abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2009 @ 22:31:05 #1
101353 mrbox
Miep miep
pi_69586799

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames.
  • Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen.
  • What happens in [Singles] stays in [Singles].
  • Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .

De newbie vragen
  • Hoe oud ben je?
  • Sekse?
  • Woonplaats/ regio?
  • Interesses?
  • Seksuele voorkeur?
  • Lengte en postuur?
  • Hoe lang single?

Agenda:
    2 juni: Meet in Barcelona
    28 juni: Parkpop in Den Haag

De OP is hier te vinden.
  • You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
    pi_69586811
    Tijdje geleden volgens mij dat jij het topic heb geopend.
    pi_69586838
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Maar daar heb je wel behoefte aan? En je vrienden nemen je gewoon zoals je bent?
    Tot op een zekere hoogte niet. Maar meer vrienden zou ik wel willen.
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Seagram's

Canadees dus en dus is het whisky, geen whiskey
    whiskey = schots of amerikaans
    Ken ik niet.
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat je als mogelijk autistische jongen toch vrienden hebt, een baan (ja toch?) en naar meets komt zegt toch ook wel iets. Als je al autistisch was, dan ben je geen 'zwaar' geval.
    Ja dat klopt. Ik ben vrienden en ik heb een baan. Ik ben inderdaad geen zwaar geval. Daarom is het ook een groot probleem voor mij. Mijn handicap is namelijk onzichtbaar.
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
    @tijn: Ik ben dan niet autistisch, maar vrienden maken gaat mij ook heel moeilijk af. Wilde alleen ff zeggen dat je niet alleen bent hier .
    Dat weet ik.
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Indd. dat ook. Ik heb ook bijna geen vrienden en heb ook moeite met dergelijke contacten maken. Dat maakt me gelukkig ook niet autistisch.
    Maar goed, ze zullen wel genoeg aanwijzingen hebben om je toch te testen zeg maar.
    Ja tuurlijk zijn er aanwijzingen. Bijvoorbeeld dat ik sommige voor de hand ligende dingen mis. Bijvoorbeeld dingen in singles.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      zondag 31 mei 2009 @ 22:32:44 #4
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_69586839
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:31 schreef vencodark het volgende:
    Hahah klopt en had dit keer niet echt inspiratie
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
    pi_69586863
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:31 schreef vencodark het volgende:
    Sommige mensen doen er alles aan om geen lapo te hebben.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_69586874
    Donker hierzo.
    Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
    Sinceria is de liefste user van FOK!
      zondag 31 mei 2009 @ 22:33:58 #7
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69586881
    Terug vind Vriend
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_69586892
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
    Ja tuurlijk zijn er aanwijzingen. Bijvoorbeeld dat ik sommige voor de hand ligende dingen mis. Bijvoorbeeld dingen in singles.
    Dingen mis?
    En bij een volledige autist (een zwaarder bedoel ik dan) zie je het ook niet altijd hoor.
    pi_69586897
    Bij mij is het probleem meer dat ik op het moment dat je mijn vriend bent, en dus dat ik je vertrouw, als je dat dan een keer schaadt, dan heb je het compleet verpest. Vergeven is erg lastig, en ik kan dan ook niet leuk nog praten met je als ik je tegenkom, het is of alles of niets. Maar ik voel mezelf altijd weer degene te moeten zijn die alles moet pikken, en ik heb daar geen zin in, zeker als ik geen schuld heb. En als dat wel is zal ik dat ook zeker toegeven. Hoop dat het duidelijk is, want ik kan het niet echt uitleggen.
      zondag 31 mei 2009 @ 22:34:33 #10
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69586899
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sommige mensen doen er alles aan om geen lapo te hebben.
    En andere doen er alles aan om dat wel te hebben
    pi_69586906
    Weinig vrienden meer vage kenisen maar gelukkig een leuke familie
    Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
      zondag 31 mei 2009 @ 22:34:53 #12
    177652 tijnbrein
    habbekrats
    pi_69586908
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:33 schreef Sinceria het volgende:
    Donker hierzo.
    Dan moet je een het licht aan doen.
    14 SHADES OF GREY
    pi_69586912
    quote:
    Donker hierzo.
    *steekt een kaarsje aan*
    Today is the greatest day I've ever known
    Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
    pi_69586914
    quote:
    Donker hierzo.
    Buiten wel ja.
    pi_69586932
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef djayzz het volgende:

[..]

pi_69586947
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan moet je een het licht aan doen.
    Kan niet, de vader van mijn ex heeft vrijwel alle lampen meegenomen.

quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef ArTiC het volgende:

[..]

*steekt een kaarsje aan*
    Das beter.
    pi_69586973
    Een jongen op mijn werk is autistisch, ik zou zelf zeggen best erg (mijn bijbaantje is opzich gewoon redelijk 'dom' werk). En op momenten kan ik me zo aan hem ergeren, en voor de rest is het gewoon accepteren dat dingen heel duidelijk moeten zijn, en dat hij zijn eigen manieren heeft die je niet af kan leren.
    pi_69586988
      zondag 31 mei 2009 @ 22:37:38 #19
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_69587004
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
    Bij mij is het probleem meer dat ik op het moment dat je mijn vriend bent, en dus dat ik je vertrouw, als je dat dan een keer schaadt, dan heb je het compleet verpest. Vergeven is erg lastig, en ik kan dan ook niet leuk nog praten met je als ik je tegenkom, het is of alles of niets. Maar ik voel mezelf altijd weer degene te moeten zijn die alles moet pikken, en ik heb daar geen zin in, zeker als ik geen schuld heb. En als dat wel is zal ik dat ook zeker toegeven. Hoop dat het duidelijk is, want ik kan het niet echt uitleggen.
    Maar heb jij dan dat als een vriend iets niet helemaal slims zegt je hem niet de voordeel van de twijfel geeft (aangezien het een vriend is en het vast zo niet bedoeld) maar het hem direct zwaar kwalijk neemt ?
      zondag 31 mei 2009 @ 22:39:02 #20
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69587050
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

zondag 31 mei 2009 @ 22:39:11 #21
    177652 tijnbrein
    habbekrats
    pi_69587054
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dingen mis?
    En bij een volledige autist (een zwaarder bedoel ik dan) zie je het ook niet altijd hoor.
    Ja ik zie sommige dingen totaal niet. Dat mensen ruzie hebben of juist een relatie hebben dat soort dingen. Hoe sommige dingen in singles zitten zie ik dus niet.
    Dat klopt maar als je langer met zo'n iemand om gaat dan merk jij dat echt wel.
    14 SHADES OF GREY
    pi_69587064
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zeker waar.
    pi_69587077
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
    Weinig vrienden meer vage kenisen maar gelukkig een leuke familie
    ik heb het liever andersom...maar ik heb ook een kutfamilie
    pi_69587081
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:37 schreef ArTiC het volgende:

mooi
    Zeker.

Nog zo'n mooie

pi_69587117
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja ik zie sommige dingen totaal niet. Dat mensen ruzie hebben of juist een relatie hebben dat soort dingen. Hoe sommige dingen in singles zitten zie ik dus niet.
    Wat bedoel je in singles zitten dan? Ik volg ff niet concreet wat je bedoeld.
    pi_69587122
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:37 schreef mrbox het volgende:

[..]

Maar heb jij dan dat als een vriend iets niet helemaal slims zegt je hem niet de voordeel van de twijfel geeft (aangezien het een vriend is en het vast zo niet bedoeld) maar het hem direct zwaar kwalijk neemt ?
    Nee, ik geef altijd de voordeel van de twijfel in eerste instantie, maar ik heb zelf erg het gevoel dat ik dat altijd moet doen, en dat kan ik niet hebben/kan ik slecht tegen dat gevoel, omdat ik nooit zulke dingen zou doen, om de relatie te schaden ofzo. Ik kan niet onaardig doen tegen vrienden, heb alles voor je over, en dat blijkt steeds meer dat niemand ook zo erover denkt, dat botst sowieso. Het speelt ook mee dat ik slecht tegen afwijzingen kan zonder goede reden. Zo van, we kunnen niet afspreken, want ik moet hele dag thuis zitten.
      zondag 31 mei 2009 @ 22:41:11 #27
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_69587127
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vind je het dan zelf ook lastig om dingen te uiten of voel je, denk je, minder dan andere mensen?
      zondag 31 mei 2009 @ 22:43:41 #28
    252855 halfbearad
    de cowboypiraat!
    pi_69587198
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:41 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Vind je het dan zelf ook lastig om dingen te uiten of voel je, denk je, minder dan andere mensen?
    Wow, zie dat maar eens te meten.
      zondag 31 mei 2009 @ 22:43:58 #29
    177652 tijnbrein
    habbekrats
    pi_69587207
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ja die heb je ook.
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:36 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Kan niet, de vader van mijn ex heeft vrijwel alle lampen meegenomen.

Dan kom je toch gezellig bij mij ik heb wel licht namelijk
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
    Een jongen op mijn werk is autistisch, ik zou zelf zeggen best erg (mijn bijbaantje is opzich gewoon redelijk 'dom' werk). En op momenten kan ik me zo aan hem ergeren, en voor de rest is het gewoon accepteren dat dingen heel duidelijk moeten zijn, en dat hij zijn eigen manieren heeft die je niet af kan leren.
    Iedereen heeft een gebruiksaanwijzing alleen voor autisten is die een stukje ingewikkelder
    14 SHADES OF GREY
      zondag 31 mei 2009 @ 22:44:18 #30
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69587216
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee, ik geef altijd de voordeel van de twijfel in eerste instantie, maar ik heb zelf erg het gevoel dat ik dat altijd moet doen, en dat kan ik niet hebben/kan ik slecht tegen dat gevoel, omdat ik nooit zulke dingen zou doen, om de relatie te schaden ofzo. Ik kan niet onaardig doen tegen vrienden, heb alles voor je over, en dat blijkt steeds meer dat niemand ook zo erover denkt, dat botst sowieso. Het speelt ook mee dat ik slecht tegen afwijzingen kan zonder goede reden. Zo van, we kunnen niet afspreken, want ik moet hele dag thuis zitten.
    voornamelijk dus ook het verchil van persoonlijkheid dat dan gaat spelen. Hoe kunnen bijvoorbeeld mensen dat soort 'onzinnige' redenen geven, terwijl je dat zelf nooit zou doen.
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      zondag 31 mei 2009 @ 22:44:49 #31
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_69587235
    quote:

[..]

Ah oke lastig meis
      zondag 31 mei 2009 @ 22:45:41 #32
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_69587258
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:43 schreef halfbearad het volgende:

[..]

Je merkt, lijkt mij, toch wel dat bepaalde dingen je gewoon veel minder, of juist meer, doen dan anderen?
    pi_69587263
    quote:

[..]

+ 10. Ontzettend herkenbaar.
    pi_69587275
    quote:

[..]

Scherp!
    pi_69587295
    quote:

[..]

Kan ik wel in vinden door altijd maar de goedzak te zijn wordt je toch vroeg of laat misbruikt
    Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
    pi_69587300
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja die heb je ook.
    [..]

Dan kom je toch gezellig bij mij ik heb wel licht namelijk
    [..]

Iedereen heeft een gebruiksaanwijzing alleen voor autisten is die een stukje ingewikkelder
    Ik dacht voordat ik hem kende dat het erg zou meevallen met dat rekening houden met zijn autisme, maar het is toch erg duidelijk, dat er iets is met hem, maar hoe en wat, dat moet je echt ervaren. Je kan het niet even uitleggen. Wat jij zegt, een onzichtbare handicap. Dat maakt het nog lastiger.
      zondag 31 mei 2009 @ 22:47:23 #37
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_69587314
    Vrienden? Toch wel friends with benefits mag ik hopen?
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
    pi_69587322
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

voornamelijk dus ook het verchil van persoonlijkheid dat dan gaat spelen. Hoe kunnen bijvoorbeeld mensen dat soort 'onzinnige' redenen geven, terwijl je dat zelf nooit zou doen.
    Je vat het echt perfect samen .
      zondag 31 mei 2009 @ 22:47:38 #39
    177652 tijnbrein
    habbekrats
    pi_69587329
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat bedoel je in singles zitten dan? Ik volg ff niet concreet wat je bedoeld.
    Ik kan ook geen concreet voorbeeld noemen. Maar sommige voor de hand ligende mis ik. En dat heb jij ook wel gemerkt denk ik. Ik kom redelijk naïve over. Omdat ik sommige dingen niet snap.
    14 SHADES OF GREY
    pi_69587336
    smsjes die er 10 minuten over doen om afgeleverd te worden
      zondag 31 mei 2009 @ 22:47:49 #41
    175950 Marurk
    Baggeraar
    pi_69587340
    Ben weer terug... (nu met een verhoogd risico op kanker ).
    pi_69587353
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:47 schreef Pien85 het volgende:
    Vrienden? Toch wel friends with benefits mag ik hopen?
    vriendjes worden?
    pi_69587356
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Kan ik wel in vinden door altijd maar de goedzak te zijn wordt je toch vroeg of laat misbruikt
    Daar kwam ik helaas vorig jaar achter ja.
    pi_69587370
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Je merkt, lijkt mij, toch wel dat bepaalde dingen je gewoon veel minder, of juist meer, doen dan anderen?
    Qua uitdrukking is het voor een hoop mensen moeilijk om zich te uiten. Het is maar net waar je talent ligt denk ik. Het is toch ook een vooroordeel dat mensen zich niet goed kunnen uiten en hun mond houden enzo?
    Uitdrukkingsvaardigheid is bij autisten geloof ik niet zo sterk maar iemand die zich niet goed uit kan drukken is meestal geen autist. Beetje dat idee.
    pi_69587377
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

+ 10. Ontzettend herkenbaar.
    .
    pi_69587382
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik dacht voordat ik hem kende dat het erg zou meevallen met dat rekening houden met zijn autisme, maar het is toch erg duidelijk, dat er iets is met hem, maar hoe en wat, dat moet je echt ervaren. Je kan het niet even uitleggen. Wat jij zegt, een onzichtbare handicap. Dat maakt het nog lastiger.
    Wat ik bij mijn ex heel erg merkte was het gebrek aan communicatie. Als er iets aan de hand was/gebeurd was, vertelde hij dat niet maar daar moest je zelf achter komen. Is dat wat je bedoelt misschien?
      zondag 31 mei 2009 @ 22:50:02 #47
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_69587418
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef ArTiC het volgende:

[..]

vriendjes worden?
    Whehe, wat voor benefits zitten daar aan vast?
      zondag 31 mei 2009 @ 22:50:11 #48
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69587427
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:

Je vat het echt perfect samen .
    Soort van onbegrip dus (van beide kanten dan vaak).. en zelf het gevoel dat je altijd maar moet inbinden met die ander.
    Dat word je op een gegeven moment helemaal zat idd. En dan kan je vaak beter zeggen dat je ermee ophoudt dan maar blijft investeren in de vriendschap
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
    pi_69587430
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kan ook geen concreet voorbeeld noemen. Maar sommige voor de hand ligende mis ik. En dat heb jij ook wel gemerkt denk ik. Ik kom redelijk naïve over. Omdat ik sommige dingen niet snap.
    Naief en je praat een hoop mensen na (mening over en weer bedoel ik).

Ej maar je zal het dinsdag wel zien. Hoop dat je duidelijkheid krijgt met bepaalde dingen.
    pi_69587446
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ben zo ongeveer al mijn vrienden kwijtgeraakt vorig jaar (yay for domino-effect). Op dat moment was ik echt helemaal depressief, en nu, die 'kennissen' die ik nu heb, het voelt nep tov wat ik vroeger had.
      zondag 31 mei 2009 @ 22:51:19 #51
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69587468
    quote:
    Wat ik mij eigenlijk afvroeg.. hoe is het meneer scharrel afgelopen?
      zondag 31 mei 2009 @ 22:51:22 #52
    177652 tijnbrein
    habbekrats
    pi_69587470
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:41 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad moeite om mijzelf te uitten. Ik heb ook door andere redenen ook een mindere waardigheidscomplex.
    Ik snap niet wat ik voel en waarom ik dat voel.
    14 SHADES OF GREY
    pi_69587481
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Soort van onbegrip dus (van beide kanten dan vaak).. en zelf het gevoel dat je altijd maar moet inbinden met die ander.
    Dat word je op een gegeven moment helemaal zat idd. En dan kan je vaak beter zeggen dat je ermee ophoudt dan maar blijft investeren in de vriendschap
    Ik ging dan ook aan mezelf twijfelen. Zo van...doe ik dan zo moeilijk? Vraag ik nu echt teveel. Maar ik weet gewoon dat dat niet zo is.
    pi_69587493
    quote:

[..]

Gebeurt bij helaas nog regelmatig blijf altijd maar positief over mensen denken
      zondag 31 mei 2009 @ 22:51:57 #55
    252855 halfbearad
    de cowboypiraat!
    pi_69587502
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Ja, maar hoe weet je zeker of je eigen gevoel/reactie normaal is en die van de andere wel/niet? Als ik anders reageer dan de rest ben ik kennelijk de uitzondering/raar, maar voor mijn eigen redenering natuurlijk niet.

Dit soort dingen zijn bijna onmogelijk subjectief te benaderen.
    pi_69587530
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Whehe, wat voor benefits zitten daar aan vast?
    gheile hetero secks natuurlijk
    pi_69587535
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
    Gebeurt bij helaas nog regelmatig blijf altijd maar positief over mensen denken
    Voor mij ook heel herkenbaar, maar ik verlies nu steeds meer het "positief" denken over mensen
    Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
    Love is for real, today!
    "De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
      zondag 31 mei 2009 @ 22:53:08 #58
    177652 tijnbrein
    habbekrats
    pi_69587542
    quote:

[..]

Daarom is autisme ook een onzichtbaar handicap
    14 SHADES OF GREY
    pi_69587546
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:47 schreef ArTiC het volgende:
    smsjes die er 10 minuten over doen om afgeleverd te worden
    grote handen klein toetsenbord
    pi_69587551
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Wat ik bij mijn ex heel erg merkte was het gebrek aan communicatie. Als er iets aan de hand was/gebeurd was, vertelde hij dat niet maar daar moest je zelf achter komen. Is dat wat je bedoelt misschien?
    Nou, het is vooral als wij met een bepaald protecol werken (bv. bij nabestellingen de kassabon meegeven, die je dan later inneemt) dan komt het er bij hem niet dat er misschien mensen zijn die de bon willen houden, want ja, in zijn hoofd zouden ze dan de bestelling nog eens kunnen krijgen. Dan moet je gewoon twee bonnen meegeven om geen gezeik te krijgen, uitleggen gaat niet bij hem. Even een voorbeeld, want beter kan ik niet echt uitleggen.
      zondag 31 mei 2009 @ 22:53:40 #61
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69587557
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ben zo ongeveer al mijn vrienden kwijtgeraakt vorig jaar (yay for domino-effect). Op dat moment was ik echt helemaal depressief, en nu, die 'kennissen' die ik nu heb, het voelt nep tov wat ik vroeger had.
    Het kost veel tijd om weer iets op te bouwen. Daarbij heb je natuurlijk ook die slechte ervaring erbij waardoor de kans is dat je mensen minder snel echt toelaat.
    pi_69587588
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nou, het is vooral als wij met een bepaald protecol werken (bv. bij nabestellingen de kassabon meegeven, die je dan later inneemt) dan komt het er bij hem niet dat er misschien mensen zijn die de bon willen houden, want ja, in zijn hoofd zouden ze dan de bestelling nog eens kunnen krijgen. Dan moet je gewoon twee bonnen meegeven om geen gezeik te krijgen, uitleggen gaat niet bij hem. Even een voorbeeld, want beter kan ik niet echt uitleggen.
    Oeh dat soort dingen. Kan me voorstellen dat je daar kriebels van krijgt.
    pi_69587597
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:52 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Voor mij ook heel herkenbaar, maar ik verlies nu steeds meer het "positief" denken over mensen
    En dat is denk ik zo gevaarlijk dan word je zo'n doemdenker
    pi_69587600
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

grote handen klein toetsenbord
    nee het tikken lukt wel, ik verzend ze maar ze komen niet bij de ontvanger aan
      zondag 31 mei 2009 @ 22:55:15 #65
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_69587616
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef halfbearad het volgende:

[..]

Ja, maar hoe weet je zeker of je eigen gevoel/reactie normaal is en die van de andere wel/niet? Als ik anders reageer dan de rest ben ik kennelijk de uitzondering/raar, maar voor mijn eigen redenering natuurlijk niet.

Dit soort dingen zijn bijna onmogelijk subjectief te benaderen.
    Uitgaan van gemiddeldes lijkt mij. Als iedereen zit te huilen op een begrafenis en jij niet, zegt dat toch iets? Dat maakt je niet beter of slecht maar wel anders.
    pi_69587622
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
    En dat is denk ik zo gevaarlijk dan word je zo'n doemdenker
    Yeps, dan laat je helemaal niemand meer toe
    Love is for real, today!
    "De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
    pi_69587631
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het kost veel tijd om weer iets op te bouwen. Daarbij heb je natuurlijk ook die slechte ervaring erbij waardoor de kans is dat je mensen minder snel echt toelaat.
    Ja, en dit was echt het ergste wat mij zou overkomen, omdat ik juist niet snel op mensen afstap/vrienden maak. Wat natuurlijk ook nog de reden was dat dit me moest overkomen.
    pi_69587635
    Ik zal nog eens een glas yogho pakken.
    pi_69587647
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:54 schreef ArTiC het volgende:

[..]

nee het tikken lukt wel, ik verzend ze maar ze komen niet bij de ontvanger aan
    kijk op display Nee ik zie niets
      zondag 31 mei 2009 @ 22:56:05 #70
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69587660
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ging dan ook aan mezelf twijfelen. Zo van...doe ik dan zo moeilijk? Vraag ik nu echt teveel. Maar ik weet gewoon dat dat niet zo is.
    Zolang je weet dat dat niet zo is, dan moet je gewoon lekker vasthouden aan je principes en je eigen eisen.
    Je hoeft natuurlijk dan die ander niet gelijk uti je leven te bannen, maar je verwachtingspatroon kan dan wel een stuk lager worden bij gesteld.
      zondag 31 mei 2009 @ 22:56:10 #71
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_69587664
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad moeite om mijzelf te uitten. Ik heb ook door andere redenen ook een mindere waardigheidscomplex.
    Ik snap niet wat ik voel en waarom ik dat voel.
    Bedoel je dat je geen verbanden legt tussen je gevoelens en gebeurtenissen?
    pi_69587687
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:

[..]

Enigszins herkenbaar.
    pi_69587697
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja, en dit was echt het ergste wat mij zou overkomen, omdat ik juist niet snel op mensen afstap/vrienden maak. Wat natuurlijk ook nog de reden was dat dit me moest overkomen.
    Dan zitten we in het zelfde schuitje
      zondag 31 mei 2009 @ 22:57:11 #74
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_69587698
    Soms moet je vrieden ook gewoon een extra kans geven teminste in mijn opinie
      zondag 31 mei 2009 @ 22:57:12 #75
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_69587699
    Ola

Ge-bbqt, gekart en gestoeprand
    pi_69587700
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Uitgaan van gemiddeldes lijkt mij. Als iedereen zit te huilen op een begrafenis en jij niet, zegt dat toch iets? Dat maakt je niet beter of slecht maar wel anders.
    Wat zegt dat dan?

Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor...maar het definiëren van afwijkend gedrag is gewoon moeilijk vast te stellen. Zeker op papier wat van alles uit moet sluiten en je een diagnose moet stellen.
    Heb bij klinische psychologie een boek gehad wat dingen daarover uitlegde. Niet over autisme maar psychiatrische stoornissen enzo. Heel lastig gewoon.
    pi_69587703
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

kijk op display Nee ik zie niets
    ga eens buiten staan
      zondag 31 mei 2009 @ 22:57:18 #78
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_69587708
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:52 schreef ArTiC het volgende:

[..]

gheile hetero secks natuurlijk
    Oh das wel tof
    pi_69587720
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
    Ola
    kindercola
      zondag 31 mei 2009 @ 22:57:42 #80
    177652 tijnbrein
    habbekrats
    pi_69587725
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja dat het onzichtbaar is, is nu precies het probleem. Iemand zonder benen daar is het duidelijk wat het probleem is. Maar iemand die autistisch is wordt vaak als egoïstisch bestemeld omdat ze niet herkennen dat het een handicap is.
    14 SHADES OF GREY
      zondag 31 mei 2009 @ 22:57:43 #81
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69587726
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Tegan het volgende:

Het geeft een deuk mee.
    Maar dan is het belangrijk dat je in je achterhoofd houdt dat niet iedereen zo is. En dat er een stuk betere mensen rondlopen.
    pi_69587746
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:57 schreef ArTiC het volgende:

[..]

kindercola
    Nee, ijsjes.
    pi_69587756
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Zolang je weet dat dat niet zo is, dan moet je gewoon lekker vasthouden aan je principes en je eigen eisen.
    Je hoeft natuurlijk dan die ander niet gelijk uti je leven te bannen, maar je verwachtingspatroon kan dan wel een stuk lager worden bij gesteld.
    Ja dat is ook zo. Bij 1 vriendin weet ik gewoon dat ik qua afspraken zelden op haar kan rekenen dus ik laat dat ook meer naast me liggen. Toen het uitging met voormalig lief belde ze me savonds ook op en hebben we hele tijd gepraat. Dan is ze echt top. Die dingen probeer ik dan ook maar te onthouden.
      zondag 31 mei 2009 @ 22:59:01 #84
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69587765
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Nee, ijsjes.
    Vandaag sinds lange tijd een waterijsje in de zon opgegeten. men dat smolt snel
      zondag 31 mei 2009 @ 22:59:06 #85
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_69587770
    quote:

[..]

Nee, ijsjes.
    Bijna op

Met slagroom!
    pi_69587771
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Misschien iets meer gevoelloos hoop ik maar anders ben ik ook slechter
    pi_69587779
    Nog een keertje dan: gaat het nog door morgen?
    Love is for real, today!
    pi_69587781
    quote:

[..]

Nee, ijsjes.
    ook goed

Hoe was de BBQ?
      zondag 31 mei 2009 @ 22:59:44 #89
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_69587797
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat zegt dat dan?

Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor...maar het definiëren van afwijkend gedrag is gewoon moeilijk vast te stellen. Zeker op papier wat van alles uit moet sluiten en je een diagnose moet stellen.
    Heb bij klinische psychologie een boek gehad wat dingen daarover uitlegde. Niet over autisme maar psychiatrische stoornissen enzo. Heel lastig gewoon.
    Tuurlijk kun je met die informatie nog niet veel. Maar ik probeer tijn's gedachtengang te begrijpen, wat niet gaat lukken, maar ik kan het wel proberen.
    pi_69587816
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Vandaag sinds lange tijd een waterijsje in de zon opgegeten. men dat smolt snel
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Bijna op

Met slagroom!
    Nu wil ik ook. Waterijsjes dan he, die zijn het lekkerst.
      zondag 31 mei 2009 @ 23:00:35 #91
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69587825
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:

Ja dat is ook zo. Bij 1 vriendin weet ik gewoon dat ik qua afspraken zelden op haar kan rekenen dus ik laat dat ook meer naast me liggen. Toen het uitging met voormalig lief belde ze me savonds ook op en hebben we hele tijd gepraat. Dan is ze echt top. Die dingen probeer ik dan ook maar te onthouden.
    Idd ja
    Gewoon de verwachtingen en eisen bijstellen aan de persoon. Dan wordt het maar meer een kennis dan echte vriendin. Het loopt niet altijd zoals je graag zou willen.
    pi_69587832
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Jannuk het volgende:
    Wat is er morgen dan?
      zondag 31 mei 2009 @ 23:00:51 #93
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_69587838
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef Sinceria het volgende:

[..]

[..]

Ambachtelijk roomijs ook goed? Als je op schiet ben ik nog niet klaar
      zondag 31 mei 2009 @ 23:01:02 #94
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69587846
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Jannuk het volgende:
    moet je aan djayzz vragen
    PM ofzo, want voglens mij zit hier nu niemand die morgen iets gaat doen qua meet morgen
    pi_69587847
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef Sinceria het volgende:
    Perenijsjes
    Love is for real, today!
    pi_69587852
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Hoe was de BBQ?
    Lekker. Vlees en vis met een ijskoud biertje.
    pi_69587869
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

probeer de positiefe dingen er uit te halen en vergeet de ellende
    pi_69587874
    Djayzz, are you there??
    Love is for real, today!
    pi_69587886
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ambachtelijk roomijs ook goed? Als je op schiet ben ik nog niet klaar
    Alsof het menselijkerwijs mogelijk is naar jou toe te komen voor je ijs op is.
      zondag 31 mei 2009 @ 23:02:21 #100
    177652 tijnbrein
    habbekrats
    pi_69587889
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Een gebrek aan commnicatie dat is inderdaad het probleem.
    14 SHADES OF GREY
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')