Dat lijkt op een samenvoeging van zijn voor en achternaam en dan zeer plat uitgesproken.quote:
Dirty Harryquote:
Nope geen acteur of film character. Er is wel biopic over de man gemaakt in twee delen. Deel 1 heet L'instinct de mort (naar de titel van de autobiografie van de man op de plaatjes) en deel 2 heet L'Ennemi Public No 1. Met Vincent Cassel in de hoofdrol.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dirty Harry
Harry Callahan
Clint Eastwood
Mesrine?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
de laatste 4 letters zijn al bekend. De eerste letters zijn een scherp woord in de Nederlandse taal.
Nee, hij heet monsieur scherpwoordrinequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:29 schreef BasOne het volgende:
Niet Carl Panzram?
Killer: A Journal Murder met james woods, Oliver Stone film
Aanrader
Jacques Mesrine Behoorlijk zware jongen. Daarom hebben ze hem ook geliquideerd en niet geprobeerd te arresteren.quote:
Nog nooit van gehoord, maar goeie hintsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jacques Mesrine Behoorlijk zware jongen.
Bas One +1
Weird Al Jankovic met the saga begins en American Pie van Don Mcleanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:40 schreef BasOne het volgende:
K makkelijke muziek vraag
Noem me De artiest en het titel, EN de oorspronkelijke Artiest en Titel in 1 post.
A long, long time ago
In a galaxy far away
Naboo was under an attack
And I find me and Qui-Gon Jinn
Could talk the federation in
To maybe cutting them a little slack
But their response, it didn't thrill us
They locked the doors and tried to kill us
We escaped from that gas
Then met Jar Jar and Boss Nass
We took a bongo from the scene
And we went to Theed to see the Queen
We all wound up on Tatooine
That's where we found this boy
Oh
My my this here Anakin guy
Maybe Vader someday later
Now he's just a small fry
He left his home
And kissed his mommy goodbye
Sayin'
"Soon I'm gonna be a Jedi"
"Soon I'm gonna be a Jedi"
Dang your quikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weird Al Jankovic met the saga begins en American Pie van Don Mclean
Is dat mijn Jediname?quote:
Anoni Mus, Jedi Knight.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Anoni Mus, Jedi Knight.
Born: 23 BBY
Planet: Coruscant
Species: Anzaati
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Wat is een Anzaati? Is dat een mix tussen Landzaat en Aissati?
Dat valt nog mee. Een tentakelspektalcreature!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:54 schreef BasOne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Raad eens waarom ze ook wel 'vrouwen magneten' genoemd worden
mr_anonimous + 1quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Faith + 1
Excellent!!!!!! + geluid van elektrische gitaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:00 schreef BasOne het volgende:
Bill & Ted
Met Keanu reeves toen ie nog jong liev was
Wayne and Garthquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:05 schreef BasOne het volgende:
We blijven in de cult sferen
Welk Duo werd gespeeld door Mike Meyers en Dana Carvey?
PARTY TIME EXCELLENTquote:
Nee. Dit programma was echt typisch 90's. Fast, Urban en allemaal toen nog onbekende komieken en danseressen.quote:
BasOne +1quote:
Bloody hell................quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Dr Snuggles.
Ik beloof plechtig dat ik de volgende vraag niet zal beantwoorden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:25 schreef BasOne het volgende:
[..]
Bloody hell................
Het is de bedoeling dat je anderen ook een kans geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
De Johan Crijf Cup?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Louis van Gaal heeft nu een topjaar, maar vorig seizoen won hij 1 prijs en die wou hij niet accepteren. Welke prijs was dit en waarom won hij die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |