abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:36:35 #1
108648 cattie
lieve moeder
pi_69555208
game on!
pi_69555229
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:21 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

bwoah

[ afbeelding ]

beetjegroot
Dacht juist aan de hand van deze foto dat jij een ieniemieniemeisje zou zijn.. Maar met de wetenschap dat jij 1.80 bent dan is hij echt een reus
pi_69555232
Persoonlijk vind ik lang ook niet zo'n ramp, maar ik hoop vooral dat de voeten niet al te groot worden !
Als ik zie dat de meeste winkels tot maat 48 gaan, hoop ik echt dat ze dan ook daar bij blijven :d
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2009 @ 16:39:17 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_69555261
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:16 schreef Stout het volgende:
Oudste vraagt : wat mag ik doen (met het doel GBA-en).. ik zeg nou, je kunt het gras wel even maaien, zo van dat doet ie nooit maar kijk eens :

[ afbeelding ]

Nu is ie wat plantjes aan het planten en hij heeft ook al eten gemaakt samen met mij
Stoer Christan laten grasmaaien zou kindermishandeling zijn

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_69555274
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:37 schreef Raissa het volgende:

[..]

Dacht juist aan de hand van deze foto dat jij een ieniemieniemeisje zou zijn.. Maar met de wetenschap dat jij 1.80 bent dan is hij echt een reus
Mijn man heeft ook 2 vrienden, een van 2.05 en een van 2.12...die zijn pas groot man, de lief van kleurdoos vond ik ook al zo'n lang end
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:40:18 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_69555279
ik ben heel gemiddeld met mijn 1.76 denk ik

wat een terrein toch rewimo
stormy waters...
sailin'
pi_69555299
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:37 schreef Stout het volgende:
Persoonlijk vind ik lang ook niet zo'n ramp, maar ik hoop vooral dat de voeten niet al te groot worden !
Als ik zie dat de meeste winkels tot maat 48 gaan, hoop ik echt dat ze dan ook daar bij blijven :d
Voor een jongen/man lijkt lang zijn me minder erg dan voor een meid. Ik ben zelf 1.80 en had niet graag veel langer willen zijn!
pi_69555300
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
maar met een motormaaier (zo'n zit ding) wil hij het vast wel doen en anders mijn oudste wel
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:41:30 #9
108648 cattie
lieve moeder
pi_69555303
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zeg zitmaaier! Hebben mijn ouders ook en mijn broers maaien graag het gras!

Ik was al op mijn 12e uitgegroeid.
pi_69555349
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:36 schreef cattie het volgende:

[..]

Nou, je moest wel vlot met eten zijn bij ons thuis...

Ik heb het idee dat in de achterhoek mensen wat groter zijn dan in de randstad (waar ik nu woon). Voor een jongen vind ik boven de 2 meter echt erg lang en voor een meisje boven de 1.90 m. Daaronder zou ik geen hormonen geven (maar dat is heel persoonlijk).
Ben het hier wel mee eens ja.
Hoewel ik wel denk dat ik bij een meisje die richting de 2 gaat veel eerder in zou (laten) grijpen dan bij een jongen heel stom misschien maar das puur gevoelsmatig hoor.

Maar goed, de andere kant is dan misschien ook dat ik merk aan mn lief bijvoorbeeld, dat bij jongens te kort eerder een punt is dan te lang. Hij is 1.68, nog net niet idioot kort, maar voor een man toch zeker wel erg klein. Nou is hij ook wel van 2 kanten erfelijk belast dat scheelt wel, maar toch. Misschien dat ik me daarom niet zo heel druk zou maken als een jongen aan de lange kant geschat wordt zeg maar.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69555410
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:41 schreef Raissa het volgende:

[..]

Voor een jongen/man lijkt lang zijn me minder erg dan voor een meid. Ik ben zelf 1.80 en had niet graag veel langer willen zijn!
ik ook niet..maar ik voel me eigenlijk nooit zo groot. ik draag ook altijd gympies..want op hakken voel ik me dan wel weer lomp

maar hormonen geven aan je kind heeft zo ontzettend veel bijwerkingen.. daarom zou ik het liever niet doen.. maar als je kijkt wat het voor een meis psychisch aan zal richten als ze 1.90 + is..
lijkt me echt heel zielig.

Ik hoop er gewoon op dat ze zo rond de 1.85 wordt.. vind ik opzich veel meer voor de hand liggen. Zelf ben ik het langste meisje van de familie en mijn vriend de langste van zijn familie, echt een uitschieter..want zijn broer is bijv 1.85.

dus 2 uitschieters is vast een + & + = -
pi_69555430
bij een jongen zou ik niet ingrijpen trouwens.. lange jongens
pi_69555444
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:43 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ben het hier wel mee eens ja.
Hoewel ik wel denk dat ik bij een meisje die richting de 2 gaat veel eerder in zou (laten) grijpen dan bij een jongen heel stom misschien maar das puur gevoelsmatig hoor.

Maar goed, de andere kant is dan misschien ook dat ik merk aan mn lief bijvoorbeeld, dat bij jongens te kort eerder een punt is dan te lang. Hij is 1.68, nog net niet idioot kort, maar voor een man toch zeker wel erg klein. Nou is hij ook wel van 2 kanten erfelijk belast dat scheelt wel, maar toch. Misschien dat ik me daarom niet zo heel druk zou maken als een jongen aan de lange kant geschat wordt zeg maar.

1.68 kan ik bovenop je pinda kijken
pi_69555455
M. en ik zijn even groot. Ik heb bijna nooit hakken aan want dat ziet er zo stom uit als we naast elkaar lopen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2009 @ 16:52:04 #15
13151 crew  Rewimo
pi_69555479
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:41 schreef cattie het volgende:
Ik zeg zitmaaier! Hebben mijn ouders ook en mijn broers maaien graag het gras!

Die hebben we ook Maar Christan mag daar nog niet op. Ik mag er zelf nauwelijks op qltel vindt het veel te leuk speelgoed Maar evengoed is het nog zo dat als je aan de ene kant klaar bent, je alweer zowat aan de andere kant moet beginnen.

Ik verheug me op morgen. Dan gaan we naar Wanroij, waar een poging wordt gedaan om 1000 Honda Goldwings bijelkaar te krijgen. Wat Christan niet weet, is dat mijn zwager, schoonzus en neef Pascal (13) ook komen en dat ze daarna met ons meegaan tot maandag. Christan en Pascal zijn dol op elkaar en nu kunnen ze lekker twee dagen bij elkaar zijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_69555488
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:49 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

1.68 kan ik bovenop je pinda kijken

ghehe inderdaad

ik mag ook geen hakken aan hahaha
nou heeft ie mazzel dat ik dat sowieso niet doe, en hij meent het ook niet ik mag ze best aan maar het voelt zo gek haha als ik dan zo er bovenuit toren.

Nouja mn paps is 1.85 en mn mams 1.80 dus vandaar dat ze mij ook op 1.80 minstens wel hadden geschat, maar dat viel dus tegen soort van haha. Maar inderdaad is mijn moeder in hun gezin ook een uitschieter, tante is net aan 1.60 dus tsja.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69555517
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:52 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die hebben we ook Maar Christan mag daar nog niet op. Ik mag er zelf nauwelijks op qltel vindt het veel te leuk speelgoed Maar evengoed is het nog zo dat als je aan de ene kant klaar bent, je alweer zowat aan de andere kant moet beginnen.

Ik verheug me op morgen. Dan gaan we naar Wanroij, waar een poging wordt gedaan om 1000 Honda Goldwings bijelkaar te krijgen. Wat Christan niet weet, is dat mijn zwager, schoonzus en neef Pascal (13) ook komen en dat ze daarna met ons meegaan tot maandag. Christan en Pascal zijn dol op elkaar en nu kunnen ze lekker twee dagen bij elkaar zijn
Wat leuk !! Veel plezier alvast !
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2009 @ 16:55:12 #18
13151 crew  Rewimo
pi_69555537
Ik ben 1.65. Had er wel een centimeter of 5 bij willen hebben maar ja Christan is ook groot voor zijn leeftijd (1.42 en 8,5 jaar). qltel is niet uitzonderlijk lang ( ik denk zo 1.88 of zo) en ik denk dat Christan ook die kant uit gaat, misschien iets langer.
pi_69555563
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:47 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook niet..maar ik voel me eigenlijk nooit zo groot. ik draag ook altijd gympies..want op hakken voel ik me dan wel weer lomp
Eens (bij mezelf dan hè )
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:48 schreef Kleurdoos het volgende:
bij een jongen zou ik niet ingrijpen trouwens.. lange jongens
Ook eens

Ik vind het trouwens ook fijner als mijn partner langer is. Weet niet waarom, dat voelt veiliger ofzo..
pi_69555569
Christan heeft iig een superweekend
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69555623
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:56 schreef Raissa het volgende:

[..]

Eens (bij mezelf dan hè )
[..]

Ook eens

Ik vind het trouwens ook fijner als mijn partner langer is. Weet niet waarom, dat voelt veiliger ofzo..
idd..ik kan gewoon bij m kruipen.. bij hem ben ik klein en dat vind ik
ik kan zelfs op zijn rug
pi_69555696
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

idd..ik kan gewoon bij m kruipen.. bij hem ben ik klein en dat vind ik
ik kan zelfs op zijn rug
ja je kan zn rug op hihi

nee ik kan me dat wel voorstellen hoor. Ach ja weet je, ik had het best leuk gevonden als mn lief 10 cm langer was dan hij nu is, maar och, hij had het vast ook leuk gevonden als er een supermodellichaam aan mijn hoofd vast zat dus tsja, je kan niet alles hebben

en zittend op een bankje later in het park als we oude besjes zijn dan merk je daar niets meer van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69555719
Ik moet trouwens zeg dat mn lief wel breed is, of nja, niet zo iel zeg maar wat je vaak ziet bij kleine mannen, dat scheelt gevoelsmatig wel iets vind ik. Anders krijg je zo'n Dirk & Desiree effect
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69555788
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:04 schreef huuphuup het volgende:
nee ik kan me dat wel voorstellen hoor. Ach ja weet je, ik had het best leuk gevonden als mn lief 10 cm langer was dan hij nu is, maar och, hij had het vast ook leuk gevonden als er een supermodellichaam aan mijn hoofd vast zat dus tsja, je kan niet alles hebben
Whahaha
pi_69555828
Wij gaan ff eten van oudste zijn Bami

tot laterzz
pi_69555835
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:04 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja je kan zn rug op hihi

en zittend op een bankje later in het park als we oude besjes zijn dan merk je daar niets meer van
mijn exen waren allemaal even groot of ietsie langer dan ik
vond ik ook geen probleem.
zolang ik maar win met handjedrukken.
(helaas gaat dat niet bij deze versie zijn hand is groter dan mijn onderarm *krak* )
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:19:40 #27
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69555972
Hoooi!
Ik ben 1,67 en Mike is 1,85 ofzo prima verhouding!
ik wilde het hier neer zetten maar daar is beter.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2009 @ 17:20:51 #28
13151 crew  Rewimo
pi_69555986
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:56 schreef Vicky het volgende:
Christan heeft iig een superweekend
Hij weet 't alleen nog niet Nee hoor, hij is echt superblij met zijn schommel En de rest is nog een verrassing
pi_69556020
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:20 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hij weet 't alleen nog niet Nee hoor, hij is echt superblij met zijn schommel En de rest is nog een verrassing
Leuk toch! Verrassingen maken het alleen maar NOG leuker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69556052
Hihi hier in huis hebben we korte mensen.
Naja ik ben niet heel speciaal met mijn 1,68...
T_igger is 1.62 en daarmee voor een man wel weer erg klein.
Pepijn gaat vooralsnog zijn papa achterna (bijna 2 en draagt nog maat 74 broeken)

Maar groeihormonen geven zou ik ook niet snel doen.
Al is 1.62 voor een man wel erg lastig, vooral met kleding kopen. Overhemden zijn hier op maat gemaakt, anders passen ze niet. En alleen levi's broeken passen want die hebben enkele modellen in lengte maat 30...
pi_69556262
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:24 schreef p_iglet het volgende:
Hihi hier in huis hebben we korte mensen.
Naja ik ben niet heel speciaal met mijn 1,68...
T_igger is 1.62 en daarmee voor een man wel weer erg klein.
Pepijn gaat vooralsnog zijn papa achterna (bijna 2 en draagt nog maat 74 broeken)

Maar groeihormonen geven zou ik ook niet snel doen.
Al is 1.62 voor een man wel erg lastig, vooral met kleding kopen. Overhemden zijn hier op maat gemaakt, anders passen ze niet. En alleen levi's broeken passen want die hebben enkele modellen in lengte maat 30...
bij de P&C in Utrecht in elk geval kan mn lief altijd goed slagen voor spijkerbroeken. Zijn van het merk Review geloof ik. Die gaan ook tot lengtemaat 30 en ze kosten tussen de 30 en 50 euro En in de gewone collectie van P&C zitten ook wat broeken die vanaf 30 lengtemaat gaan
Ideaal want mn lief kan ook altijd moeilijk slagen met spijkerbroeken haha, wij gaan dus altijd naar de P&C daar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2009 @ 17:40:51 #32
13151 crew  Rewimo
pi_69556380
De bbq is aan Ik ga (platte) gehaktballen maken
pi_69556398
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

bij de P&C in Utrecht in elk geval kan mn lief altijd goed slagen voor spijkerbroeken. Zijn van het merk Review geloof ik. Die gaan ook tot lengtemaat 30 en ze kosten tussen de 30 en 50 euro En in de gewone collectie van P&C zitten ook wat broeken die vanaf 30 lengtemaat gaan
Ideaal want mn lief kan ook altijd moeilijk slagen met spijkerbroeken haha, wij gaan dus altijd naar de P&C daar
hey kijk dat zijn de betere tips... Nu heeft ie geloof ik net 5!!! nieuwe levi's, maar daar issie vast na ene jaar weer door heen gesleten
P&C gaan we onthouden, d'r zit heir in den haag ook een grote.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:44:23 #34
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69556439
Hier een dwerg van 1m61eneenhalf Zijn vast die indo-genen geweest die wel bij mij hebben toegeslagen en niet bij m`n zus van 1m70 en broers van 1m90
I`m not weird. I`m limited edition.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 30 mei 2009 @ 17:47:53 #35
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69556522
1,65 meldt zich, met een man van 1,85. jan wordt geschat op 1,86 mooie lengte als het maar niet zo'n vetkwab als zijn vader wordt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:49:02 #36
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69556549
hebben we het nou alweer over lengte

ik had net een domme actie bij de hema. er lag een schaaltje koekjes en max mocht er 1tje uitkiezen, dus ik pak dat schaaltje, terwijl mijn mobiel uit mn hand valt; die ik weer wil vangen met de hand waarin het schaaltje koekjes lag buh.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_69556571
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef DJMO het volgende:
1,65 meldt zich, met een man van 1,85. jan wordt geschat op 1,86 mooie lengte als het maar niet zo'n vetkwab als zijn vader wordt
Wat ben jij toch altijd verschrikkelijk vriendelijk over je man
Misschien een idee om je frustraties in je relatie met je man te bespreken ipv hier
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 30 mei 2009 @ 17:50:03 #38
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69556576
hebben de koekjes het overleefd ???
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 30 mei 2009 @ 17:52:19 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69556613
och p_iglet hij zegt het over zichzelf ook; en hoewel trouw voetballen en behoorlijk zwaar lichamelijk werk, hij raakt niets van die vetkwabjes kwijt... is trouwens geen frustratie hoor, meer berusting omdat we allbei weten dat hij zo blijft ik hoop wel serieus dat jan mijn bouw heeft verder

Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 17:52:38 #40
5428 crew  miss_sly
pi_69556622
schaap is maar 4 cm groter dan ik, en ik ben 164. Een klein stel dus, hij si net groter dan ik. Zijn ouders hebben het er met hem wel eens over gehad of hij hormonen wilde toen hij puber was, maar dat wilde hij niet.

Mijn vorige vriendjes waren allemaal een stuk groter dan ik, maar toch is schaap de eerste bij wie ik me echt veilig en beschermd voel als ik in zijn armen wegkruip. Hoeft dus niet per se iets met lengte te maken te hebben; persoonlijkheid doet ook veel.

Rewimo, is die hele lap grond van jullie wat veel! Daar kun je wel zo'n heerlijk schommel/klimtoestel in kwijt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 17:54:20 #41
5428 crew  miss_sly
pi_69556665
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:52 schreef DJMO het volgende:
och p_iglet hij zegt het over zichzelf ook; en hoewel trouw voetballen en behoorlijk zwaar lichamelijk werk, hij raakt niets van die vetkwabjes kwijt... is trouwens geen frustratie hoor, meer berusting omdat we allbei weten dat hij zo blijft ik hoop wel serieus dat jan mijn bouw heeft verder
Toch hoop ik dat jullei dit soort dingen niet echt zeggen, en zeker niet waar junior bij is. Is toch niet de manier waarop je dient te horen dat je moeder over je vader praat, imo.
pi_69556762
DJMO het gaat me niet alleen om deze opmerking, maar ook om bijvoorbeeld het stukje over vroeg op staan wat je in het babietjes topic gepost hebt vandaag. En nog meer van dat soort dingen die ik regelmatig voorbij zie komen.
Vecht dat lekker even thuis uit en niet hier en niet bij Junior.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2009 @ 18:02:41 #43
13151 crew  Rewimo
pi_69556892
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:52 schreef miss_sly het volgende:

Rewimo, is die hele lap grond van jullie wat veel! Daar kun je wel zo'n heerlijk schommel/klimtoestel in kwijt!
Ja groot hè De schommel komt in het stuk links van het huis, onder de bomen. Daar heeft Christan een lekker speelveld met trampoline en voetbaldoel en zo. Onder de bomen dus fijn in de schaduw

Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 18:11:31 #44
5428 crew  miss_sly
pi_69557117
Wat een fijne omgeving voor zo'n knul om zo op te kunnen groeien
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2009 @ 18:17:51 #45
13151 crew  Rewimo
pi_69557224
Dat was één van de belangrijkere redenen om hierheen te trekken ja Een rustige omgeving met veel speelruimte. Hij is nu ook elke dag lekker buiten, en wij ook. In Haarlem was dat niet echt mogelijk (bovenhuis met klein balkon)
pi_69557510
Wauw Rewimo idd een fijne omgeving

Hihi Pinq ik moest erg lachen om je koekjes actie
leeft je mobiel nog? En de koekjes?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69557824
ik ga eens even wat met de heren ondernemen (lees fietsen naar de italiaan )
tot morgen denk ik, wil vanavond ff niet meer lap-pen
pi_69558057
Stout. Dat braadstoomgedoe was best lekker trouwens.
pi_69558477
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:52 schreef DJMO het volgende:
Grappig dat dit blijkbaar wel mag maar J. die jou een walvis noemt tijdens de zwangerschap niet
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 19:35:38 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_69559016
HA! P. is 1.96 en ik ben 1.54 Toen ik P. leerde kennen was hij een vetkwab van 125/130 kilo en nu hebben we de rollen omgedraaid, nu ben ik de vetkwab van ons 2 alleen niet 1 van 130 kilo
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')