Hmmm... Uitzending gemist eens checken dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:55 schreef Rosbief het volgende:
Prima rukvoer
nu op tv@3quote:Op zondag 31 mei 2009 20:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hmmm... Uitzending gemist eens checken dus.
Ja hey, Koos en Andre en de vijf Ferrari's ook he!quote:
qftquote:Op zondag 31 mei 2009 21:00 schreef Mi_Mang het volgende:
Triest. Maar er zitten er wel een paar hele lekkere bij.
quote:
Alsof hier precies dezelfde mensen hebben gepost als daarquote:Op zondag 31 mei 2009 21:31 schreef Rosbief het volgende:
Dit topique toont maar weer eens het meeloopgedrag aan van de gemiddelde fokker.![]()
Paar mensen roepen triest en niemand vind het nog goed, terwijl in dit topique iedereen nog enthousiast is.
Nee, maar het is wel opvallend dat hier vrijwel iedereen unaniem tegen is en dat daar iedereen het een tof programma vindt.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Alsof hier precies dezelfde mensen hebben gepost als daar
Misschien is er een verschil tussen SHO- en KLB-publiek.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel opvallend dat hier vrijwel iedereen unaniem tegen is en dat daar iedereen het een tof programma vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:03 schreef onlogisch het volgende:
sterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt eerder op een worm-hole...
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:53 schreef Kopbal het volgende:
Wat is er triest aan non-stop geile wijven in bikini? Kasthomo..
Deepthroat uitgezonden op een publieke omroep vond hij niet erg?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:20 schreef Tamashii het volgende:
Mijn vader vond de titel van het programma echt het dieptepunt van de Nederlandse televisie carrière.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:03 schreef onlogisch het volgende:
sterWat een vreemd flapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Wat is er kut aan Valerio?quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat is er kut aan Valerio?![]()
Vind hem één van de betere bij BNN, beter dan zo'n Filemon ofzo![]()
Dat dus. Al moest ik wel grinniken om de titel.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een programma waar weer iets of iemand gezocht wordt. Hoe origineel![]()
![]()
.
Valerio is geweldigquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:53 schreef Kopbal het volgende:
Wat is er triest aan non-stop geile wijven in bikini? Kasthomo..
Valerio en dennis zijn echt prima om naar te kijken. Dennis vs valerio.. HILARISCH!!!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat is er kut aan Valerio?![]()
Vind hem één van de betere bij BNN, beter dan zo'n Filemon ofzo![]()
Nee, vond hij wel geinig.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Deepthroat uitgezonden op een publieke omroep vond hij niet erg?
Geluid uitzetten. Overigens vind ik het opvallend hoeveel hoogopgeleide chicks zich zo laag laten verlagen. Leuk voor je sollicitatiegesprek voor na de opnamesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
Het is een programma met chicks in bikini. Waarom vind je dat slecht? Ben je homo?
Dat begrijp ik ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Geluid uitzetten. Overigens vind ik het opvallend hoeveel hoogopgeleide chicks zich zo laag laten verlagen. Leuk voor je sollicitatiegesprek voor na de opnames
Alsof intelligentie wel 'gelinieerd' moet worden aan wat je in je vrije tijd doet (namelijk in bikini op tv verschijnen).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:24 schreef Heathen. het volgende:
Bewijs gewoon dat opleiding niet direct gelinieerd moet worden aan intelligentie beste Florian
Ja. Als je een beetje intelligent bent dan zie je zelf wel in dat wat je in vrije tijd doet ook iets moet zijn om die intelligentie te bevorderen. Dat kan door lekker in de zon zitten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:46 schreef Fip het volgende:
[..]
Alsof intelligentie wel 'gelinieerd' moet worden aan wat je in je vrije tijd doet (namelijk in bikini op tv verschijnen).Wat een kutredenering.
stoerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:31 schreef -Rebelle het volgende:
een vriendin van mij heeft hieraan meegedaanwist helemaal niet wat voor programma het was maar ik ben toen meegeweest naar de auditie, paar uur daar zitten wachten
![]()
wel ff in beeld geweest![]()
Mag ik nu over je linkeroor komenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |