Yep, Frege krijgen we in alle geuren en kleuren. Heb ook een docent die enorm fan van hem is en Searle en Wittgenstein maar helemaal niets vindt. Terwijl ik Wittgenstein dan weer wel kan volgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:22 schreef Iblis het volgende:
Ik neem aan dat je Frege ook hebt gehad? Sense and reference – ik wil wel even met je meedenken, want ik voel je pijn, alhoewel dit niet echt mijn stiel is.
je gebruikt de verkeerde woordenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:39 schreef TwyLight het volgende:
Our Asian market is not as large as our american market
I think french shoes are prettier than spanish clothes
most talented is goedquote:Op donderdag 5 november 2009 00:40 schreef Meki het volgende:
ik d8 1. Large en 2. beuttifully 3. most talented
Waarom is prettier goed, ik heb more beuttifulquote:Op donderdag 5 november 2009 00:39 schreef TwyLight het volgende:
Our Asian market is not as large as our american market
I think french shoes are prettier than spanish clothes
Normaliter zeur ik niet zo over spelfouten maar in een alfa topic is het toch echt wel handig dat je in ieder geval de antwoorden twee keer controleert.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom is prettier goed, ik heb more beuttiful
thnx..quote:Op donderdag 5 november 2009 00:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
most talented is goed
1 is big
2 is more beautiful
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:03 schreef TwyLight het volgende:
De waan van de dag betekend toch "wat een groep mensen nu bezighoudt maar snel kan veranderen"
Hij zit net tegen de romantische periode aan toch? Maar ik bedoel wat er romantisch is aan dit stuk, aan welke instrumenten en het verloop van de muziek kun je dat opmerken.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Romantisch als in 'sfeer' of Romantiek als in de tijd waarin het geschreven is?
De Romantiek begon eind 18e eeuw en duurde tot ongeveer de helft van de 19e
Ja maar daar werd ik niet heel veel wijzer van.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Romantiek_%28muziek%29 al bekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |