abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69583634
Wat een gezeur, hij mag toch wel teleurgesteld zijn. Daarnaast was die nog best sportief.
pi_69584001
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:43 schreef Leatherface het volgende:

[..]

De Wimbledon-finales tegen Fed in '06 en '07.

Of bedoel je op gravel?
De 1e keer op gravel dat hij een best of five verliest ja
pi_69584026
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vond Nadals reactie na de partij niet erg sportief. Ik snap best dat hij er niet blij mee was en dat hij misschien wel geshockeerd was, maar iets meer felicitatie had toch ook wel gemogen?
Lag meer aan het feit dat hij en Soderling een haat relatie hebben denk ik.

Wat me wel opviel was dat Nadal geen interview wilde geven en boos die man wegstuurde.
  zondag 31 mei 2009 @ 20:57:10 #29
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69584069
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:55 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ja, da's waar.
quote:
Wat me wel opviel was dat Nadal geen interview wilde geven en boos die man wegstuurde.
Ja, precies, dat bedoelde ik eveneens.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 31 mei 2009 @ 20:59:42 #30
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_69584142
Soderling zal vandaag best nog aan die partij op Wimbledon gedacht hebben inderdaad
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 1 juni 2009 @ 00:00:16 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69590230
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:55 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat we daar veel waarde aan moeten hechten.
Gebeurt in het heetst van de strijd.

Laatste post in mei
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 1 juni 2009 @ 00:05:28 #32
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69590413
Jammer. Nu lekker uitrusten en concentreren op Wimbledon. Dat hij die wint lijkt me niet erg waarschijnlijk.. maar een goede prestatie neerzetten is belangrijk.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69592218
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:00 schreef Szura het volgende:

[..]

Laatste post in mei
Nee moeten we ook niet. Vindt het niet meer dan logisch dat je pissed ben na zo'n nederlaag.

Oh en:
quote:
Laatste post in mei
maandag 1 juni 2009 00:00

Kleine fail
  maandag 1 juni 2009 @ 01:18:18 #34
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69592462
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:08 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Nee moeten we ook niet. Vindt het niet meer dan logisch dat je pissed ben na zo'n nederlaag.

Oh en:
[..]

maandag 1 juni 2009 00:00

Kleine fail
  maandag 1 juni 2009 @ 09:40:46 #35
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69595432
Ik vind het toch wel heel jammer dat Nadal niet heeft gewonnen. Als Federer nu wint, zal er altijd bij worden gezegd "Hij won in het jaar waarin Nadal de finale niet haalde". Maar goed, dat is natuurlijk gezeur, want it's all in the game. Als hij in de finale van Nadal had gewonnen zou het ongetwijfeld meer voor hem hebben betekend, maar hij mag blij zijn als hij hier gewoon eindelijk wint.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_69596605
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:43 schreef Leatherface het volgende:

[..]

De Wimbledon-finales tegen Fed in '06 en '07.

Of bedoel je op gravel?
Was als reactie op TheGeneral. Hij zei dat het de eerste keer was dat hij een Bo5 verliest, maar dat klopt niet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_69597096
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:52 schreef RayMania het volgende:

[..]

Was als reactie op TheGeneral. Hij zei dat het de eerste keer was dat hij een Bo5 verliest, maar dat klopt niet.
Dat klopt wel, aangezien ik het over gravel had. Maar dat had ik er niet bijgezet. Maar aangezien het om RG ging dacht ik dat jullie dat wel begrepen.
pi_69597399
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:00 schreef Szura het volgende:

[..]

Laatste post in mei
staat gewoon 1 juni boven
pi_69597496
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het toch wel heel jammer dat Nadal niet heeft gewonnen. Als Federer nu wint, zal er altijd bij worden gezegd "Hij won in het jaar waarin Nadal de finale niet haalde". Maar goed, dat is natuurlijk gezeur, want it's all in the game. Als hij in de finale van Nadal had gewonnen zou het ongetwijfeld meer voor hem hebben betekend, maar hij mag blij zijn als hij hier gewoon eindelijk wint.
onzin, nadal zat gewoon in de draw, dat hij zich laat uitschakelen door die zweed is niet fed zijn probleem
pi_69599131
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dit nu weer voor onzin

Nadal deed gewoon mee en haalde finale niet. Dat komt omdat hij dit toernooi niet goed genoeg was, klaar.
pi_69600148
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:55 schreef jojomen4 het volgende:

Wat een prijzenlijst.. en hij blijft maar langer worden.
Maar nu even niet.

Maar toch een uitzonderlijke prestatie natuurlijk. Heeft 'ie al ergens een interview gegeven?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69600504
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:31 schreef TheGeneral het volgende:
Maar alle RESPECT voor Nadal. ONGELOOFLIJKE zegenreeks hier en eigelijk overal. Zijn 1e keer pas dat hij een best of five verliest.. Maar ik ben er toch vreselijk blij mee
That's the sport spirit
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef Suijk het volgende:

[..]

Maar nu even niet.

Maar toch een uitzonderlijke prestatie natuurlijk. Heeft 'ie al ergens een interview gegeven?
quote:
Roland Garros - Nadal: 'Ik moest een keer verliezen'

Rafael Nadal werd zondag in de vierde ronde van Roland Garros verrassend uitgeschakeld door de Zweed Robin Söderling. Het was de eerste wedstrijd ooit die de nummer één van de wereld verloor tijdens het Franse graveltoernooi. 'Ik moest een keer verliezen,' zei hij na afloop.

'Ik speelde niet mijn beste tennis. Mijn spel was te kort en ik kwam niet aan aanvallen toe. Ik maakte het hem eenvoudig door op dit niveau te spelen. Ik moet dit accepteren met dezelfde kalmte waarmee ik mijn zeges begroet,' vervolgde Nadal, die zijn tegenstander volgens eigen zeggen niet had onderschat. 'Hij verraste me niet. Ik weet hoe hij speelt en hoe gevaarlijk hij kan zijn.'
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 1 juni 2009 @ 16:40:44 #43
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69605986
Leuk dit van Nadal:

Before leaving to Mallorca, where he will be spending his birthday in the company of friends and family for the first time in many years, Rafa told the press that he would like to see Roger Federer win the title because, “It would be great [to see him win it], so that he can complete the Grand Slam. If anybody deserves it, it’s him,” concluded Rafa.

Bron: http://www.rafaelnadal.com/nadal/en/home
  maandag 1 juni 2009 @ 17:22:03 #44
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69607149
Zo zie je maar weer dat er totaal geen waarde gehecht moet worden aan een bepaalde reactie vlak na een verloren wedstrijd.

Topreactie
  maandag 1 juni 2009 @ 17:24:51 #45
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69607239
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:22 schreef Szura het volgende:
Zo zie je maar weer dat er totaal geen waarde gehecht moet worden aan een bepaalde reactie vlak na een verloren wedstrijd.
quote:
Topreactie
pi_69622106

Zet hem hier ook nog even neer
pi_69622162
quote:
Nadal’s uncle calls Paris crowd stupid

MADRID, June 1 (Reuters) - Rafael Nadal’s uncle and coach Toni Nadal called Roland Garros spectators stupid on Monday for their treatment of his nephew during his shock French Open loss to Robin Soderling.

The world number one was booed by the French crowd when he retired injured from the Paris Masters at Bercy last year and found scant support among the Roland Garros spectators on Sunday during his failed bid for a fifth consecutive title.

In an interview with the Spanish radio station Cadena Ser, Toni Nadal said there was some truth to the phrase: “There is only one set of supporters that is worse than the French and that is the Parisians”.

“They say it themselves and it’s true, the Parisian crowd is pretty stupid. I think the French don’t like it when a Spaniard wins,” he added.

“Wanting someone to lose is a slightly conceited way of amusing yourself. They show the stupidity of people who think themselves superior.”

Nadal said after his loss to Soderling it appeared the crowd had been supporting the Swede rather than him at one point, which he called sad.

“This tournament is so important, such a beautiful tournament for me. Well, that’s the way it is,” he said. “But I wish when I’m back they can support me a bit more in key moments.”
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:29:13 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69622817
Tja, dat krijg je als je zo vaak gewonnen hebt. Dan vinden mensen een verassing wel eens mooi.

Maar dat die oom dat in de media moet gaan zeggen is natuurlijk niet zo handig. Je helpt hem er in ieder geval niet mee. Hooguit dat ze volgend jaar weer niet achter hem staan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:03:47 #49
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69625298
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:03 schreef TheGeneral het volgende:

Nadal said after his loss to Soderling it appeared the crowd had been supporting the Swede rather than him at one point, which he called sad.

Dit snap ik niet. Vind Nadal dan dat de sympathie van het publiek verplicht bij hem moet liggen? Dat vind ik een vreemde opvatting.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:11:27 #50
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_69630315
‘Ik heb gehoord dat hij gesignaleerd is in de oerwouden van Brazilië. Wanhopig op zoek naar zijn topspin.’

Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')