quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben er tweede pinksterdag wel
Ja inderdaad. En dan ondertiteld in het Noors...quote:Op maandag 1 juni 2009 10:39 schreef Fixers het volgende:
Volgens mij is 'ie het geblèr van de kids in de ballenbak zat.
Da's een acteur hoor; is uit een Noorse comedy.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:52 schreef Blood_Money het volgende:
Een collega die zegt wat we allemaal denken:
quote:IKEA Belgium Informatie
Belangrijke informatie (situatie 30/5/2009):
Door een vakbondsactie is het IKEA woonwarenhuis van Hognoul vandaag uitzonderlijk gesloten.
Onze oprechte excuses voor dit ongemak.
Zodra we meer informatie hebben over de situatie laten we dit weten op deze website.
De woonwarenhuizen in Anderlecht, Arlon, Zaventem, Wilrijk en Gent zijn open.
Belgie ligt al heel lang in de clinch met de vakbonden...quote:Op maandag 1 juni 2009 18:44 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl_BE/information/info.html
[..]
Als je een HARRY naast een HENRIKSDAL zet dan wint de H'DAL toch op alle fronten, prijstechnisch als kwaliteitstechnisch. Wil niet zeggen dat HARRY slecht is, er zijn alleen wel aanzienlijk betere eetkamerstoelen te krijgen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:46 schreef Knakker het volgende:
Ik ben op zoek naar wat betaalbare eetkamerstoelen... is de kwaliteit van die 'Harry' stoelen een beetje okee?
Standaard 2 jaar garantie bij normaal gebruik...quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:30 schreef loecje het volgende:
nog ff weer een vraag
ik heb, denk zoo'n anderhalf jaar geleden, een Mella tafel gekocht.
nu heb ik dat het hele blad afbladert. stoot met iets tegen de witte laag aan wat natuurlijk wel eens gebeurd met een eettafel en daar moeten ze ook tegen kunnen lijkt me. maar dat kan deze niet, er zit dan direct een barstje in de laag, komt er een keer wat vocht bij (moet een eettafel ook tegen kunnenl) en het hout eronder bolt helemaal op. ik hou zo geen tafel meer over.
kan je met dit soort problemen ook vragen om vervanging? of heb ik de tafel daarvoor al te lang?
Neem ook ff je kassabon mee. Dat is namelijk je garantiebewijsquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:07 schreef loecje het volgende:
bedankt, dan ga ik binnenkort ff met het blad terug kijken of er nog wat aan gedaan kan worden.
Slaapkamerweken zijn in juli en meestal wel iets van PAX of inrichting (KOMPLEMENT) in de aanbiedingquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:56 schreef KlusMolletje het volgende:
Binnenkort geen 20% korting op alle PAX kledingkasten of iets in die trend....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |