Jullie zijn niet de enige die hun slaapkamerafdeling hennebn verbouwdquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef jakkop het volgende:
Over slaapkamers gesproken, komt allen kijken op de gloednieuwe afdeling slaapkamers in Amersfoort
Hoe ver van te voren worden die aanbiedingen bekend? Ik ga namelijk binnenkort zo ongeveer m'n hele inrichting bij IKEA halen. Zeker als de PAX in de aanbieding is ben ik erg blij. Maar tja.. dan moet je wel even weten of het het waard is om op te wachten en nog een keer een aanhanger te huren enzo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:29 schreef Adelante het volgende:
Slaapkamerweken zijn in juli en meestal wel iets van PAX of inrichting (KOMPLEMENT) in de aanbieding
+1 nuttig A!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Slaapkamerweken zijn in juli en meestal wel iets van PAX of inrichting (KOMPLEMENT) in de aanbieding
ik heb bijna alle bonnetjes nog dus zal la met ikeaboekjes eens doorspitten en hopen dat ik die bon ook nog heb.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neem ook ff je kassabon mee. Dat is namelijk je garantiebewijs
Wanneer in juli? Bedoel, krijg 30 juni de sleutel. De eerste 2 weken de woonkamer en slaapkamer verbouwen en dan vanaf 14 juli ofzo erin trekken.....quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dus je hebt 2 rekken gejat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:01 schreef Dengaman het volgende:
Tip:
De Ikea in Groningen is momenteel druk aan het verbouwen... En om ruimte te maken verkopen ze deel voor deel stukken van de showroom modellen met 50% korting...
Heb gister 6 Omar Opslagrekken gekocht voor 45 euro...
Moet er wel bij zeggen dat het een 'foutje' was van de kassiere![]()
Ik moest de rekken zelf uit elkaar halen en toen ik alles op de kar had liggen kwam de medewerker nog eens met het verhaal dat ik de prijsstickers op de poten bovenop moest leggen en de kaartjes van de rekken daarbij...![]()
Ja doei ! Net de hele shit op de kar gelegd, dus ik gevraagd of ie een bonnetje kon maken met de prijzen daarop... Nee kon niet, want dan stond de gewone prijs op de bon met de normale totaalprijs.![]()
Dus ik zo van: kan je dan niet daar een cirkel omheen zetten en -50% erbij? Dan weet de kassiere wel genoeg...![]()
Nee kon niet en ik moest het zelf maar aangeven bij de kassa...![]()
Dus aangekomen bij de kassa heb ik alleen de labels gegeven van 3 gewone rekken en 1 flessenrek en er ging ook geen lampje branden bij de kassiere bij het zicht van zo'n stapel onderdelen...![]()
Dus ik 45 euro afgerekend met de toevoeging van het meisje achter de kassa dat ik: "Echt wel een goede deal had !"
Je zou eens moeten weten !![]()
Dus nu 2 van deze:
[ afbeelding ]
En een van deze:
[ afbeelding ]
Ze bestaan uit 2 delen dus ik heb de 1 gewone en 1 flessen deel op elkaar gestapeld omdat je anders je flessen echt hoog opgestapeld hebt... Ideale shit dus en dat voor een prachtprijs
Dus ik moet een beetje gaan lopen kloten omdat een kassiere niet kan tellen en de medewerker te lui is om effe een bonnetje te maken? De hartelijke groeten met je meuk...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef maok het volgende:
[..]
Dus je hebt 2 rekken gejat?(het bewust achterhouden van de labels van 2 van die rekken door jou is toch geen foutje van de kassiére, die weet toch niet van elk product hoeveel onderdelen daarbij horen?)
En dat kom je heel trots hier vertellen? Pauperquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:29 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Dus ik moet een beetje gaan lopen kloten omdat een kassiere niet kan tellen en de medewerker te lui is om effe een bonnetje te maken? De hartelijke groeten met je meuk...![]()
Ik heb genoeg mogelijkheden aangedragen maar oplossingen zonder imbussleutel trekken ze niet blijkbaar... En dat er een helder licht achter de kassa zit die enkel die 3 labels pakt en dan niet nadenkt dat dat wel veel poten zijn voor 3 rekjes...![]()
Ja wie is dan achterlijk...
Moraalridder...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dat kom je heel trots hier vertellen? Pauper![]()
Omdat niemand jouw verantwoordelijkheid wil nemen jat je dus maar wat rekken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:29 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Dus ik moet een beetje gaan lopen kloten omdat een kassiere niet kan tellen en de medewerker te lui is om effe een bonnetje te maken? De hartelijke groeten met je meuk...![]()
Ik heb genoeg mogelijkheden aangedragen maar oplossingen zonder imbussleutel trekken ze niet blijkbaar... En dat er een helder licht achter de kassa zit die enkel die 3 labels pakt en dan niet nadenkt dat dat wel veel poten zijn voor 3 rekjes...![]()
Ja wie is dan achterlijk...
Dus als ik in de winkel sta met m'n winkelkarretje en ik heb duidelijk een krat bier erin staan en die geit achter de kassa ziet 'm wel maar slaat 'm niet aan want ze slaat alleen de producten aan van de band dan ben ik fout? hahahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:45 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Omdat niemand jouw verantwoordelijkheid wil nemen jat je dus maar wat rekken?
Imo ben jij hier dan degene die achterlijk is.
Als je uit Groningen komt: van 24 t/m 26 juni 20% korting op alle KOMPLEMENT kastinrichting. Andere aanbiedingen weet ik nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:18 schreef kluizelaar het volgende:
[..]
Hoe ver van te voren worden die aanbiedingen bekend? Ik ga namelijk binnenkort zo ongeveer m'n hele inrichting bij IKEA halen. Zeker als de PAX in de aanbieding is ben ik erg blij. Maar tja.. dan moet je wel even weten of het het waard is om op te wachten en nog een keer een aanhanger te huren enzo.
Je kunt mij een moraalridder noemen, maar als jij willens en wetens een krat bier of rekken op je kar zet en die bewust niet laat afrekenen is het diefstal. Wat voor naam je het ook geeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:52 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Dus als ik in de winkel sta met m'n winkelkarretje en ik heb duidelijk een krat bier erin staan en die geit achter de kassa ziet 'm wel maar slaat 'm niet aan want ze slaat alleen de producten aan van de band dan ben ik fout? hahahaha
Sloebers....
Laten we voorop stellen dat ze zelf de kaartjes van de kar afpakte en ik dus niet bewust die dingen heb verborgen...
Daarnaast, die dude op de afdeling had best een bon kunnen maken, had ik die ingeleverd, had ik netjes betaald maar als dat je al te veel moeite is dan moet ik die moeite maar doen?
Ja ben gekke Gerrit niet ! Ze mogen best nog wel IETS voor hun geld doen hoor !
En nu ben ik er ook wel klaar mee, discussie is hier niet over mijn meuk maar over IKEA en het enige wat ik wilde melden was het feit dat ze momenteel flinke opruiming hebben...
Dus dat...
vanaf woensdag 10-6 in principe weer leverbaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:29 schreef Mirjam het volgende:
ikeamedewerkers?
ik heb 4 stuks bekleding: Hovby wit/zwart nodig voor de henriksdal stoel, maar er staat ineens op de website dat ze voorlopig niet op voorraad zijn bij ikea delft
leverproblemen?
Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:52 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Dus als ik in de winkel sta met m'n winkelkarretje en ik heb duidelijk een krat bier erin staan en die geit achter de kassa ziet 'm wel maar slaat 'm niet aan want ze slaat alleen de producten aan van de band dan ben ik fout? hahahaha
Sloebers....
Laten we voorop stellen dat ze zelf de kaartjes van de kar afpakte en ik dus niet bewust die dingen heb verborgen...
Daarnaast, die dude op de afdeling had best een bon kunnen maken, had ik die ingeleverd, had ik netjes betaald maar als dat je al te veel moeite is dan moet ik die moeite maar doen?
Ja ben gekke Gerrit niet ! Ze mogen best nog wel IETS voor hun geld doen hoor !
En nu ben ik er ook wel klaar mee, discussie is hier niet over mijn meuk maar over IKEA en het enige wat ik wilde melden was het feit dat ze momenteel flinke opruiming hebben...
Dus dat...
A! Komen er ook nog matrassen / bedbodems in de aanbieding? Schat je? Denk je?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
vanaf woensdag 10-6 in principe weer leverbaar
Geen dankquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op.![]()
Maar bedankt voor de melding dat er opruiming is in Groningen.
Vergeet allemaal niet om al je spulletjes af te rekenen bij de kassa.
Der is net een huge actie geweest met matrassen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
A! Komen er ook nog matrassen / bedbodems in de aanbieding? Schat je? Denk je?
Dat waren toch maar 3 matrassen? Of heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Der is net een huge actie geweest met matrassen!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
vanaf woensdag 10-6 in principe weer leverbaar
Nou met m'n Moraalridder zat ik niet zo heel erg uit de richting voor iemand die helemaal gek is van elfjes en de rest van het fantasy genre...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je kunt mij een moraalridder noemen, maar als jij willens en wetens een krat bier of rekken op je kar zet en die bewust niet laat afrekenen is het diefstal. Wat voor naam je het ook geeft.
Stakker
Geen optie om ze ergens bij een andere vestiging op te halen?quote:
we hebben het héél druk om alles af te krijgen vandaag, niet echt ben ik bangquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Geen optie om ze ergens bij een andere vestiging op te halen?
Ik denk effe met je mee hoor, maar welke bank heb je qua bankrekening?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
we hebben het héél druk om alles af te krijgen vandaag, niet echt ben ik bang
Kak... Gaat niet helpen dus...quote:
Thanks! Ik ga idd naar Groningen toe, dus dat komt alvast mooi uit. Hopen dat de rest ook nog beetje meezit, maar deze onthouden we in elk gevalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:58 schreef Adelante het volgende:
Als je uit Groningen komt: van 24 t/m 26 juni 20% korting op alle KOMPLEMENT kastinrichting. Andere aanbiedingen weet ik niet
Wat lief, je hebt in m'n fobo gekekenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Nou met m'n Moraalridder zat ik niet zo heel erg uit de richting voor iemand die helemaal gek is van elfjes en de rest van het fantasy genre...
Nou weer terug op je roze wolk waar ik je per ongeluk van af heb laten pletteren en snel weer konijntjes aaien...
Want als ik zo je geopende topics een beetje bekijk kom je écht uit een andere wereld... Dus eigenlijk kan ik je ook niks kwalijk nemen![]()
* Dengaman nu weer lief doet
Volgens de computer zijn ze er woensdag weer. 60 stuks.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:29 schreef Mirjam het volgende:
ikeamedewerkers?
ik heb 4 stuks bekleding: Hovby wit/zwart nodig voor de henriksdal stoel, maar er staat ineens op de website dat ze voorlopig niet op voorraad zijn bij ikea delft
leverproblemen?
Een reis naar Stockholm?!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Pssssst nog iemand die mij een reis naar Stockholm wil helpen winnen en nog geen family lid is en dat wel wil worden?
Zie PM.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
mja deze wervingsactie geldt alleen voor utrecht
En wat is het idee dan? Dat je als medewerker zoveel mogelijk leden binnen moet halen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
mja deze wervingsactie geldt alleen voor utrecht
Jup, moet mensen formulieren laten invullejn en ondertekenen, dus t werkt hier alleen als ik ze op stuur en terug krijgquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En wat is het idee dan? Dat je als medewerker zoveel mogelijk leden binnen moet halen?
Ow das handig inderdaadquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jup, moet mensen formulieren laten invullejn en ondertekenen, dus t werkt hier alleen als ik ze op stuur en terug krijgach win toch niet
Ik zou die twee oogjes beiden aan een zijkant in de lijst draaien (aan de achterkant...). En daarna het ijzerdraad er aan vast maken (net als een sluitertje op een boterhamzakje). Schroefje in de muur en dan het ijzerdraadje daaraan hangenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hallo, ik had het kunnen weten, een IKEA topic.
Vandaag mijn GALANT bureau weer verder uitgebreid, hij beslaat nu 2 muren van mijn mooie hokje :-)
Ik heb nu de ronde-hoek, met aan de lange/dikke kant sinds zojuist een verlengstuk 60*80, en aan de korte/dunne kant een tafelblad van 120*60, waar ook nog 4 pootjes onder zitten zodat die eventueel losgehaald kan worden en op andere plekken gebruikt kan worden.Verder heb ik het galant-bureauladenblok er nog onder, maar vind 't jammer dat de 3 losse laden zo ondiep zijn.
Echter, ook nog even een vraagje, ik heb een tijdje terug het NY Times Square doek gekocht, alleen ik heb geen flauw idee hoe ik die op kan hangen. Er zitten 2 ' oogjes' met schroefdraad bij, en een stuk ijzerdraad, maar hoe ik dat het beste aan kan pakken weet ik niet. Iemand tips?
Schaamteloze marktplaats pic van het zelfde schilderij, die ze overigens ook bij subway hebben: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |