Zout op met je spamquote:Op zondag 31 mei 2009 16:05 schreef tlicious het volgende:
Mensen die het eens zijn met het bla
vergeet niet te stemmen op de site van het burgerinitiatief bla
En spam/stuur/vertel het vooral door aan je kennissen zodat de spam in de stembussen stopt
Aristocratie "faalde" omdat de aristocraten onder het hakblok verdwenen, niet omdat het in elkaar klapte omdat het niet deugde.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
aristocratie is een verouderd systeem, daarom.
Nee, die periode is veel te onrustig. Terug naar voor de Franse revolutie lijkt me wel wat.quote:
En zelfs na veel wikken en wegen kom je bedrogen uit, dus waarom niet gewoon blanco stemmen?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:04 schreef pfaf het volgende:
Er valt wel wat voor te zeggen. Als ik zie hoe lang ik wik en weeg, programma's doorspit en dergelijke om m'n stem te geven en iemand anders die het geen fuck interesseert maar even z'n CDA-stem geeft, “omdat het hoort” wordt ik altijd heel droevig.
aristocratie "faalt" omdat de elite de elite kiest. een elitair machtsysteem is nooit goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Aristocratie "faalde" omdat de aristocraten onder het hakblok verdwenen, niet omdat het in elkaar klapte omdat het niet deugde.
Dit is het dogma dat je vandaag de dag in Nederland ontzettend veel tegenkomt. Maar waarom niet? Wat is er niet goed aan als een elite een elite kiest?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
aristocratie "faalt" omdat de elite de elite kiest. een elitair machtsysteem is nooit goed.
omdat de elite niet kan kiezen wat écht goed is voor de gewone burger. laat hen dat zelf bepalen.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:31 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dit is het dogma dat je vandaag de dag in Nederland ontzettend veel tegenkomt. Maar waarom niet? Wat is er niet goed aan als een elite een elite kiest?
Wat stond er in plaats van de sterretjes? Neger? Homo? Ra ra ra!quote:Op zondag 31 mei 2009 14:49 schreef tlicious het volgende:
Je laat een **** toch ook niet autorijden?
Mwoah, het is met dit idee nog steeds mogelijk om je verkiesbaar te stellen of om je even te verdiepen in de politiek en dat 'rijbewijs' te halen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef revange2008 het volgende:
Ik vind het een slecht idee dat de "elite door de elite "gekozen word.
Wat een wereldvreemde gast ben jij.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:10 schreef Fastmatti het volgende:
We hebben al een dictatuur, de ambtenaren hebben het voor het zeggen dus verandert het beleid niet als er anders gekozen wordt.
Eurocommissaris Neelie Kroes (VVD) zei over de de PVV-stemmers dat dit ''nee-stemmers'' zijn en wat haar betreft zijn ''nee-stemmers geen stemmers.''quote:Op zondag 31 mei 2009 14:49 schreef tlicious het volgende:
Burgerinitiatief stemrijbewijs.nl
Het invoeren van een stemrijbewijs is een prima methode om alléén burgers te laten stemmen die daadwerkelijk een basiskennis hebben van het politieke systeem.
Je laat een **** toch ook niet autorijden?
Laat je stem horen!
~t
In mijn ogen mogen alleen de netto-betalers stemmen. Tja, dat ons belastingstelsel zo ingewikkeld in elkaar zit dat we niet kunnen bepalen wie nu wat betaald daar kan ik niet zo veel aan doenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat een wereldvreemde gast ben jij.
En zeker wel belasting innen bij de mensen die niet mogen stemmen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |