Op zitten inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vermode dat dit ding voor de sier in een badkamer is, waar je wat handdoeken op kunt leggen en eventueel je been op kunt steunen met afdrogen. Nu weet ik niet wat je er op het balkon mee wilt? Een paar bloempotten zal ie wel kunnen houden, maar ik vermoed dat hij geenszins geschikt is als zitelement
dus wat jou betreft is de ikea in amersfoort even goed?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:38 schreef Troel het volgende:
Ik kom zeer regelmatig in Utrecht, maar heb MeMo helaas nog nooit gezien
Nee, want van alle mensen waarvan ik weet dat ze Me-Mo kennen, komen ze haar wel elke keer tegen. Het ligt dus gewoon aan mijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:47 schreef Invert het volgende:
[..]
dus wat jou betreft is de ikea in amersfoort even goed?![]()
Ik heb je even een PM gestuurd.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Hengelo hebben we het al op voorraad!
Normaal 4 weken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:25 schreef Eindhovuh het volgende:
Iemand enig idee hoelang de levertijd is voor een (op maat gemaakt) stenen werkblad voor de keuken?
Ik heb em beantwoordquote:
Wil hem morgen gaan kopen, maar hoe gaat dit precies in zijn werk aangezien je meerdere dozen moet hebben uit verschillende stellingen (element, deuren, handgrepen, scharnieren ?). En op de pax planner staat niet welke stelling het ligt. Moet je naar de afdeling kasten gaan en doorgeven wat je wilt hebben, en wordt dit dan klaargezet ? of moet je het van tevoren bestellen ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef Borne het volgende:
Ben van plan een PAX element te kopen
100x58x236 element, nu heb ik Hengelo een deur zien hangen met een bordje nieuw eraan.
weet zo de naam niet meer maar het was een zwartbruine deur met 5 of 6 ramen erin, waartussen ook zwartbruine latten lopen. het is niet Birkeland
Fevik is het
Juli. Nul op voorraad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:46 schreef Bartjebart het volgende:
(voor Delft zou je Snarf even kunnen vragen, sorry!)
kijk daar heb ik wat aan, tnx!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:39 schreef jakkop het volgende:
Over utrecht vs afoort, zonder partijdig te zijn is afoort beter. Compleet assortiment, itt utrecht.
Check op de site zelf alle artikelnummers bij de voorraadinformatie en je ziet gelijk de paklocaties in het zelfbedieningsmagazijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:34 schreef Borne het volgende:
[..]
Wil hem morgen gaan kopen, maar hoe gaat dit precies in zijn werk aangezien je meerdere dozen moet hebben uit verschillende stellingen (element, deuren, handgrepen, scharnieren ?). En op de pax planner staat niet welke stelling het ligt. Moet je naar de afdeling kasten gaan en doorgeven wat je wilt hebben, en wordt dit dan klaargezet ? of moet je het van tevoren bestellen ?![]()
Dit is wel belangrijk om te weten aangezien ik dan gelijk een aanhanger mee kan nemen. Deze afmetingen passen niet in de auto.
25 jaar mits normaal gebruikt (waaronder het gebruik van FIXA condensstrip valt)quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:12 schreef styliste het volgende:
Hoe lang heb je garantie op een GIMAN werkeiland?
Valt GIMAN dan onder FAKTUM? Ik zie GIMAN namelijk niet specifiek genoemd staan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:36 schreef Snarf het volgende:
[..]
25 jaar mits normaal gebruikt (waaronder het gebruik van FIXA condensstrip valt)
Zie ook de garantiefolder.
Thanks, daar had ik overheen gelezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:47 schreef Snarf het volgende:
Nee, onder werkbladen die tenminste 3.8 cm dik zijn volgensmij.
omdat ik een afbeelding heb waarvan ik denk dat die prima in die lijn pastquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:47 schreef Snarf het volgende:
Dat laatste. Puur uit eigen interesse: waarom wil je dat in godesnaam weten?
dat transportbedrijf is echt kansloos.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:54 schreef Natalie het volgende:
Wij hebben onlangs twee nachtkastjes, een dvd/cd-kast en drie smalle Billy's (+ deur) laten bezorgen.
Oh, en een soort plankenomhangsysteem voor in het washok.
Toen de heren het kwamen brengen (we wonen 3 hoog) vroegen ze of ze het in de lift moesten zetten. We hadden er in de winkel al voor gekozen om ze zelf naar boven te sjouwen.
Maar het in de lift zetten zou 30 euro extra kosten. Zucht... en dan was de lift nog dichtbij de de muur waar tegen hij de boel aanzette
Misschienquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:18 schreef Snarf het volgende:
Heeft er vast mee te maken dat het in de lift plaatsen (schuin neerzetten, dichtvallende liftdeuren etc.) een risico op beschadiging geeft.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat transportbedrijf is echt kansloos.
ik had voor ruim 2000 euro aan dingen gekocht, en laten bezorgen.
vroef of ze de matrassen en het bed even naar boven wilden tillen, de rest mocht allemaa in de huiskamer.
nee hoor, niks daarvan.
en ze waren rúw.
ze gooiden alles nog net niet door het gesloten keukenraam naar binnen, botte boeren.
denk het niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat lomp!
Niets kapot gegaan, hoop ik?
En mocht dat wel zo zijn dan mag je er toch vanuit gaan dat dat niet voor jouw rekening is...
Pfff....quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
denk het niet.
alles staat nu inmiddels, heb geen kapotte dingen gezien, maar ook niet altijd even goed opgelet
wel flink wat gescheurde dozen, ze garden alles zo langs deurklinken enzo, echt héél hardhandig
Carpaccio?! Goede reden om eens na mijn werk naar Ikea te gaan!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef Bravebart het volgende:
Mmmmh, die carpaccio bij Ikea is echt![]()
![]()
Nu ga ik nog vaker langskomen
Ja, ik zag het ook voor het eerstquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
Carpaccio?! Goede reden om eens na mijn werk naar Ikea te gaan!
In de koopjeshoek?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:52 schreef styliste het volgende:
vandaag in delft geweest (voor het eerst)
en deze gekocht:
[ afbeelding ]
nee nieuwquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In de koopjeshoek?Daar zag ik er vandaag ook 2 staan
Mooi constructie trouwens, die restaurantbonnen als korting gebruiken; kan je er maar 1 per klantTerwijl wij er 2 hadden, voor in totaal 3 producten
Toen maar een moeilijke retourneren-opnieuw kopen constructie bedacht
Haha okquote:
ik eigenlijk ook niet, moet m straks zelfs nog opslaan tijdens de verbouwing maar ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha okIk had hem nog bijna meegenomen vandaag, ik vond hem wel hip, maar toen bedacht ik me wat ik er eigenlijk helemaal geen plek voor heb
Ghehequote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:08 schreef styliste het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet, moet m straks zelfs nog opslaan tijdens de verbouwing maar ik kon het niet laten
had ff gepm'd dan had je een ijsje van me gekregenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:52 schreef styliste het volgende:
vandaag in delft geweest (voor het eerst)
en deze gekocht:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:03 schreef Snarf het volgende:
[..]
had ff gepm'd dan had je een ijsje van me gekregenhet was zulk warm weer vandaag
Ik heb vandaag een ijsje gehaald bij Ikea Delftquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:03 schreef Snarf het volgende:
[..]
had ff gepm'd dan had je een ijsje van me gekregenhet was zulk warm weer vandaag
neee ik sta bij de keukenafdelingquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een ijsje gehaald bij Ikea DelftWas jij dat?
Oh, daar ben ik ook geweestquote:
ben ik ook nog geweest. Ik heb daar het dikke notenhout kleurige blad met aluminium rand op het lidingo kastje gelegd!quote:
Je bedoeld die witte tafels met die grijze print? Euh dat zijn plantafels. Het zijn sowieso grote "blokken"; twee tafels zitten aan elkaar met een kast ertussen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:16 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik heb een vraag. Was vandaag in Hengelo bij de IKEA, en nu ben ik erg gecharmeerd van de (bar) tafeltjes die overal staan om dingen op te "ontwerpen". Dat zijn van die bartafels met aan de ronde kant 1 dikke metalen poot en aan de andere (rechte) zijkant een plank tot aan de grond.
Zijn deze ook te koop? ik kon hem namelijk niet vinden. Wel zag ik iets dat er op leek bij de barkrukken staan, met een soort barok blad er op. Ben alleen niet zo slim geweest de naam op te schrijven en ik kan op de site (die op het moment erg slecht werkt, krijg heel vaak dat de pagina niet bestaat) ook niets vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |