bronquote:De politie heeft gisteren honderd aanhoudingen verricht rond dancefestival Emporium in Wijchen bij Nijmegen. In vrijwel alle gevallen ging het om drugsbezit. Het dancefeest verliep verder zonder grote incidenten of ongeregeldheden, liet de politie vandaag weten.
Dertig aangehouden personen hadden meer dan een gebruikershoeveelheid drugs bij zich en moeten zich bij de rechter verantwoorden. De politie hield ook een man aan die een agent een kopstoot zou hebben gegeven. De verdachte is ingesloten en wordt verhoord.
Drugsgebruik is toch geen incident? Zeker niet op een dancefeest. Het is pure anti-drugs propaganda.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:20 schreef thewishmaster het volgende:
Het is toch standaard dat er dit soort berichten in de krant staan na grote evenementen waar tienduizenden mensen op af komen. Als je grote groepen mensen bij elkaar hebt vinden er nu eenmaal incidenten plaats, of het nu een dancefeest of een voetbalwedstrijd is.
Als er met koninginnedag bij wijze van spreken 384 aanhoudingen zijn verricht in Amsterdam staat het ook in de krant. Dat heeft niet echt veel met anti-drugspropaganda te maken, maar lijkt meer op een soort sensatiezoekerij van de media.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Drugsgebruik is toch geen incident? Zeker niet op een dancefeest. Het is pure anti-drugs propaganda.
klacht: Ritmoquote:
Niks, maar hij is er meestal als de kippen bij als er een muziektopic geopend wordquote:Op zondag 31 mei 2009 19:00 schreef Houniet het volgende:
Wat hebben jullie tegen Rit? Verzin eens wat leukers man.
Heb je hem al eens bezig gezien? Hij roept het over zichzelf af hoor.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:00 schreef Houniet het volgende:
Wat hebben jullie tegen Rit? Verzin eens wat leukers man.
Één bron. Eentje maar. Kom maar op, laat zien.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:27 schreef gabberklaas het volgende:
Ik hoor vaak genoeg dat zon mongool weer een nek heeft gebroken met het headbangen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:27 schreef gabberklaas het volgende:
Ik hoor vaak genoeg dat zon mongool weer een nek heeft gebroken met het headbangen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:27 schreef gabberklaas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |