Keek net even naar de interactieve draw. 4 games verloren in 3 partijtjes... Maximaal 2 per partij en deze lijkt geen uitzondering te worden.quote:
Bonjour Rezai, tot ziens op Wimbledon. Hopelijk hoef je dan niet te spelen tegen Sharapova of Larcher de Brito, want dan speel je niet in eigen land.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:44 schreef Szura het volgende:
Rezai had zich deze partij toch iets anders voorgesteld denk ik zo
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:46 schreef Relayer het volgende:
[..]
Bonjour Rezai, tot ziens op Wimbledon. Hopelijk hoef je dan niet te spelen tegen Sharapova of Larcher de Brito, want dan speel je niet in eigen land.
Die De Brito was anders behoorlijk irritantquote:Op zondag 31 mei 2009 13:46 schreef Relayer het volgende:
[..]
Bonjour Rezai, tot ziens op Wimbledon. Hopelijk hoef je dan niet te spelen tegen Sharapova of Larcher de Brito, want dan speel je niet in eigen land.
Kijk maar wat filmpjes op Youtube, ze is echt altijd zo, het was niet specifiek tegen Rezai. En ik blijf erbij, als er niet geklaagd wordt over Sharapova, hoeft er over Larcher de Brito ook niet geklaagd te wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Die De Brito was anders behoorlijk irritant![]()
Ze deed het er gewoon echt om
Sharapova trekt het absoluut niet zo lang door als Larcher de Brito. Over Sharapova is overigens ook al geklaagd in het verleden hoor.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:04 schreef Relayer het volgende:
[..]
Kijk maar wat filmpjes op Youtube, ze is echt altijd zo, het was niet specifiek tegen Rezai. En ik blijf erbij, als er niet geklaagd wordt over Sharapova, hoeft er over Larcher de Brito ook niet geklaagd te worden
Nee dat is hij zelf.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:58 schreef Szura het volgende:
Is die Tomic die nu speelt het broertje van?
Set naar Murray![]()
En wat is Safina toch goed zegWeer maar 1 game verloren
Oh doet ie dus bij de mannen en de jongens meequote:
wel apart jaquote:Op zondag 31 mei 2009 14:21 schreef TubewayDigital het volgende:
Bij mij op de kabel is elke sport te zien behalve tennis
Op zondag slaat alles en iedereen aan het sportenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:21 schreef TubewayDigital het volgende:
Bij mij op de kabel is elke sport te zien behalve tennis
Zweedse revival ?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:00 schreef TubewayDigital het volgende:
onze symphatieke zweed heeft de set gepakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kanker hell, silverlight, daar gaat dan je belastinggeld aan opquote:
Schandalig ja. De NOS laat het alleen aan IE-gebruikers zien. Ik dacht dat het een publieke omroep is.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:06 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Kanker hell, silverlight, daar gaat dan je belastinggeld aan op
Nou ja, dan maar IE draaien ipv het superieure Chrome.
edit: de stream doet het ook gewoon. Hulde
En dit is precies wat Soderling nu extra helpt denk ik, maar dat komt bij Nadal ook nog wel..quote:Op zondag 31 mei 2009 15:09 schreef TheGeneral het volgende:
En Nadal en Soderling zijn waarschijnlijk de spelers die elkaar het meest haten op de tour.
sporza/canvas zend het nu live uitquote:Op zondag 31 mei 2009 15:12 schreef -0- het volgende:
Waarom zijn die streams altijd zo bagger hier, heb toch geen slechte internetverbinding.
Elke 5 seconde bufferen.
Hier loopt het gewoon soepel.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:12 schreef -0- het volgende:
Waarom zijn die streams altijd zo bagger hier, heb toch geen slechte internetverbinding.
Elke 5 seconde bufferen.
Kapotte snaar.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:21 schreef TubewayDigital het volgende:
vage touch ball van Soderling, maar wel het punt 40-15, rafa serveert
Tja, what's new, kaderballen van Nadal die op de lijn vallen en mishits die vlak achter het net neervallen in die game.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
Soders is zijn 1e service het een beetje kwijt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:27 schreef TheGeneral het volgende:
Of gaat Soders gewoon een setje tanken op RG tegen Nadal
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:29 schreef TheGeneral het volgende:
Een banaan voor Nadal...
Als hij er maar niet weer in stikt
Ja, slecht was dat zeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:44 schreef TheGeneral het volgende:
Sluit dan aan Soders![]()
Dan leg je die bal zo weg..
Ja, en als hij opkomt, kiest hij steeds de verkeerde hoek.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:44 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat een stumperd die Söderling...Die gozer durft gewoon niet op te lopen
KIjk niet veel tennis maar dat deed hij vorig jaar toch ook al?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:46 schreef TheGeneral het volgende:
'De lijntjes schoonvegen, dat is een nieuw ritueel van Nadal' aldus Mesker
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze beide falenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:46 schreef danusz1986 het volgende:
Wat me vooral opvalt is dat niemand wil dat Nadal in de finale komt tegen Federer. Dat ze liever Federer zien winnen tegen iemand anders. Ik ben ook niet zo'n Nadal fan maar k hoop wel op de gedroomde finale.
Ik ben gewoon altijd voor de underdog.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:46 schreef danusz1986 het volgende:
Wat me vooral opvalt is dat niemand wil dat Nadal in de finale komt tegen Federer. Dat ze liever Federer zien winnen tegen iemand anders. Ik ben ook niet zo'n Nadal fan maar k hoop wel op de gedroomde finale.
Dat doet hij al jarenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
KIjk niet veel tennis maar dat deed hij vorig jaar toch ook al?
Dat heb ik ook liever, maar dan zal je zien dat Nadal ineens weer fantastisch speelt.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:46 schreef danusz1986 het volgende:
Denk het niet als ik die slag weer zo zie.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:55 schreef Klopkoek het volgende:
Nadal zal toch niet geblesseerd zijn? Of moe?
Zo leuk hoe iedereen maar blijft doen alsof dit zulke voorspelbare wedstrijden zijn. En hoe vaak ze dan mis zitten...quote:
Achjoh, je weet toch hoe dit gaat. Als Soderling wint zijn ze blij dat Nadal eruit ligt, en als Nadal toch wint is het "Ik zei het toch"quote:Op zondag 31 mei 2009 16:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zo leuk hoe iedereen maar blijft doen alsof dit zulke voorspelbare wedstrijden zijn. En hoe vaak ze dan mis zitten...![]()
Vorige voorspelling: nog maar een paar games voor Soderling...
Sjonge jonge, hier hebben we de grootste tenniskenner hoor. Zie die gewaagde voorspellingquote:Op zondag 31 mei 2009 16:10 schreef versteegrob het volgende:
WTF! 5-0 lekker
Nadal wint de partij nu, wedden!
Wat is er zo moeilijk aan. Nadal gaat met de minuut beter spelen en minder fouten maken en Soderling gaat met de seconde achteruit in niveau.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sjonge jonge, hier hebben we de grootste tenniskenner hoor. Zie die gewaagde voorspelling
Neem het even serieus zegquote:Op zondag 31 mei 2009 16:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan. Nadal gaat met de minuut beter spelen en minder fouten maken en Soderling gaat met de seconde achteruit in niveau.
Hiermee zet je jezelf voor lul!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan. Nadal gaat met de minuut beter spelen en minder fouten maken en Soderling gaat met de seconde achteruit in niveau.
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sjonge jonge, hier hebben we de grootste tenniskenner hoor. Zie die gewaagde voorspelling
Net zo gewaagd als je eigen voorspellingquote:Op zondag 31 mei 2009 16:10 schreef TheArt het volgende:
Heeft Nadal ook nog het geluk mee.
Nee, dit wordt 1-1 in sets.
Nadal maakt steeds minder unforced errors. Iedereen ziet dat.quote:
Die 1-1 in sets was gewoon voortvloeiend uit die dikke voorsprong in de tiebreak. Maar dat 'wedden' enz. van Versteegrob doet net voorkomen of het zo verschrikkelijk gewaagd isquote:Op zondag 31 mei 2009 16:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[..]
Net zo gewaagd als je eigen voorspelling
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zo leuk hoe iedereen maar blijft doen alsof dit zulke voorspelbare wedstrijden zijn. En hoe vaak ze dan mis zitten...![]()
Deze lijkt dan wel te kloppen, maar dat is puur kans.
Vorige voorspelling: nog maar een paar games voor Soderling...
Dude, ik denk dat niemand er hier vanuit gaat dat Soders gaat winnen. En dat Nadal minder fouten maakt, zie ik ook wel. En dat Soders regelmatiger wisselvalliger gaat spelen, zie ik ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nadal maakt steeds minder unforced errors. Iedereen ziet dat.
Overdonderende argumentatie. Bijna net zo waterdicht als dat Nadal nooit van Del Potro zou verliezen.quote:
Dat heb ik nooit gezegd hoor.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Overdonderende argumentatie. Bijna net zo waterdicht als dat Nadal nooit van Del Potro zou verliezen.
Fucking idioot inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 16:25 schreef FJD het volgende:
Waar vind ik een uitzending? Kunnen die TV zenders niet een beetje afspreken? Ik kan op drie zenders de Giro zien maar nergens Nadal
-edit-
Slechte stream dan maar
De NOS stream is toch niet zo slecht?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:25 schreef FJD het volgende:
Waar vind ik een uitzending? Kunnen die TV zenders niet een beetje afspreken? Ik kan op drie zenders de Giro zien maar nergens Nadal
-edit-
Slechte stream dan maar
Deze stream is toch wel aardig?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:25 schreef FJD het volgende:
-edit-
Slechte stream dan maar
Klopt. Ze zijn wel amusant, dat dan weer wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd hoor.
En wat moet ik beargumenteren? Als ik een voorspelling doe, hoe slecht ook, moet ik dat zelf weten.
Thanksquote:Op zondag 31 mei 2009 16:28 schreef TheGeneral het volgende:
Deze stream is toch wel aardig?
http://app.nos.nl/tennis/
Alleen weer geen geluid
Belgie gaat gewoon wijken voor een paar belgische vrouwen die aan het "turnen/dansen op een matje" zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:30 schreef versteegrob het volgende:
Nos is lekker bezig, wat een eikels! Laat gewoon de wedstrijd zien
Die bitch heeft deze dame eruit gekegeldquote:Op zondag 31 mei 2009 16:32 schreef kevinoz het volgende:
Sorana Cirstea
[ afbeelding ]
Valt me op dat er steeds meer mooie vrouwen doorbreken in het hedendaagse tennis...
Carolientjequote:Op zondag 31 mei 2009 16:34 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Die bitch heeft deze dame eruit gekegeld
[ afbeelding ]
Ze zijn allebeiquote:Op zondag 31 mei 2009 16:34 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vikaquote:Op zondag 31 mei 2009 16:35 schreef TheGeneral het volgende:
Azarenka wint de 1e set van Ivanovic met 6-2.
mijn grootste bezwaar tegen kabeltelevisiequote:Op zondag 31 mei 2009 16:25 schreef FJD het volgende:
Goed gevondenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:37 schreef tennisboy het volgende:
Nadal- Sonderling is op een franse zender: France 2 live te zien
Ook mooi....quote:Op zondag 31 mei 2009 16:34 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook op Canvas.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:37 schreef tennisboy het volgende:
Nadal- Sonderling is op een franse zender: France 2 live te zien
quote:
Thanksquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:49 schreef kevinoz het volgende:
ik ben gek op een nadje en een droogje,
maar ik hoop dat Soderling, Nadal afdroogd vandaag!!!
Ben het zowaar helemaal met je eens. Soderling kan wat vrijer op Nadals service spelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:49 schreef TheGeneral het volgende:
Het liefst breaken nu.
En je hoelft zelf dan niet uit te serveren en je begint met serveren in de 4e.
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:51 schreef pfaf het volgende:
Nou, een belangrijke game. Nu niet net zo chocken als in de tweede set...
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ben het zowaar helemaal met je eens. Soderling kan wat vrijer op Nadals service spelen.
Tis dat ik zielsveel om je geef maar ; grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Coole post.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:54 schreef TheGeneral het volgende:
6-4 Soderling,
DE 1E SPELER DIE 2 SETS WINT VAN NADAL OP ROLAND GARROS
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:54 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is er met nadal aan de hand, de ene na de andere fout
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:56 schreef Klopkoek het volgende:
Al die mensen hier die voorbarig lopen te zeiken op de NOS![]()
(FJD, TubeWayDigital... het gebruikelijke type luitjes)
Valt me gewoon op dat jullie in het kader van de snelle behoefte bevrediging wel erg snel de hoogste versnelling opzoeken met ach en wee klagen.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:57 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
laten we het over tennis hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |