abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69587900
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

moet je aan djayzz vragen
PM ofzo, want voglens mij zit hier nu niemand die morgen iets gaat doen qua meet morgen
ben er voor in moet alleen smorgens ff naar utrecht
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
  zondag 31 mei 2009 @ 23:02:37 #102
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69587902
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat is er morgen dan?
Voglens mij was het de bedoeling dat nouk, kz , djazz murm en jannuk (1 meer of midner) gingen toeren of meeten.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_69587910
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:01 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Lekker. Vlees en vis met een ijskoud biertje.
ik had toch mee moeten gaan
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_69587923
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Voglens mij was het de bedoeling dat nouk, kz , djazz murm en jannuk (1 meer of midner) gingen toeren of meeten.
Das gezellig.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:03:12 #105
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69587926
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Alsof het menselijkerwijs mogelijk is naar jou toe te komen voor je ijs op is.
Zo snel eet ik niet

En er is nog een beetje over
  zondag 31 mei 2009 @ 23:03:31 #106
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69587934
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:01 schreef Jannuk het volgende:
Djayzz, are you there??
heb hem even voor je gesmst
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_69587971
Hm, ik heb nu gewoon van 11 tot 11 achter de laptop gezeten. Op een half uurtje leren na.
Overigens wel netjes huiswerk hier zitten maken.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:04:23 #108
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69587973
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Naief en je praat een hoop mensen na (mening over en weer bedoel ik).

Ej maar je zal het dinsdag wel zien. Hoop dat je duidelijkheid krijgt met bepaalde dingen.
Ja dat klopt
Dat hoop ik
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:04:53 #109
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69587993
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik heb nu gewoon van 11 tot 11 achter de laptop gezeten. Op een half uurtje leren na.
verslaafde!!

Ach je hebt volgens mij wel redelijk wat gedaan vandaag.. genoeg in ieder geval
pi_69588008
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Wat ik mij eigenlijk afvroeg.. hoe is het meneer scharrel afgelopen?
Op gegeven moment had ik helemaal niemand meer dus, qua vrienden (vanaf juli 08). Was gestopt met mijn studie (februari 09)(mede door alles was was gebeurd kon ik me helemaal niet concentreren enzo), mijn bijbaantje kom me pas en tijdelijke full time functie aanbieden een maand later (april 09), zat dus een maand alleen thuis, niets te doen, op het moment dat ik het depressiefst was. Enige keer dat ik nog buiten kwam was om met scharrel 'af te spreken' zeg maar. En toen, door mijn eigen depressiviteit/negativiteit, werkte dat op gegeven moment compleet niet, dus hebben we alle contact verbroken, toen was ik dus echt helemaal alleen. Ben tien kilo afgevallen door gewoon twee weken niet te eten. Etc. Toen ging ik in april full time werken, waardoor ik dus weer een beetje opknapte (eindelijk een reden om op te staan), en toen ben ik heel langzaam aan weer wat beter geworden. Ging toen half april ergens keer naar de kroeg, voor het eerst in maanden, en toen kwam ik scharrel tegen. Hebben we gezoend. En vanaf toen spreken we elkaar wel om de zoveel weken, maar afspreken doen we zelden. Maar eigenlijk haat ik het dat hij me in de steek liet toen hij de enige was die ik had. Maar scharrel is de grote uitzondering op alles, hem kan ik alles vergeven.

Vandaar dus dat ik niet zo gezellig was de afgelopen maanden box...
pi_69588021
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef vencodark het volgende:
had ik ook moeten doen
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
  zondag 31 mei 2009 @ 23:05:57 #112
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69588036
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

verslaafde!!

Ik was er niet he, dan kan ik af en toe geen schop geven
pi_69588049
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

verslaafde!!

ff zien...heb ongeveer 2,5 uur geleerd vandaag (lig op schema) en ongeveer 6 pagina's geschreven.
Bestandje staat nog open en typ af en toe nog een zinnetje.
pi_69588058
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zo snel eet ik niet

En er is nog een beetje over
Ik heb een Aldi ijslollie gevonden in de vriezer intussen.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  zondag 31 mei 2009 @ 23:06:22 #115
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69588066
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nou, het is vooral als wij met een bepaald protecol werken (bv. bij nabestellingen de kassabon meegeven, die je dan later inneemt) dan komt het er bij hem niet dat er misschien mensen zijn die de bon willen houden, want ja, in zijn hoofd zouden ze dan de bestelling nog eens kunnen krijgen. Dan moet je gewoon twee bonnen meegeven om geen gezeik te krijgen, uitleggen gaat niet bij hem. Even een voorbeeld, want beter kan ik niet echt uitleggen.
Gelukkig ben ik niet zo zwaar als hem
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:06:39 #116
101353 mrbox
Miep miep
pi_69588081
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Jannuk het volgende:
Nog een keertje dan: gaat het nog door morgen?
De juiste mensen zijn niet online meis
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:07:29 #117
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69588113
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ik heb een Aldi ijslollie gevonden in de vriezer intussen.
tss, dat verkiezen boven mijn roomijs
pi_69588118
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:57 schreef mrbox het volgende:
Soms moet je vrieden ook gewoon een extra kans geven teminste in mijn opinie
Het is helaas in mijn hoofd niet zo simpel.
pi_69588137
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:

[..]

Op gegeven moment had ik helemaal niemand meer dus, qua vrienden (vanaf juli 08). Was gestopt met mijn studie (februari 09)(mede door alles was was gebeurd kon ik me helemaal niet concentreren enzo), mijn bijbaantje kom me pas en tijdelijke full time functie aanbieden een maand later (april 09), zat dus een maand alleen thuis, niets te doen, op het moment dat ik het depressiefst was. Enige keer dat ik nog buiten kwam was om met scharrel 'af te spreken' zeg maar. En toen, door mijn eigen depressiviteit/negativiteit, werkte dat op gegeven moment compleet niet, dus hebben we alle contact verbroken, toen was ik dus echt helemaal alleen. Ben tien kilo afgevallen door gewoon twee weken niet te eten. Etc. Toen ging ik in april full time werken, waardoor ik dus weer een beetje opknapte (eindelijk een reden om op te staan), en toen ben ik heel langzaam aan weer wat beter geworden. Ging toen half april ergens keer naar de kroeg, voor het eerst in maanden, en toen kwam ik scharrel tegen. Hebben we gezoend. En vanaf toen spreken we elkaar wel om de zoveel weken, maar afspreken doen we zelden. Maar eigenlijk haat ik het dat hij me in de steek liet toen hij de enige was die ik had. Maar scharrel is de grote uitzondering op alles, hem kan ik alles vergeven.

Ergens lijkt het alsof je samen hebt besloten alle contact te verbreken maar je zegt ook dat je het haat dat hij je in de steek liet. Ik snap het ff niet.
pi_69588176
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik had toch mee moeten gaan
Misschien moet je je eigen barbecue maken morgen.
pi_69588177
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef mrbox het volgende:
Ik zie het, dan slaap ik morgen lekker uit en zie/hoor ik het vanzelf wel
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  zondag 31 mei 2009 @ 23:09:24 #122
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69588185
quote:

[..]

Nu nog met die scharrel bezig
  zondag 31 mei 2009 @ 23:09:43 #123
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_69588193
quote:

[..]

Ow, ow ow. Ik ken het. Echt een kutgevoel is dat. Ik ben blij dat je uit dat dal aan het klimmen bent.

Gelukkig heb ik nog mn beste maat waar ik altijd op kan terugvallen.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:09:47 #124
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69588195
quote:

Pfff je hebt veel meegemaakt de laatste maanden/jaar zeg!
Goed om te horen dat het nu weer allemaal weer wat beter gaat!! Langzaam krabbel je dus weer wat omhoog. En dat werk bevalt dat een beetje?

Nog altijd een zwak voor hem dus
Wel kut dat hij je heeft laten zitten op juist zo'n moment
pi_69588208
Grr, zo irritant he. Heb al sinds vanmiddag af en toe zo'n prik die ik op mijn rug voel. Geen idee wat het is want ik voel op mijn huid niets ofzo.
pi_69588211
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

tss, dat verkiezen boven mijn roomijs
Ik ben niet zo veeleisend.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:10:30 #127
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69588226
Zo, ben ik weer
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:10:32 #128
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69588227
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Ik zie het, dan slaap ik morgen lekker uit en zie/hoor ik het vanzelf wel
djayzz komt zo online
pi_69588236
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Misschien moet je je eigen barbecue maken morgen.
op mijn balkon

ga morgen al uit eten
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_69588240
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ergens lijkt het alsof je samen hebt besloten alle contact te verbreken maar je zegt ook dat je het haat dat hij je in de steek liet. Ik snap het ff niet.
Hij heeft mij in de steek gelaten omdat ik zo depressief was. Dat is begrijpelijk dat je dat niet meer aankan. Voor mij gevoelsmatig was hij de laatste persoon die ik nog had, die toen wegviel. In dat opzicht in de steek laten.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:11:21 #131
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69588258
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

ff zien...heb ongeveer 2,5 uur geleerd vandaag (lig op schema) en ongeveer 6 pagina's geschreven.
Bestandje staat nog open en typ af en toe nog een zinnetje.
dat zeg ik.. je bent goed genoeg bezig
pi_69588264
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hij heeft mij in de steek gelaten omdat ik zo depressief was. Dat is begrijpelijk dat je dat niet meer aankan. Voor mij gevoelsmatig was hij de laatste persoon die ik nog had, die toen wegviel. In dat opzicht in de steek laten.
Oh op die manier. Ik volgde je ff niet.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:11:45 #133
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69588267
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je met die informatie nog niet veel. Maar ik probeer tijn's gedachtengang te begrijpen, wat niet gaat lukken, maar ik kan het wel proberen.
Als ik mijn eigen gedachtengang niet kan begrijpen hoe kan jij dat dan wel?
14 SHADES OF GREY
pi_69588274
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nu nog met die scharrel bezig
Eind april 07, reken maar uit.
pi_69588275
quote:

Sjee, wat een verhaal. Moeilijk om dat allemaal door te moeten maken en, vooral, om dat alleen door te moeten maken
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_69588281
quote:

[..]

Dat is wel een rotgevoel.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:12:30 #137
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69588307
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ben ik een juist mens?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:12:34 #138
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69588310
quote:

[..]

Dan was het geen echte vriend van je, echte vrienden zullen je nooit in de steek laten om dat soort redenen en als er wat is zullen dat soort dingen ook gewoon vanzelf weer goedkomen.
pi_69588320
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

dat zeg ik.. je bent goed genoeg bezig
Zou eigenlijk naar mijn bed moeten maar geen zin.
pi_69588328
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ga morgen al uit eten
Nog beter.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:13:01 #141
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_69588332
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef ArTiC het volgende:

[..]

op mijn balkon

ga morgen al uit eten
Ik heb anders zeer lekker gebbq'd op het balkon van mijn hokje hoor. Kwestie van timen en creatief gebruik ledematen.
pi_69588333
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef djayzz het volgende:
Zo, ben ik weer

ff vraagje Djayzz, gaat het morgen nou nog door?
Love is for real, today!
  zondag 31 mei 2009 @ 23:13:17 #143
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69588346
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ik ben niet zo veeleisend.
Je wil mijn ijs niet
pi_69588359
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daar heb je toch ook psychologen en psychiaters voor.
pi_69588368
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Sjee, wat een verhaal. Moeilijk om dat allemaal door te moeten maken en, vooral, om dat alleen door te moeten maken
Mja, ben nu echt bijna in tranen. Maar er is gewoon nog zoveel gebeurd dat ik nu heb weggelaten. Ik weet niet of ik ooit weer de oude Tegan zal worden zeg maar.
pi_69588371
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
djayzz komt zo online
Thnx Cue
Love is for real, today!
  zondag 31 mei 2009 @ 23:14:16 #147
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69588384
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Tegan het volgende:

[..]

Eind april 07, reken maar uit.
Laat hemn gewoon, hij heeft toch genoeg geflikt, snap echt niet dat je nog terug gaat naar hem. Zijn zat mensen die er wel voor je zullen zijn als er wat is.
pi_69588385
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef halfbearad het volgende:

[..]

Ow, ow ow. Ik ken het. Echt een kutgevoel is dat. Ik ben blij dat je uit dat dal aan het klimmen bent.

Gelukkig heb ik nog mn beste maat waar ik altijd op kan terugvallen.
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Pfff je hebt veel meegemaakt de laatste maanden/jaar zeg!
Goed om te horen dat het nu weer allemaal weer wat beter gaat!! Langzaam krabbel je dus weer wat omhoog. En dat werk bevalt dat een beetje?

Nog altijd een zwak voor hem dus
Wel kut dat hij je heeft laten zitten op juist zo'n moment
Thanks. Meer weet ik ff niet te zeggen .
  zondag 31 mei 2009 @ 23:14:43 #149
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_69588400
quote:

[..]

En dat is de sleutel tot succes.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:14:58 #150
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69588412
quote:

[..]

Er staat ook dat het niet gaat lukken, maar ik vind het tof om mensen proberen te begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')