abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:50:20 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69562080
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik zal ongetwijfeld in de weg gezeten hebben en ze duwde niet hard ofzo, normaal mens had het wel kunnen hebben, alleen ik blijkbaar niet. Ik heb mijn lesje nu wel geleerd, niet in drukke winkels op je hurken gaan zitten .
Wel balen. Heb je nu pijn?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:52:15 #202
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69562120
Ik ga op mijn verjaardag naar de Efteling. Zin in!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69562196
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik moest nog aan je denken vandaag, toen ik hoorde dat hij aangekomen was in Landgraaf. Balen dat je er niet bij kunt zijn, maar het concert in Duitsland is vast veel leuker en beter, want niet op een festival.
Aww. . Dat 'want op een festival' is ook waarom ik heel bewust de keuze heb gemaakt om te kiezen voor Frankfurt, want allebei kon niet. Maar als 'ie dan toch zo dichtbij is... . Maar goed, ik probeer alle beelden die af en toe doorkomen mee te pikken, foto's kijken, setlist watchen, en schreeuwen met andere Brucefans die thuis achter de pc zitten, en zo kom ik de avond wel door.

Nog een maandje! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69562205
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wel balen. Heb je nu pijn?
Beetje. Voel het vooral als ik de trap op en af loop, fiets of gewoon loop/sta. Belasten is vervelend en beetje pijnlijk.

Leuk Muis . Wanneer is het?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:57:44 #205
148689 Muis006
pi_69562227
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Beetje. Voel het vooral als ik de trap op en af loop, fiets of gewoon loop/sta. Belasten is vervelend en beetje pijnlijk.

Leuk Muis . Wanneer is het?
Zaterdag! Ik mag trouwens hopen dat je die vrouw een flinke duw terug hebt gegeven toen je eenmaal stond? Wat een aso
pi_69562319
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:57 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Zaterdag! Ik mag trouwens hopen dat je die vrouw een flinke duw terug hebt gegeven toen je eenmaal stond? Wat een aso
Nope, ik ga er vanuit dat ik gewoon echt in de weg stond (het was superdruk en de paden waren smal). Ze deed het waarschijnlijk niet eens expres, zal niet in de gaten gehad hebben dat ze tegen me aan duwde. Die was drukker met voorbij mij komen. Ach, ik zou zelf misschien hetzelfde gedaan hebben, als ik een kooplustige dame op zoek naar koopjes in een 3 dagen geopende winkel was, ik 'duw' me ook wel eens langs mensen als ze lang in de weg blijven staan. Ik probeer het haar dus niet kwalijk te nemen . Dat ik niet tegen een duwtje kan is niet haar schuld, en dat ik in de weg zit is wél mijn schuld.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:04:18 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69562348
Ze had toch ff kunnen vragen of ze erlangs mocht? Echt, wat er met het fatsoen van mensen gebeurd is?!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:27:34 #208
236335 neen
schone schijn
pi_69562813
Heb je nog wel wat gezegd? Ik zeg dan altijd met een bepaalde toon; "wel godverdomme" en dan kijken ze waarna ik ze een boze blik geef, dan zeggen ze wel sorry want ze zijn dan zeer bang voor mij.
het lijkt niet wat het is
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 mei 2009 @ 22:46:01 #209
163650 Greys
pi_69563228
Chico, zei ze nog wel sorry toen je viel?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69563436
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Chico, zei ze nog wel sorry toen je viel?
Ik denk niet dat ze het gezien heeft eigenlijk . En voor de mensen achter haar: het zal eruit gezien hebben als evenwicht verliezen, ben meteen opgekrabbeld en wat meer aan de kant gaan staan. Ik heb er niets van gezegd. Was drukker bezig met overeind komen en eigenlijk ook geen moment aan gedacht. Wat schiet ik ermee op als ik boos ga lopen doen, het is toch al gebeurd. Ik ben in mijn ogen degene die op dat moment fout was door in de weg te zitten (maar vond dr wel een stom mens, want nu had ik weer pijn, al is het deels mn eigen schuld ).

Zo, ik heb genoeg gezeurd, iets leuks: morgen naar een picknick met kenissen van vriendje en ik ben aan het verzinnen wat ik aandoe . Wilde eigenlijk jurkje, maar ik kan niet een hele dag op slippers lopen, kan daar uberhaupt niet netjes mee zitten en heb rode ontstekingen op mn onderbeen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 mei 2009 @ 23:04:03 #211
163650 Greys
pi_69563637
Maar misschien is het voor de ontstekingen juist wel goed om een beetje zon te krijgen? Of niet? Ik heb daar geen verstand van Misschien heelt het dan sneller dan verstopt onder kleding?
En bij een picknick zit je natuurlijk ook voor een groot deel, dus ik zou toch lekker slippertjes aandoen als ik jou was!

Ik voel me een beetje mopperig, want Heer G zou maar even naar de bbq gaan en ik krijg net een sms dat hij lekker muziek aan het maken is daar met wat andere muzikanten en 'of ik me nog vermaak'. Ik ga natuurlijk niet zitten mekkeren dat ie thuis moet komen, maar ik heb heel de week al alleen gezeten. En morgen gaat hij de halve dag met zijn broer op stap. Grmbl
Dan moet ik maar heel erg bruin gaan worden morgen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69563640
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi moment voor het defi lijstje:

O: plak ontbijtkoek
T: -
L: 2 boterhammen; 30+ kaas / halvajam
T: split sinaasappelijsje
D: griekse salade met een afbakparisiennebroodje + 1 glas rode wijn
Net zo belabberd als de eerste keer dat je het postte...

Hoe wil je dat we reageren?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 mei 2009 @ 23:05:32 #213
163650 Greys
pi_69563668
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Net zo belabberd als de eerste keer dat je het postte...

Hoe wil je dat we reageren?
Dat het tijd wordt dat ze daadwerkelijk die afspraak met de diëtiste gaat maken waar de huisarts haar naar heeft doorverwezen denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69563676
Pfieuw, het concert is afgelopen en er iets niets gespeeld dat ik écht heel graag mee had willen maken. Ik kan weer gewoon ademhalen.

Oh Greys, zo herkenbaar... je wilt dan ook niet gaan zeuren, maar toch... .
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:06:50 #215
148689 Muis006
pi_69563699
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Maar misschien is het voor de ontstekingen juist wel goed om een beetje zon te krijgen? Of niet? Ik heb daar geen verstand van Misschien heelt het dan sneller dan verstopt onder kleding?
En bij een picknick zit je natuurlijk ook voor een groot deel, dus ik zou toch lekker slippertjes aandoen als ik jou was!

Ik voel me een beetje mopperig, want Heer G zou maar even naar de bbq gaan en ik krijg net een sms dat hij lekker muziek aan het maken is daar met wat andere muzikanten en 'of ik me nog vermaak'. Ik ga natuurlijk niet zitten mekkeren dat ie thuis moet komen, maar ik heb heel de week al alleen gezeten. En morgen gaat hij de halve dag met zijn broer op stap. Grmbl
Dan moet ik maar heel erg bruin gaan worden morgen

Het is dat ik moet werken, anders waren de aardbeien slagroomtaart en ik jouw kant op gekomen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 mei 2009 @ 23:10:28 #216
163650 Greys
pi_69563766
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pfieuw, het concert is afgelopen en er iets niets gespeeld dat ik écht heel graag mee had willen maken. Ik kan weer gewoon ademhalen.

Oh Greys, zo herkenbaar... je wilt dan ook niet gaan zeuren, maar toch... .
Ik wilde het nèt gaan vragen, of het al afgelopen is!
Want dan kan je nu écht zin gaan hebben in jouw concert straks!

En ja, stom he? Ik ben het gewend om vaak alleen te zijn omdat hij elke week wel een paar dagen in het buitenland zit. Maar nu baal ik er wél van ineens, omdat ik vanaf dinsdag alleen maar in mijn uppie op de bank gehangen heb na het ziekenhuisdagje natuurlijk. Nu voel ik me ineens erg alleen dit weekend, terwijl hij vandaag overdag er wel gewoon was natuurlijk.
Ik heb hem nog nooit iets verboden of gezegd dat hij niet mocht of dat ik niet wilde dat hij ergens heen ging, ik denk wel eens dat ik de makkelijkste vriendin op aarde ben En andersom ook hoor! Maar nu baal ik echt een beetje, ik had gewoon lekker een paar daagjes samen willen trutten. Ik heb wel gezegd dat ik maandag even naar mijn moeder wil, ook al is het niet naast de deur, dat moet gewoon.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69563855
Dat vind ik niet stom hoor! Je hebt best een spannende week achter de rug, dan is het natuurlijk juist even lekker om samen te zijn, en dan ook even rustig doen zonder vijvers en boodschappen en weet ik wat. Gaan jullie maandag samen? .

Ik heb de hele avond nog niets van de mijne gehoord in ieder geval. .
pi_69563945
Ik zou ook heel graag willen dat mn meneer bij me was als ik in jouw schoenen stond Greys . En morgen lekker de zon in inderdaad, is goed voor je.

Ik kijk zo uit naar morgen, heb vriendje al een week of 2 niet meer gezien. En misschien idd toch maar slippers aan. Kan misschien wel voor een dagje (heb normaal steunzolen, maar als ik er niet veel op loop zou ik niet al teveel last daarvan moeten krijgen). Mijn vriend heeft me nog nooit in jurk gezien, ben wel benieuwd naar zijn reactie .
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 00:01:40 #219
163650 Greys
pi_69564790
Oh dan zou ik het zéker doen Chico! En als het programma niet hele wandeltochten bevat, gewoon lekker de slippertje uitschoppen en op je picknickkleedje gaan zitten/liggen! Heb je heel geen zolen nodig, laat staan steunzolen!

DaD ook al zo'n gezellige avond dus
Heer G belt nét dat hij nu naar huis komt, drie kwartier rijden ofzo nog. En hij ging om zeven uur weg en zou maar twee uurtjes gaan. FAIL! Nou ja, het is altijd gezelliger dan je denkt van te voren, dat ken ik zelf ook wel. Hij vond dat ik wat slaperig klonk aan de telefoon, of ik al in bed lag. Maar zó erg is het nou ook weer niet met me. Ik ga denk ik nog even lekker wat snaaien
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 mei 2009 @ 00:17:19 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69565114
Grey's toch
Loveli, ik wens je sterkte met wat er maar is!
DaD, ben je er weer een beetje overheen?

Mijn vriend heeft nu nachtdienst, wij hebben pinksterfeest hier, met een grote kermis en een feesttent natuurlijk.
Ben net even alleen over de kermis geweest maar daar is dan niks aan hoor!
Ga zo maar even een mandarijntje en een kiwi eten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 31 mei 2009 @ 01:50:19 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69566819
Ik ben verbrand zie ik nu... Hmmm waarom weer zo eigenwijs om met fietsen geen zonnebrandcreme op te doen?

Planning morgen:
O: sneetje volkoren met osseworst, optimel framboos en een peer
S: 12 km wandelen en een appel
L: 2 sneetjes met achterham, gekookt eitje, beschuit met kaas
T: ? en een blokje choco
D: Of fajita's van "Moblo" of bloemkool , blik sperzieboontjes, gekookte aardappels met tartaar
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 31 mei 2009 @ 08:02:25 #222
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  zondag 31 mei 2009 @ 08:50:24 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69568711
Goedemorgen .

Vandaag weer lekker lezen op het balkon . Ik moet wel wat langzamer gaan lezen dan gisteren, anders heb ik morgen niks meer .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 mei 2009 @ 09:41:01 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69569059
Helleuh!

Je mopperen is heel begrijpelijk hoor Greys. Ik zou het ook niet leuk vinden als Mr. XM de hele avond weg zou blijven als ie had gezegd dat ie maar 2 uurtjes zou gaan. Zeker niet als je je hebt verheugd op samen nog even tutten.

Vanavond eten we deze taart . Echt heel erg lekker . Alleen wel vrij calorierijk, dus overdag een beetje rustig aan . Geen idee hoe mn lijstje er verder uit gaan zien nog. M'n lijst van gister vond ik eigenlijk best netjes Had misschien nog een stuk fruit bijgekund, maar voor de rest vond ik 'm toch wel aardig eigenlijk .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 31 mei 2009 @ 09:55:29 #225
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69569188
Goedemorgen! Greyssie, lekker knuffen vandaag. DaD, ontstekingen is toch goed als die zon krijgen? Chico, op de auw.

Ik ga mijn koelboxje inpakken met allemaal lekkere dingen, de rolletjes van Kwak en pitabroodjes pinda/ananas en de kippenpootjes van zijdienietgenoemdnmagworden (die zijn al klaar en gaan koud mee) en tabouleh en quesadila's... dat samen met een fles rosé en een parasol, gecombineerd emt leuke mensen en een kleedje in het park zijn de ingedriënten voor een leuke middag! Tot later!
Prrrrr
  zondag 31 mei 2009 @ 09:58:29 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69569212
Veel plezier mspoez
  zondag 31 mei 2009 @ 10:24:46 #227
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69569498
Ik heb nog steeds last van een nachtje bijna geen slaap (vrijdag).

Schiet lekker op
pi_69569822
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n lijst van gister vond ik eigenlijk best netjes Had misschien nog een stuk fruit bijgekund, maar voor de rest vond ik 'm toch wel aardig eigenlijk .
quote:
O: plak ontbijtkoek
T: -
L: 2 boterhammen; 30+ kaas / halvajam
T: split sinaasappelijsje
D: griekse salade met een afbakparisiennebroodje + 1 glas rode wijn
Ontbijtkoek?
Sinaasappelijsje?
Afbakbroodje?
Jam?
En ook nog eens veel te weinig.

Ontbijt nu eens gezond: yoghurt met muesli, gekookt eitje, brinta.
Die salade kun je beter als lunch eten (met pijnboompitjes, light kaas of geroosterd brood) of anders boekweitpannenkoekjes of een groenteomelet.
En 's avonds veel groente, met vis of kip.
Als T is een zelfgemaakt ijsje geen probleem. En voor de andere T zou je inderdaad fruit kunnen nemen, een smoothie met yoghurt of een handje nootjes.

Je kiest bij alles wat je eet voor zoet. En dan ook nog eens ongezond zoet uit o.a. ontbijtkoek en lange vingers.
Beter neem je langzame koolhydraten.

Wat betreft kcals valt die taart nogal mee hoor, er zit alleen wel redelijk wat vet in.
Je moet dus echt niet weinig gaan eten om te compenseren, want dan krijg je weer te weinig kcals binnen.
Gewoon veel eten, maar geen dingen met veel vet erin.
pi_69569957
Die taart ziet er lekker uit XM! En 'maar' 310 kcal per portie, als je 1,5 portie neemt valt het allemaal nog wel mee.

Lijstje gister:
O: 3 beschuitjes, 1 met ei, 2 met achterham, bakje yoghurt
L: appel en eierkoek
T: kiwi
D: anderhalve panini met kaas (30+), ham, sla, augurk, tomaat, light mayo
T: nootjes en rozijntjes (50 gr)

Vandaag:
O: halve panini met roomkaas en komkommer, beschuitje met ei, krentenbol, glaasje sap
L: appel, crackers
T: misschien wat wijn en nootjes
D: spinazie met feta (heerljike combi ), wat rundvlees en salade
T: vanillevla met mandarijntjes erdoor
  zondag 31 mei 2009 @ 10:57:24 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69569961
Thnx VMW! Hmz. En ik vond het echt geen raar lijstje . Heb gister wel van die lijnzaaddinges gekocht . Vandaag dus zo min mogelijk vet verder.. Hm.. heb ontbeten met 2 appels (echt propvol nu!!) en lunch wordt een groene salade met komkommer, zonder dressing. Dan nog even nadenken over 2 T's. Iets van yoghurt misschien?
pi_69570200
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx VMW! Hmz. En ik vond het echt geen raar lijstje . Heb gister wel van die lijnzaaddinges gekocht . Vandaag dus zo min mogelijk vet verder.. Hm.. heb ontbeten met 2 appels (echt propvol nu!!) en lunch wordt een groene salade met komkommer, zonder dressing. Dan nog even nadenken over 2 T's. Iets van yoghurt misschien?
ehh appels en komkommer? Dat is ongeveer hetzelfde als 2 glazen water en een heel klein beetje suiker...
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69570310
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat dacht je?? Ik draai me weer om?? Die goede weg waar je op zat.................niet eens meer in zicht, zo hard hol je de andere kant op.
pi_69570356
klinkt heel fijn mspoez! Veel plezier!

mijn weegschaal kwam boven de 70 (,4) uit daarnet dus ik ga mezelf de komende weken even verachten en doodtrainen zodat ik weer richting 66 ga: na vakantie was 't al 69 en gisteravond na BBQ's enzo dus een stuk meer... lijkt alsof ik 't mega-snel opsla allemaal en da's natuurlijk niet goed...

meer eten en meer sporten vrees ik, ook voor mij, om zo de zomer door te komen én het liefst ook nog af te vallen..

en vanavond dus weer een BBQ

gètver... morgen hardlopen, woensdag martial fit en hardlopen, donderdag spinning, vrijdag hardlopen.. wat kan ik nog meer doen?

Ja doei.
pi_69570412
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:55 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen! Greyssie, lekker knuffen vandaag. DaD, ontstekingen is toch goed als die zon krijgen? Chico, op de auw.

Ik ga mijn koelboxje inpakken met allemaal lekkere dingen, de rolletjes van Kwak en pitabroodjes pinda/ananas en de kippenpootjes van zijdienietgenoemdnmagworden (die zijn al klaar en gaan koud mee) en tabouleh en quesadila's... dat samen met een fles rosé en een parasol, gecombineerd emt leuke mensen en een kleedje in het park zijn de ingedriënten voor een leuke middag! Tot later!
Ik heb geen ontstekingen hoor! .

Zodra het concert gister afgelopen was werd ik rustiger, maar toen ik van m'n broer hoorde dat hij in de pit stond baalde ik wel weer even ontzettend. Maar goed, wat is geweest is geweest en ik kan nog uitkijken naar een nog geweldiger concert, hij heeft het al gehad.

Poezzie, dat klinkt inderdaad als een heerlijke middag! Veel plezier! .
pi_69570423
Mijn ontbijt was trouwens een koude burrito. Da's wel de andere kant van het spectrum.

Maar ik moet een laagje kweken, want heb een dansfeest vanavond/vannacht ......................
  zondag 31 mei 2009 @ 11:29:23 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69570478
Komt het niet door de alcohol Moblo? Of door het warme weer dat je vocht vasthoudt?

@Co & VMW; zal afspraak met de diëtist gaan maken, want voor m'n gevoel doe ik echt m'n best met de mogelijkheden die ik heb.
  zondag 31 mei 2009 @ 11:31:31 #237
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69570515
Joh, DaD ik dacht dat je ontstekinkjes aan de huid op je benen hebt? Hoe kom ik daar dan bij? Zit ik weer mensen door elkaar te gooien, zeker. Sorry!
Prrrrr
pi_69570546
quote:
Op zondag 31 mei 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt heel fijn mspoez! Veel plezier!

mijn weegschaal kwam boven de 70 (,4) uit daarnet dus ik ga mezelf de komende weken even verachten en doodtrainen zodat ik weer richting 66 ga: na vakantie was 't al 69 en gisteravond na BBQ's enzo dus een stuk meer... lijkt alsof ik 't mega-snel opsla allemaal en da's natuurlijk niet goed...

meer eten en meer sporten vrees ik, ook voor mij, om zo de zomer door te komen én het liefst ook nog af te vallen..

en vanavond dus weer een BBQ

gètver... morgen hardlopen, woensdag martial fit en hardlopen, donderdag spinning, vrijdag hardlopen.. wat kan ik nog meer doen?

Mo, vanavond alleen vlees en groenten. Stay away van de drank en de koolhydraten. Dan ben je morgen weer een kilo kwijt. Vooral als je vandaag overdag ook even weinig KH's eet.
pi_69570707
quote:
Op zondag 31 mei 2009 11:31 schreef mspoez het volgende:
Joh, DaD ik dacht dat je ontstekinkjes aan de huid op je benen hebt? Hoe kom ik daar dan bij? Zit ik weer mensen door elkaar te gooien, zeker. Sorry!
Dat is Chico! Maakt niet uit hoor. .
  zondag 31 mei 2009 @ 11:52:33 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69570937
Mark ontbeet vanochtend met chocolate chip cookies . Hij liet gelukkig wel 2 voor mij over en die zijn nu ook op . Heb al aardig wat gegeten vanochtend ihkv meer eten om af te vallen:

O: yoghurt met frambozen
T: twee chocolate chip cookies
T: glas verse jus
T: twee boterhammen met saksische leverworst
T: ijsje
L: één boterham met banaan
T: klein bakje druiven
D: pannenkoeken
T: rosébiertje
Niet meer actief op Fok!
pi_69571101
quote:
Op zondag 31 mei 2009 11:52 schreef Viking84 het volgende:
Mark ontbeet vanochtend met chocolate chip cookies . Hij liet gelukkig wel 2 voor mij over en die zijn nu ook op . Heb al aardig wat gegeten vanochtend ihkv meer eten om af te vallen:

O: yoghurt met frambozen
T: twee chocolate chip cookies
T: glas verse jus
T: twee boterhammen met saksische leverworst
T: ijsje
L: één boterham met banaan
T: klein bakje druiven
D: pannenkoeken
T: rosébiertje
Waar is je groen?
  zondag 31 mei 2009 @ 12:11:06 #242
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69571367
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_69571613
quote:
Op zondag 31 mei 2009 11:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Mo, vanavond alleen vlees en groenten. Stay away van de drank en de koolhydraten. Dan ben je morgen weer een kilo kwijt. Vooral als je vandaag overdag ook even weinig KH's eet.
ga ik doen

drank mag sowieso niet (gaan op motor) en zal de rest ook laten staan...

moet wel
Ja doei.
pi_69571701
quote:
Op zondag 31 mei 2009 11:26 schreef conleche het volgende:
Mijn ontbijt was trouwens een koude burrito. Da's wel de andere kant van het spectrum.

Maar ik moet een laagje kweken, want heb een dansfeest vanavond/vannacht ......................

Dat versla ik met wasabinootjes
  zondag 31 mei 2009 @ 12:30:22 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69571792
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Waar is je groen?
.

Morgen weer .

Heb ipv 1 boterham met banaan trouwens 2 boterhammen op en nog een glas jus.

En nu zit ik ook wel weer even vol .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 mei 2009 @ 12:34:42 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69571879
Pff, het is echt hoog tijd voor minstens T1 en/of L, maar ik zit nog steeds bomvol van die 2 appels van vanochtend.

En eigenlijk moet ik nu op het balkon in de zon gaan zitten, maar dan verveel ik me weer na 10 minuten .
  zondag 31 mei 2009 @ 12:35:16 #247
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69571897
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:26 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dat versla ik met wasabinootjes
Ik met chips
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 31 mei 2009 @ 12:42:48 #248
236335 neen
schone schijn
pi_69572089
O ja, ik heb gisteren echt heel veel gegeten op dat feestje. En ik dronk er wél een biertje, toen ging een of andere dikke (lees: écht dik, dikke buik) vent zeggen dat ik vergif dronk en dat roken ook vergif is, hij deed dat niet hoor.. oooo nee, geen vergif voor deze dikke man.
Ik dacht; laat ik maar niets zeggen, straks heb ik weer ruzie maar m'n oma zei toen tegen deze dikke man: "jij moet oppassen wat je eet, jij bent te dik" toen had hij niets meer te zeggen, mijn oma is de baas jwz
pi_69572132
zow.. m'n drie afbakbroodjes op als ontbijt/lunch en dan straks richting BBQ.

tactiek: gebak afslaan, veel water drinken, alleen groente en vlees dus op advies van co (en dan alleen kip als 't kan) maar vraag me wel af wat ze aan groente hebben, 't is namelijk een oude lullen BBQ zeg maar
Ja doei.
pi_69572384
Ik wil ook buiten zitten maar ik heb nog een enorm huilhoofd, dat moet eerst maar een beetje afgezwakt zijn. .

Oh ja, naar aanleiding van het verhaal van neen.
Er was gister een kerel in de winkel die aan m'n collega vroeg of we ook gordijnstoffen hadden van 100% katoen. Hij wilde per sé niets met ook maar een spoortje polyester erin want dat was vergif, en dat wilde 'ie niet in z'n huis hebben, en wij waren slecht omdat we wel dingen met polyester verkopen want daarmee maakten we alle mensen ziek. Ok. .
  zondag 31 mei 2009 @ 12:55:54 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69572401
Subtiele oma, klinkt bekend

Mo: meer eten en goed sporten klinkt goed! Iig niet jezelf uithongeren of iets dergelijks!

Wat ontbijt iedereen hier ineens raar *roept heel hard FOEI*
Da's een van de weinige dingen die tegenwoordig bijna standaard wel goed gaat bij mij

en XM: goed dat je de dieetiste gaat bellen! En die taart klinkt lekker!

Oh en veel plezier Poez!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 31 mei 2009 @ 12:56:51 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69572417
Polyester is de duivel!

Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 12:57:43 #253
163650 Greys
pi_69572432
XM, ga lekker wandelen in de zon! Of je balkonnetje netjes/nog mooier maken. Stilzitten in de zon kan ik ook slecht. Morgen gaan we wat plantjes halen en in de voortuin plantenbakken frotten, dan ben ik in de zon. Misschien kan je dat morgen ook doen, want leuks halen voor je balkon? Of is het al helemaal bloemig enzo?
En maak maar snel die afspraak met de diëtiste

Co, veel plezier vanavond!

MsPoez, dat klinkt zaaaaaaaaaalig die spulletjes die je meeneemt! Het water loopt me in de mond!
Have fun, dat heb je wel verdiend na die ellende!

Veel plezier Mootje op de OLBBQ!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 mei 2009 @ 12:58:11 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69572440
Die taart ís erg lekker!! Al 2x gemaakt en de gasten waren enthousiast . Kan 'm van harte aanbevelen!

Ons balkonnetje is wel aardig af ja Greys! Als ik er nog meer bij ga zetten, wordt ie vrij vol.

Hier nu wel hoge bewolking trouwens.

Bweuh, mr XM gaat straks naar zenuwenjazz met zn vader. Dan maar eens wat bedenken wat ik kan gaan doen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 12:58:14 #255
163650 Greys
pi_69572441
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Polyester is de duivel!

Vertellllllllll!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69572450
Ho ho, ik heb gewoon ontbeten met Brinta met een schep lijnzaad hoor. .
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 12:59:12 #257
163650 Greys
pi_69572459
Oh wacht Maria, ik had de post van DaD onderaan de vorige pagina gemist

Wanneer krijgen we nou foto's van je huisjeeeeeeeeee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 mei 2009 @ 13:05:26 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69572584
Als het af is Greysje! En da's bijjjjna

Overigens bbq ik ook vanavond Lots of stokjes en lots of brood waarschijnlijk
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 13:08:02 #259
163650 Greys
pi_69572637
Wij gaan ook BBQ-en! Ik moet alleen nog ergens kolen zien te scoren.
En anders hebben we nog zo'n wegwerp bbqtje, maar die worden meestal niet echt lekker heet.
Benzinepompen hebben ook vaak wel kolen, toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 mei 2009 @ 13:09:50 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69572670
Ja klopt Greys, bij de Shell heb je die dingen wel geloof ik.

Ik vind het nog niet echt BBQ-weer geloof ik . Behoorlijk wat hoge bewolking en volgens mij is daar meer van onderweg: http://www.sat24.nl/nl
pi_69572747
Het is hier prachtig. Lig in bikini in de tuin! Wel weer met zonnebril op trouwens, dat is stom.

Ik heb weer trek! Hoe is het in godsnaam mogelijk na zo'n ontbijt!
pi_69572831
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Subtiele oma, klinkt bekend

Mo: meer eten en goed sporten klinkt goed! Iig niet jezelf uithongeren of iets dergelijks!

Wat ontbijt iedereen hier ineens raar *roept heel hard FOEI*
Da's een van de weinige dingen die tegenwoordig bijna standaard wel goed gaat bij mij

en XM: goed dat je de dieetiste gaat bellen! En die taart klinkt lekker!

Oh en veel plezier Poez!
Voelt zich aangesproken
Je hebt gelijk, maar mijn brood was op en ik had geen zin om brinta te maken. heb wel een appel op intussen, helpt dat
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 13:21:06 #263
163650 Greys
pi_69572922
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:13 schreef conleche het volgende:
Het is hier prachtig. Lig in bikini in de tuin! Wel weer met zonnebril op trouwens, dat is stom.

Ik heb weer trek! Hoe is het in godsnaam mogelijk na zo'n ontbijt!
Zijn je nieuwe bikini's er al?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 mei 2009 @ 13:21:29 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69572931
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Voelt zich aangesproken
Je hebt gelijk, maar mijn brood was op en ik had geen zin om brinta te maken. heb wel een appel op intussen, helpt dat
Hehe ik at wel goed (twee broodjes gekookt ei) maar wel abnormaal laat Dus ik moet ook foei tegen mezelf zeggen

Maar go go appel etende fiets!
dat klinkt best maf
pi_69572958
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Zijn je nieuwe bikini's er al?
Jah!! Heb nu die groene aan. Het is dat ik zo wit ben anders had ik er zo mee op de foto gegaan!!

Not
  zondag 31 mei 2009 @ 13:23:47 #266
236335 neen
schone schijn
pi_69572986
Mijn ontbijt was ook niet echt fantastisch, heb een glaasje chocolademelk op en een croissantje. naast iets fatsoenlijks

Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 13:25:32 #267
163650 Greys
pi_69573027
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Jah!! Heb nu die groene aan. Het is dat ik zo wit ben anders had ik er zo mee op de foto gegaan!!
Whoehoeeeee! En ze zitten allebei goed?
quote:

Not

[/quote]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 13:30:15 #268
163650 Greys
pi_69573118
Het is hier trouwens ook superbewolkt nu
Net nu ik dacht lekker naar buiten te gaan. Hele ochtend zon, nu gaat Greys naar buiten, wolken.
FAIL!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69573124
Die met die leuke kleurtjes is iets anders van kleur dan op het plaatje, iets minder vaal, vind ik jammer, maar toch een leuke bikini. Ze zitten allebei precies goed qua maat en dat was wel een gok.

Hoe'st met het buikie vandaag??
  zondag 31 mei 2009 @ 13:30:37 #270
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69573126
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef Greys het volgende:
Wij gaan ook BBQ-en! Ik moet alleen nog ergens kolen zien te scoren.
En anders hebben we nog zo'n wegwerp bbqtje, maar die worden meestal niet echt lekker heet.
Benzinepompen hebben ook vaak wel kolen, toch?
met een beetje spiritus wordt zelfs zo'n wegwerpBBQ warm hoor
  zondag 31 mei 2009 @ 13:31:57 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69573144
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef Greys het volgende:
Het is hier trouwens ook superbewolkt nu
Net nu ik dacht lekker naar buiten te gaan. Hele ochtend zon, nu gaat Greys naar buiten, wolken.
FAIL!
Ja, en als ik naar die radar kijkt, wordt het niet beter meer .
  zondag 31 mei 2009 @ 13:33:22 #272
236335 neen
schone schijn
pi_69573179
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw
  zondag 31 mei 2009 @ 13:34:19 #273
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69573193
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:33 schreef neen het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw
schiet de tubbies neer en gauw
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 13:39:02 #274
163650 Greys
pi_69573302
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef conleche het volgende:
Die met die leuke kleurtjes is iets anders van kleur dan op het plaatje, iets minder vaal, vind ik jammer, maar toch een leuke bikini. Ze zitten allebei precies goed qua maat en dat was wel een gok.

Hoe'st met het buikie vandaag??
Gewoon veel mee in de zon zitten, wordt hij vanzelf wat meer vaal
Fijn dat de maten helemaal goed zijn!
Buikie gaat prima
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, en als ik naar die radar kijkt, wordt het niet beter meer .
Nee he? Ik twijfel of ik de bbq maar tot morgen zal uitstellen dan
Het waait ook best een beetje hier! En morgen wil ik naar mijn moeder en de tuin doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 mei 2009 @ 13:43:51 #275
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69573417
Hier schijnt de zon, en het is 25 graden!

Ik ga even snel wat voor de studie doen, en dan trek ik m'n bikini aan en ga ik in de zon zitten. Ik doe vandaag een balansdagje, want heb de afgelopen tijd zoveel gegeten...

Lijstje:
O: 1 boterham met jam
L: wortel/rozijn salade
T: ananas, meloen of aardbeien, of combi
D: gevulde salade (Walnoten, ei, appel, spekjes) met honingmosterddressing met snee zelfgebakken brood
T: ananas, meloen of aardbeien, of combi..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 31 mei 2009 @ 13:46:35 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69573494
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:39 schreef Greys het volgende:

Nee he? Ik twijfel of ik de bbq maar tot morgen zal uitstellen dan
Het waait ook best een beetje hier! En morgen wil ik naar mijn moeder en de tuin doen.
Ja, voor morgen zijn de voorspellingen gunstiger geloof ik. Belde net een vriendinnetje, we gaan morgen ergens tussen Gouda - Berkel aan de Rotte picknicken .
  zondag 31 mei 2009 @ 13:47:22 #277
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69573510
neen hoeveel lekkers heb jij in huis om Giro te kunnen bekijken??
pi_69573601
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:39 schreef Greys het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

SPOILER
  zondag 31 mei 2009 @ 13:52:13 #279
236335 neen
schone schijn
pi_69573623
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:47 schreef TJDoornbos het volgende:
neen hoeveel lekkers heb jij in huis om Giro te kunnen bekijken??
De Giro , deze jongen heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd. 16:30, Roda - Cambuur, wat denk jij. Er staan beugel en een kratje Heineken koud. Verder heb ik niets. Na de wedstrijd ga ik varen, dan zal het overschot bier op worden gemaakt.
  zondag 31 mei 2009 @ 13:53:50 #280
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69573660
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:52 schreef neen het volgende:

[..]

De Giro , deze jongen heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd. 16:30, Roda - Cambuur, wat denk jij. Er staan beugel en een kratje Heineken koud. Verder heb ik niets. Na de wedstrijd ga ik varen, dan zal het overschot bier op worden gemaakt.
Man wat boeit mij nou wie er volgend jaar voor degradatie strijden Feijenoord verliest er toch wel van

iig succes ermee!
  zondag 31 mei 2009 @ 13:57:17 #281
236335 neen
schone schijn
pi_69573737
Maar ik ga nu eerst de stad in! Laatste beetje stratenfestival bekijken, even m'n fototoestel zoeken

Dag slanke mensen
pi_69573793
Ik heb een bikini aan en ik ben niet eens zo heel erg ontevreden. .
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 13:59:45 #283
163650 Greys
pi_69573802
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:51 schreef conleche het volgende:

[..]
SPOILER
In mijn folder staat 'U kunt ruim een week....' maar ik heb ook gehoord van dames die er nul komma nul last van hadden, dus helemaal niet! En vrouwen die er weken later nog mee liepen te kloten. Dus ik duim nog steeds dat het voor de vakantie over is!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 mei 2009 @ 14:00:49 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69573828
Goedemiddag! Hier is het ook bewolkt

Mijn daglijstje:
o. geroosterd broodje met jam
s. 35 minuten hardlopen
t. 1 ei + een stukje kokos
l. 1 krop sla, een kwart komkommer, 6 champignons, een halve paprika, een worteltje en dressing + 2 eetlepels aardappelsalade + 1 gehaktbal + mosterd
t. kokosparfait
t. visje
d. bbq waarschijnlijk met groente en een stukje kalkoen

Ik kruip trouwens langzaam omhoog met de kilo's, dus het is tijd om mijn eetpatroon wat aan te passen. Ook omdat mijn huid wat onrustig is, iets waar ik tijdens het afvallen absoluut geen last van had. Het plan is nu om de aardappelen en rijst ed. weer zoveel als mogelijk te laten staan.
Dagmenu wordt dan zoiets als:
o. brinta/havermout/weetabix
t. yoghurt met fruit
t. fruit of rauwkost
l. groente met vlees/vis/kip en eventueel een toetje
t. fruit of rauwkost
d. salade van rauwe of gekookte groente. Max. 3 x in de week kropsla of ander nitraathoudend spul / soep
t. rauwkost
Afwijken mag!
  zondag 31 mei 2009 @ 14:02:59 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69573886
Ziet er goed uit Tink !

Hier nog bewolkter dan net . En nog steeds geen trek .
  zondag 31 mei 2009 @ 14:08:27 #286
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69573999
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ziet er goed uit Tink !

Hier nog bewolkter dan net . En nog steeds geen trek .
Doe je mee?
  zondag 31 mei 2009 @ 14:09:36 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69574028
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Doe je mee?
Vind het vrij veel voor mij en mr.XM gaat hierbij érnstig protesteren denk ik .
  zondag 31 mei 2009 @ 14:11:58 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69574065
En waarom zou mr. XM gaan protesteren? Heeft hij liever dat jij jezelf uithongert? Wissel anders D en L om, dan heb je hetzelfde resultaat.

Verder, de kcal:
o. ongeveer 350 kcal
t. ongeveer 200 kcal
t. 10 - 100 kcal
l. ongeveer 350 kcal (inclusief toetje 500 kcal)
t. 10 - 100 kcal
d. < 350 kcal
t. 10 - 100 kcal

Nou, nou, nou, wat een calorien zeg Sterker nog, nu ik dit zo lees vind ik het eigenlijk nog iets te weinig. Maar goed, ik zie het maar als basis. Normaal gesproken eet ik toch iets meer.
pi_69574435
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:52 schreef neen het volgende:

[..]

Hoe laat begint de Giro eigenlijk? Nu ist nog ronde van belgie..

Varen, lekker! goed insmeren hoor, ik zag net mijn zusje die was gister wezen varen en lijkt wel een kreeftje
  zondag 31 mei 2009 @ 14:33:51 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69574561
Tegen de 1600, dat vind ik wel echt veul ja

Maar goed, ik ben ook niet helemaal normaal geloof ik
  zondag 31 mei 2009 @ 14:34:40 #291
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69574587
Gelijk hierna fietsmeisje. Kwart over 4 ofzo. Op Eurosport om 15.45.
SPOILER
Zie hierboven de startlijst.

Hoe is het met je Giro-Dude
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 14:36:31 #292
163650 Greys
pi_69574638
Waar blijft die *piep*-zon!
Ik bedenk me net dat we morgen ook niet kunnen BBQ-en - omdat Heer G dan ook weer eens weg moet - dus het moet wel vandaag, anders blijf ik met al die spullen zitten. Het gaat hier steeds harder waaien en het wordt steeds donkerder

En ik moet al mijn vakantiekleren nog wassen maar ik heb geen zin in de vakantie

/zeurpost
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69574646
Thanks! ga ik ondertussen nog even aan mijn scriptie
pi_69574661
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
Waar blijft die *piep*-zon!
Ik bedenk me net dat we morgen ook niet kunnen BBQ-en - omdat Heer G dan ook weer eens weg moet - dus het moet wel vandaag, anders blijf ik met al die spullen zitten. Het gaat hier steeds harder waaien en het wordt steeds donkerder

En ik moet al mijn vakantiekleren nog wassen maar ik heb geen zin in de vakantie

/zeurpost
Je mag wel in mijn tuin BBQen als ik ook mag meeeten
  zondag 31 mei 2009 @ 14:38:44 #295
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69574684
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:37 schreef cyclechick het volgende:

[..]

op die voorwaarde mag het ook op ons balkon
pi_69574704
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:37 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Aanvulling: hier schijnt de zon namelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 14:43:43 #297
163650 Greys
pi_69574808
Jullie zijn lief
Overigens heb ik besloten dat we toch vandaag gaan BBQ-en, als het tenminste niet gaat stormen en/of hozen. Dan eten we het wel binnen op
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69574920
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn lief
Overigens heb ik besloten dat we toch vandaag gaan BBQ-en, als het tenminste niet gaat stormen en/of hozen. Dan eten we het wel binnen op
Neehoor, gewoon hongerig, ik was vergeten dat de winkels niet open zouden zijn vandaag en heb dus geen eten gehaald. later maar eens kijken wat de vriezer nog in de aanbieding voor me heeft
Maar ik ben altijd bereid om "mijn" zon te delen heur, dus wees welkom

Veel plezier met BBQen misschien waait de bewolking wel over en anders kun je inderdaad ook prima binnen gaan zitten!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 14:57:30 #299
163650 Greys
pi_69575164
Heb je geen eten?
Kom maar hier eten dan hoor! Echt! Dat vind ik zielig, een hongerig fietsmeisje!

Het wordt hier echt donker, volgens mij gaat het zo regenen
Oh en Heer G zou 'uiterlijk twee uur thuis zijn'. Piem0l

Oh en Cycle, volgens mij zijn de winkels morgen ook nog dicht hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 mei 2009 @ 15:07:51 #300
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69575414
Jumbo is 365 dagen per jaar open hier. Dus ook vandaag en morgen. Maar weet niet of dat iets is waar onze fietsdame wat aan heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')