Ik twijfel al of die van het afgelopen topic nu nog ga doen, maar kan iemand anders even checken of 1577 bij was?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vrees dat de scores in het vorige topic niet zijn bijgewerkt.
Misschien kan Mark of een mod het even veranderen ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:03 schreef Ofyles2 het volgende:
knip
Ik heb al een TR verstuurd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Misschien kan Mark of een mod het even veranderen ?
Check, met dank aan Ofyles2 voor het werk. Ik had er vannacht geen puf meer voor...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Misschien kan Mark of een mod het even veranderen ?
Gechekt en lijkt me goedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:24 schreef starla het volgende:
het is attack of the clones en phantom menace
wat isquote:Eenis sterk kopje koffie, vergelijkbaar met een espresso. Een
bevat echter ca. 30 à 45 ml water, terwijl een espresso ca. 60 ml water bevat.
De hoeveelheid gemalen koffie is bij beide varianten gelijk, maar de-koffie is iets fijner gemalen om op die manier de doorlooptijd net zo lang te maken als een espresso.
sorry, bezoek aan de deurquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:14 schreef Terpentin07 het volgende:
Moet je wel een nieuwe vraag stellen.Anders doe ik het.
denk een recept voor een sterk kopje ..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:24 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
En? Staat er iets nieuws in de wachttoren?
jaaa God bestaat hij heeft de wereld in 6 dagen geschapen, zon 4000 jaar geleden! En de zondvloed is ook een historisch feitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:24 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
En? Staat er iets nieuws in de wachttoren?
Dan heb ik de vraag verkeerd gelezen.Ik zal even bidden voor een hemelse hint.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:32 schreef slaveloos het volgende:
nog geen goed antwoord lungo is juist met meer water
quote:
nee geen melkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:16 schreef BasOne het volgende:
Nu slapen?nn
Was die koffie vraag niet Cappucino?
kort woordje dacht ikquote:
Stand deel 1578quote:
Nog nooit van gehoord, maar ik ben dan ook geen echte koffie drinkerquote:
Eigenlijk moet starla die stellen, maar aangezien die al 20 minuten heeft gehad mag iemand, jij dus als je wil, een nieuwe vraag stellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Huh? Er was toch al een nieuwe vraag geraden door Starla? Ofwel: moet ik nou een nieuwe vraag stellen?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:46 schreef De_Hertog het volgende:
Anne boleyn, anne van kleve, catharina van aragon en nog een catharina
Mja, tapijt is toch redelijk voor de hand liggend dus ik wil toch echt de naam hebben. Het is genoemd naar de plaats waar het hangt, maar of je daar iets aan hebt weet ik niet, want die plaats is vooral bekend vanwege dat tapijtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:08 schreef BasOne het volgende:
Een tapeit... tapijt....., de naam weet ik even niet meer...
Nope niets aanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, tapijt is toch redelijk voor de hand liggend dus ik wil toch echt de naam hebben. Het is genoemd naar de plaats waar het hangt, maar of je daar iets aan hebt weet ik niet, want die plaats is vooral bekend vanwege dat tapijt
Jij was toch weg?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Tapijt van Bayeux
Is dat niet zo'n aanvalswerktuig, soort stormram of zo?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
En omdat ik er redelijk zeker van ben dat dat juist is hier de volgende vraag:
Wat is een barista?
Ballista, hele grote kruisboogquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n aanvalswerktuig, soort stormram of zo?
Is dat niet gewoon een Baret?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:32 schreef Neleos het volgende:
Zo'n soort Zuid-Amerikaanse pet? Die Che Guevarra op heeft op z'n bekende foto?
Ah, die bedoelde ik ja.quote:
Het erge is, achteraf had ik het misschien nog wel geweten ook. Maargoed, ik denk niet dat ik er ooit vanzelf op gekomen wasquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Alles tot nu toe is fout, wat De_Hertog zegt, het is héél iets anders
Prima, maar dan moeten ze wel opschieten, ik ga ook zo de zon inquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet nu echt weg (was net mn spullen aan het pakken) dus zou De_Hertog misschien willen waarnemen?
Ik snap wat wel wat je bedoelde, maar goed is het niet. Je zit al wel in de juiste categorie (beroep). Maar het is dus niet iemand die met een sterk Sopranos-accent 'barrister' probeert te zeggenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:46 schreef BasOne het volgende:
Barista, italiaans voor advocaat
Barrister, Engels
Barista, Italiaans
Nutsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet niet wat BasOne allemaal bedoelt, maar het goede woord staat er niet tussen...
Ik moet nu echt weg (was net mn spullen aan het pakken) dus zou De_Hertog misschien willen waarnemen?
Ik vond het wel aardig beredeneertquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik snap wat wel wat je bedoelde, maar goed is het niet. Je zit al wel in de juiste categorie (beroep). Maar het is dus niet iemand die met een sterk Sopranos-accent 'barrister' probeert te zeggen
Niet bar eigenaar, maar gewoon barman/vrouw. Maar ik denk dat LadyBlack dit wel goed zou rekenen. Ik doe het iig wel:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:53 schreef tomtomaat het volgende:
italiaanse bar eigenaar
Juist 6 maal...quote:
De_Hertog + 1quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:46 schreef De_Hertog het volgende:
Hamburg?
En je krijgt er nog eentje voor Adam Opelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:16 schreef BasOne het volgende:
Stand deel 1578
Ro_bin 1
Starla 2
slaveloos 1
LadyBlack 2
De_Hertog 2
tomtomaat 1
Neleos 1
BasOne 1 Sinnie is me vergeten een puntje te geven voor tanya vannacht -_-
Foei Sinnie
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En je krijgt er nog eentje voor Adam Opel
BasOne +1
Stand deel 1578
Ro_bin 1
Starla 2
slaveloos 1
LadyBlack 2
De_Hertog 2
tomtomaat 1
Neleos 1
BasOne 2
Dat is het eerste plaatjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Is dat Jolly Roger?
Ja dat is de hintquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:54 schreef Siniti het volgende:
de gvr!!!
Hoe maak jij van een Jolly Rogers, Groene bladeren en een mountainbike Roger Rabbit O.oquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Who framed Roger Rabbit?
Goedenavondquote:
Ah je gaat op de fiets afquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:01 schreef Neleos het volgende:
Marco Pantani?
Met de fiets denk aan misschien het bekenste mountain bike merkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:11 schreef slaveloos het volgende:
roger greenbike?? echt geen idee
Ja, en op de grote oren van de gvr + het piratenplaatje en van die plant kan vast wel een lekkere drugs gemaakt worden die Pantani wel had gelust.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, en op de grote oren van de gvr + het piratenplaatje en van die plant kan vast wel een lekkere drugs gemaakt worden die Pantani wel had gelust.![]()
Maar goed, ik kan verder ook niks verzinnen.
oh damn.. so close, maar geen sigaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:16 schreef norich het volgende:
rogers green giant??
Klinkt ook wel goed zegt iequote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:19 schreef Siniti het volgende:
Ga ik voor Jolly Green Giant, klinkt ook wel goed
Ik vond em wel leuk gedaan, maarja, moeten mensen het wel snappen en em kennenquote:
Settlers is van Blue bytequote:
Was idd een gokje en klopte nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:29 schreef Siniti het volgende:
Moeilijk was ie niet nee
Settlers, Dune en Blade zijn trouwens niet van Blizzard toch?
Lekker, maar dan wel na acht uurquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:46 schreef Siniti het volgende:
Ferrore Roger of Milka
Yummie yummie yummiequote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:56 schreef slaveloos het volgende:
wat een vragen, is iedereen vroeg aan de rose gegaan??
Inderdaadquote:
En ik wilde net Paella roepenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:04 schreef slaveloos het volgende:
nee met een s. meest gegeten rijstgerecht
FF gezochtquote:
Als we een keer een vraag hebben over een Spaanse Nazi krijg jij het puntquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht: Spaanse nazi.
Maar ik had de vraag verkeerd gelezen.![]()
Foutje moet kunnen.
Doodyquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:14 schreef slaveloos het volgende:
paella inderdaad, komt ook uit een reclame volgens mij
quote:
jaaa preciesquote:
Was ff etenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef Siniti het volgende:
Hertog vraagje?
De grens tussen de noordelijke en de zuidelijke staten van de USA.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Was ff eten
Wat is de Mason Dixon line?
De na een grensdispuut vastgestelde grens tussen Pennsylvania en vier zuidelijke staten, naderhand inderdaad verworden tot de grens tussen Noord en Zuid (Dixie, waarschijnlijk naar Dixon).quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De grens tussen de noordelijke en de zuidelijke staten van de USA.
Daar is idd even de klad in gekomen. Zal ik zo wel rechttrekken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens, een paar topics geleden was afgesproken de punten voortaan vóór de naam te zetten, waarom doen we dit niet meer?
Laatste 4 letters kloppen wel.quote:
Dat lijkt op een samenvoeging van zijn voor en achternaam en dan zeer plat uitgesproken.quote:
Dirty Harryquote:
Nope geen acteur of film character. Er is wel biopic over de man gemaakt in twee delen. Deel 1 heet L'instinct de mort (naar de titel van de autobiografie van de man op de plaatjes) en deel 2 heet L'Ennemi Public No 1. Met Vincent Cassel in de hoofdrol.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dirty Harry
Harry Callahan
Clint Eastwood
Mesrine?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
de laatste 4 letters zijn al bekend. De eerste letters zijn een scherp woord in de Nederlandse taal.
Nee, hij heet monsieur scherpwoordrinequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:29 schreef BasOne het volgende:
Niet Carl Panzram?
Killer: A Journal Murder met james woods, Oliver Stone film
Aanrader
Jacques Mesrine Behoorlijk zware jongen. Daarom hebben ze hem ook geliquideerd en niet geprobeerd te arresteren.quote:
Nog nooit van gehoord, maar goeie hintsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jacques Mesrine Behoorlijk zware jongen.
Bas One +1
Weird Al Jankovic met the saga begins en American Pie van Don Mcleanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:40 schreef BasOne het volgende:
K makkelijke muziek vraag
Noem me De artiest en het titel, EN de oorspronkelijke Artiest en Titel in 1 post.
A long, long time ago
In a galaxy far away
Naboo was under an attack
And I find me and Qui-Gon Jinn
Could talk the federation in
To maybe cutting them a little slack
But their response, it didn't thrill us
They locked the doors and tried to kill us
We escaped from that gas
Then met Jar Jar and Boss Nass
We took a bongo from the scene
And we went to Theed to see the Queen
We all wound up on Tatooine
That's where we found this boy
Oh
My my this here Anakin guy
Maybe Vader someday later
Now he's just a small fry
He left his home
And kissed his mommy goodbye
Sayin'
"Soon I'm gonna be a Jedi"
"Soon I'm gonna be a Jedi"
Dang your quikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weird Al Jankovic met the saga begins en American Pie van Don Mclean
Is dat mijn Jediname?quote:
Anoni Mus, Jedi Knight.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Anoni Mus, Jedi Knight.
Born: 23 BBY
Planet: Coruscant
Species: Anzaati
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Wat is een Anzaati? Is dat een mix tussen Landzaat en Aissati?
Dat valt nog mee. Een tentakelspektalcreature!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:54 schreef BasOne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Raad eens waarom ze ook wel 'vrouwen magneten' genoemd worden
mr_anonimous + 1quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Faith + 1
Excellent!!!!!! + geluid van elektrische gitaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:00 schreef BasOne het volgende:
Bill & Ted
Met Keanu reeves toen ie nog jong liev was
Wayne and Garthquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:05 schreef BasOne het volgende:
We blijven in de cult sferen
Welk Duo werd gespeeld door Mike Meyers en Dana Carvey?
PARTY TIME EXCELLENTquote:
Nee. Dit programma was echt typisch 90's. Fast, Urban en allemaal toen nog onbekende komieken en danseressen.quote:
BasOne +1quote:
Bloody hell................quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Dr Snuggles.
Ik beloof plechtig dat ik de volgende vraag niet zal beantwoorden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:25 schreef BasOne het volgende:
[..]
Bloody hell................
Het is de bedoeling dat je anderen ook een kans geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
De Johan Crijf Cup?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Louis van Gaal heeft nu een topjaar, maar vorig seizoen won hij 1 prijs en die wou hij niet accepteren. Welke prijs was dit en waarom won hij die?
De Cruyffcup zou hij mogelijk ook niet accepteren. Het heeft eigenlijk niks met voetbal te maken. Meer met het feit dat veel mensen Louis van Gaal omstreden vinden.quote:
Ah een Raspberryquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De Cruyffcup zou hij mogelijk ook niet accepteren. Het heeft eigenlijk niks met voetbal te maken. Meer met het feit dat veel mensen Louis van Gaal omstreden vinden.
Diegene die hem kwam overhandigen zei nog: Waarom wilt u hem niet? Dit is waarschijnlijk de enige prijs die je gaat winnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:37 schreef Rucebo het volgende:
Loden Leeuw? In ieder geval, prijs voor de slechtste reclame...
Youtubequote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diegene die hem kwam overhandigen zei nog: Waarom wilt u hem niet? Dit is waarschijnlijk de enige prijs die je gaat winnen.![]()
Rucebo +`1
Mediamarkt geloof ik...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
Youtube
welke reclame was dat?
Kijk nooit reclame
of Keukenmaxx ..... allebei ontzettend slecht gemaakt en behoorlijk irritant.quote:
Algemene Kennis Quiz 1578quote:
BasOne +1quote:
Inspector Gadgetquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef BasOne het volgende:
Wie had een nichtje genaamd Penny, en een hond met de naam Brain?
De broer van Henk de Vriesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef BasOne het volgende:
Wie had een nichtje genaamd Penny, en een hond met de naam Brain?
Ofyles was sneller.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:55 schreef BasOne het volgende:
Anoni Mus heeft het weeral correct
Foei, heef Tong of Ofyles eens een kans
Whiplash mag toch niet meer, omdat het te negatief isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:03 schreef starla het volgende:
whiplash
Ik protesteer! Ik heb 6 punten!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Algemene Kennis Quiz 1578
1 Ro_bin
3 Starla
2 slaveloos
2 LadyBlack
3 De_Hertog
1 tomtomaat
2 Neleos
7 BasOne
1 Siniti
1 Dagobert
2 Ofyles2
5 mr_anonimous
1 Rucebo
+ 1quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Kendo?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:46 schreef Rucebo het volgende:
[..]
1 Ro_bin
2 Starla
2 slaveloos
2 LadyBlack
3 De_Hertog
1 tomtomaat
2 Neleos
6 BasOne
1 Siniti
1 Dagobert
1 Ofyles2
6 mr_anonimous
1 Rucebo
Ineens een punt eraf?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:55 schreef BasOne het volgende:
Ofy het em
1 Ro_bin
2 Starla
2 slaveloos
2 LadyBlack
3 De_Hertog
1 tomtomaat
2 Neleos
7 BasOne
1 Siniti
1 Dagobert
2 Ofyles2
5 mr_anonimous
1 Rucebo
Dat was het wel maar er is een telfoutje gemaakt bij die inspector gadget vraag en dat is later niet hersteld.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:18 schreef starla het volgende:
[..]
zullen we het anders een beetje overzichtelijk houden?
Het openen van de buikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Om in bij de Japanse krijgsleer te blijven.
Wat is seppuku?
Genoteerd, je had zelfs op 7 kunnen komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was het wel maar er is een telfoutje gemaakt bij die inspector gadget vraag en dat is later niet hersteld.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:19 schreef starla het volgende:
zelfmoord van samurais door zichzelf neer te steken
Beide missen een kleine detail waardoor ik het niet goed kan keuren.....quote:
Euh nee, hij was gewoon later dan jij en alleen de eerste krijgt het punt. Of geven we tegenwoordig iedereen met een goed antwoord een punt?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Genoteerd, je had zelfs op 7 kunnen komen.
Hoewel het zelfmoord is, is het dat ook niet helemaal......quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:24 schreef starla het volgende:
zelfmoord van samurais door zichzelf de buik te openen
Als ik voor ik die vraag beantwoord 6 punten heb er daarna foutief 1 krijg toegewezen wat dus 7 is en dan na correctie er 5 heb dan is er toch 1 punt verdwenen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Euh nee, hij was gewoon later dan jij en alleen de eerste krijgt het punt. Of geven we tegenwoordig iedereen met een goed antwoord een punt?
Ah sorry, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik voor ik die vraag beantwoord 6 punten heb er daarna foutief 1 krijg toegewezen wat dus 7 is en dan na correctie er 5 heb dan is er toch 1 punt verdwenen?
Het heeft niks met de techniek te maken o.i.d. maar een Samurai was niet zo maar een krijger. Die deed alles met een reden en voor een hoger doel. Alleen het woord zelfmoord is daarom te simpel om seppuku te plaatsen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:26 schreef De_Hertog het volgende:
Zelfmoord door zichzelf in een zwaard te storten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |