Dacht juist aan de hand van deze foto dat jij een ieniemieniemeisje zou zijn.. Maar met de wetenschap dat jij 1.80 bent dan is hij echt een reusquote:
Stoerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:16 schreef Stout het volgende:
Oudste vraagt : wat mag ik doen (met het doel GBA-en).. ik zeg nou, je kunt het gras wel even maaien, zo van dat doet ie nooit maar kijk eens :
[ afbeelding ]
Nu is ie wat plantjes aan het planten en hij heeft ook al eten gemaakt samen met mij
Mijn man heeft ook 2 vrienden, een van 2.05 en een van 2.12...die zijn pas groot man, de lief van kleurdoos vond ik ook al zo'n lang endquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:37 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dacht juist aan de hand van deze foto dat jij een ieniemieniemeisje zou zijn.. Maar met de wetenschap dat jij 1.80 bent dan is hij echt een reus
Voor een jongen/man lijkt lang zijn me minder erg dan voor een meid. Ik ben zelf 1.80 en had niet graag veel langer willen zijn!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:37 schreef Stout het volgende:
Persoonlijk vind ik lang ook niet zo'n ramp, maar ik hoop vooral dat de voeten niet al te groot worden !
Als ik zie dat de meeste winkels tot maat 48 gaan, hoop ik echt dat ze dan ook daar bij blijven :d
maar met een motormaaier (zo'n zit ding) wil hij het vast wel doenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
StoerChristan laten grasmaaien zou kindermishandeling zijn
[ afbeelding ]
Ik zeg zitmaaier! Hebben mijn ouders ook en mijn broers maaien graag het gras!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
StoerChristan laten grasmaaien zou kindermishandeling zijn
[ afbeelding ]
Ben het hier wel mee eens ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:36 schreef cattie het volgende:
[..]
Nou, je moest wel vlot met eten zijn bij ons thuis...
Ik heb het idee dat in de achterhoek mensen wat groter zijn dan in de randstad (waar ik nu woon). Voor een jongen vind ik boven de 2 meter echt erg lang en voor een meisje boven de 1.90 m. Daaronder zou ik geen hormonen geven (maar dat is heel persoonlijk).
ik ook niet..maar ik voel me eigenlijk nooit zo groot. ik draag ook altijd gympies..want op hakken voel ik me dan wel weer lompquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:41 schreef Raissa het volgende:
[..]
Voor een jongen/man lijkt lang zijn me minder erg dan voor een meid. Ik ben zelf 1.80 en had niet graag veel langer willen zijn!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens ja.
Hoewel ik wel denk dat ik bij een meisje die richting de 2 gaat veel eerder in zou (laten) grijpen dan bij een jongenheel stom misschien maar das puur gevoelsmatig hoor.
Maar goed, de andere kant is dan misschien ook dat ik merk aan mn lief bijvoorbeeld, dat bij jongens te kort eerder een punt is dan te lang. Hij is 1.68, nog net niet idioot kort, maar voor een man toch zeker wel erg klein. Nou is hij ook wel van 2 kanten erfelijk belast dat scheelt wel, maar toch. Misschien dat ik me daarom niet zo heel druk zou maken als een jongen aan de lange kant geschat wordt zeg maar.
Die hebben we ookquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:41 schreef cattie het volgende:
Ik zeg zitmaaier! Hebben mijn ouders ook en mijn broers maaien graag het gras!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
1.68kan ik bovenop je pinda kijken
Wat leuk !! Veel plezier alvast !quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die hebben we ookMaar Christan mag daar nog niet op. Ik mag er zelf nauwelijks op
qltel vindt het veel te leuk speelgoed
Maar evengoed is het nog zo dat als je aan de ene kant klaar bent, je alweer zowat aan de andere kant moet beginnen.
Ik verheug me op morgen. Dan gaan we naar Wanroij, waar een poging wordt gedaan om 1000 Honda Goldwings bijelkaar te krijgen. Wat Christan niet weet, is dat mijn zwager, schoonzus en neef Pascal (13) ook komen en dat ze daarna met ons meegaan tot maandag. Christan en Pascal zijn dol op elkaar en nu kunnen ze lekker twee dagen bij elkaar zijn
Eensquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:47 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook niet..maar ik voel me eigenlijk nooit zo groot. ik draag ook altijd gympies..want op hakken voel ik me dan wel weer lomp
Ook eensquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:48 schreef Kleurdoos het volgende:
bij een jongen zou ik niet ingrijpen trouwens.. lange jongens
idd..ik kan gewoon bij m kruipen.. bij hem ben ik klein en dat vind ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:56 schreef Raissa het volgende:
[..]
Eens(bij mezelf dan hè
)
[..]
Ook eens
Ik vind het trouwens ook fijner als mijn partner langer is. Weet niet waarom, dat voelt veiliger ofzo..
ja je kan zn rug opquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd..ik kan gewoon bij m kruipen.. bij hem ben ik klein en dat vind ik
ik kan zelfs op zijn rug
Whahahaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:04 schreef huuphuup het volgende:
nee ik kan me dat wel voorstellen hoor. Ach ja weet je, ik had het best leuk gevonden als mn lief 10 cm langer was dan hij nu is, maar och, hij had het vast ook leuk gevonden als er een supermodellichaam aan mijn hoofd vast zat dus tsja, je kan niet alles hebben![]()
mijn exen waren allemaal even groot of ietsie langer dan ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja je kan zn rug op![]()
hihi
nee ik kan me dat wel voorstellen hoor. Ach ja weet je, ik had het best leuk gevonden als mn lief 10 cm langer was dan hij nu is, maar och, hij had het vast ook leuk gevonden als er een supermodellichaam aan mijn hoofd vast zat dus tsja, je kan niet alles hebben![]()
en zittend op een bankje later in het park als we oude besjes zijn dan merk je daar niets meer van
Hij weet 't alleen nog nietquote:
Leuk toch! Verrassingen maken het alleen maar NOG leukerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij weet 't alleen nog nietNee hoor, hij is echt superblij met zijn schommel
En de rest is nog een verrassing
bij de P&C in Utrecht in elk geval kan mn lief altijd goed slagen voor spijkerbroeken. Zijn van het merk Review geloof ik. Die gaan ook tot lengtemaat 30 en ze kosten tussen de 30 en 50 euroquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:24 schreef p_iglet het volgende:
Hihi hier in huis hebben we korte mensen.
Naja ik ben niet heel speciaal met mijn 1,68...
T_igger is 1.62 en daarmee voor een man wel weer erg klein.
Pepijn gaat vooralsnog zijn papa achterna (bijna 2 en draagt nog maat 74 broeken)
Maar groeihormonen geven zou ik ook niet snel doen.
Al is 1.62 voor een man wel erg lastig, vooral met kleding kopen. Overhemden zijn hier op maat gemaakt, anders passen ze niet. En alleen levi's broeken passen want die hebben enkele modellen in lengte maat 30...
hey kijk dat zijn de betere tips... Nu heeft ie geloof ik net 5!!! nieuwe levi's, maar daar issie vast na ene jaar weer door heen gesletenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bij de P&C in Utrecht in elk geval kan mn lief altijd goed slagen voor spijkerbroeken. Zijn van het merk Review geloof ik. Die gaan ook tot lengtemaat 30 en ze kosten tussen de 30 en 50 euroEn in de gewone collectie van P&C zitten ook wat broeken die vanaf 30 lengtemaat gaan
![]()
Ideaal want mn lief kan ook altijd moeilijk slagen met spijkerbroeken haha, wij gaan dus altijd naar de P&C daar
Wat ben jij toch altijd verschrikkelijk vriendelijk over je manquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef DJMO het volgende:
1,65 meldt zich, met een man van 1,85. jan wordt geschat op 1,86 mooie lengte als het maar niet zo'n vetkwab als zijn vader wordt
Toch hoop ik dat jullei dit soort dingen niet echt zeggen, en zeker niet waar junior bij is. Is toch niet de manier waarop je dient te horen dat je moeder over je vader praat, imo.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:52 schreef DJMO het volgende:
och p_iglethij zegt het over zichzelf ook; en hoewel trouw voetballen en behoorlijk zwaar lichamelijk werk, hij raakt niets van die vetkwabjes kwijt... is trouwens geen frustratie hoor, meer berusting omdat we allbei weten dat hij zo blijft
ik hoop wel serieus dat jan mijn bouw heeft verder
Ja groot hèquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:52 schreef miss_sly het volgende:
Rewimo, is die hele lap grond van julliewat veel! Daar kun je wel zo'n heerlijk schommel/klimtoestel in kwijt!
Grappig dat dit blijkbaar wel mag maar J. die jou een walvis noemt tijdens de zwangerschap nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:52 schreef DJMO het volgende:
och p_iglethij zegt het over zichzelf ook; en hoewel trouw voetballen en behoorlijk zwaar lichamelijk werk, hij raakt niets van die vetkwabjes kwijt... is trouwens geen frustratie hoor, meer berusting omdat we allbei weten dat hij zo blijft
ik hoop wel serieus dat jan mijn bouw heeft verder
j. zet het niet op internet, zij wel, dan mag het welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef owlet het volgende:
[..]
Grappig dat dit blijkbaar wel mag maar J. die jou een walvis noemt tijdens de zwangerschap niet
Joh, ik heb 44 jaar met veel plezier in de stad gewoondquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb niks met buiten wonen maar zo'n tuin waar alles kan heeft toch echt wel wat Rewimo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB hoe is het verder met je? Heb je nog last van je benauwdheid enzo?
gnooorf snap dat dan man!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef miss_sly het volgende:
wat schattig, huup
ik wil ook nog een klein kapstokje, schaap vraagt zich af waarom. Om dngetjes aan te hangen, natuurlijk, duh![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef Kleurdoos het volgende:
hoe maak ik mijn vriend nou duidelijk dat het 'PAPAPPAPAPAPPPAPPAPAPA" dat babylief doet.. niet 'papa' ishij zit hier helemaal blij te doen.. en baby blijft maar papaaaaaaaaaaaaaa roepen
helpt ook niet mee
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:14 schreef huuphuup het volgende:
Haha wat LB zegt eigenlijkik vind een stukje bos enzo op zn tijd wel leuk maar ik ben geen echt natuurmens ofzo. Vooral het fauna gedeelte hoeft niet zo van mij
![]()
maar zo'n tuin lijkt me echt heerlijk
Mn vader heeft zeh magic touch geloof ikheel de dag heeft de wasmachine hier kuren vertoond, geen water aangezogen enzo en er zat ook geen water meer in de kraan... paps komt langs, zet de knop aan (wat wij die dag echt al 800 miljoen keer gedaan hadden) en het ding begint gelijk braaf met zn wasje
hoi pap, bedankt pap, doeg pap
hahaha. Lekker nutteloos
Maar hij heeft wel gelijk de kapstok opgehangen in de kamer van mn meisje, en nu ben ik jaloers, ik wil ook zo'n kapstok als mn dochter heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB hoe is het verder met je? Heb je nog last van je benauwdheid enzo?
![]()
![]()
kailief!
maar hangt ie wel recht?
ik wil geen zeurpinda zijn maar t ziet er wat scheef uit
*pets*quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahha
aaahw wat lief, ze zegt papa![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]![]()
![]()
kailief!
maar hangt ie wel recht?
ik wil geen zeurpinda zijn maar t ziet er wat scheef uit
Fijn dat het wat minder is, benauwdheid is zo naar. Vooral als je niet echt je vinger erop kunt leggen waar het nou aan ligt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:21 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het schattig
En huup lief dat je het vraagt. De benauwdheid is nog niet helemaal weg. Ik weet ook nog niet precies waar het vandaan komt maar het is al minder erg ten opzichte van de afgelopen week. Maar het was een fijne dag vandaag en straks nog een stuk hardlopen, wellicht dat ik dan net dat beetje wat er nog mis is terug kan pakken.
oooh lekker zeg. Ik heb een nieuw pak waterijsjes gehaald dus ik kan me weer helemaal uitleven. Alleen de serre-deur staat open en de buren hebben me nu al vier keer een ijsje zien pakkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:58 schreef Vicky het volgende:
wat een schattig kapstokje!
Net een heeeeeeeeerlijk ijsje gehaald bij Talamini.... daar lust ik er wel 10 van op een dag
whaha lekker boeiendquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh lekker zeg. Ik heb een nieuw pak waterijsjes gehaald dus ik kan me weer helemaal uitleven. Alleen de serre-deur staat open en de buren hebben me nu al vier keer een ijsje zien pakkennu durf ik niet meer
het is geloof ik beter voor mezelf als ik dat soort schaamte blijf houdenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha lekker boeiend
oeh wat heerlijk Rewimo!! Ik wil ook een zelfstofzuigendestofzuiger
Ik heb vandaag ook overwogen een ijsmachine te kopen (lief was het zowaar met me eens dat we die toch echt echt echt nodig hebbenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:03 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa is zelf ijs aan het maken
van chipolatavla (hopelijk lukt het! dusver is nog geen enkel ijs fatsoenlijk gewordne in mijn nieuwe machineWel lekker maar slushie zeg maar...)
mij ookquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:13 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook overwogen een ijsmachine te kopen (lief was het zowaar met me eens dat we die toch echt echt echt nodig hebben) Kan je me niet een paar lekkere recepten PM-men?
Dat heb je zeker niet van Sonja Bakkerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn eerst 'gelukte' recept:
Liter chipolatavla
100 ml slagroom
Paar schepjes suiker
aaaah wat gemeen! Ik wil ook!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:58 schreef Vicky het volgende:
wat een schattig kapstokje!
Net een heeeeeeeeerlijk ijsje gehaald bij Talamini.... daar lust ik er wel 10 van op een dag
en een huis van 2 miljoen, met 10 kamers en een vrij uitzichtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:38 schreef moussy het volgende:
[..]
iemand met een stomme stem en een stom accent
neequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:20 schreef Linda2205 het volgende:
Vicky, zet je wandelingetje al zoden aan de dijk?
Voorwerkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee
Af en toe een harde buik maar meer niet
Bitterlemon is vies! En morgen weer een wandelingquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:22 schreef _Bar_ het volgende:
touwtje springen anders of pannekoeken eten of bitterlemon of nog een keertje wandelen?
Nee idd... Dat zei M. ook al, maar als ik daar op moet wachten...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:32 schreef dutchie het volgende:
Bar, wil het zien!
Vicky, het is ook geen volle maan hè?
I know, maar ik vind het wel mooi geweestquote:
jaja wrijf t er maar inquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:16 schreef Vicky het volgende:
Sonnetje, Talamini is voor mij 3 minuten lopen
gokjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef dutchie het volgende:
Truste Vicky.
Bar, hoe wist jij van dat glaasje eigenlijk?
zeg hem dat hij teveel naar die debiele reclame van de pampers kijktquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef Kleurdoos het volgende:
hoe maak ik mijn vriend nou duidelijk dat het 'PAPAPPAPAPAPPPAPPAPAPA" dat babylief doet.. niet 'papa' ishij zit hier helemaal blij te doen.. en baby blijft maar papaaaaaaaaaaaaaa roepen
helpt ook niet mee
lekkerquote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zo`n fijne dag gehad vandaag
Heb gehigh-tea`ed met mijn vriendinnetjes en daarna toen ik thuis was werd ik opgebeld door 1 van die vriendinnetjes, of ik zin had om te komen BBQ`en. Altijd fijn zo spontaan. Dus de kinderschare in de auto gezet en heerlijk in het zonnetje gezeten
klinkt supertofquote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zo`n fijne dag gehad vandaag
Heb gehigh-tea`ed met mijn vriendinnetjes en daarna toen ik thuis was werd ik opgebeld door 1 van die vriendinnetjes, of ik zin had om te komen BBQ`en. Altijd fijn zo spontaan. Dus de kinderschare in de auto gezet en heerlijk in het zonnetje gezeten
Ga je naar de ijssalon?quote:Op zondag 31 mei 2009 08:05 schreef Vicky het volgende:
Mogguh!
Wat zullen we vandaag eens gaan doen...
Wil niet te ver van huis.
Hadden wij vorige week: schaap belde zijn zwager om te feliciteren met zijn verjaardag. Vroegen ze of ze even langs mochten komen om naar het kamertje te kijken. Tuurlijk mag dat. En toen besloten we dat we zouden bbq-en, dus hun weer opgebeld of ze mee wilden eten. Hele gezellige avond gehad!quote:Op zondag 31 mei 2009 08:18 schreef Belana het volgende:
ja ik hou wel van die spontane dingen
mijn broer belde eigenlijk alleen maar aan om te zeggen dat het dakraam van mijn auto nog open stond en van het een kwam het ander. nou wonen ze hier om de hoek, dus het is ook makkelijk.
vanavond gaan we de restjes opmaken bij hun
Misschien heb ik het totaal gemist hoor, maar hoe was Eva dr verjaardag ? En hoe vind ze het om nu 8 te zijn ?quote:Op zondag 31 mei 2009 08:39 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Het is een prachtige dag vandaag, en we mogen er lekker lang van genieten![]()
(we zijn al vanaf half 5 op)
Lekker!quote:
heerlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 08:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hadden wij vorige week: schaap belde zijn zwager om te feliciteren met zijn verjaardag. Vroegen ze of ze even langs mochten komen om naar het kamertje te kijken. Tuurlijk mag dat. En toen besloten we dat we zouden bbq-en, dus hun weer opgebeld of ze mee wilden eten. Hele gezellige avond gehad!
lekker weerquote:Op zondag 31 mei 2009 08:40 schreef Sugar het volgende:
Dus het is nu goed weer daar?![]()
Vannacht om een uur landen we, morgen gelukkig nog vrij!
Wat een prachtige foto's en wat een fijne dag moet dat zijn geweest !quote:Op zondag 31 mei 2009 08:54 schreef Lois het volgende:
Eva's verjaardag was top!! Ik had hier wat foto's staan
Iedereen die langs komt mag weten dat ze nu eindelijk 8 is, tot aan de postbode aan toe![]()
Ze weigert alleen de laatste week te slapen, en dat maakt haar niet de zonnige 8 jarige die ze zou kunnen zijn. Het maakt ons trouwens ook niet de zonnige ouders van een 8 jarige die we zouden willen zijn
yup...maar je moet wel betalen voor parkeren, 1.10 per uurquote:Op zondag 31 mei 2009 16:22 schreef moussy het volgende:
Stout, zit er een body shop in de middenwaard? Ik heb een luchtje geroken en ik MOET het hebben van mezelf![]()
![]()
M'n keel is k*t, de plekken waar mn amandelen hebben gezeten zijn rood met geel en de boog waar mn huig aan lubbert is geel en mn huig diep roze en dik
ik hoor t wel...quote:Op zondag 31 mei 2009 16:48 schreef moussy het volgende:
Welnee joh, ik betaal hier 1,70 per uur parkeren, daar ergens meeten kan ook
dinsdag om17.00 uur hebben we een afspraak bij de woningbouw, we staan nr 3 voor 4 huizen waarvan 2 naar ons zin. Ik hoop dat nr 1 of 2 een huis zonder zolder wil. nagelbijtsmiliequote:Op zondag 31 mei 2009 11:02 schreef Asyniur het volgende:
Het zonnetje kruipt hier steeds weg achter de wolken![]()
Jelief, balen zeg! Heb je trouwens nog wat gehoord over het huis? Of wanneer hoor je meer?
Wij gaan morgen bbq-enquote:Op zondag 31 mei 2009 20:37 schreef huuphuup het volgende:![]()
inderdaadhahaha
iedereen zit te pimpelen in de tuin denk ik, na te tafelen van de bbq waarschijnlijk
Gezellig!quote:Op zondag 31 mei 2009 20:38 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wij gaan morgen bbq-en
Bij de schoonouders![]()
jah zo schiet het nog nie opquote:Op zondag 31 mei 2009 20:42 schreef Popples het volgende:
nee hoor geen bbq hier![]()
maar ik ga mijn bedje opzoeken ben kapot
dank je welquote:Op zondag 31 mei 2009 20:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah zo schiet het nog nie op![]()
slaap lekkerhopelijk morgen een beetje uitgerust.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:24 schreef huuphuup het volgende:
hahahageduld!
Foto's zijn bij Pinq en die heeft vanmorgen haar laptop gedoopt met een kop koffieje moet wat voor dat pinkster-gevoel he.
Hoe kom je aan 6 vaatwassers met vaatquote:Op zondag 31 mei 2009 21:22 schreef Popples het volgende:
klinkt als een heerlijjk dagje huup. lekker relax![]()
ca.ra ik vind het ook altijd lekker ruiken.
nouja ze zijn er al ze woonden in de buurt maar hier was het een teringzooi en ik wilde eigenlijk niet nog een 6de vaatwasser aanzetten.
iddquote:
Duimerdeduimerdeduimquote:Op zondag 31 mei 2009 17:06 schreef Jelief het volgende:
[..]
dinsdag om17.00 uur hebben we een afspraak bij de woningbouw, we staan nr 3 voor 4 huizen waarvan 2 naar ons zin. Ik hoop dat nr 1 of 2 een huis zonder zolder wil. nagelbijtsmilie
aha, maarre... bij wie was 't nou thuis?? of heb je ze nog een stukje uitgezwaaid.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben net weer thuis van een middag thuis met de Taartjesfee, Pinq, Skaatje en alle koters enzo![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:19 schreef bixister het volgende:
[..]
aha, maarre... bij wie was 't nou thuis?? of heb je ze nog een stukje uitgezwaaid.
In mijn hoofd klinkt het als een soort snarf, maar dan meer door de neusquote:Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef Ca.ra het volgende:
Kan ze ook gnorf zeggen?
ja kleurtjes waren goedquote:Op maandag 1 juni 2009 00:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waren de kleurtjes goed Huup? En weet je nu al wat je wil bestellen?
Ik ga ff niet kijken voor je anders krijg ik meteen weer koopdrang en dat kan niet..ik sta nog steeds onder curatele
1 vaatwasser vol met spul van het fornuis.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 07:45 schreef Ticootje het volgende:
ik heb echt maf gedroomd!! Ik heb gedroomd dat huup in het appartement boven ons woonde. En ik ging dus bij haar logeren. Op de logeerkamer zat een oven onder het bed. Ik wilde appeltaart maken, maar dat mocht niet omdat ze zwanger is, dus werd het cake.
Helpt niet...quote:Op maandag 1 juni 2009 07:01 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen![]()
Dat is balen VickyKan je man niet een beetje je rug masseren zodat je daarna nog even kan slapen misschien?
he die heb ik ook gekeken, tot iets van 50 ronden voor het eind, er gebeurde maar nietsquote:Op zondag 31 mei 2009 21:29 schreef Ca.ra het volgende:
Alvast truste Popples.
Caramel popcorn is alweer op![]()
Ik twijfel nog of ik bij zal maken voor tijdens de indicars.....
lobelia's, begonia's, afrikaantjes, vlijtige liesjes en nog wat van dat spulquote:Op maandag 1 juni 2009 10:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat voor plantjes hebben jullie p_iglet?
Die met dat negatieve zwemadviesquote:Op maandag 1 juni 2009 10:39 schreef Ticootje het volgende:
en de plas bij het wilhelminapark? Daar ligt cil al 2 dagen te bakken.
Het was echt heerlijk... het weer was super, maar wel mn schouders verbrand ondanks insmeren met factor 20. Ow en we hebben de handtekeningen van de leden van Madness op onze cd, we hebben ze "ontmoet" en die van De Staat ookquote:Op maandag 1 juni 2009 10:30 schreef m@x het volgende:
Plantjes zijn leuk maar ik woon drie hoog achter. Denk niet dat ik veel plantjes kwijt kanMeneer wil naar het Museon dus dat wordt ons doel voor vandaag. Heel fijn met dat mooie weer
Klinkt goed Diaan, alleen jammer van die wasmachine.
Ik zoek nog tuinplantjes !! Waar zit jij P-iglet ?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:38 schreef p_iglet het volgende:
[..]
lobelia's, begonia's, afrikaantjes, vlijtige liesjes en nog wat van dat spul
2 euro voor 6 kleine plantjes, opbrengst gaat volledig naar de inrichting van onze snoezelruimte en de aanschaf van een rolstoel aangepaste bakfiets
Oh jeej dat stomme rotvirus ook?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoera ik ben weer beter!En Sterre ook!
Nu kunnen we echt weer van het mooie weer genieten en we gaan straks dan ook naar de Fraelemaborg, waar ze o.a. een veldslag gaan naspelen. Zie hier voor meer informatie.
Het tubameer! oeh jeugdsentimentquote:Op maandag 1 juni 2009 10:39 schreef Ticootje het volgende:
en de plas bij het wilhelminapark? Daar ligt cil al 2 dagen te bakken.
Monster, gemeenste westland. Dus geen idee of dat voor jou in de buurt is.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:12 schreef Stout het volgende:
[..]
Ik zoek nog tuinplantjes !! Waar zit jij P-iglet ?
Slechts 85 105 km per autoquote:Op maandag 1 juni 2009 11:43 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Monster, gemeenste westland. Dus geen idee of dat voor jou in de buurt is.
Mag ik mee ? Knap hier ook maar niet op, keel blijft eruit zien als gebakken kaas en voel me echt 4x niks..quote:
van harte !! (en die naam hoor je echt vast welquote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef Kleurdoos het volgende:
aaaah 1 van mijn beste vriendinnen (en vriend) heeft net een zoontje geplopteen halfbloedje
ze is alleen de naam vergeten door te geven
Gezien is een groot woorde, het was onze achtergrondmuziek. Ik ken het zelf niet en ik wat ik hoorde, vond ik het ook niet echt heel erg mooi.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:35 schreef Poppejans het volgende:
Oooh Diaan, klinkt als een heerlijk dagje Pinkpop, ben jaloers!
heb jePlacebo
nog gezien?
Had nog wel gekund of niet?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:02 schreef innepin het volgende:
Kleurdoos, van harte!
Diaan, ik ben ook jaloers!Pinkpop
![]()
ik zou ook gaan dit jaar, maarja![]()
Dit SC topic is al open vanaf zaterdag
Nou hopelijk krijg je er wat voor, want ook nog prut uit je ogen is niet leuk.quote:
Ik was ook heel zwanger toen ik nog naar concerten ging. Tijdens de laatste zwangerschap naar Rammstein, ging prima, kind is er niet eerder uitgetrild of zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had nog wel gekund of niet?Ik zag trouwens veel zwangere vrouwen lopen. Vorig jaar ben ik zelf ook zwanger geweest naar Rock Werchter en Lowlands.
Mijn vriend vindt dat eng, want omg dat is vast niet goed voor de babyquote:Op maandag 1 juni 2009 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had nog wel gekund of niet?Ik zag trouwens veel zwangere vrouwen lopen. Vorig jaar ben ik zelf ook zwanger geweest naar Rock Werchter en Lowlands.
ik doe eigenlijk alle electronica zooi ind e vatwasser 1 keer per 2/3 weken. ligt eraan hoe vies het is.quote:Op maandag 1 juni 2009 08:50 schreef miss_sly het volgende:
Aah, Popples, dat verklaart wel wat, maar dan nog vraa gik me af wat speelgoed in de vaatwasser doet?
kan welquote:Op maandag 1 juni 2009 14:51 schreef Stout het volgende:
Hier gaat de lego eens in de 3 mnd in de wasmachine, verder hebben ze niet veel meer wat gewassen kan worden (gaat lastig met monopoly geld en zo)
hebben we hier niet echt last meer van, ze pakken hier wel een stuk fruitquote:Op maandag 1 juni 2009 14:55 schreef Popples het volgende:
[..]
kan wel![]()
ze doen alles nog in de mond enzo en soms met vieze handen eraan. dus wel zo hygienisch als het schoon is.
wij hebben lekker mais gegeten
Ah dan ben je verder gekomen dan ik, ik lag met 75 ronden te gaan in bed (op de telefoon verder te FOKkenquote:Op maandag 1 juni 2009 09:20 schreef Stout het volgende:
[..]
he die heb ik ook gekeken, tot iets van 50 ronden voor het eind, er gebeurde maar niets
Hoe maak jij caramelpopcorn ?
drie keer raden wat ik vanavond eens ga maken !!!quote:Op maandag 1 juni 2009 16:13 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Ah dan ben je verder gekomen dan ik, ik lag met 75 ronden te gaan in bed (op de telefoon verder te FOKken).
Caramelpopcorn: popcorn in de popcornmaker, ik maak 2 maatschepjes, maar de helft ervan wordt bestrooid met zout erover voor manlief.
Voor mezelf in een pannetje wat boter (grammetje of 10 schat ik, hoeft niet veel) smelten met 3-4 el suiker en een KLEIN scheutje water en een snufje zout. Wachten tot de caramel een mooie kleur heeft en ondertussen een bakplaat met bakpapier of siliconenmatje klaarzetten.
Als de caramel klaar is de bak popcorn erin kieperen en roeren, roeren, roeren totdat alles enigszins gelijkmatig bedekt is met caramel. De hele zooi op de baklplaat storten en een beetje verdelen Wanneer de boel redelijk afgekoeld is nog even in losse popcorntjes breken en weer terug in een grote schaal en snel naar de bank rennen
Officieel is het trouwens toffee popcorn omdat er boter door de caramel zit. Zonder boter kan ook, dan heb je echte caramel popcorn, maar met boter blijft de boel makkelijker doorschepbaar en vind ik ook lekkerder.
Popcorn maken kan ook in een pannetje met een scheutje olie overigens.
Ja, de bijen zijn wegquote:Op maandag 1 juni 2009 16:37 schreef Ca.ra het volgende:
Jahaa! Dit is de eerste keer dat ik hem wat dat betreft echt 'gebruik' en het is leuk!
Ik ben sowiezo blij met de tuin in dit huis. Ons vorige huis was een drive-in-woning, heel fijn en licht en ruim maar je moest dus altijd naar beneden, door de tuinkamer om naar de tuin te gaan. Dat doe je minder snel voor 'even' een kop koffie of gewoon 'even' lekker buiten zitten.
Nu hebben we lekker openslaande tuindeuren en ik denk dat we in die paar maanden hier al net zo veel in de tuin hebben gezeten als in de afgelopen twee jaar in ons oude huis. Het enige is dat ik onze binnenkat aan een tuigje moet doen omdat ik anders bang ben dat madam er vandoor gaat. Maar gelukkig vind ze zelf het tuigje geen enkel probleem dus geen gevecht ofzo, kleine moeite.
Is het inmiddels weer compleet bij-vrij bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |