Wat zegt dat dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Uitgaan van gemiddeldes lijkt mij. Als iedereen zit te huilen op een begrafenis en jij niet, zegt dat toch iets? Dat maakt je niet beter of slecht maar wel anders.
ga eens buiten staanquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kijk op display Nee ik zie niets
kindercolaquote:
Ja dat het onzichtbaar is, is nu precies het probleem. Iemand zonder benen daar is het duidelijk wat het probleem is. Maar iemand die autistisch is wordt vaak als egoïstisch bestemeld omdat ze niet herkennen dat het een handicap is.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht voordat ik hem kende dat het erg zou meevallen met dat rekening houden met zijn autisme, maar het is toch erg duidelijk, dat er iets is met hem, maar hoe en wat, dat moet je echt ervaren. Je kan het niet even uitleggen. Wat jij zegt, een onzichtbare handicap. Dat maakt het nog lastiger.
Het geeft een deuk mee.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Tegan het volgende:
Ja, en dit was echt het ergste wat mij zou overkomen, omdat ik juist niet snel op mensen afstap/vrienden maak. Wat natuurlijk ook nog de reden was dat dit me moest overkomen.
Nee, ijsjes.quote:
Ja dat is ook zo. Bij 1 vriendin weet ik gewoon dat ik qua afspraken zelden op haar kan rekenen dus ik laat dat ook meer naast me liggen. Toen het uitging met voormalig lief belde ze me savonds ook op en hebben we hele tijd gepraat. Dan is ze echt top.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je weet dat dat niet zo is, dan moet je gewoon lekker vasthouden aan je principes en je eigen eisen.
Je hoeft natuurlijk dan die ander niet gelijk uti je leven te bannen, maar je verwachtingspatroon kan dan wel een stuk lager worden bij gesteld.
Vandaag sinds lange tijd een waterijsje in de zon opgegeten. men dat smolt snelquote:
Misschien iets meer gevoelloos hoop ik maar anders ben ik ook slechterquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Uitgaan van gemiddeldes lijkt mij. Als iedereen zit te huilen op een begrafenis en jij niet, zegt dat toch iets? Dat maakt je niet beter of slecht maar wel anders.
ook goedquote:
Tuurlijk kun je met die informatie nog niet veel. Maar ik probeer tijn's gedachtengang te begrijpen, wat niet gaat lukken, maar ik kan het wel proberen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan?![]()
Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor...maar het definiëren van afwijkend gedrag is gewoon moeilijk vast te stellen.Zeker op papier wat van alles uit moet sluiten en je een diagnose moet stellen.
Heb bij klinische psychologie een boek gehad wat dingen daarover uitlegde. Niet over autisme maar psychiatrische stoornissen enzo. Heel lastig gewoon.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vandaag sinds lange tijd een waterijsje in de zon opgegeten. men dat smolt snel
Nu wil ik ook. Waterijsjes dan he, die zijn het lekkerst.quote:
Idd jaquote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
Ja dat is ook zo. Bij 1 vriendin weet ik gewoon dat ik qua afspraken zelden op haar kan rekenen dus ik laat dat ook meer naast me liggen. Toen het uitging met voormalig lief belde ze me savonds ook op en hebben we hele tijd gepraat. Dan is ze echt top.Die dingen probeer ik dan ook maar te onthouden.
Wat is er morgen dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Jannuk het volgende:
Nog een keertje dan: gaat het nog door morgen?
Ambachtelijk roomijs ook goed? Als je op schiet ben ik nog niet klaarquote:Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
[..]
Nu wil ik ook. Waterijsjes dan he, die zijn het lekkerst.
moet je aan djayzz vragenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Jannuk het volgende:
Nog een keertje dan: gaat het nog door morgen?
Perenijsjesquote:Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef Sinceria het volgende:
Nu wil ik ook. Waterijsjes dan he, die zijn het lekkerst.
Lekker. Vlees en vis met een ijskoud biertje.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Bij 1 vriendin weet ik gewoon dat ik qua afspraken zelden op haar kan rekenen dus ik laat dat ook meer naast me liggen. Toen het uitging met voormalig lief belde ze me savonds ook op en hebben we hele tijd gepraat. Dan is ze echt top.Die dingen probeer ik dan ook maar te onthouden.
Alsof het menselijkerwijs mogelijk is naar jou toe te komen voor je ijs op is.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ambachtelijk roomijs ook goed? Als je op schiet ben ik nog niet klaar
Een gebrek aan commnicatie dat is inderdaad het probleem.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat ik bij mijn ex heel erg merkte was het gebrek aan communicatie. Als er iets aan de hand was/gebeurd was, vertelde hij dat niet maar daar moest je zelf achter komen. Is dat wat je bedoelt misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |