Als we niet zoveel zouden exporteren zeker ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:09 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja vooral Nederland heeft meer wapens
Dat dacht je alleen maar omdat jij nog nooit van Interpunctie hebt gehoord.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja hebt het dan weer over Irak en dan weer Iran![]()
zoals als jij die zin schreef leek het toch dat je over Irak had.![]()
quote:Nederland is een van de grootste wapenexporteurs. Volgens een rapport van de Campagne tegen Wapenhandel zou Nederland, per hoofd van de bevolking gemeten, de grootste wapenexporteur in 2008 zijn
Jaa maar natuurlijk...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:15 schreef Andries1 het volgende:
[..]
Dat dacht je alleen maar omdat jij nog nooit van Interpunctie hebt gehoord.
Ja, met computer-onderdelen, kleine componentjes en subsystemen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Als we niet zoveel zouden exporteren zeker ja.
Nederland staan al jaaaren in de top 5 van landen met de meeste wapenexport.
Omgekeerd wordt dat ook voor waarheid aangenomen door het gros van de mensenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:01 schreef Athmozz het volgende:
dus omdat een of andere iranier zegt dat het het de VS geweest is, is het ook de VS geweest???
Vandaar ook die studentenprotesten in Iran? Jij weet echt van voren niet wat achter is he?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:24 schreef Athmozz het volgende:
[..]
wat daar gebeurt maakt eigenlijk niet uit. De bevolking is zodanig gebrainwashed dat ze toch alles geloven wat die belangrijke meneertjes hen vertellen, en die belangrijke meneertjes die zullen altijd wel iets vinden om het op de VS te steken, desnoods blazen ze zelf ergens een moskee op... Het enige wat je kan doen is heel de hoop daar laten zitten, je er niet mee bemoeien & gewoon die bende zichzelf laten uitmoorden, dan stopt het ook wel eens. Jammer dat de olie daarvandaan moet komen natuurlijk, anders was het makkelijk geweest
gast, per hoofd van de bevolking, dat is niets vergeleken met de HOEVEELHEID wapens die landen als Rusland, Iran, Pakistan etc hebben.quote:
Hè? Hoe? Wat? Jij gelooft die theorie dat Iran honderden soldaten naar Irak stuurt? Waarom zou het dat doen?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:28 schreef Lyrebird het volgende:
Het zou tijd worden dat de VS er achter zaten. In de afgelopen jaren hebben ze Iran honderden Amerikaanse soldaten in Irak af laten slachten, zonder iets terug te doen. Zulke ongein moet je keihard beantwoorden. Voor een paar miljoen zet je een flink terreurnetwerk in Iran op. Laat dan de moskeen en burgerdoelen links liggen, en richt je op de Iraanse geheime dienst en leger. Het is me een raadsel waarom zelfs Cheney daar niet aan gedacht heeft.
Maar denk je nu echt dat er onder Obama en H. Clinton een Amerikaan een smerige actie in Iran wordt uitgevoerd?
Volgens mij snap je het niet helemaal, hij refereert aan de berichten dat er vanuit Iran wapens worden gesmokkeld.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:36 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hè? Hoe? Wat? Jij gelooft die theorie dat Iran honderden soldaten naar Irak stuurt? Waarom zou het dat doen?
Ja, van hetzelfde conspiracy-niveau dat Saddam spul als Uranium gekocht had in Nigeria.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:41 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal, hij refereert aan de berichten dat er vanuit Iran wapens worden gesmokkeld.
Niger? Yellowcake?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:45 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, van hetzelfde conspiracy-niveau dat Saddam spul als Uranium gekocht had in Nigeria.
Ja, je weet wel, 1 van de redenen (leugens) om Irak binnen te denderen.quote:
Verdiep je er nog eens in zou ik zeggen, maar je zult toch niet bereid zijn zaken te zien die niet bij je politieke overtuigingen passen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:45 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, van hetzelfde conspiracy-niveau dat Saddam spul als Uranium gekocht had in Nigeria.
Geef dan maar eens een betrouwbare bron. En dan bedoel ik niet een opinie bij FOX News.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:39 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Verdiep je er nog eens in zou ik zeggen, maar je zult toch niet bereid zijn zaken te zien die niet bij je politieke overtuigingen passen.
Niet dat het zin heeft, maarja: http://www.guardian.co.uk/world/2005/aug/11/iraq.iranquote:Op zondag 31 mei 2009 13:43 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Geef dan maar eens een betrouwbare bron. En dan bedoel ik niet een opinie bij FOX News.
Right.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:28 schreef Lyrebird het volgende:
In de afgelopen jaren hebben ze Iran honderden Amerikaanse soldaten in Irak af laten slachten, zonder iets terug te doen.
Ja, wat wil je nou? Dit is een terroristisch aanslag op een moskee waar onschuldige mensen zijn omgekomen. Jij vindt het tijd dat de VS daarachter zit, maar eigenlijk ook niet?quote:Het zou tijd worden dat de VS er achter zaten.
(...)
Laat dan de moskeen en burgerdoelen links liggen, en richt je op de Iraanse geheime dienst en leger.
Vergeet het maar. De meeste Iraniërs kunnen niet zwemmen.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
gast, per hoofd van de bevolking, dat is niets vergeleken met de HOEVEELHEID wapens die landen als Rusland, Iran, Pakistan etc hebben.
En btw, ik denk dat in een Iran vs Nederland oorlog Iran toch zou winnen, met een leger van 12 miljoen man, tegen een leger van 90 duizend man.![]()
En zat de Iraanse regering erachter, of gewoon een Iraanse burger die dankzij handelen rijk wil worden?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:45 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Niet dat het zin heeft, maarja: http://www.guardian.co.uk/world/2005/aug/11/iraq.iran
Het doet mijn wens naar continuïteit overigens goed, Lyrebird, dat je nog steeds een oorlogszuchtige haatverspreider lijkt te zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Right.
[..]
Ja, wat wil je nou? Dit is een terroristisch aanslag op een moskee waar onschuldige mensen zijn omgekomen. Jij vindt het tijd dat de VS daarachter zit, maar eigenlijk ook niet?
De een zegt van wel, de ander van niet. Mij zou het in ieder geval niets verbazen als elementen in de Iraanse regering eraan meedoen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En zat de Iraanse regering erachter, of gewoon een Iraanse burger die dankzij handelen rijk wil worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |