Ik noem het dom egoïstisch niet-constructief geschreeuw.quote:
Dat kan, ieder zijn eigen fantasie.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik noem het dom egoïstisch niet-constructief geschreeuw.
De cijfers komen van het CBS. Maar aangezien je precies hebt gelezen wat ik schreef had je dat al gezien op de links die ik vermelde.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:55 schreef cheqy het volgende:
[..]
O, ik kan en wil heus wel lezen hoor. Ik heb dan ook precies gelezen wat jij schreef maar ik voel me niet geroepen om alles wat jij schrijft voor waarheid aan te nemen.
Ehh, wat begrijp jij niet aan het woord 'relatief' ofwel 'verhoudingsgewijs'. Zoals je op de site van CBS kunt lezen (zie mijn eerdere link) wonen er in Nederland 341.640 Marokkanen versus 134.486 Antillianen.quote:En verder, je kan wel met leuke cijfers komen maar ik ga er vanuit dat iemand die gedetineerden vervoert niet zal liegen als ie zegt dat ie het meest figuren achterin heeft waarvan je van uit mag gaan dat ze uit een islamitisch land vandaan komen .
Tuurlijk, een bron die alleen afgaat op huidskleur is natuurlijk veel betrouwbaarder dan de cijfers van het CBS die gebaseerd zijn op geregistreerde nationaliteit.quote:Deze bron vind ik eigenlijk betrouwbaarder dan iemand die op cijfertjes zit te jagen van z'n pc.
Daar heb je helemaal gelijk in. En zegt hetgeen wat jouw vriend zegt helemaal niets ofwel is dat onbetrouwbare informatie. Dit omdat:quote:En verder is niet elk persoon negroïde persoon een Antilliaan of Surinamer.
Je vergelijking klopt niet. De meeste Indonesiers in Nederland zijn christen hoor. En de meeste Surinamers zijn christen (oorspronkeljik afrikanen) of hindoe (hindoestanen).quote:Op zondag 31 mei 2009 21:56 schreef LXIV het volgende:
De problemen met Marokkaanse jongeren staan op zich los van de islam. Wat zij doen heeft ook maar weinig met de islam te maken. Er zijn ook heel veel islamitische Indonesiers of Surinamers. Daar hoor je nooit iets van.
Dat ze vrouwen uitschelden voor ongelovige hoer maakt ze geen haar islamitischer. Net zomin wanneer ze, omzich af te zetten tegen de Nederlandse maatschappij, opeens in een jeballa gaan lopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je vergelijking klopt niet. De meeste Indonesiers in Nederland zijn christen hoor. En de meeste Surinamers zijn christen (oorspronkeljik afrikanen) of hindoe (hindoestanen).
En hoewel de islam geen criminaliteit vergoelijkt, kan de intolerantie tegen het ongeloof ervoor zorgen dat sommige Marokkaanse jongeren "schijt" hebben aan een ongelovig land. Natuurlijk zijn de hoofdoorzaken sociaal-economische redenen, de straatcultuur en de geringe opvoeding van de ouders. Maar de intolerantie tegen het ongeloof kan daarbij als nog een oorzaak zijn.
Let ook op als Marokkaanse jongeren niet-gesluierde meisjes voor ongelovige hoer uitschelden. Let op het woordje ongelovige. Als je iemand wilt uitschelden gebruik je het woordje hoer gewoon. Maar die marokkaanse jongens zetten het woordje ongelovige erbij.
Het gaat er ook niet zozeer om of ze zich wel of niet islamitisch gedragen. Ze noemen zichzelf wel moslim (en hun ouders zijn vaak moslim) plus ze weten de de islam hun religie is. Ik wil zeggen dat ze door bepaalde aspecten van de islam geinspireerd zijn om hier rotzooi te trappen in een ongelovig land, naast natuurlijk de hoofdoorzaken sociaal-econonmische en de straatcultuur.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat ze vrouwen uitschelden voor ongelovige hoer maakt ze geen haar islamitischer. Net zomin wanneer ze, omzich af te zetten tegen de Nederlandse maatschappij, opeens in een jeballa gaan lopen.
Criminaliteit hangt niet alleen van sociaal-ecnomische factoren. Er zijn ook factoren uit de omgeving en culturele factoren.quote:Wanneer de Marokkanen net zoals de Armeniers Christenen waren geweest zouden ze, onder gelijke sociaal-economische omstandigheden, zich hetzelfde gedragen hebben. Het probleem zijn de Marokkanen, niet de islam.
Daar moet je relativerend voor zijn. En relativeren en moeslim gaan niet samen.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Emotie is de boosdoener! Daar komen alle conflicten uit voort. Als iedereen nou alleen nog maar discussieert over feiten met nette argumenten, is er niets aan de hand.
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef pictionary het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk een verband tussen Islamitische immigranten en de slechte inburgering en problemen die daarbij komen kijken... In de Koran staat dat alle ongelovigen nog lager zijn dan varkens.
Hoe denk je dat een moslim vrouw in burka zich voelt als ze door de nederlandse straten loopt in de zomer? (tussen alle schaars geklede blonde dames)
Ze moet het toch voor zichzelf goedpraten (dat zij er zo bijloopt en alle andere vrouwen zo sexy mogelijk voor de dag komen)... En de Koran helpt daarbij een handje door nog eens te benadrukken hoe dom, stom en achterlijk wij (westerlingen/ongelovigen) wel niet zijn en hoe wij naar de hel gaan en zij niet!
Zo ook de kutmarrokaantjes (dus niet allemaal), die niet alleen arm zijn maar ook nog eens hard op 'ons' neerkijken. Met onze blonde hoeren en 'watjes' van mannen! Daar kun je toch best iets van stelen? Of lekker pesten? Het zijn toch maar ongelovige sukkels!
Dat verband lijkt mij zeeeer aanwezig en zeer duidelijk.
Of ik op Wilders ga stemmen? -> NEEN
Of ik vind dat Wilders regelmatig zeer sterke punten heeft? -> absoluut.
De Islam (andere religies ook in mindere mate) is een verschrikkelijke invloed op de mensheid. Het zorgt voor een 'WIJ' vs 'ZIJ'- gevoel. Het zorgt ervoor dat alle niet moslims direct gedegradeerd zijn tot sukkels en idioten. Het voedt het menselijk ego wat dood en verderf zaait.
Hoe zouden mensen reageren als er op straat een spandoek zou hangen met:
`Moslims zijn nog lager dan varkens!' ? Dan breekt overal de pleuris uit.
Maar in de Koran staat letterlijk dat alle niet-moslims lager dan varkens zijn...
Ja maar dat kan natuurlijk wel gewoon, want dat is al 1400 jaar oud![]()
Het wordt tijd dat we die dubbele moraal eens onder de loep gaan nemen.
Aantal leuke verfrissende websites voor de thee-drinkers onder ons:
www.truthtube.tv
http://www.thereligionofpeace.com/
http://www.thereligionofpeace.com/Quran/020-stealing.htm Over het stelen
http://www.thereligionofp(...)-christians-jews.htm Over banden met ongelovigen
http://www.thereligionofpeace.com/Pages/Myths-of-Islam.htm Over de (vredige) mythen van de Islam!
En waar zijn de problemen met Chinezen? (die ook overal op de wereld een grote groep immigranten heeft)
En kijk voor de fun ook de docu op google video: `What the west needs to know` (about Islam)
Geen propaganda, geen leugens, geen film. Gewoon mensen die praten, zowel ex-moslims als koran bestudeerders komen aan het woord over wat de Islam nou precies heeft gedaan en doet.
WEG met die rotzooi van onze planeet. WEG met alle religies. WEG met alle troep die het ego blijft voeden met haat, angst en seperatie-gevoelens.
Als we deze planeet vredig willen hebben zullen we met innerlijke vrede moeten beginnen...
Dan heb ik toch liever Eckhart Tolle dan Muhammed als voorbeeld
Wie is het met me eens? En wie denkt dat ik verbanden trek die er helemaal niet zijn?
Net zoals met negers en werken. En dan zeggen ze "ja, maar er zijn heus ook wel goeie negers", nou, ik moet ze nog tegenkomen, die goeie negers die de handen uit de mouwen steken zonder autoruiten in te tikken en radio's te gappen. En het dan raar vinden dat sommige mensen stellen dat daarom naast hun oogwit en handpalmen hun baas ook vrijwel altijd wit is, kortzichtig volkquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:55 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Daar moet je relativerend voor zijn. En relativeren en moeslim gaan niet samen.
Zo, ff op negers kunnen bashen, weer terug naar de moeslim-Marokkanen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Net zoals met negers en werken. En dan zeggen ze "ja, maar er zijn heus ook wel goeie negers", nou, ik moet ze nog tegenkomen, die goeie negers die de handen uit de mouwen steken zonder autoruiten in te tikken en radio's te gappen. En het dan raar vinden dat sommige mensen stellen dat daarom naast hun oogwit en handpalmen hun baas ook vrijwel altijd wit is, kortzichtig volk
Inderdaad. We gaan even ons best doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:05 schreef Haushofer het volgende:
Nee, ik vind dat als er gebashed, over 1 kam geschoren en gestigmatiseerd wordt, dat je dan niet half werk moet afleveren.
Ik was de Joden vergeten, trouwens.
Wat een bullshit. Het heeft waarschijnlijk meer met opvoeding en cultuur te maken. Jij zou is heropgevoed moeten worden.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:38 schreef Megumi het volgende:
Marokkanen moet je slaan en voor hun bek rammen het zijn berber. Dat is een taal die ze verstaan. Dat heeft verder niks met de islam te maken. Ze moeten in probleem wijken met Marokkanen een busje met ME met wapen stokken plaatsen die dat tuig gelijk de buurt uit slaan.
Achzo... dus als er een wetenschappelijke discussie ontstaat over DNA, mag je ook alle andere wetenschappen erbij halen zoals de vliegroute van een mug, elektromagnetisme, radiante energie, intrektijd van zonnemelk... etc. Allemaal wetenschappelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:05 schreef Haushofer het volgende:
Nee, ik vind dat als er gebashed, over 1 kam geschoren en gestigmatiseerd wordt, dat je dan niet half werk moet afleveren.
Ik was de Joden vergeten, trouwens.
Dat is weer een vlijmscherpe analyse die je daar maakt. Het was een beetje sarcastisch bedoeld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:20 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Achzo... dus als er een wetenschappelijke discussie ontstaat over DNA, mag je ook alle andere wetenschappen erbij halen zoals de vliegroute van een mug, elektromagnetisme, radiante energie, intrektijd van zonnemelk... etc. Allemaal wetenschappelijk.
Geen idee.quote:Maar wie is dan ook alweer 1 van de eerste die anderen sommeert ontopic te gaan?
Oorzaken daarvan zijn meestal ook aan cultuur en opvoeding te wijten. Mijn ouders zijn allebei half surinaams, hebben altijd gewerkt en mijn vader heeft een leidinggevende functie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:33 schreef Haushofer het volgende:
Net zoals met negers en werken. En dan zeggen ze "ja, maar er zijn heus ook wel goeie negers", nou, ik moet ze nog tegenkomen, die goeie negers die de handen uit de mouwen steken zonder autoruiten in te tikken en radio's te gappen. En het dan raar vinden dat sommige mensen stellen dat daarom naast hun oogwit en handpalmen hun baas ook vrijwel altijd wit is, kortzichtig volk![]()
Waarom zou je zelf niet beginnen met een goed voorbeeld, in plaats van angstige verhalen te verspreiden?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef pictionary het volgende:
[..]
WEG met die rotzooi van onze planeet. WEG met alle religies. WEG met alle troep die het ego blijft voeden met haat, angst en seperatie-gevoelens.
Als we deze planeet vredig willen hebben zullen we met innerlijke vrede moeten beginnen...
Dan heb ik toch liever Eckhart Tolle dan Muhammed als voorbeeld
Wie is het met me eens? En wie denkt dat ik verbanden trek die er helemaal niet zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |