommige dingen totaal niet. Dat mensen ruzie hebben of juist een relatie hebben dat soort dingen. Hoe sommige dingen in singles zitten zie ik dus niet.
Dat klopt maar als je langer met zo'n iemand om gaat dan merk jij dat echt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |