Voelt zich aangesprokenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Subtiele oma, klinkt bekend![]()
Mo: meer eten en goed sporten klinkt goed! Iig niet jezelf uithongeren of iets dergelijks!![]()
Wat ontbijt iedereen hier ineens raar*roept heel hard FOEI*
Da's een van de weinige dingen die tegenwoordig bijna standaard wel goed gaat bij mij![]()
en XM: goed dat je de dieetiste gaat bellen!En die taart klinkt lekker!
![]()
Oh en veel plezier Poez!
Zijn je nieuwe bikini's er al?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:13 schreef conleche het volgende:
Het is hier prachtig. Lig in bikini in de tuin! Wel weer met zonnebril op trouwens, dat is stom.
Ik heb weer trek!Hoe is het in godsnaam mogelijk na zo'n ontbijt!
Hehe ik at wel goed (twee broodjes gekookt ei) maar wel abnormaal laatquote:Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Voelt zich aangesproken![]()
Je hebt gelijk, maar mijn brood was op en ik had geen zin om brinta te maken. heb wel een appel op intussen, helpt dat
Jah!! Heb nu die groene aan. Het is dat ik zo wit ben anders had ik er zo mee op de foto gegaan!!quote:
Whoehoeeeee! En ze zitten allebei goed?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah!! Heb nu die groene aan. Het is dat ik zo wit ben anders had ik er zo mee op de foto gegaan!!
quote:
Not
met een beetje spiritus wordt zelfs zo'n wegwerpBBQ warm hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef Greys het volgende:
Wij gaan ook BBQ-en! Ik moet alleen nog ergens kolen zien te scoren.
En anders hebben we nog zo'n wegwerp bbqtje, maar die worden meestal niet echt lekker heet.
Benzinepompen hebben ook vaak wel kolen, toch?
Ja, en als ik naar die radar kijkt, wordt het niet beter meerquote:Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef Greys het volgende:
Het is hier trouwens ook superbewolkt nu![]()
Net nu ik dacht lekker naar buiten te gaan. Hele ochtend zon, nu gaat Greys naar buiten, wolken.
FAIL!
Gewoon veel mee in de zon zitten, wordt hij vanzelf wat meer vaalquote:Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef conleche het volgende:
Die met die leuke kleurtjes is iets anders van kleur dan op het plaatje, iets minder vaal, vind ik jammer, maar toch een leuke bikini. Ze zitten allebei precies goed qua maat en dat was wel een gok.
Hoe'st met het buikie vandaag??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee he? Ik twijfel of ik de bbq maar tot morgen zal uitstellen danquote:Op zondag 31 mei 2009 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en als ik naar die radar kijkt, wordt het niet beter meer.
![]()
Het waait ook best een beetje hier! En morgen wil ik naar mijn moeder en de tuin doen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, voor morgen zijn de voorspellingen gunstiger geloof ik. Belde net een vriendinnetje, we gaan morgen ergens tussen Gouda - Berkel aan de Rotte picknickenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:39 schreef Greys het volgende:
Nee he? Ik twijfel of ik de bbq maar tot morgen zal uitstellen dan![]()
Het waait ook best een beetje hier! En morgen wil ik naar mijn moeder en de tuin doen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Giroquote:Op zondag 31 mei 2009 13:47 schreef TJDoornbos het volgende:
neen hoeveel lekkers heb jij in huis om Giro te kunnen bekijken??
Man wat boeit mij nou wie er volgend jaar voor degradatie strijdenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:52 schreef neen het volgende:
[..]
De Giro, deze jongen heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd. 16:30, Roda - Cambuur, wat denk jij. Er staan beugel en een kratje Heineken koud. Verder heb ik niets. Na de wedstrijd ga ik varen, dan zal het overschot bier op worden gemaakt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:51 schreef conleche het volgende:
[..]In mijn folder staat 'U kunt ruim een week....' maar ik heb ook gehoord van dames die er nul komma nul last van hadden, dus helemaal niet! En vrouwen die er weken later nog mee liepen te kloten. Dus ik duim nog steeds dat het voor de vakantie over is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Doe je mee?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ziet er goed uit Tink!
Hier nog bewolkter dan net. En nog steeds geen trek
.
Vind het vrij veel voor mijquote:
Hoe laat begint de Giro eigenlijk? Nu ist nog ronde van belgie..quote:Op zondag 31 mei 2009 13:52 schreef neen het volgende:
[..]
De Giro, deze jongen heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd. 16:30, Roda - Cambuur, wat denk jij. Er staan beugel en een kratje Heineken koud. Verder heb ik niets. Na de wedstrijd ga ik varen, dan zal het overschot bier op worden gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hierboven de startlijst.
Hoe is het met je Giro-Dude
Je mag wel in mijn tuin BBQen als ik ook mag meeetenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
Waar blijft die *piep*-zon!
Ik bedenk me net dat we morgen ook niet kunnen BBQ-en - omdat Heer G dan ook weer eens weg moet - dus het moet wel vandaag, anders blijf ik met al die spullen zitten. Het gaat hier steeds harder waaien en het wordt steeds donkerder![]()
En ik moet al mijn vakantiekleren nog wassen maar ik heb geen zin in de vakantie![]()
![]()
/zeurpost
op die voorwaarde mag het ook op ons balkonquote:Op zondag 31 mei 2009 14:37 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn tuin BBQen als ik ook mag meeeten
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:37 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn tuin BBQen als ik ook mag meeeten
Aanvulling: hier schijnt de zon namelijk!
Neehoor, gewoon hongerig, ik was vergeten dat de winkels niet open zouden zijn vandaag en heb dus geen eten gehaald. later maar eens kijken wat de vriezer nog in de aanbieding voor me heeftquote:Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn lief
Overigens heb ik besloten dat we toch vandaag gaan BBQ-en, als het tenminste niet gaat stormen en/of hozen. Dan eten we het wel binnen op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |