Drugs legaliseren!quote:WIJCHEN - De politie heeft zaterdag honderd aanhoudingen verricht rond dancefestival Emporium in Wijchen bij Nijmegen. In vrijwel alle gevallen ging het om drugsbezit. Het dancefeest verliep verder zonder grote incidenten of ongeregeldheden, liet de politie zondag weten.
Dertig aangehouden personen hadden meer dan een gebruikershoeveelheid drugs bij zich en moeten zich bij de rechter verantwoorden. De politie hield ook een man aan die een agent een kopstoot zou hebben gegeven. De verdachte is ingesloten en wordt verhoord.
Trieste propaganda--slachtoffersquote:
Alcohol, suiker, topsport, religie, macht, muziek, dansen, sex, alles verbieden!quote:
Zolang ik er geen last van heb mogen ze snuiven wat ze willen. Ik erger me eerder aan zatlappen die na 2 uurtjes al dronken zijn en tegen iedereen oplopen.quote:
100/20.000,quote:Op zondag 31 mei 2009 16:26 schreef DennisMoore het volgende:
En als er weer eens 100 man slaags raken met de politie, weten onze helden in 't blauw meestal een stuk of drie raddraaiers op te pakken.
Mijn restecp, wat doe je?!
Deal. Maar dan alleen als alle lieden die na drugsgebruik de boel verkloten zonder pardon worden gefusilleerd (inclusief alcohol ja).quote:Op zondag 31 mei 2009 15:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ngen_rond_dancefeest
[..]
Drugs legaliseren!
Want Emporium is daarin natuurlijk heeeel anders dan het gemiddelde dance feestje.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:05 schreef Tiemie het volgende:
op emporium lopen de meeste ookwel enorm strak rond hoor.
Nounounou, gewoon opsluiten, 2e kans en zo.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:04 schreef waht het volgende:
[..]
Deal. Maar dan alleen als alle lieden die na drugsgebruik de boel verkloten zonder pardon worden gefusilleerd (inclusief alcohol ja).
Ik ben realist. Het verbieden van drugs levert alleen ellende op. Maar dat doet men niet, men verbiedt alleen sommige drugs. Om hypocriete persoonlijke, ideologische of economische redenen.quote:
Legalisatie van bijvoorbeeld xtc zou ik persoonlijk geen goed idee vinden. Elke weekeinde zijn er nu al vele mensen die al niet met drank overweg kunnen, laat staan dat ze dat met xtc wel kunnen. Ook is een "overdosis" drank niet meteen levensbedreigend, een beetje kotsen en dat was het over het algemeen. Een overdosis mdma of niks drinken oid tijdens de trip kan veel erger uitpakken lijkt me.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben realist. Het verbieden van drugs levert alleen ellende op. Maar dat doet men niet, men verbiedt alleen sommige drugs. Om hypocriete persoonlijke, ideologische of economische redenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |