abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69564896
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:03 schreef TC03 het volgende:
Waar ik persoonlijk een hekel aan heb is dat de PVV en de aanhangers daarvan de problematiek rondom Marokkaanse jongeren direct koppelen aan de islam. Persoonlijk vraag ik me zeer af hoe het verbieden van de Koran de criminaliteit in Slotervaart zal doen verminderen.
Er zit wel degelijk een verband tussen Islamitische immigranten en de slechte inburgering en problemen die daarbij komen kijken... In de Koran staat dat alle ongelovigen nog lager zijn dan varkens.
Hoe denk je dat een moslim vrouw in burka zich voelt als ze door de nederlandse straten loopt in de zomer? (tussen alle schaars geklede blonde dames)
Ze moet het toch voor zichzelf goedpraten (dat zij er zo bijloopt en alle andere vrouwen zo sexy mogelijk voor de dag komen)... En de Koran helpt daarbij een handje door nog eens te benadrukken hoe dom, stom en achterlijk wij (westerlingen/ongelovigen) wel niet zijn en hoe wij naar de hel gaan en zij niet!

Zo ook de kutmarrokaantjes (dus niet allemaal), die niet alleen arm zijn maar ook nog eens hard op 'ons' neerkijken. Met onze blonde hoeren en 'watjes' van mannen! Daar kun je toch best iets van stelen? Of lekker pesten? Het zijn toch maar ongelovige sukkels!

Dat verband lijkt mij zeeeer aanwezig en zeer duidelijk.
Of ik op Wilders ga stemmen? -> NEEN
Of ik vind dat Wilders regelmatig zeer sterke punten heeft? -> absoluut.

De Islam (andere religies ook in mindere mate) is een verschrikkelijke invloed op de mensheid. Het zorgt voor een 'WIJ' vs 'ZIJ'- gevoel. Het zorgt ervoor dat alle niet moslims direct gedegradeerd zijn tot sukkels en idioten. Het voedt het menselijk ego wat dood en verderf zaait.

Hoe zouden mensen reageren als er op straat een spandoek zou hangen met:
`Moslims zijn nog lager dan varkens!' ? Dan breekt overal de pleuris uit.
Maar in de Koran staat letterlijk dat alle niet-moslims lager dan varkens zijn...

Ja maar dat kan natuurlijk wel gewoon, want dat is al 1400 jaar oud
Het wordt tijd dat we die dubbele moraal eens onder de loep gaan nemen.

Aantal leuke verfrissende websites voor de thee-drinkers onder ons:

www.truthtube.tv
http://www.thereligionofpeace.com/
http://www.thereligionofpeace.com/Quran/020-stealing.htm Over het stelen
http://www.thereligionofp(...)-christians-jews.htm Over banden met ongelovigen
http://www.thereligionofpeace.com/Pages/Myths-of-Islam.htm Over de (vredige) mythen van de Islam!

En waar zijn de problemen met Chinezen? (die ook overal op de wereld een grote groep immigranten heeft)

En kijk voor de fun ook de docu op google video: `What the west needs to know` (about Islam)

Geen propaganda, geen leugens, geen film. Gewoon mensen die praten, zowel ex-moslims als koran bestudeerders komen aan het woord over wat de Islam nou precies heeft gedaan en doet.

WEG met die rotzooi van onze planeet. WEG met alle religies. WEG met alle troep die het ego blijft voeden met haat, angst en seperatie-gevoelens.
Als we deze planeet vredig willen hebben zullen we met innerlijke vrede moeten beginnen...
Dan heb ik toch liever Eckhart Tolle dan Muhammed als voorbeeld

Wie is het met me eens? En wie denkt dat ik verbanden trek die er helemaal niet zijn?

[ Bericht 6% gewijzigd door pictionary op 31-05-2009 00:13:57 ]
  zondag 31 mei 2009 @ 00:09:57 #2
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69564960
Je hebt rondom 10 gezien vanavond?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_69564983
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
Je hebt rondom 10 gezien vanavond?
Nee helaas... Is het de moeite waard om op uitzending gemist te bekijken?
pi_69565000
Eensch, geloof zorgt alleen maar voor gedoe en problemen bij zowel mensen als bij de maatschappij
Forumlurker D:
  zondag 31 mei 2009 @ 00:13:23 #5
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69565031
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef pictionary het volgende:

[..]

Nee helaas... Is het de moeite waard om op uitzending gemist te bekijken?
Jawel, er werden tussen marrokanen serieus van gedachtes gewisseld in mijn ogen niet op een bijster hoog niveau maar er kwam wel serieus een gesprek op gang. Zaten iig wel een paar goeie dingen tussen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_69565607
Volgens mij gaat het doorgeslagenatheïstenalarm klinken
Moeder, waar is mijn pils?
pi_69565837
Of je nou een jood, christen of moslim bent er is een stamvader genaamd Abraham.Elke gelovige die dit ontwijkt is het geloof niet waard.Wij zijn allemaal familie en probeer dat eens waar te maken in de wereld.

Een Moslim mag dit niet ontkennen doe je dit wel, dan ben jezelf een heiden.

Proost ik neem nog een slok.
pi_69566006
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jawel, er werden tussen marrokanen serieus van gedachtes gewisseld in mijn ogen niet op een bijster hoog niveau maar er kwam wel serieus een gesprek op gang. Zaten iig wel een paar goeie dingen tussen.
Ben het aan het kijken
Verschrikkelijk dat geschreeuw door elkaar heen
You dream it, I live it.
  zondag 31 mei 2009 @ 00:55:31 #9
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_69566047
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef pictionary het volgende:

[..]
En waar zijn de problemen met Chinezen? (die ook overal op de wereld een grote groep immigranten heeft)

[..]
Er zijn wel degelijk problemen met Chinezen. Bijvoorbeeld afpersing binnen de Chinese (horeca)gemeenschap, zwartwerkers, Nederlandse taal niet (goed) spreken etc. Maar goed, daar heeft men over het algemeen slechts indirect last van dus dan is er 'geen' probleem.

Dan de link tussen de Islam en kut Marokkanen. De oorzaak ligt dus bij de Islam? Waarom zijn er dan relatief veel minder problemen met Turken als je dat vergelijkt met Marokkanen? En waarom zijn er dan weer relatief meer problemen met Antillianen en Surinamers dan met Marokkanen? Dat zijn geen Moslims. Relatief gezien zitten er zowel meer Antillianen en ook meer Surinamers dan Marokkanen in de gevangenis.

Dat er problemen zijn ja, maar of die verbanden die jij trekt naar de Islam er ook daadwerkelijk zijn? Als Antillianen en Surinamers Islamieten zouden zijn dan zou ik zeggen ja, maar aangezien dit niet het geval is zeg ik nee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dlocks op 31-05-2009 01:01:57 ]
pi_69566229
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:55 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Er zijn wel degelijk problemen met Chinezen. Bijvoorbeeld afpersing binnen de Chinese (horeca)gemeenschap, zwartwerkers, Nederlandse taal niet (goed) spreken etc. Maar goed, daar heeft men over het algemeen slechts indirect last van dus dan is er 'geen' probleem.

Dan de link tussen de Islam en kut Marokkanen. De oorzaak ligt dus bij de Islam? Waarom zijn er dan relatief veel minder problemen met Turken als je dat vergelijkt met Marokkanen? En waarom zijn er dan weer relatief meer problemen met Antillianen en Surinamers dan met Marokkanen? Dat zijn geen Moslims. Relatief gezien zitten er zowel meer Antillianen als meer Surinamers dan Marokkanen in de gevangenis.

Dat er problemen zijn ja, maar of die verbanden die jij trekt naar de Islam er ook daadwerkelijk zijn? Als Antillianen en Surinamers Islamieten zouden zijn dan zou ik zeggen ja, maar aangezien dit niet het geval is zeg ik nee.

Heb je het over de islam of Ismaël, de verstoten zoon van Abraham.
  zondag 31 mei 2009 @ 01:04:30 #11
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_69566236
Goh.
Meer heb ik niet toe te voegen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_69566305
quote:
Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef LasTeR het volgende:
Goh.
Meer heb ik niet toe te voegen.
Vraag me ook bijzonder af of er iets beters uit kwam
  zondag 31 mei 2009 @ 01:08:56 #13
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69566309
Mijn post als topicinspiratie.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 31 mei 2009 @ 01:11:26 #14
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_69566348
Korte aanvulling:

Als je onderstaande bekijkt:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)004/2004-1406-wm.htm
http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.asp?PA=37296ned&D1=25-36&D2=(l-11)-l&DM=SLNL&LA=nl&TT=2
http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htm

En op:
http://mobile.fok.nl/nieuws/106351/reacties/6
zie je onderstaande staan (gegevens 2003):
quote:
- totale bevolking Nederland: 16 192 572 = 100 %
waarvan:
- Marokkanen: ______________ 295 332 = 1,82 %
- Turken: __________________ 341 400 = 2,11 %
- Surinamers: _______________ 320 658 = 1,98 %
- Antillianen: _______________ 129 312 = 0,80 %
- overig niet-westers: ________ 535 900 = 3,31 %
(de cijfers betreffern eerste en tweede generatie allochtonen)

aandeel bevolking in Nederland - aandeel gedetineerden
- Marokkanen __________ 1,82 % - 7 %
-Turken _______________ 2,11 % - 5 %
- Surinamers ___________ 1,98 % - 9 %
- Antillianen ____________ 0,80 % - 9 %
(Let wel: de cijfers zijn vertekend omdat het bij het procentuele aandeel van de bevolking zowel de 1e als de 2e generatie betreft, en bij het procentuele aandeel van de gedetineerden alleen de 1e generatie)

Mijn conclusie uit bovenstaand cijfermateriaal is als volgt:

- Marokkanen zijn 3,8 keer crimineler dan autochtone Nederlanders
- Turken zijn 2,7 keer crimineler dan autochtone Nederlanders
- Surinamers zijn 4,5 keer crimineler dan autochtone Nederlanders
- Antillianen zijn 11,25 keer crimineler dan autochtone Nederlanders
  zondag 31 mei 2009 @ 01:11:53 #15
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_69566357
quote:
Op zondag 31 mei 2009 01:08 schreef Comedylocal het volgende:

[..]

Vraag me ook bijzonder af of er iets beters uit kwam
Op dit moment gaat dat moeilijk.
  zondag 31 mei 2009 @ 01:32:26 #16
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_69566624
pi_69567195
quote:
Op zondag 31 mei 2009 01:08 schreef TC03 het volgende:
Mijn post als topicinspiratie.
Gefeliciteerd buddy
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 31 mei 2009 @ 02:26:17 #18
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69567206
quote:
Op zondag 31 mei 2009 02:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gefeliciteerd buddy
thx
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69567256
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef Inktfles het volgende:
Eensch, geloof zorgt alleen maar voor gedoe en problemen bij zowel mensen als bij de maatschappij
  zondag 31 mei 2009 @ 03:06:23 #20
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69567633
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef Inktfles het volgende:
Maak van geloof maar emotie, iets wat ieder mens godzijdank heeft.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69567644
Nou zoals gezegd ken ik enkele peeps vanuit dien omgeving.......
niet vanaus maar wel ongeveer dichterbij!
En ik kan wel zeggen, ze zeiden...kennen jullie die belgenmoppe?
Nou zo hebben wij dit over dien lui!
Wij haten ze!
Wat een achterlijk volk dat is...
en gezien zo wat zij allegaar doen in ons land denk ik gos...hebben ze nu toch dan gelijk?
Ja vast moet wel toch?
Bewijs van goed gedrag is nog niet afgegeven nml
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 31 mei 2009 @ 03:09:11 #22
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_69567654
quote:
Op zondag 31 mei 2009 03:08 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou zoals gezegd ken ik enkele peeps vanuit dien omgeving.......
niet vanaus maar wel ongeveer dichterbij!
En ik kan wel zeggen, ze zeiden...kennen jullie die belgenmoppe?
Nou zo hebben wij dit over dien lui!
Wij haten ze!
Wat een achterlijk volk dat is...
en gezien zo wat zij allegaar doen in ons land denk ik gos...hebben ze nu toch dan gelijk?
Ja vast moet wel toch?
Bewijs van goed gedrag is nog niet afgegeven nml
Een vrouw naar mijn hart!
pi_69567754
Teveel linksmeschen hier die alles zullen goedpraten met "incidenten" en "het zijn ze niet allemaal" gepraat.
  zondag 31 mei 2009 @ 03:23:20 #24
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69567764
quote:
Op zondag 31 mei 2009 03:22 schreef Sierieoes. het volgende:
Teveel linksmeschen hier die alles zullen goedpraten met "incidenten" en "het zijn ze niet allemaal" gepraat.
Ga anders naar stormfront.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 31 mei 2009 @ 03:38:42 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_69567927
Marokkanen moet je slaan en voor hun bek rammen het zijn berber. Dat is een taal die ze verstaan. Dat heeft verder niks met de islam te maken. Ze moeten in probleem wijken met Marokkanen een busje met ME met wapen stokken plaatsen die dat tuig gelijk de buurt uit slaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')