21:30 Undercover in Nederlandquote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Natuurlijk op ons aller campingzender!quote:Met de verborgen camera als het perfecte wapen, worden allerlei duistere zaken ontmaskerd door Alberto Stegeman en zijn team. Vele strafbare feiten die overal en dagelijks onopgemerkt plaatsvinden, zijn blootgelegd. Maar ook op maatschappelijk niveau zijn diensten bewezen, zoals bleek bij het testen van de beveiliging van de internationale luchthaven Schiphol, waarbij er zelfs in werd geslaagd om een nepbom aan boord van een vliegtuig te plaatsen. Dit seizoen haalt Alberto wederom zaken boven water, die de verbazing te boven gaan.
Warempel.. nog 5 verdwaalde blikjes Amstel in de koelkast. IJs- en ijskoud.quote:
Alberto Peter R. de Vries bedoel je denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Warempel.. nog 5 verdwaalde blikjes Amstel in de koelkast. IJs- en ijskoud.![]()
Nu kan ik pas écht genieten van Wegmisbruikers en Alberto.
Grolschquote:Op zondag 31 mei 2009 20:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Amstel = bier![]()
laat me raden.. je gaat Grolsch noemen als écht bier
Dacht het niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:16 schreef Quyxz_ het volgende:
booh is er een interessante zaak bij peter zo ?
nee hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
Niet gekeken vandaag, heb ik wat gemist?
bedankt voor de info, maar geen verborgen camera acties helaasquote:Op zondag 31 mei 2009 21:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dacht het niet.
Zondag 31 mei in de uitzending van Peter R. de Vries, misdaadverslaggever:DE TOP TIEN ONOPGELOSTE MOORDENZondag, 21.30 uur: SBS6Peter R. de Vries grijpt de laatste uitzending van dit seizoen aan om een aantal onopgeloste moordzaken onder de aandacht te brengen. We presenteren een top tien van zaken die Peter het liefst opgelost zou zien.-
Dat dacht ik ook, het is Fins Staatsbezit. Het zal wel te maken hebben met dat hij in NL woont.quote:
Hij zal ook niet over hekjes klimmen vandaagquote:Op zondag 31 mei 2009 21:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
bedankt voor de info, maar geen verborgen camera acties helaas
Die man is echt een karikatuur van zichzelfquote:Op zondag 31 mei 2009 21:31 schreef 16meter het volgende:
ongeveer de 10e keer dat peter terugkomt op het winnen van z'n emmy
in ieder met pasjequote:Op zondag 31 mei 2009 21:36 schreef ouderejongere het volgende:
Een vals paspoort !!!! DAT DIT KAN!!!
Toch sympathiek dat hij zijn 10 grootste FAILS naloopt ipv zijn successen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:36 schreef 16meter het volgende:
Gaat die hele aflevering nou over hoeveel goed werk Petert en z'n redactie door de jaren heen hebben geleverd.
En onnodig links rijdenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij had hij z'n gordel niet om. Spee, kom er maar in.
zoek voor de grap eens foto's van je ouders op uit 1995quote:Op zondag 31 mei 2009 21:38 schreef Karina het volgende:
Wat een stomme aflevering, allemaal oude koek. En wat zag Peter R er uit in 1995
Of van jezelfquote:Op zondag 31 mei 2009 21:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zoek voor de grap eens foto's van je ouders op uit 1995
Dat zag ik ook al. Ook op het raam aan de bestuurderskantquote:Op zondag 31 mei 2009 21:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en hij zit nog onder de vogelstront ook
Maar het is zo saaiquote:Op zondag 31 mei 2009 21:54 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Mietjeee krijg eens ballen als je dit niet eens kan zien
Nog even vol houden anders komt het topic niet volquote:
Zal wel een lease auto zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 22:01 schreef kikondo het volgende:
Zoals hij die beamer tegen de stoeprand knalde lijkt me niet echt tof voor de banden.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:11 schreef 16meter het volgende:
IK WIL DAT JIJ STOPT OM JE HONDEN MET ZWIJNEN TE LATEN VECHTEN
Maar goed dat alberto weer terug komt. Peter begint ook te vervelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:11 schreef 16meter het volgende:
IK WIL DAT JIJ STOPT OM JE HONDEN MET ZWIJNEN TE LATEN VECHTEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |