quote:Op donderdag 30 april 2009 14:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die kop had hij al toen hij door die massa heenreed, vaag.
Ja, in de hoofden van mensen die denken dat je met een Swift een bus door de lucht kan laten vliegen 'omdat die auto hard gaat!' misschien. Verder: nee. Heb jij wel eens van een verkeersongeluk gehoord waar een LPG-tank geknald is?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef NoizEkick het volgende:
Vandaag in de reportage van Rutger op Geenstijl.tv zei iemand wel iets interessants. Hij zei dat het mogelijk is dat de koninklijke bus op gas rijdt i.v.m. de toeschouwers en de ranzige lucht die diesel verspreidt.
Ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is of dat er iemand is die hier iets vanaf weet, maar dan klinkt het een stuk logischer om met een kleine auto zo'n stevige bus proberen te rammen. Als je dan de tank raakt, dan kan dat echt gevaarlijk zijn.
Een kleine scheur in de tank zelf of in een leiding is al zeer gevaarlijk. En als ik het me goed herinner zag ik één of twee maanden terug nog een bericht over een ontplofte LPG-tank.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, in de hoofden van mensen die denken dat je met een Swift een bus door de lucht kan laten vliegen 'omdat die auto hard gaat!' misschien. Verder: nee. Heb jij wel eens van een verkeersongeluk gehoord waar een LPG-tank geknald is?
Volgens de voertuiggegevens rijdt de bus gewoon op diesel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef NoizEkick het volgende:
Vandaag in de reportage van Rutger op Geenstijl.tv zei iemand wel iets interessants. Hij zei dat het mogelijk is dat de koninklijke bus op gas rijdt i.v.m. de toeschouwers en de ranzige lucht die diesel verspreidt.
Ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is of dat er iemand is die hier iets vanaf weet, maar dan klinkt het een stuk logischer om met een kleine auto zo'n stevige bus proberen te rammen. Als je dan de tank raakt, dan kan dat echt gevaarlijk zijn.
Ok, dan is dat in ieder geval geen reden geweest.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Volgens de voertuiggegevens rijdt de bus gewoon op diesel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso, als de verklaring verzonnen is, suggereer je dat het doel niet de koningin was.
Waarom ga je in godsnaam op 30 April 50 kilometer van huis zelfmoord plegen met je swift tegen een nietszeggend monument als toevallig NET Bea langskomt?!??
"Majesteit?! U hier?!"
Of niet. Zijn appartement zou vandaag een nieuwe huurder krijgen, dus ik vraag me af of al zijn persoonlijke spullen daar nog waren. Misschien was het wel zo met voorbedachte raden (toch eventueel in doorgedraaide toestand) dat hij juist met een knal wilde gaan en niets achter wilde laten. Het is maar een gok. Maar een schrijven hoeft dus niet. Ik vraag me bovenstaande dus echt af.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef Mariannatrog het volgende:
Lijkt mij ook vaag dat ze een verklaring van een dooie los krijgen, maar goed, hij zal nog wel ff iets gebrabbeld hebben.
Wat valt er allemaal nog te bespreken? Volgens mij was deel 1 al aardig rond.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef -jos- het volgende:
Volgens een ooggetuige op Fok was de dader al buiten bewustzijn toen hij door de mensenmassa reed:
[..]
Waarom liegen de media over de verklaring van de dader?
Volgens velen bewoog de dader (zelf?) zijn armen nog na de botsing:
http://player.omroep.nl/?aflID=4329874
Dat lijkt mij niet, volgens meerdere ooggetuigen was de man op zijn minst buiten bewustzijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:15 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal nog te bespreken? Volgens mij was deel 1 al aardig rond.
Dat die man na de botsing gedeeltelijk nog functioneerde lijkt me inmiddels wel duidelijk. En dat was zo'n beetje de basis van jouw deel 1.
Omdat ze niet hebben kunnen oefenen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef -jos- het volgende:
Ik kijk net het filmpje nog eens terug, wel vreemd dat je tijdens de crash de dader net, en dan ook echt net niet in beeld krijgt:
http://www.deredactie.be/(...)249?mode=popupplayer
Waarom draait de camera weg??
conspiricy idiots verzieken de mensheidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:06 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ok, dan is dat in ieder geval geen reden geweest.
En welke getuigen bedoel je dan? Die fotograaf die de man 2 seconden heeft gezien?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, volgens meerdere ooggetuigen was de man op zijn minst buiten bewustzijn.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef -jos- het volgende:
Ik kijk net het filmpje nog eens terug, wel vreemd dat je tijdens de crash de dader net, en dan ook echt net niet in beeld krijgt:
Die camera draait gewoon verder in de richting als dat hij van plan was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef -jos- het volgende:
Precies. Als je als cameraman een auto volgt, ga je er niet vanuit dat die botst dus draai je met de camera mee alsof die gewoon doorrijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die camera draait gewoon verder in de richting als dat hij van plan was.
Misschien omdat hij dacht dat de auto sneller ging en hij de camera net wat te snel bewoogquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef -jos- het volgende:
Je weet het niet inderdaad. Maar ik denk ik zeg het even...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef Bonger1911 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij dacht dat de auto sneller ging en hij de camera net wat te snel bewoog
Misschien omdat het live werd uitgezonden en het schokkende beelden zouden worden
Zoveel redenen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |