Pfafke, please !quote:
Ik zat ook te denken. De titel op een silveren bordje. Hoewel ik dat eigenlijk ook nog maar moet zien. Hij moet nog door Haas, Monfils/Roddick en dan Kohlschreiber/Tsonga heen voor hij uberhaupt in de finale staat.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:12 schreef Szura het volgende:
Wat een stunt zou dat zijn van Soders.
En dé kans voor Fed om RG te winnen
De overated Chick is finaly gone, Feest voor Wimmers hoeraquote:
Hallo, hohoho, vlak Roddick niet uit !quote:Op zondag 31 mei 2009 17:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken. De titel op een silveren bordje. Hoewel ik dat eigenlijk ook nog maar moet zien. Hij moet nog door Haas, Monfils en dan Kohlschreiber/Tsonga heen voor hij uberhaupt in de finale staat.
Sowwy.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pfafke, please !
Don't leave me this way !
DE Koning leeft nog, lang leve de Koning
Ja zekers, tegen Djokoquote:
Tsonga gaat Del Potro zomaar kloppen?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken. De titel op een silveren bordje. Hoewel ik dat eigenlijk ook nog maar moet zien. Hij moet nog door Haas, Monfils en dan Kohlschreiber/Tsonga heen voor hij uberhaupt in de finale staat.
Normaal gesproken zou ik lachen, maar Roddick speelt inderdaad goed, won al een keer een set van Federer op gravel en dit lijkt "waanzinnig RG 2009" te gaan worden, dus vooruit.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hallo, hohoho, vlak Roddick niet uit !
quote:
Is het al voor hem !quote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik lachen, maar Roddick speelt inderdaad goed, won al een keer een set van Federer op gravel en dit lijkt "waanzinnig RG 2009" te gaan worden, dus vooruit.
op gravel?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef XL het volgende:
Je hoort wel vaak de naam Chokerling, dus hij is er nog lang niet. Nadal is kwetsbaar, maar ik heb weken geleden al aangekondigd dat Murray de persoon is om Nadal uit te schakelen.
Jammer hé, al die spanningquote:Op zondag 31 mei 2009 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
Soderling gaat toch nog wel choken straks neem ik aan?
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
4-4. Moge Martin Soders hand nog twee games leiden.
Plus de Ronde van Belgie waar de Rabobank ook wonquote:Op zondag 31 mei 2009 17:29 schreef Rumille het volgende:
Mooie sportdag zo met de Giro en zo'n partij.
Tuurlijk. Dat hele Murray is niet goed op gravel verhaal is overrated. Murray heeft de vaardigheden om Nadal te pakken, los van de ondergrond is hij altijd gevaarlijk voor Nadalquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef XL het volgende:
Je hoort wel vaak de naam Chokerling, dus hij is er nog lang niet. Nadal is kwetsbaar, maar ik heb weken geleden al aangekondigd dat Murray de persoon is om Nadal uit te schakelen.
Murray heeft wel pas twee keer gewonnen van Nadal waarvan eentje dankzij een opgave van Nadal. Nadal won zeven keer.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef XL het volgende:
Toppertje.quote:
nee, denk het nietquote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef XL het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat hele Murray is niet goed op gravel verhaal is overrated. Murray heeft de vaardigheden om Nadal te pakken, los van de ondergrond is hij altijd gevaarlijk voor Nadal
Ik voel een bijnaam aankomen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef TubewayDigital het volgende:
eerst gonzalez, daarna soderling, wat kan die zweed rammen zeg
heeft Thor zijn hamer uitgeleend of zo?
Ongeveer tegelijk vermoed ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
XL: was die voorspelling voor of nadat je zei dat gravel een uitstekende ondergrond voor Murray is?![]()
Lijkt me duidelijk dat Martin op een manier in het spel is.
Soms heeft de NOS ook een 'uitknop' van de commentaar. Met euro 2008 was dat zo.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef FJD het volgende:
Fucking hell, vond het wel lekker dat de NOS stream geen commentaar had gaat er opeens een of andere achterlijk doos nutteloze feitjes opnoemen en de tussenstand uitspellen. Rot op trut!
quote:
Staat er los van. Nadal heeft vaak tegen de kinderlijke Murray gespeeld en het is nog steeds niet top in zijn hoofd. Duurt niet lang voordat hij Nadal structureel gaat verslaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Murray heeft wel pas twee keer gewonnen van Nadal waarvan eentje dankzij een opgave van Nadal. Nadal won zeven keer.
Nee, Nadal mag ook. Maar ik wil wel graag een finale Nadal-Federer. Een spannende.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou? Moet alleen Federer zweten voor zijn overwinning?
Begint wel wat meer fouten te maken.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij staat nog enorm goed te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |