Er zit wel degelijk een verband tussen Islamitische immigranten en de slechte inburgering en problemen die daarbij komen kijken... In de Koran staat dat alle ongelovigen nog lager zijn dan varkens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:03 schreef TC03 het volgende:
Waar ik persoonlijk een hekel aan heb is dat de PVV en de aanhangers daarvan de problematiek rondom Marokkaanse jongeren direct koppelen aan de islam. Persoonlijk vraag ik me zeer af hoe het verbieden van de Koran de criminaliteit in Slotervaart zal doen verminderen.
Jawel, er werden tussen marrokanen serieus van gedachtes gewisseld in mijn ogen niet op een bijster hoog niveau maar er kwam wel serieus een gesprek op gang. Zaten iig wel een paar goeie dingen tussen.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef pictionary het volgende:
[..]
Nee helaas... Is het de moeite waard om op uitzending gemist te bekijken?
Ben het aan het kijkenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, er werden tussen marrokanen serieus van gedachtes gewisseld in mijn ogen niet op een bijster hoog niveau maar er kwam wel serieus een gesprek op gang. Zaten iig wel een paar goeie dingen tussen.
Er zijn wel degelijk problemen met Chinezen. Bijvoorbeeld afpersing binnen de Chinese (horeca)gemeenschap, zwartwerkers, Nederlandse taal niet (goed) spreken etc. Maar goed, daar heeft men over het algemeen slechts indirect last van dus dan is er 'geen' probleem.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef pictionary het volgende:
[..]
En waar zijn de problemen met Chinezen? (die ook overal op de wereld een grote groep immigranten heeft)
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:55 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk problemen met Chinezen. Bijvoorbeeld afpersing binnen de Chinese (horeca)gemeenschap, zwartwerkers, Nederlandse taal niet (goed) spreken etc. Maar goed, daar heeft men over het algemeen slechts indirect last van dus dan is er 'geen' probleem.
Dan de link tussen de Islam en kut Marokkanen. De oorzaak ligt dus bij de Islam? Waarom zijn er dan relatief veel minder problemen met Turken als je dat vergelijkt met Marokkanen? En waarom zijn er dan weer relatief meer problemen met Antillianen en Surinamers dan met Marokkanen? Dat zijn geen Moslims. Relatief gezien zitten er zowel meer Antillianen als meer Surinamers dan Marokkanen in de gevangenis.
Dat er problemen zijn ja, maar of die verbanden die jij trekt naar de Islam er ook daadwerkelijk zijn? Als Antillianen en Surinamers Islamieten zouden zijn dan zou ik zeggen ja, maar aangezien dit niet het geval is zeg ik nee.
quote:- totale bevolking Nederland: 16 192 572 = 100 %
waarvan:
- Marokkanen: ______________ 295 332 = 1,82 %
- Turken: __________________ 341 400 = 2,11 %
- Surinamers: _______________ 320 658 = 1,98 %
- Antillianen: _______________ 129 312 = 0,80 %
- overig niet-westers: ________ 535 900 = 3,31 %
(de cijfers betreffern eerste en tweede generatie allochtonen)
aandeel bevolking in Nederland - aandeel gedetineerden
- Marokkanen __________ 1,82 % - 7 %
-Turken _______________ 2,11 % - 5 %
- Surinamers ___________ 1,98 % - 9 %
- Antillianen ____________ 0,80 % - 9 %
(Let wel: de cijfers zijn vertekend omdat het bij het procentuele aandeel van de bevolking zowel de 1e als de 2e generatie betreft, en bij het procentuele aandeel van de gedetineerden alleen de 1e generatie)
Mijn conclusie uit bovenstaand cijfermateriaal is als volgt:
- Marokkanen zijn 3,8 keer crimineler dan autochtone Nederlanders
- Turken zijn 2,7 keer crimineler dan autochtone Nederlanders
- Surinamers zijn 4,5 keer crimineler dan autochtone Nederlanders
- Antillianen zijn 11,25 keer crimineler dan autochtone Nederlanders
Op dit moment gaat dat moeilijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:08 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Vraag me ook bijzonder af of er iets beters uit kwam
Gefeliciteerd buddyquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef Inktfles het volgende:
Eensch, geloof zorgt alleen maar voor gedoe en problemen bij zowel mensen als bij de maatschappij
Maak van geloof maar emotie, iets wat ieder mens godzijdank heeft.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef Inktfles het volgende:
Eensch, geloof zorgt alleen maar voor gedoe en problemen bij zowel mensen als bij de maatschappij
Een vrouw naar mijn hart!quote:Op zondag 31 mei 2009 03:08 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou zoals gezegd ken ik enkele peeps vanuit dien omgeving.......
niet vanaus maar wel ongeveer dichterbij!
En ik kan wel zeggen, ze zeiden...kennen jullie die belgenmoppe?
Nou zo hebben wij dit over dien lui!
Wij haten ze!
Wat een achterlijk volk dat is...
en gezien zo wat zij allegaar doen in ons land denk ik gos...hebben ze nu toch dan gelijk?
Ja vast moet wel toch?
Bewijs van goed gedrag is nog niet afgegeven nml
Ga anders naar stormfront.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:22 schreef Sierieoes. het volgende:
Teveel linksmeschen hier die alles zullen goedpraten met "incidenten" en "het zijn ze niet allemaal" gepraat.
In hun moeder of nee wachtquote:Op zondag 31 mei 2009 03:38 schreef Megumi het volgende:
Marokkanen moet je slaan en voor hun bek rammen het zijn berber. Dat is een taal die ze verstaan. Dat heeft verder niks met de islam te maken. Ze moeten in probleem wijken met Marokkanen een busje met ME met wapen stokken plaatsen die dat tuig gelijk de buurt uit slaat.
ja..erg he kom ik ff met de oplossing!quote:Op zondag 31 mei 2009 03:50 schreef Bowlingbal het volgende:
Wtf...
Praat je zomaar andere mensen na, zoals vele gelovigen dat ook doen die je tracht te bashen of ga je ook nog even citeren waar dat in de Koran staat, want ik weet wel zeker dat dat niet het geval is.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef pictionary het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk een verband tussen Islamitische immigranten en de slechte inburgering en problemen die daarbij komen kijken... In de Koran staat dat alle ongelovigen nog lager zijn dan varkens.
Ze zullen zich niet erger voelen dan de Nederlandse vrouwen aan de wallen die geld willen verdienen door hun lichaam te verkopen, door uitgerekend een groep te nemen van vrouwen die het er slechtst aan toe zijn in een maatschappij om een punt te maken zegt weinig over de maatschappij zelf, zo-wel zou het alle voordelen voor die groepen in een maatschappij buitenspel en niet noemenswaardig maken, of het nu om de Nederlandse of islamitische maatschappij gaat.quote:Hoe denk je dat een moslim vrouw in burka zich voelt als ze door de nederlandse straten loopt in de zomer? (tussen alle schaars geklede blonde dames)
Ze moet het toch voor zichzelf goedpraten (dat zij er zo bijloopt en alle andere vrouwen zo sexy mogelijk voor de dag komen)...
Ja joh, daarom bekeren vele westerlingen per jaar zich naar de Islam, omdat de Koran ze achterlijk acht, de Koran hield zich al in de 7e eeuw bezig met de 'ongelovige westerling', gezien Christenen en Joden niet ongelovig zijn volgens de Koran. Als er van één kant constant wel wordt geroepen dat de ander achterlijk is, is het wel van het westen richting de islamquote:En de Koran helpt daarbij een handje door nog eens te benadrukken hoe dom, stom en achterlijk wij (westerlingen/ongelovigen) wel niet zijn en hoe wij naar de hel gaan en zij niet!
Semi argumenten gebaseerd op vooringenomenheid, produceer maar één voorbeeld van kutmarokkanen die stelen, pooien of pesten en dat rechtvaardigen op grond van theologie. Je hebt namelijk genoeg kutNederlanders die voldoende rechtvaardiging in zichzelf hebben omdat te doen theologie, maar nee in hun geval gaan we het niet hebben over een collectief achtergrond zoals Christendom, protestantisme, atheïsme of humanisme natuurlijk.quote:Zo ook de kutmarrokaantjes (dus niet allemaal), die niet alleen arm zijn maar ook nog eens hard op 'ons' neerkijken. Met onze blonde hoeren en 'watjes' van mannen! Daar kun je toch best iets van stelen? Of lekker pesten? Het zijn toch maar ongelovige sukkels!
Onzin, alles waarmee je identificeert zorgt voor een 'wij' vs 'zij' gevoel wanneer de verschillen relevant worden en gaan botsen, dit kan cultuur, familie, afkomst, ras, nationaliteit, levensbeschouwing, politiek voorkeur, seksueel geaardheid zijn, alles waar je je mee identificeert kan zorgen voor conflicten met de ander.quote:De Islam (andere religies ook in mindere mate) is een verschrikkelijke invloed op de mensheid. Het zorgt voor een 'WIJ' vs 'ZIJ'- gevoel. Het zorgt ervoor dat alle niet moslims direct gedegradeerd zijn tot sukkels en idioten. Het voedt het menselijk ego wat dood en verderf zaait.
Principeel gezien zou het je verlagen zijn tot een niveau die je aan het bashen bent, dus een beetje kinderachtig als in : 'ja maar hunnie doen het ook'. Daarnaast is het geheel onterecht omdat zoiets niet in de Koran staat. Het verspreiden van zulke beschuldigingen over de Koran zijn ook met name één van de factoren die zorgen voor een 'wij' vs 'zij' vergelijking. De Koran spreekt altijd over een specifiek groep 'ongelovigen', niet over de verschijning 'niet-moslim'. Stel je voor zeg, ten tijde van Mohammed in Mekka toen hij geen leger had voelde iedereen zich aangetrokken tot de sociale karakter van de Islam, allemaal 'ongelovigen' die zich aangetrokken voelden. Daarnaast welke vers je ook aanhaalt in de Koran met betrekking tot het negatief uiten over de ongelovigen, in de vers zal je dan ook altijd treffen dat het alleen om een groep ongelovigen gaat die zich actief heeft ingezet om de moslims te vervolgen.quote:Hoe zouden mensen reageren als er op straat een spandoek zou hangen met:
`Moslims zijn nog lager dan varkens!' ? Dan breekt overal de pleuris uit.
Maar in de Koran staat letterlijk dat alle niet-moslims lager dan varkens zijn...
Ja graag, en dan ook graag onderzoeken waarom alles met name rondom de Marokkaan en de Islam zo selectief wordt uitgebreid over de media, terwijl het met andere bevolkingsgroepen erger is gesteld.quote:Ja maar dat kan natuurlijk wel gewoon, want dat is al 1400 jaar oud![]()
Het wordt tijd dat we die dubbele moraal eens onder de loep gaan nemen.
Aantal leuke verfrissende en genuanceerde websites voor de bierzuipers onder ons :quote:Aantal leuke verfrissende websites voor de thee-drinkers onder ons:
www.truthtube.tv
http://www.thereligionofpeace.com/
http://www.thereligionofpeace.com/Quran/020-stealing.htm Over het stelen
http://www.thereligionofp(...)-christians-jews.htm Over banden met ongelovigen
http://www.thereligionofpeace.com/Pages/Myths-of-Islam.htm Over de (vredige) mythen van de Islam!
Het Westen ( lees: VS ) besteed miljarden per jaar om Communistisch China te bestrijden, bespioneren en haar invloed in de regio te verminderen, dit terwijl ze miljarden schulden hebben aan China en daar over ook nog miljoenen rente betalen. Daarnaast is de VS hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor het in stand houden van minimaal 2 onderdrukkende, totalitaire despotische politiestaten zoals Egypte en Saudi - Arabië.quote:En waar zijn de problemen met Chinezen? (die ook overal op de wereld een grote groep immigranten heeft)
Kijk eens ook even voor wat evenwicht naar 'Decoding the past secrets about the Quran' gewoon voor fun.quote:En kijk voor de fun ook de docu op google video: `What the west needs to know` (about Islam)
Geen nuance, geen enkele moslim van de andere kant die het woord mag doen, dit terwijl in de docu, de enige moslim die als representatief in de reportage te voorschijn komt de radicale lui zijn.quote:Geen propaganda, geen leugens, geen film. Gewoon mensen die praten, zowel ex-moslims als koran bestudeerders komen aan het woord over wat de Islam nou precies heeft gedaan en doet.
Als je religie nou behoudt en dingen zoals haat, intolerantie, angst en seperatiegevoelens wegwenst dan hou je atheïst en gelovige tevreden. Over tolerantie gesproken he.quote:WEG met die rotzooi van onze planeet. WEG met alle religies. WEG met alle troep die het ego blijft voeden met haat, angst en seperatie-gevoelens.
Mwuah, Mohammed had ook tips :quote:Als we deze planeet vredig willen hebben zullen we met innerlijke vrede moeten beginnen...
Dan heb ik toch liever Eckhart Tolle dan Muhammed als voorbeeld
quote:« Haat uw vijand op milde wijze, hij kan op een dag uw vriend worden. » (al-Tirmidhi)
quote:« Anas meldde dat Gods Apostel zei: "Help uw broeder, ongeacht of hij verdrukker of de verdrukte is. De mensen vroegen: "O Gods Apostel! Het is goed hem te helpen als hij onderdrukte is, maar hoe moeten we hem helpen als hij een onderdrukker is?" De profeet zei: "Door hem ervan te weerhouden anderen te onderdrukken." » (Bukhari)
quote:« Hij die eet tot hij gevuld is terwijl zijn buur naast hem honger heeft, is geen gelovige. » (Uitspraak van Profeet Mohamed, Bukhari)
quote:« Een man vroeg: "O Boodschapper van God! Er is een vrouw die bidt, aan liefdadigheid doet en vaak vast, maar ze kwetst haar buur met haar woorden (door hem te beledigen)." De Boodschapper van God zei: "Ze zal naar de Hel gaan". De Man zei: "O Boodschapper van God! Er is een andere vrouw die bekend staat voor hoe weinig zij vast en bidt, maar ze geeft aan goede werken van de gedroogde yoghurt die ze maakt, en ze doet haar buren geen kwaad.". Hij zei: "Zij zal naar het Paradijs gaan". » (Musnad Ahmad, gemeld door Abu Hurayrah)
Ik volgens mij niet echt nee. En verbanden trekken? Ja nogal.quote:Wie is het met me eens? En wie denkt dat ik verbanden trek die er helemaal niet zijn?
Niet zeggen maar slaan dus. En de politie tja die zijn bonnen schrijven langs de snelweg. Boeven vangen of tuig aanpakken heeft prioriteit 0.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
In hun moeder of nee wacht
vaderland!
Slaat de politie ze blauw als ze niet luisteren!
dus..wat zijn ze gewend? opvoeding van de straat!
Hier niets.......ouders zeggen niets, politie zegt niets.........dus geengrens
Wat lul jij nou weer?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:55 schreef Dlocks het volgende:
Dan de link tussen de Islam en kut Marokkanen. De oorzaak ligt dus bij de Islam? Waarom zijn er dan relatief veel minder problemen met Turken als je dat vergelijkt met Marokkanen? En waarom zijn er dan weer relatief meer problemen met Antillianen en Surinamers dan met Marokkanen? Dat zijn geen Moslims. Relatief gezien zitten er zowel meer Antillianen en ook meer Surinamers dan Marokkanen in de gevangenis.
Heb je weleens de Tora (heilige boek van de Joden) weleens gelezen, daarin staan nog veel ergere dingen over nietjoden.. Is er dan nu ook een verband met het Jodendom, en alle moord en martelpraktijken en alle andere mensenrechtenschendingen van de Joden op de Palestijnse bevolking?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef pictionary het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk een verband tussen Islamitische immigranten en de slechte inburgering en problemen die daarbij komen kijken... In de Koran staat dat alle ongelovigen nog lager zijn dan varkens.
Hoe denk je dat een moslim vrouw in burka zich voelt als ze door de nederlandse straten loopt in de zomer? (tussen alle schaars geklede blonde dames)
Ze moet het toch voor zichzelf goedpraten (dat zij er zo bijloopt en alle andere vrouwen zo sexy mogelijk voor de dag komen)... En de Koran helpt daarbij een handje door nog eens te benadrukken hoe dom, stom en achterlijk wij (westerlingen/ongelovigen) wel niet zijn en hoe wij naar de hel gaan en zij niet!
Zo ook de kutmarrokaantjes (dus niet allemaal), die niet alleen arm zijn maar ook nog eens hard op 'ons' neerkijken. Met onze blonde hoeren en 'watjes' van mannen! Daar kun je toch best iets van stelen? Of lekker pesten? Het zijn toch maar ongelovige sukkels!
Dat verband lijkt mij zeeeer aanwezig en zeer duidelijk.
Of ik op Wilders ga stemmen? -> NEEN
Of ik vind dat Wilders regelmatig zeer sterke punten heeft? -> absoluut.
De Islam (andere religies ook in mindere mate) is een verschrikkelijke invloed op de mensheid. Het zorgt voor een 'WIJ' vs 'ZIJ'- gevoel. Het zorgt ervoor dat alle niet moslims direct gedegradeerd zijn tot sukkels en idioten. Het voedt het menselijk ego wat dood en verderf zaait.
Hoe zouden mensen reageren als er op straat een spandoek zou hangen met:
Maar in de Koran staat letterlijk dat alle niet-moslims lager dan varkens zijn...
Ja maar dat kan natuurlijk wel gewoon, want dat is al 1400 jaar oud![]()
Aantal leuke verfrissende websites voor de thee-drinkers onder ons:
www.truthtube.tv
http://www.thereligionofpeace.com/Pages/Myths-of-Islam.htm Over de (vredige) mythen van de Islam!
En waar zijn de problemen met Chinezen? (die ook overal op de wereld een grote groep immigranten heeft)
En kijk voor de fun ook de docu op google video: `What the west needs to know` (about Islam)
Geen propaganda, geen leugens, geen film. Gewoon mensen die praten, zowel ex-moslims als koran bestudeerders komen aan het woord over wat de Islam nou precies heeft gedaan en doet.
WEG met die rotzooi van onze planeet. WEG met alle religies. WEG met alle troep die het ego blijft voeden met haat, angst en seperatie-gevoelens.
Als we deze planeet vredig willen hebben zullen we met innerlijke vrede moeten beginnen...
Wie is het met me eens? En wie denkt dat ik verbanden trek die er helemaal niet zijn?
Volgens mij heeft TS het over het gedrag van marokkanen hier in Nederland en niet over het gedrag van Joden duizenden km hier vandaan. Daar zijn al zat andere topics over.quote:Op zondag 31 mei 2009 08:24 schreef lidewyz het volgende:
[..]
Heb je weleens de Tora (heilige boek van de Joden) weleens gelezen, daarin staan nog veel ergere dingen over nietjoden.. Is er dan nu ook een verband met het Jodendom, en alle moord en martelpraktijken en alle andere mensenrechtenschendingen van de Joden op de Palestijnse bevolking?
In Nederland worden er absoluut gezien meer Antillianen en Surinamers veroordeeld dan Marokkanen en Turken. Daar Antillianen en Surinamers ook nog eens in de minderheid zijn vergeleken met Marokkanen en Turken, worden zij ook relatief gezien meer veroordeeld. Het is wel zo dat Antillianen en Surinamers zich vaker bezighouden met criminaliteit die we niet allemaal zelf ervaren (gewapende overvallen) en dit voornamelijk in hun eigen buurten doen. Diverse Marokkanen pesten iedereen overal, dus dit valt veel meer op.quote:Op zondag 31 mei 2009 08:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer?
Met Antillianen zijn er inderdaad ook wat problemen maar volgens mij is dat kleinschaliger dan wat de marrokanen veroorzaken.
En Surinamers? Man daar heb je helemaal geen last van, tenminste niet meer dan van de gemiddelde Nederlander. Dus hoe jij aan die onzin komt mag joost weten.
Allereerst valt over Mohammed geen goed woord te zeggen... Hij was een kinderneukende psychopaat met grootheidswaanzin die eigenhandig een dertig-tal kruistochten heeft geleid en nog veel meerdere operaties heeft laten starten waarbij een gigantisch groot gebied veroverd en geconverteerd (Islam) werd waarbij duizenden hoofden zijn afgehakt en vrouwen zijn verkracht.quote:Op zondag 31 mei 2009 05:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Praat je zomaar andere mensen na, zoals vele gelovigen dat ook doen die je tracht te bashen of ga je ook nog even citeren waar dat in de Koran staat, want ik weet wel zeker dat dat niet het geval is.
[..]
Ze zullen zich niet erger voelen dan de Nederlandse vrouwen aan de wallen die geld willen verdienen door hun lichaam te verkopen, door uitgerekend een groep te nemen van vrouwen die het er slechtst aan toe zijn in een maatschappij om een punt te maken zegt weinig over de maatschappij zelf, zo-wel zou het alle voordelen voor die groepen in een maatschappij buitenspel en niet noemenswaardig maken, of het nu om de Nederlandse of islamitische maatschappij gaat.
[..]
Ja joh, daarom bekeren vele westerlingen per jaar zich naar de Islam, omdat de Koran ze achterlijk acht, de Koran hield zich al in de 7e eeuw bezig met de 'ongelovige westerling', gezien Christenen en Joden niet ongelovig zijn volgens de Koran. Als er van één kant constant wel wordt geroepen dat de ander achterlijk is, is het wel van het westen richting de islam
[..]
Semi argumenten gebaseerd op vooringenomenheid, produceer maar één voorbeeld van kutmarokkanen die stelen, pooien of pesten en dat rechtvaardigen op grond van theologie. Je hebt namelijk genoeg kutNederlanders die voldoende rechtvaardiging in zichzelf hebben omdat te doen theologie, maar nee in hun geval gaan we het niet hebben over een collectief achtergrond zoals Christendom, protestantisme, atheïsme of humanisme natuurlijk.
En ja dan hebben we nog altijd mensen zoals een Mohammed B, waar een Volkert van der G tegenover staat. Een Samir A, waar dierenactivisten tegenover staan. In de naam van de Islam, liefde, milieu, democratie, christendom etc wordt er gevochten, gemoord, landen binnen gevallen, er is in mijn opzicht totaal geen reden om dan alleen korte bochten met de Islam te nemen.
[..]
Onzin, alles waarmee je identificeert zorgt voor een 'wij' vs 'zij' gevoel wanneer de verschillen relevant worden en gaan botsen, dit kan cultuur, familie, afkomst, ras, nationaliteit, levensbeschouwing, politiek voorkeur, seksueel geaardheid zijn, alles waar je je mee identificeert kan zorgen voor conflicten met de ander.
[..]
Principeel gezien zou het je verlagen zijn tot een niveau die je aan het bashen bent, dus een beetje kinderachtig als in : 'ja maar hunnie doen het ook'. Daarnaast is het geheel onterecht omdat zoiets niet in de Koran staat. Het verspreiden van zulke beschuldigingen over de Koran zijn ook met name één van de factoren die zorgen voor een 'wij' vs 'zij' vergelijking. De Koran spreekt altijd over een specifiek groep 'ongelovigen', niet over de verschijning 'niet-moslim'. Stel je voor zeg, ten tijde van Mohammed in Mekka toen hij geen leger had voelde iedereen zich aangetrokken tot de sociale karakter van de Islam, allemaal 'ongelovigen' die zich aangetrokken voelden. Daarnaast welke vers je ook aanhaalt in de Koran met betrekking tot het negatief uiten over de ongelovigen, in de vers zal je dan ook altijd treffen dat het alleen om een groep ongelovigen gaat die zich actief heeft ingezet om de moslims te vervolgen.
[..]
Ja graag, en dan ook graag onderzoeken waarom alles met name rondom de Marokkaan en de Islam zo selectief wordt uitgebreid over de media, terwijl het met andere bevolkingsgroepen erger is gesteld.
[..]
Aantal leuke verfrissende en genuanceerde websites voor de bierzuipers onder ons :
http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/index.htm
http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert2.htm
http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert6.htm
http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert7.htm
http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert10.htm
http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert12.htm
http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert13.htm
http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert14.htm
http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert17.htm
[..]
Het Westen ( lees: VS ) besteed miljarden per jaar om Communistisch China te bestrijden, bespioneren en haar invloed in de regio te verminderen, dit terwijl ze miljarden schulden hebben aan China en daar over ook nog miljoenen rente betalen. Daarnaast is de VS hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor het in stand houden van minimaal 2 onderdrukkende, totalitaire despotische politiestaten zoals Egypte en Saudi - Arabië.
[..]
Kijk eens ook even voor wat evenwicht naar 'Decoding the past secrets about the Quran' gewoon voor fun.
[..]
Geen nuance, geen enkele moslim van de andere kant die het woord mag doen, dit terwijl in de docu, de enige moslim die als representatief in de reportage te voorschijn komt de radicale lui zijn.
[..]
Als je religie nou behoudt en dingen zoals haat, intolerantie, angst en seperatiegevoelens wegwenst dan hou je atheïst en gelovige tevreden. Over tolerantie gesproken he.
[..]
Mwuah, Mohammed had ook tips :
blablabla
Ik volgens mij niet echt nee. En verbanden trekken? Ja nogal.
Ik heb ooit een geniale ingeving gehad over de Islam.quote:WEL een verband tussen problemen met Marrokanen en Islam!
Wat een onzin vergelijking weer. Ten eerste 'stelt het niks voor in vergelijking met', dus hoeven we er ook niks aan te doen zeker?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:47 schreef Bowlingbal het volgende:
Zo, iemand is zijn chill pill vergeten. Nog geen 14.000 doden bij een groep van een miljard mensen, dat is niets vergeleken met een atheïstische dictator. Of desnoods een Rooms-Katholieke als Mugabe.
Ehh kun je niet lezen of wil je gewoon niet lezen? Speciaal voor jou nog een keertje een korte samenvatting uit mijn vorige post:quote:Op zondag 31 mei 2009 08:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer?
Met Antillianen zijn er inderdaad ook wat problemen maar volgens mij is dat kleinschaliger dan wat de marrokanen veroorzaken.
En Surinamers? Man daar heb je helemaal geen last van, tenminste niet meer dan van de gemiddelde Nederlander. Dus hoe jij aan die onzin komt mag joost weten.
Het is nu eenmaal een feit dat er verhoudingsgewijs veel meer Antillianen in de gevangenis zitten dan Marokkanen.quote:- Marokkanen zijn 3,8 keer crimineler dan autochtone Nederlanders
- Turken zijn 2,7 keer crimineler dan autochtone Nederlanders
- Surinamers zijn 4,5 keer crimineler dan autochtone Nederlanders
- Antillianen zijn 11,25 keer crimineler dan autochtone Nederlanders
Je kan roepen wat je wil maar die probleemjongeren doen helemaal NIETS aan hun geloof.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef pictionary het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een moslim vrouw in burka zich voelt als ze door de nederlandse straten loopt in de zomer? (tussen alle schaars geklede blonde dames)
Ze moet het toch voor zichzelf goedpraten (dat zij er zo bijloopt en alle andere vrouwen zo sexy mogelijk voor de dag komen)... En de Koran helpt daarbij een handje door nog eens te benadrukken hoe dom, stom en achterlijk wij (westerlingen/ongelovigen) wel niet zijn en hoe wij naar de hel gaan en zij niet!
Zo ook de kutmarrokaantjes (dus niet allemaal), die niet alleen arm zijn maar ook nog eens hard op 'ons' neerkijken. Met onze blonde hoeren en 'watjes' van mannen! Daar kun je toch best iets van stelen? Of lekker pesten? Het zijn toch maar ongelovige sukkels!
Dat verband lijkt mij zeeeer aanwezig en zeer duidelijk.
Of ik op Wilders ga stemmen? -> NEEN
Of ik vind dat Wilders regelmatig zeer sterke punten heeft? -> absoluut.
De Islam (andere religies ook in mindere mate) is een verschrikkelijke invloed op de mensheid. Het zorgt voor een 'WIJ' vs 'ZIJ'- gevoel. Het zorgt ervoor dat alle niet moslims direct gedegradeerd zijn tot sukkels en idioten. Het voedt het menselijk ego wat dood en verderf zaait.
Hoe zouden mensen reageren als er op straat een spandoek zou hangen met:
Ja maar dat kan natuurlijk wel gewoon, want dat is al 1400 jaar oud![]()
Aantal leuke verfrissende websites voor de thee-drinkers onder ons:
www.truthtube.tv
En kijk voor de fun ook de docu op google video: `What the west needs to know` (about Islam)
Geen propaganda, geen leugens, geen film. Gewoon mensen die praten, zowel ex-moslims als koran bestudeerders komen aan het woord over wat de Islam nou precies heeft gedaan en doet.
WEG met die rotzooi van onze planeet. WEG met alle religies. WEG met alle troep die het ego blijft voeden met haat, angst en seperatie-gevoelens.
Als we deze planeet vredig willen hebben zullen we met innerlijke vrede moeten beginnen...
Wie is het met me eens? En wie denkt dat ik verbanden trek die er helemaal niet zijn?
Nee, dat zou je nooit moeten doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:52 schreef pictionary het volgende:
[..]
Wat een onzin vergelijking weer. Ten eerste 'stelt het niks voor in vergelijking met', dus hoeven we er ook niks aan te doen zeker?![]()
Plus een ateistische dictator vermoord geen mensen omdat hij atheist is.
Ik heb het over mensen die zichzelf opblazen omdat ze een haat-boek letterlijk nemen. Daar zie je een directe oorzaak en die zou je kunnen proberen weg te nemen.
quote:Dat er altijd mongolen op deze wereld rondlopen zoals stalin en Mugabe is een feit... Ook daar ligt de menselijke ego aan ten grondslag waar we zo snel mogelijk van af moeten stappen.
Nee. Grootste deel dom door elkaar geschreeuw.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef pictionary het volgende:
[..]
Nee helaas... Is het de moeite waard om op uitzending gemist te bekijken?
IKKE IKKE IKKE HEB GELIJK. EN JIJ BENT DOM, JE SNAPT HET NIET JE BENT EEN RASCIST WE ZIJN ALLEMAAL MENSEN INDIVIDUEN, MAAR WIJ MOSLIMS.....quote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ben het aan het kijken![]()
Verschrikkelijk dat geschreeuw door elkaar heen
Emotie is de boosdoener! Daar komen alle conflicten uit voort. Als iedereen nou alleen nog maar discussieert over feiten met nette argumenten, is er niets aan de hand.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:06 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Maak van geloof maar emotie, iets wat ieder mens godzijdank heeft.
O, ik kan en wil heus wel lezen hoor. Ik heb dan ook precies gelezen wat jij schreef maar ik voel me niet geroepen om alles wat jij schrijft voor waarheid aan te nemen.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:00 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ehh kun je niet lezen of wil je gewoon niet lezen? Speciaal voor jou nog een keertje een korte samenvatting uit mijn vorige post:
[..]
Het is nu eenmaal een feit dat er verhoudingsgewijs veel meer Antillianen in de gevangenis zitten dan Marokkanen.
Dus hoe jij aan die onzin komt dat dit helemaal niet het geval is mag Joost weten...
Dus nogmaals, Antillianen en Surinamers zijn over het algemeen geen Moslims. Daarom zie ik ook niet het verband tussen tuig en de Islam.
Dat heet temperament. Maar goed, zoals je zag het waren moslims - het waren Nederlandse Marokkanen - en ze hadden allen hun eigen mening. Eenieder die nu nog zo durft te generaliseren, die heeft zijn kop in het zand. Op de vraag wie zich nu 2e rangs burger achtte, zei niemand ja. Op de vraag of iemand zich puur Marokkaan acht zei welgeteld 1 iemand ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
IKKE IKKE IKKE HEB GELIJK. EN JIJ BENT DOM, JE SNAPT HET NIET JE BENT EEN RASCIST WE ZIJN ALLEMAAL MENSEN INDIVIDUEN, MAAR WIJ MOSLIMS.....![]()
En vooral niet luisteren naar wat iemand probeert te vertellen, alleen maar boos reageren op 1 woordje
En niet elke getinte persoon komt uit een islamitisch landquote:Op zondag 31 mei 2009 14:55 schreef cheqy het volgende:
[..]
O, ik kan en wil heus wel lezen hoor. Ik heb dan ook precies gelezen wat jij schreef maar ik voel me niet geroepen om alles wat jij schrijft voor waarheid aan te nemen.
En verder, je kan wel met leuke cijfers komen maar ik ga er vanuit dat iemand die gedetineerden vervoert niet zal liegen als ie zegt dat ie het meest figuren achterin heeft waarvan je van uit mag gaan dat ze uit een islamitisch land vandaan komen .
Deze bron vind ik eigenlijk betrouwbaarder dan iemand die op cijfertjes zit te jagen van z'n pc.
En verder is niet elk persoon negroïde persoon een Antilliaan of Surinamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |